jumala sitten ajan herrana loi jeesuksen aikaan

Anonyymi-ap

aikaan sidottu jumala eikös se ole kaikkivaltiaalta naurettavaa
missä jumala on tuhannen vuoden kuluttua ?
Eiköhän homma mennyt niin, että oppimalla kirjoittamaan pystyttiin rikkomaan aika
Eli tapahtumat voitiin kirjoittaa ylös tai keksiä kuten raamattu ja odysseia

17

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      APOTEOOSI kukas sen taivaaseenastumisen keksikään 🤣

    • He he Jeesus kun ei ole luotu olento, tymä ajatelu tapa toden totella, on ollut jo ennne aikojen alkua.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        jumalan poika sitten itki ristillä jumalani jumalani miksi minut hylkäsit

        caesar oli ensimmäinen taivaaseen noussut ja jeesus tiesi tämän https://fi.wikipedia.org/wiki/Apoteoosi

        Ei ristillä itkenyt enää vaan itksi sitä että jesusalemin aupunki hykäsi se pelastusen mikä oli tarjolla. Kun Jeesus tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, hän puhkesi itkuun sen tähden ,ja sanoi: "Kunpa sinäkin tänä päivänä ymmärtäisit, missä turvasi on! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi kätketty. Luuk 19:41-42


    • Anonyymi

      Ei Jeesus ole aikaan sidottu. Hän on aina uhrina maailman syntien vuoksi. Ristillä Jumala ilmaisi olevansa ainiaan luomiensa ihmisten edestä kärsivä Jumala. Hän "sai aikaan iankaikkisen lunastuksen" niinkuin Raamatussa sanotaan. On surullista että ihmiset eivät halua häntä rakastaa eivätkä antaa hänen pyyhkiä pois heidän syntejään. Toinen antaa kaiken mitä antaa voidaan, ainoan Poikansa kuka on arvokkainta ja suurinta mitä on. Siksi he joutuvatkin yhdessä saatanansa kanssa helvettiin.

      • Anonyymi

        Olipas sekava viesti. Miten se Jumala on siis Isä ja Poika samaan aikaan? Et taida ymmärtää kolminaisuutta oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas sekava viesti. Miten se Jumala on siis Isä ja Poika samaan aikaan? Et taida ymmärtää kolminaisuutta oikein?

        Se joka ei usko Jeesusta Herraksi ei ole kristitty. Kolminaisuus on sinulle pelkkä ihmisten opettama uskomus. Et tunne Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka ei usko Jeesusta Herraksi ei ole kristitty. Kolminaisuus on sinulle pelkkä ihmisten opettama uskomus. Et tunne Jumalaa.

        Taidat olla sinä joka et Häntä tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla sinä joka et Häntä tunne.

        Sano että Jeesus on ainoa oikea Jumala niin uskon että tunnet hänet. Muuten palvelet turhia epäjumalia. Herra on yksi, ei ole muuta Jumalaa kuin hän. Ei ole erikseen kolmea Jumalaa. Jeesus on Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jumala ja Karitsa ovat yksi Herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano että Jeesus on ainoa oikea Jumala niin uskon että tunnet hänet. Muuten palvelet turhia epäjumalia. Herra on yksi, ei ole muuta Jumalaa kuin hän. Ei ole erikseen kolmea Jumalaa. Jeesus on Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jumala ja Karitsa ovat yksi Herra.

        Tuo ei ole kolminaisuusoppia ainakaan. Mihin lahkoon kuulut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole kolminaisuusoppia ainakaan. Mihin lahkoon kuulut?

        Johanneksen evankeliumi 20:28
        "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        Tuomas ei ole valehtelija. Jeesus Kristus on Herra ja Jumala. Jeesus vastasi hänelle:"Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!".

        Mitä väliä millään lahkolla on? Raamattua voi lukea kuulumatta lahkoihin ja Herraan Jeesukseen voi uskoa kuulumatta lahkoihin. Valtaosa lahkoista opettavat että Uusi testamentti alkaa Matteuksen evankeliumista, vaikka oikeasti testamentti astuu voimaan vasta kun testamenttaajan kuolema on toteen näytetty. Yksin tähän kaatuu harhaoppisina valtaosa seurakunnista ja kirkoista. Ne opettavat lakia Jeesuksen ilmoittamana, eivät armoa. Lakia jonka Kristus tuli täyttämään Israelia varten ja tuhatvuotista valtakuntaa varten.

        Heprealaiskirje 9:16
        "Sillä missä on testamentti, siinä on sen tekijän kuolema toteennäytettävä ..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johanneksen evankeliumi 20:28
        "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        Tuomas ei ole valehtelija. Jeesus Kristus on Herra ja Jumala. Jeesus vastasi hänelle:"Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!".

        Mitä väliä millään lahkolla on? Raamattua voi lukea kuulumatta lahkoihin ja Herraan Jeesukseen voi uskoa kuulumatta lahkoihin. Valtaosa lahkoista opettavat että Uusi testamentti alkaa Matteuksen evankeliumista, vaikka oikeasti testamentti astuu voimaan vasta kun testamenttaajan kuolema on toteen näytetty. Yksin tähän kaatuu harhaoppisina valtaosa seurakunnista ja kirkoista. Ne opettavat lakia Jeesuksen ilmoittamana, eivät armoa. Lakia jonka Kristus tuli täyttämään Israelia varten ja tuhatvuotista valtakuntaa varten.

        Heprealaiskirje 9:16
        "Sillä missä on testamentti, siinä on sen tekijän kuolema toteennäytettävä ..."

        ....
        "Lakia jonka Kristus tuli täyttämään Israelia varten ja tuhatvuotista valtakuntaa varten."

        Lukekaa evankeliumit. Keille Jeesus niissä puhuu, poislukien paria poikkeusta? Israelille. Pakanoita hän kutsuu penikoiksi jotka syövät murusia pöydän alla, ja kielsi opetuslapsiaan menemästä julistamaan heille. Kuinka hyvin kirkot ovat opettaneet Jeesuksen käskyjä maailmalle? Ei niitä noudata yhtään kukaan, eivät edes kirkkojen jäsenet. Koska viimeksi jaoitte kaiken omaisuutenne köyhille?
        Pelastava sanoma pakanakansoille ilmoitetaan Roomalaiskirjeessä. Usko Jeesukseen, ilman tekoja, pelastaa, että hän on Herra, että hän kuoli ja tuli rangaistuksi meidän sijaisenamme, meidän synneistämme ja että hän nousi kuolleista. Joka tähän uskoo tulee vanhurskaaksi uskon kautta, Jumala vanhurskauttaa sen ihmisen. Jeesus tulee ja puhdistaa sen ihmisen pahasta.


    • Anonyymi

      Pääsevätkö Simpanssit taivaaseen?

      • Anonyymi

        Eikö sinun isoiso...isäsi ole sellainen? Käy kysymässä noilta sukulaisiltasi mitä tuumaavat Jeesuksesta. Turhaa sitä meiltä kysyt. Ei me olla apinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinun isoiso...isäsi ole sellainen? Käy kysymässä noilta sukulaisiltasi mitä tuumaavat Jeesuksesta. Turhaa sitä meiltä kysyt. Ei me olla apinoita.

        kristillinen tasajako 🤣https://www.youtube.com/watch?v=fEMfzxNqGN0


    • Anonyymi

      Säähän voit jopa rivien väliin kirjoitella mielesi myötä.

      • Anonyymi

        kymmeniä tuhansia viestejä pelkkää jumalan pilkkaa ja vielä henki pihisee 🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe