Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Aiempi+kommentti+on+erittäin+hyvä+kirjoitus+siitä,+miten+on+helppo+moralisoida+toisia+ja+näin+minäkin+olisin+tehnyt,+asiaa+enempää+tuntematta.++Kirjoitus+on+sen+verran+vanha,+että+kirjoittajan+mielipide+on+varmasti+jo+hieman+avoimempi+tänä+päivä+ja+kirjoittaja+tarkoittanut+ilmeisesti+hyvää+tällä+kommentilla.+Itse+kun+olen+käynyt+todella+harvoin+missään+yöelämässä+ja+teen+töitä+naisvaltaisella+alalla,+niin+treffisivustot+ovat+olleet+itselleni+se+ainut+kanava,+jolla+luoda+kontakteja.++Helppo+tehtävä….+näin+luulisi!+Hyvän+miehen+löytäminen,+jonka+kanssa+luoda+tasapainoinen+parisuhde+on+osoittanut+olevan+täysin+impossible+mission!+Auta+armias+niitä+vaatimuksia,+joita+on+monella+miehelläkin.+Pitäisi+olla+sen+ja+sen+näköinen+ja+sitä+sun+tätä+omaisuutta,+mutta+kun+ei+ole,+niin+ei+ole!Joten+kun+vuosien+etsimisen+jälkeen+ei+sitä+miestä+vaan+löytynyt,+niin+siirryinpä+sitten+mies+kategoriassa+osioon,+josta+aiemmin+olin+pysynyt+kaukana.+Sitten+alkoi+tapahtumaan,+löysinkin+itseäni+miellyttävän+näköisen+miehen+ja+sovin+treffit.++Tästä+päivästä+on+nyt+reipas+pari+vuotta+ja+silloin+pari+vuotta+sitten+olisin+hyvin+voinut+olla+se,+joka+kirjoittaa+samalla+tavalla+sinisilmäisesti.++Sitähän+minäkin+olen+ollut+suuremman+osan+elämästäni.++Nyt+ymmärrän+monella+tasolla+ja+monien+tunteiden+kirjojen+kautta+täysin+mitä+tarkoittaa+narsistinen+persoona,+alkoholismi,+parisuhdeväkivalta.+Jos+olisin+ollut+nuori+ja+elämää+kokematon,+niin+kyllä+tuollainen+persoonallisuus+olisi+hajoittanut+oman+persoonallisuuteni+täysin.+Tämä+suhde+on+ollut+silmiä+avaava+kokemus+ja+ei+tulisi+mielekkään+sanoa+kenellekään,+joka+asuu+saman+katon+alla+narsistin+kanssa,+että+ryhdistäydy.+Narsistisen+persoonan+välinpitämättömyys+ja+kylmyys+läheistä+ihmistä+kohtaan+on+pahinta+ja+sitten+kun+vielä+on+pitkälle+edennyt+alkoholismi,+sekä+persoonaltaan+sovinistinen+ja+kun+tämäkään+ei+riitä+niin+pitäähän+siinä+nyt+olla+lisäksi+vielä+mielialojen+äkillinen+vaihtelu+ja+aggressiivisuus.Itselläni+on+oma+tupa+ja+oma+lupa+ja+tarkat+rajat+oman+yksityiseeni+kanssa,+enkä+ole+omalta+puoleltani+tutustuttanut+läheisiä+tai+ystäviäni+henkilöön+ja+onneksi+näin,+että+edes+joskus+on+ollut+kaukaa+viisas.+Tämän+henkilön+kanssa+tilanteet+eskaloituvat+niin+nopeasti+uhkaaviksi,+että+et+tiedä+kestikö+television+kanavan+kääntäminen+liian+kauan+vai+laitoitko+vesilasin+väärään+kohtaan+pöytään+ottaaksesi+kaukosäätimen.++Mielialasta+riippuen+henkilö+voi+saman+tien+heittää+esineellä+päin+tai+lähestyy+aggressiivisesti+karjuen+ja+syyttäen.++Silloin+ainut+vaihtoehto+on+lähteä+niin+nopeasti+kuin+mahdollista.++Itselläni+oli+aina+kengät,+laukku+ja+takki+valmiina+oven+edessä,+kun+tilanteita+ei+voinut+ennustaa.+Ne+tulivat+niin+nopeasti+ja+kun+uhkaava+tilanne+tuli,+niin+syy+oli+tietty+minussa.Tähän+persoonallisuuteen+kuuluu+vielä+se,+että+asioista+pitää+puhua+kavereiden+kanssa,+kun+hän+on+se+hyvä+tyyppi+ja+kaikkien+kaveri.++Soitteli+kavereiden+kanssa+tai+puhui+lähiöpubissa+julkisesti+kovalla+äänellä+ihmisille,+siitä+miten+olin+taas+tyhmä+ja+loukannut+häntä!++Luulin+ensin,+että+eihän+kukaan+tuollaista+usko,+mutta+mitä,+niin+vain+uskoivat!+Loppujen+lopuksi+ne,+jotka+eivät+tiedä+ja+tunne+sinua+saavat+sinusta+vain+aivan+sekopäisen+kuvan,+koska+näin+narsisti+tekee,+manipuloi+ihmisiä!+Toisen+herjaaminen+on+hänelle+arkipäivää+ja+kun+on+lähiöpubin+vakioasiakas,+niin+myös+kaveripiiri+on+samaa,+joten+olin+tuon+ajatellut+ja+ääneenkin+sanonut,+että+ihan+sama+mitä+minusta+ajattelevat,+eivät+ole+minun+tuttavapiiriäni!+Ei+ja+ei,+ei+se+näin+menekään,+vaan+nyt+tuli+taas+moka!+Narsisti+suuttuu+tästäkin+koska+nythän+annan+ymmärtää+olevani+parempi+ihminen+kuin+hän+ja+hänen+kaverinsa!+Jolloin+hänen+pitää+miettiä+haluaako+enää+nähdä+tai+haluavatko+hänen+kaverinsakaan+enää+nähdä+minua,+kun+luulet+selvästi+olevasi+muita+parempi+ihminen.++Eli+teet+tai+sanot+ihan+mitä+tahansa+niin+syy+oli+aina+minussa!+Entä+jos+haluat+keskustella+hänen+kanssansa+järkevästi,+ei+muuten+onnistunut,+koska+häntä+ei+kiinnostanut!+Tai+oikeammin+häntä+ei+kiinnostanut+yhtään+mikään+mikä+liittyi+minuun,+jollei+siitä+ollut+hänelle+hyötyä.+Tämän+miehen+entinen+naisystävä+on+uudessa+parisuhteessa+ja+heillä+pieni+lapsi,+mutta+nainen+tulee+edelleen+miehen+luokse+päihtyneenä+mihin+vuorokauden+aikaan+tahansa,+jos+tähän+puutut,+niin+olet+taas+huono+ihminen,+kun+yrität+tulla+hänen+ja+kavereiden+väliin,+siis+mitä+V'******!+++Narsisti+ei+pyytele+käytöstään+anteeksi,+koska+ei+ole+mitään+anteeksi+pyydettävää!No,+kokemus+se+tämäkin+oli+ja+tuli+nähtyä+miten+joillekin+tuo+elämä+on+arkipäivää.+Edelleen+etsin+sitä+kunnollista+miestä,+mutta+näiden+vuosien+aikana+olen+alkanut+epäilemään,+että+kyseessä+taitaa+olla+vain+mytologinen+taruolento,+niin+kuin+lumimieskin,+mutta+havaintoja+otetaan+vastaan!