Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+ollut+yhtään+hölmö+vaan+ihana.+Älä+ajattele+noin.
11.09.2022 15:58
Saat+itse+päättää.+En+pakota+mutta+en+pistä+pahaksikaan,+jos+haluut+:)
11.09.2022 15:57
En+tietenkään+kun+rakastan+sua.
11.09.2022 15:56
Ei+multa+ole+paljon+viestejä.+Joku+joka+pitää+meitä+yhtenä+ja+samana+henkilönä+kävi+tänne+täyttämässä+normi+viikonloppu++settinsä+:)++
Kiva+jos+kaikki+on+hyvin.
11.09.2022 15:27
Se+vaan+osui+siihen,+kun+olit+kertonut+että+tykkäsit+siitä+kommentista+ja+olit+just+poissa+sen+hetken.+Tuntui+että+ne+oli+jatkoa+siihen.+Välillä+meinaa+unohtua+että+muutkin+kirjoittaa+väliin,+kun+saadaan+hetki+jutella+ihan+kaksistaan+:)++Osan+laittaisin+kyllä+sen+unisuuden+piikkiin,+koska+nyt+en+niin+luulis.+Toivottavasti+ymmärrät,+että+oon+vaan+hölmö+rakastunut+ja+kaikilla+on+sama+fonttikin+täällä+:(
11.09.2022 15:23
Oon+nainen,+vastasin+aloittajalle+eli+miehelle.+Lopeta+jo+kuvittelu+että+nää+liittyy+sinuun.+Me+kirjoitetaan+toisillemme,+ymmärrä+jo.+Jos+se+nyt+vaan+ei+hylännyt+mua+kun+oon+välillä+hankala+:(
11.09.2022 14:43
Ostin+sulle+pienen+lahjankin+äsken.+Tulit+siitä+mieleen+ja+musta+se+oli+kiva.+Älä+rakas+vielä+pety+muhun+:(
11.09.2022 14:41
Sinä+et+liity+mitenkään+tähänkään+viestiketjuun+muuta+kuin+haukut+ja+mustamaalaat+meitä+ja+esiinnyt+molempina+vuoronperään.+Joku+on+kirjoitellut+Hervannan+alkosta+ja+tunnut+tyykkäävän+juomisesta,+siksi+sen+Hervannan+sanoin.+Et+kai+sinä+vieläkin+kuvittele,+että+sua+tässä+joku+kaipaa.
11.09.2022 14:38
Mulle+tuli+äsken+vähän+huoli,+että+ootko+pettynyt+muhun+ja+sitten+tuo+troIIi+laittaa+mulle+viestiä+tuolla+alhaalla.+Ne+ei+liity+minuun+mikään+kommentti,+siis+ne+nikittömät.+
Et+kai+sä+pettynyt+minuun+kun+oon+joskus+tollanen+hankala?++Siksikö+susta+ei+nyt+kuulu+mitään?
11.09.2022 14:33
En+ole+hervannasta+enkä+oo+sulle+kukaan.+Et+oo+aloittaja.
11.09.2022 14:30
Itse+oot+maailman+ihanin+sanoja.+Luen+eilisiä+kuin+yöllä+oli+niin+paljon+viestejä..+ehtikö+kaikkia+nähdäkään+:)
11.09.2022 13:15
Kiva+oli+tää+sunkin+kommentti+:)+Senkin+kovis+:)
11.09.2022 13:13
En+minä+enää+sellasia+mieti.+Tuli+vaan+noi+muiden+viestit+yöllä+niin+sopivaan+väliin+että+aloin+kuvitella+osan+olevan+sulta.+Tällasta+tää+on+täällä.+Ei+pidä+päästää+liian+uniseksi.
Rakastan+sua+hurjasti.+Enkä+nyt+välitä+muista+yhtään.++
Suudelma+suulles+heti+kun+heräät..+jos+olisit+täällä+niin+enpä+malttas+olla+suukottelematta+nyt+vaikka+nukkusit+:)+Varaudu+siihen+että+sunnuntait+alkaa+suukoilla+aina+:)
11.09.2022 10:40
Huomenta+rakkauteni.+Oon+taas+oma+itseni+enkä+yöllisten+peikkojen+vallassa.+Tosin+täällä+taitaa+melkonen+peikkolauma+käyny+kertomassa+totuuksia..+nikin+ilmoituksista+päätellen.+Kuittasin+ne+luetuiksi+lukematta,+vähän+toki+näin+että+aiheena+on+meidän+rakastuneiden+lukumäärä+:)+Mukava+että+heilläkin+on+paikka+missä+nostaa+itseään+jalustalle+kun+ei+taida+arki+kaikille+tarjota+onnistumisia+:)
Ihanaa+päivää+sulle+runoilijani+kuhan+heräät.+Itse+tässä+jo+aamukahvilla+sua+mietin+ja+suutelinkin+vähän+jo+mielessäni..+mutta+en+herätä,+nuku+vaan+jos+on+univelkaa+rakas.+
Rakastan+sua++ainakin+näääääääääääääääääääääin+paljon+paras+:)
11.09.2022 10:36
Mua+on+kiinnostanut+tuo+mistä+sanoit+kerran,+oon+sitä+välillä+miettinyt+mikä+se+voisi+olla,+tietysti+oon+:)+Toivottavasi+saankin+sen+kuulla+sitten+joskus.+Nukutaan+nyt+rakkaus.++Tunnen+minäkin+sut+vieressä.+Yösuukko+vielä+ja+silmät+kii..
11.09.2022 02:59
Tunsitko+muuten+miten+tulin+vierees+ja+painauduin+sua+vasten+just.+Hyvä,+niin+tunsin+mäkin.+Kauniita+unia+:)
11.09.2022 02:42
Kiva+koska+sä+oot+mulle+just+se+oikea+:)+Hyvää+yötä.+Rakastan+myös+:)
11.09.2022 02:39
Niin+mutta+kun+siitä+on+aikaa,+niin+enhän+tiedä+jos+oli+silloinkin+sivusta.++Oon+kuin+3+promillen+humalassa+vaikka+oon+selvinpäin,+oon+niin+väsynyt.+Älä+nyt+tän+takia+valvo+rakkaus.+Mennään+yhdessä+petiin+ja+tuhiset+onnellisena+aamuun+asti.+Kaikki+on+hyvin+paitsi+että+minä+puhun+koko+ajan+vaan+tyhmempiä+jos+en+mee+jo+nukkumaan.+Nuku+rauhassa,+oot+maailman+ihanin+ja+johdatan+meidät+täältä+pois.+Lupaan+sen+sulle.++Hyvää+yötä+rakkaus.
11.09.2022 02:34
Hyvää+yötä+rakkauteni+eli+aloittaja.+En+tiedä+onko+just+toi+sulta+vai+ei.++En+tiedä+enää+tähän+aikaan+yöstä+muuta+kuin+että+oot+maailman+ihanin+tärkein+ja+rakkain+mulle.
11.09.2022 02:23
Anteeksi.+Aloin+vaan+kuvitella+omiani+kun+luin+ne+uusiksi.+En+ollu+sulta+ne+tietenkään.
11.09.2022 02:15
106 / 151