Rajattoman hehkuva rakkaus

Anonyymi

Joko rakas imuroit?
Vaiko rakkautta lisää sydämeeni sulloit
Ja siten päätäni enemmän pyörälle laitoit?
Sä mut läpi pimeyden myös kannoit
Kun mulle sydämesi annoit

Päivä ilman sua on hukkaan heitetty
Koska on sydämemme yhteen sinetöity
Ollaan kuin toisillemme räätälöity
Liittomme jossain korkeammalla määritelty

On tunne tää aivan tavaton
Rakkaus suhun täysin rajaton
Tuntuu et olen ilman sua voimaton
Oli kohtaamisemme päätös kohtalon

Sä mut niin onnelliseksi teet
Enää täytyy ottaa ne askeleet
Jotta kohtaavat meidän katseet
Ja toteutuvat kaikki haaveet

Kirjoittanut nallesi
Hehkulampulleni :)

220

1575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisi olla "toisillemme räätälöidyt"... Heikkoa artikulaatiota

• Anonyymi

Artikulaatio on ääntämistä kulta.

• Anonyymi

Kumpaa osapuolta koet nyt arvostelevasi tässä miehen luomassa uusimmassa kuplassa? Kai ymmärrät, ettei mitään naista ole olemassakaan. Voin tulla artikuloimaan tarvittaessa jos pääsisit vaikka eteenpäin tuossa jutskassasi

• Kaunista runoilijani, erittäin kaunista. Imuroin rakkautta lisää sydämeeni sua lukiessa :)

Meidän on tehty samasta puusta
      Enää en tiedä mistään muusta
      Kun en muuta enää näe enkä kuule
      Älä siis koskaan ikinä luule
      Etten sua mä rakastaisi
      Se kun sydämeni pakastaisi
      Jos mulla ei olisi sua.

Kiitos sulle maailman kiltein ja rakkain nalle ihanasta runosta :)
      Taidan lukea sen heti uudelleen ja uudelleen.

• Anonyymi

Kiitos maailman paras :) Sun runo on tosi ihana ja kaunis. En luule ettet rakastaisi :) Olet mun ja minä sun :) Me ollaan me

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos maailman paras :) Sun runo on tosi ihana ja kaunis. En luule ettet rakastaisi :) Olet mun ja minä sun :) Me ollaan me

Joo, meidät on varmasti räätälöity toisillemme kuten kirjoitit. Päivä ilman sua se vasta hukkaan meneekin senkin rakkaus :) Ollaan me me ja mä sun ja sä mun.

• Anonyymi kirjoitti:

Rakastan sua niin paljon. Ja siksi provosoidun siitä pennusta niin helposti. Oon kuin naarasleijona joka pitää omastaan kiinni :) Mun oot ja pysyt ja oot ollu täälla palstalla vain mun, tiedän sen :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Rakastan sua niin paljon. Ja siksi provosoidun siitä pennusta niin helposti. Oon kuin naarasleijona joka pitää omastaan kiinni :) Mun oot ja pysyt ja oot ollu täälla palstalla vain mun, tiedän sen :)

Niin olenkin. Olen kirjottanut vain sulle ja haluan vain sut :) Väittääkö se siel taas jotaa muuta?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin olenkin. Olen kirjottanut vain sulle ja haluan vain sut :) Väittääkö se siel taas jotaa muuta?

Väittää että tein tämän nikin varastaakseni sut häneltä. Vaikka tein tämän vain siksi, että hän aina esiintyi minuna. Ja oltiin tosi pitkään kirjoiteltu ennenkuin tein tän. Kyllästyin siihen, että muka koko ajan hylkäsin sut.. vaikka en oo niin tehny :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Väittää että tein tämän nikin varastaakseni sut häneltä. Vaikka tein tämän vain siksi, että hän aina esiintyi minuna. Ja oltiin tosi pitkään kirjoiteltu ennenkuin tein tän. Kyllästyin siihen, että muka koko ajan hylkäsin sut.. vaikka en oo niin tehny :)

No just... En ole kelleen muulle kirjotellut. Ihan sekasin kuka lie onkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tein tän muuten 31.7. sillon on eka kommentti tällä.. mutta en tätä käyttänyt kuin tosi harvoin muiden esiintyessä minuna.. välillä en tarvinnut ollenkaan. Hän itse aiheutti sen, että aloin tätä käyttää nyt koko ajan. Ihan sama, nyt unohdetaan se sivullinen kokonaan :)

• Hehkulamppusi kirjoitti:

Tein tän muuten 31.7. sillon on eka kommentti tällä.. mutta en tätä käyttänyt kuin tosi harvoin muiden esiintyessä minuna.. välillä en tarvinnut ollenkaan. Hän itse aiheutti sen, että aloin tätä käyttää nyt koko ajan. Ihan sama, nyt unohdetaan se sivullinen kokonaan :)

Eli ei tosi pitkään sittenkään, tuntu vaan siltä kun en tätä käyttäny..

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Eli ei tosi pitkään sittenkään, tuntu vaan siltä kun en tätä käyttäny..

No ei hirveen kauaa joo :) Nikillä tai ilman olet mun hehkulamppu :)

• Anonyymi kirjoitti:

No ei hirveen kauaa joo :) Nikillä tai ilman olet mun hehkulamppu :)

Niin oonkin sun enkä kenenkään muun. Miksi se sinuna esiintyvä nallekakkonen ja tuo meitä mustamaalaava sekopää ei voi alkaa kirjoitella toisilleen. Kaksi niin pahantahtoista sopis aika hyvin yhteen. Ne vois illat miettiä yhdessä miten kiusata naapureita sitten kun ovat suhteessa :) Ei nyt mä unohdan sen pennun. Menee ilta (yö) pilalle muuten.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin oonkin sun enkä kenenkään muun. Miksi se sinuna esiintyvä nallekakkonen ja tuo meitä mustamaalaava sekopää ei voi alkaa kirjoitella toisilleen. Kaksi niin pahantahtoista sopis aika hyvin yhteen. Ne vois illat miettiä yhdessä miten kiusata naapureita sitten kun ovat suhteessa :) Ei nyt mä unohdan sen pennun. Menee ilta (yö) pilalle muuten.

Tai sit se on tosiaan yksi ja sama henkilö. Lutta unohdetaan se, varmaa on se että kateellinen se on meille ku ollaan niin ihania :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sit se on tosiaan yksi ja sama henkilö. Lutta unohdetaan se, varmaa on se että kateellinen se on meille ku ollaan niin ihania :)

Joo mä yritän unohtaa sen nyt. Se vaan siellä toisessa uhoaa nyt ja tää nikki ilmoittaa niistä. Mutta en lue enää sitä. Se nainen tietää jo oikeasti ettei voi meitä koskaan erottaa. Harhaisena luulee että mä vein sut siltä. En vienyt. Olin ensin ja sä oot mun :) Nyt se uhoaa että vie sut multa vaikka se on mahdotonta :) Ja mulla on hymy nyt korvissa, oon niin onnellinen heti kun oot siinä.. olisitpa täällä, varmaan kuolisin onnesta :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo mä yritän unohtaa sen nyt. Se vaan siellä toisessa uhoaa nyt ja tää nikki ilmoittaa niistä. Mutta en lue enää sitä. Se nainen tietää jo oikeasti ettei voi meitä koskaan erottaa. Harhaisena luulee että mä vein sut siltä. En vienyt. Olin ensin ja sä oot mun :) Nyt se uhoaa että vie sut multa vaikka se on mahdotonta :) Ja mulla on hymy nyt korvissa, oon niin onnellinen heti kun oot siinä.. olisitpa täällä, varmaan kuolisin onnesta :)

Ei niin saa käydä :) Minäkin hymyilen ihan valtavasti, mut vähän harmittaa et sua harmittaavse juoppo. Taidan mennä sanomaan taas kerran sille asiasta

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niin saa käydä :) Minäkin hymyilen ihan valtavasti, mut vähän harmittaa et sua harmittaavse juoppo. Taidan mennä sanomaan taas kerran sille asiasta

Ei se auta. Sehän luulee että sä kirjoitit olevasi vapaa. En oikeasti lue sitä enää vaikka tää nikki ilmoittais uuden tulleen sinne. Unohdetaan se ja rakastetaan vaan toisiamme. Joko sua nukuttaa? Mua ei yhtään.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei se auta. Sehän luulee että sä kirjoitit olevasi vapaa. En oikeasti lue sitä enää vaikka tää nikki ilmoittais uuden tulleen sinne. Unohdetaan se ja rakastetaan vaan toisiamme. Joko sua nukuttaa? Mua ei yhtään.

Ei minuakaan nukuta. No ehdin jo sanoa sille. Siis mikä vapaa, en ymmärrä?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

"Mulla kun on tuo maailman ihanin, kaunein, kivoin, kiltein... Yksinkertaisesti maailman paras nainen, eli hehkulamppu ja häntä rakastan aivan älyttömästi". Sanon ton saman sulle ku sanoin sille :)

• Anonyymi kirjoitti:

Siis joku kirjoitti siinä ketjussa nallena, että vapaa on. Ja sitten se alko mulle sitä selittää, että nalle itse sanoi olevansa vapaa. Minä tiesin heti ettei se sulta oo, mutta tämä joka kehuu olevansa niin älykäs ei sitte tajunnut. Nyt minä unohdan sen oikeasti. Väistän sen tästä lähtien.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotkut menee sekaisin kuusta
        Jotkut menee sekaisin jostain ihan muusta.
        Minä meen sekaisin vain susta nalleni.
        Kuuntelen nyt yleltä j karjalaista.. kun se kanava sattu olemaan päällä :)

• Anonyymi kirjoitti:

"Mulla kun on tuo maailman ihanin, kaunein, kivoin, kiltein... Yksinkertaisesti maailman paras nainen, eli hehkulamppu ja häntä rakastan aivan älyttömästi". Sanon ton saman sulle ku sanoin sille :)

Kauniisti sanottu ihana :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Jotkut menee sekaisin kuusta
        Jotkut menee sekaisin jostain ihan muusta.
        Minä meen sekaisin vain susta nalleni.
        Kuuntelen nyt yleltä j karjalaista.. kun se kanava sattu olemaan päällä :)

Kiva kuulla :) Onko se parempi ku Samuli Edelmann? :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Siis joku kirjoitti siinä ketjussa nallena, että vapaa on. Ja sitten se alko mulle sitä selittää, että nalle itse sanoi olevansa vapaa. Minä tiesin heti ettei se sulta oo, mutta tämä joka kehuu olevansa niin älykäs ei sitte tajunnut. Nyt minä unohdan sen oikeasti. Väistän sen tästä lähtien.

Sanon vähän ilkeästikin nyt että antaa paskan olla

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla :) Onko se parempi ku Samuli Edelmann? :)

Vanhemmilla kappaleilla olisi. Mutta nuo uudemmat ei oo välttämättä niin hyviä. Arvostan kyllä muusikkoa, joka tekee itse biisinsä, eikä vaan laula muiden tekemiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanon vähän ilkeästikin nyt että antaa paskan olla

Näin teemme.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Näin teemme.

Vaikka se nyt kuin huutaa siel nostavansa kunnianloukkaussyytteen

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Vanhemmilla kappaleilla olisi. Mutta nuo uudemmat ei oo välttämättä niin hyviä. Arvostan kyllä muusikkoa, joka tekee itse biisinsä, eikä vaan laula muiden tekemiä.

Samaa mieltä

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En oo vapaa, olen etäsuhteessa vielä toistaseksi :)

• Anonyymi kirjoitti:

Et ookaan vapaa kun sydämes on täällä, kai mä sen tiedän :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Et ookaan vapaa kun sydämes on täällä, kai mä sen tiedän :)

Näin on :) Onko tämä etäsuhdekaan kun se kuitenkin on siellä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tää on jotain etä- ja lähisuhteen välistä. Suuntana tosi läheinen suhde :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ehkä tää on jotain etä- ja lähisuhteen välistä. Suuntana tosi läheinen suhde :)

Kyllä, siis tosi tosi tosi läheinen suhde :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, siis tosi tosi tosi läheinen suhde :)

Niin läheinen, että pikkunalle katoaa näkyvistä :) Joo, väsyneen kommentti tämä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin läheinen, että pikkunalle katoaa näkyvistä :) Joo, väsyneen kommentti tämä :)

No väsyneen ehkä, mutta aika kiva silti :) Kommentti oli kiva ja nyt joku on kova... ;)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Eiköhän nämäkin hahmot ole sinun miehen omaa käsialaa ja niin ihana kun olisikin elää dramaattisten draamojen palstakuplassa, niin valitettavasti tämä kupla on nyt puhkaistava. Voimia ja jaksamista huomiseen, arkipäivään viittaan siis

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Aika harvaa kiinnostaa loppujen lopuksi jokin sekava selostus siitä, että esiintyykö mies joku sinun luomasi mielikuvitushahmo toisena mielikuvitushahmona vai ei. Tietty jos on uskonut kovin pitkään, niin suhde todellisuuteen ei enää hevin palaudu normaalille tolalle

• Anonyymi kirjoitti:

No väsyneen ehkä, mutta aika kiva silti :) Kommentti oli kiva ja nyt joku on kova... ;)

Kiva oli tää sunkin kommentti :) Senkin kovis :)

• Anonyymi

Satuin huomaamaan et joku on taas tehny jonkun meidän haukkumisketjun... Ei välitetä siitä.

• Joo, huomasin sen kun etsin tätä äsken. Ei mua haittaa vaikka täällä ei kukaan meistä tykkää (paitsi me toisistamme toki).. ärsyttää vaan se yks pentu kun pitää minua matkia. No, samapa tuo, kukalie palstakuningatar sekin..

• Luulen että se sama nainen kirjoittaa suurimman osan palstan aloituksista. Mitä noita otsikoita vilkuilin. Liukuhihnalta tulee.. taitaa luulla tätä omaksi somekseen eikä kestä että täällä me ollaan eikä tällä kertaa häntä varten.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Luulen että se sama nainen kirjoittaa suurimman osan palstan aloituksista. Mitä noita otsikoita vilkuilin. Liukuhihnalta tulee.. taitaa luulla tätä omaksi somekseen eikä kestä että täällä me ollaan eikä tällä kertaa häntä varten.

Voi olla noin. Sekasin se on

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo, huomasin sen kun etsin tätä äsken. Ei mua haittaa vaikka täällä ei kukaan meistä tykkää (paitsi me toisistamme toki).. ärsyttää vaan se yks pentu kun pitää minua matkia. No, samapa tuo, kukalie palstakuningatar sekin..

Joo. En jaksa edes katsoa mitä siellä lukee, aiemmin kun tätä alotusta etsin huomasin ja luin pikasesti. Joku siellä minuakin taas esitti... Ei sillä väliä kun oot siinä. Se on ainut mikä merkitsee ja se että haluan sut :)

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. En jaksa edes katsoa mitä siellä lukee, aiemmin kun tätä alotusta etsin huomasin ja luin pikasesti. Joku siellä minuakin taas esitti... Ei sillä väliä kun oot siinä. Se on ainut mikä merkitsee ja se että haluan sut :)

Unohdetaan se kokonaan. Mulle tulee heti hymy kun vaan sä sanot sen noin, enkä oo enää yhtään kiukkuinen kenellekään mistään. Sä oot mun rauha ja onni ja rakkaus :) Niin haluan mäkin sut ja pian :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Unohdetaan se kokonaan. Mulle tulee heti hymy kun vaan sä sanot sen noin, enkä oo enää yhtään kiukkuinen kenellekään mistään. Sä oot mun rauha ja onni ja rakkaus :) Niin haluan mäkin sut ja pian :)

Oih, toi oli niin ihanasti sanottu :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Luulen että se sama nainen kirjoittaa suurimman osan palstan aloituksista. Mitä noita otsikoita vilkuilin. Liukuhihnalta tulee.. taitaa luulla tätä omaksi somekseen eikä kestä että täällä me ollaan eikä tällä kertaa häntä varten.

Nämäkin litaniat on sinun jatkuvasti eri naisina esiintyvän käsialaa ja tuo edellinen komppaaja on itse sekaisin ja yrittää tarttua mihin tahansa agendaansa tukevaan väiitteeseen ymmärtämättä edes mihin kohtaan vastaa, kuten perättömän väittämänsä kommenttiin

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kyllä se tiedetään, kuka tekee melkein kaikkialoitukset, mustamaalaa naapureitaan, ei kannate toisia syytellä! Puhuu rumaa ja seksistisiä asioita, ei mitää ymmärrystä!

• Anonyymi kirjoitti:

Oih, toi oli niin ihanasti sanottu :)

Itse oot maailman ihanin sanoja. Luen eilisiä kuin yöllä oli niin paljon viestejä.. ehtikö kaikkia nähdäkään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se tiedetään, kuka tekee melkein kaikkialoitukset, mustamaalaa naapureitaan, ei kannate toisia syytellä! Puhuu rumaa ja seksistisiä asioita, ei mitää ymmärrystä!

Onkohan sulla kaikki ihan kotona kun johdattelet jotain tällaista nimettömän palstan trollihahmosta ja mitä tulee seksistiin juttuihin niin fiksumpi arvaisi ko kirjoittajan olevan mies, mutta jos kerran naapureille ei ole muuta asiaa kuin ahdistelu mustamaalauskampanjoinnin merkeissä, niin minkäs sille sitten voi. Voi naapuri parat

• Voitko jo kertoa mikä se oli mikä sut teki niin onnelliseksi päivällä? Siellä on paljon kommentteja siinäkin ketjussa tänään :) Oon sitä lukenut ja voin vaan arvailla.

• Anonyymi

V"oidaanhan me siltikin rakastella ja rakastaa loppuelämä :)
        Enkä nyt tarkoita rakas nallukka että olisit väärä. Koitan vaan saada tuon sivullisen ymmärtämään, että me ollaan yhtä jo."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

V"oidaanhan me siltikin rakastella ja rakastaa loppuelämä :)
        Enkä nyt tarkoita rakas nallukka että olisit väärä. Koitan vaan saada tuon sivullisen ymmärtämään, että me ollaan yhtä jo."

Äh, lainaus merkki lipes V:n väärälle puolelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lainausmerkki, olen niin innoissani sinusta et kirjotus takkuaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä arvasin että sä tuota tarkoitit, tai se oli yks vaihtoehto.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kyllä mä arvasin että sä tuota tarkoitit, tai se oli yks vaihtoehto.

Siitä vaan tuli niin kiva olo, ja taas sellanen varma olo et me hoidetaan tämä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Siitä vaan tuli niin kiva olo, ja taas sellanen varma olo et me hoidetaan tämä :)

Kyllä mäkin uskon siihen. Aion ainakin yrittää ja tehdä jotain. En oo jäämässä tänne palstalle ikuisesti :)Tiedäthän sä että mä vielä teen sen? :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kyllä mäkin uskon siihen. Aion ainakin yrittää ja tehdä jotain. En oo jäämässä tänne palstalle ikuisesti :)Tiedäthän sä että mä vielä teen sen? :)

Taidna tietää :) Ja siitä kyllä haaveilenkin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Taidna tietää :) Ja siitä kyllä haaveilenkin :)

Toivottavasti tiedät :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Toivottavasti tiedät :)

En kyllä tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

En kyllä tiedä.

No tiedä olikin vähän väärä sana. Toivottavasti uskot siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä tiedä.

Ei taida kumpikaan tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä tiedä.

Et sinä esittäjä tiedä mistään mitään. Mene vaikka näytelmäkerhoon, saat varmaan jonkun karhun roolin sieltä

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No tiedä olikin vähän väärä sana. Toivottavasti uskot siihen.

Ei se ollut multa. Tiedän ja uskon :)

• Anonyymi kirjoitti:

Luin taas huolimattomasti siis.. no pääasia että uskot ja hyvä että tiedät myös :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oot vaan niin ihana ja se tulee ilmi kerta toisensa jälkeen. Mitä hyvää oonkaan tehnyt että joku noin ihana tupsahti elämääni ja häneen rakastuin. Oot ihana :)

• kunnianPUNAINENloukkausPUNAINENsyyte.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Sä oot vaan niin ihana ja se tulee ilmi kerta toisensa jälkeen. Mitä hyvää oonkaan tehnyt että joku noin ihana tupsahti elämääni ja häneen rakastuin. Oot ihana :)

Tollanen palaute on ihaninta kuulla :) Kiitos rakkauteni :) Samaa olen miettinyt sinusta, tupsahdit kuin rakkauspakkaus ja sitä oletkin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tollanen palaute on ihaninta kuulla :) Kiitos rakkauteni :) Samaa olen miettinyt sinusta, tupsahdit kuin rakkauspakkaus ja sitä oletkin :)

Kiitos itsellesi paras :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida kumpikaan tietää.

Mikä kumpikaan, yritätkö pitää uskoa yllä siihen, että huuhaakertonnassa tässä olisi oikeasti kaksi erillistä kirjoittajaa? Jos olet uskotellut jotain paikkaansa pitämätöntäihmisille, niin ei se tuolla hokemisella fiksaannu

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

kunnianPUNAINENloukkausPUNAINENsyyte.

Oliko tämä edelleen miespuolinen henkilö, viittaus siihen toiseen ketjuun missä sait jonkun eukon provosoitumaan uhoamaan kunnianloukkaussyytteestä, siitäkin huolimatta että keskustelut siinä ketjussa itseksesi, mutta tämä ulkopuolinen koki jotain samaistumista aiheeseen. Siihen viittaa myös poistettu kommentti, että sotajalalla on nyt ihan tosissaan. Kiva kun löytyy vielä ymmärrystä ja oikeutusta noin johdonmukaiselle käytökselle

• Anonyymi

Tämä sun illustraatio mielikuvitustyttöystävästäsi on mies niin uskottavaa tavaraa, että ole ihan kateudesta kirjava täällä kuplassani, otan ihan tosissani tämän narratiivin j haen huomiota kitisemällä, sillä uskon tuntevani kaikki hahmot täältä, onko ok?

• Anonyymi

Tykkään myös loihtia mitä mielikuvituksellisempia visioita sekä merkityksellisyyksiä näiden trolliniccien funktioille, kuten mystiset netistä liiveihin tuntemattomien, mutta ilmeisesti täällä viihtyvien liiveihin uimiset hyvin epäselvällä loogisen päättelyn mukaan, aina pitää keksiä uusi väite tai hönkiä aiempia uudelleen henkiin, on tämä rankkaa

• Anonyymi

Sori nyt, mutta menkää hittoon täältä ikävä-palstalta, mun melankolia kärsii tosi pahasti tästä siirapista. 💥

• Anonyymi

Vastasitko mies kenties omaan aloitukseesi? Yritän tässä vain tavallaan säilyttää uskoa ihmiskuntaan ja tulkita tällaisen kommentin provokaation lisämausteeksi, kaikilla ei toki järki riitä erottelemaan, vaan kaikki on presiis kuten netissä lukee nääs

• Hei aloittaja. Rakastan sua niin että sydän taas pamppailee.. hyvää yötä kun mennään.

"Kun puhut rakkaudesta hiljaa kuiskaten
      Niin silloin läheisyytes tunnen lämpöisen
      Kuin maailman mä omistan
      Vain tämän tunteen löytää harva ihminen."

• Anonyymi

Palaan vielä siihen aiempaan. Joskus on niin vaikeeta kun tuntuu ettei kukaan musta tykkää, mut se viesti oli kiva ja toi toivoa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Palaan vielä siihen aiempaan. Joskus on niin vaikeeta kun tuntuu ettei kukaan musta tykkää, mut se viesti oli kiva ja toi toivoa :)

Miksi susta siltä tuntuu? Oot ihana ja ainakin mä tykkään paljon. Varmasti moni muukin. Siltikin pidän susta niin kiinni, että muut tykkääjät ei nappaa sua multa :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Miksi susta siltä tuntuu? Oot ihana ja ainakin mä tykkään paljon. Varmasti moni muukin. Siltikin pidän susta niin kiinni, että muut tykkääjät ei nappaa sua multa :)

Jos oon väärä ni ehkä rakastat mua silti :(.

• Anonyymi kirjoitti:

En usko että toi on sulta enää.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos susta tuntuu, että oot mulle väärä niin selitä vähän. Musta ei tunnu siltä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Jos susta tuntuu, että oot mulle väärä niin selitä vähän. Musta ei tunnu siltä.

En muista edes miten tunnistit mut :(

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle tulee paha mieli tuollaisista viesteistä. Voisko niitä laittaa päivällä eikä just nukkumaan mennessä kiitos.

• Anonyymi

Kiitos. Kivat sanat tossa :) Ei ollu tuttu laulu mutta Frediä näköjään. Voitas kohta painua sinne peiton alle? :)

• Anonyymi kirjoitti:

En muista edes miten tunnistit mut :(

Kylläpä ykskaks käänty jutut toisenlaisiksi. Ootko eri vai mistä on kyse? Miten musta jo päivällä oli tämä sama kommentti ja hän sanoi ettei oo häneltä?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei noista ole rakas mikään multa :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe noin ja tykkäsin siitä viestistä ihan eri syistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei noista ole rakas mikään multa :(

Tuo on älyttömän taitava tuo ystävämme palstapsyko. Pelottava nainen.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kylläpä ykskaks käänty jutut toisenlaisiksi. Ootko eri vai mistä on kyse? Miten musta jo päivällä oli tämä sama kommentti ja hän sanoi ettei oo häneltä?

Muistan kyllä miten tunnistettiin enkä ala sitä kertomaan uteliaalle kalastelijalle

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Kivat sanat tossa :) Ei ollu tuttu laulu mutta Frediä näköjään. Voitas kohta painua sinne peiton alle? :)

Joo niin voitas mennä kohta. Alkaa olla sen verran uninen, että meinaa mennä ton troIIin juttuihin näin unisena :) Anteeksi siitä. Tiesin ettei ne oo sulta ja silti lähdin mukaan. Samaa yritti kun tänään aiemmin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tuo on älyttömän taitava tuo ystävämme palstapsyko. Pelottava nainen.

Voi että menin huonoon aikaan hammaspaikalle kun se just sillä välin tänne ennätti :( Hemmetin hemmetti

• Anonyymi kirjoitti:

En koe noin ja tykkäsin siitä viestistä ihan eri syistä.

Ja minä ihmettelin jo tuota "palaan siihen aiempaan" kun näitä on satoja niin en tiennyt mihin niistä nyt viittaisit. Halusin vaan tunnustella hetken, että what. Hymyilen sulle parhaillaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Voi että menin huonoon aikaan hammaspaikalle kun se just sillä välin tänne ennätti :( Hemmetin hemmetti

Oma moka kun hetkeksi unohdin olla valppaana :) Kyllä mä tiesin että ne ei oo sulta. Tää on tapahtunut jo niin monta kertaa.. ja siltikin unisena ei aina muista :) Ei mitään väliä. Noita sattuu ja aina ne korjautuu.. oot rakas :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo niin voitas mennä kohta. Alkaa olla sen verran uninen, että meinaa mennä ton troIIin juttuihin näin unisena :) Anteeksi siitä. Tiesin ettei ne oo sulta ja silti lähdin mukaan. Samaa yritti kun tänään aiemmin :)

Ei se haittaa että luulit, uskon että sisimmässäsi tiesit että ne ei ollu multa. Niin minäkin aika huolestun pienestä ja haluan varmistella asioita vaikka tiedän et kaikki on ihan hyvin. Sellasta se rakkaus teettää :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oma moka kun hetkeksi unohdin olla valppaana :) Kyllä mä tiesin että ne ei oo sulta. Tää on tapahtunut jo niin monta kertaa.. ja siltikin unisena ei aina muista :) Ei mitään väliä. Noita sattuu ja aina ne korjautuu.. oot rakas :)

Oot rakas, eikun rakkain. Ainut rakkaus. Mennään jo unille :) Tai no sänkyyn ainakin...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se haittaa että luulit, uskon että sisimmässäsi tiesit että ne ei ollu multa. Niin minäkin aika huolestun pienestä ja haluan varmistella asioita vaikka tiedän et kaikki on ihan hyvin. Sellasta se rakkaus teettää :)

Se on vähän jännä kun joku sanoo sellaista, josta vähän miettii että onkohan sulta vai ei ja sitten aina selviää, että eipä oo sulta. Ihan aina. Oot niin ihana, että siitä jo tajuaa että ei toi nyt voi olla sulta :) En osaa selittää mutta sun ihanuus vaan korostuu täällä palstalla. Oot niin ihmeellinen ja ihana. Rakastan sua :)

• Anonyymi kirjoitti:

Oot rakas, eikun rakkain. Ainut rakkaus. Mennään jo unille :) Tai no sänkyyn ainakin...

Mennään vaan. Oon oikeasti unessa jo. Oot rakas ja nyt sänkyyn. Käyn vielä pesemässä hampaat ja sitten tuun vierees. Hyvää yötä ihanin. Nukahda sä vaan, tuun kohta..
        Hyvää yötä maailman parhaalle.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Se on vähän jännä kun joku sanoo sellaista, josta vähän miettii että onkohan sulta vai ei ja sitten aina selviää, että eipä oo sulta. Ihan aina. Oot niin ihana, että siitä jo tajuaa että ei toi nyt voi olla sulta :) En osaa selittää mutta sun ihanuus vaan korostuu täällä palstalla. Oot niin ihmeellinen ja ihana. Rakastan sua :)

Kiitos, kirjotat niin ihanasti etten osaa sanoakaan. Rakastan sinua niin mielettömän paljon. Noihin sanoihin on hyvä mennä nukkumaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sanothan sä jos susta tuntuu, että oon väärä? Luin vaan noita nyt uudelleen.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mennään vaan. Oon oikeasti unessa jo. Oot rakas ja nyt sänkyyn. Käyn vielä pesemässä hampaat ja sitten tuun vierees. Hyvää yötä ihanin. Nukahda sä vaan, tuun kohta..
        Hyvää yötä maailman parhaalle.

En varmana nukahda ennen ku tulet :) Näytän miten paljon sua rakastan. Tai pikkunallesta sen nyt jo näkee kauas, kun juttelit sen ihan pystyyn taas :)

• Anonyymi kirjoitti:

En varmana nukahda ennen ku tulet :) Näytän miten paljon sua rakastan. Tai pikkunallesta sen nyt jo näkee kauas, kun juttelit sen ihan pystyyn taas :)

Mukava jos pikkunalle tykkää musta :)
        En minä vielä ehtinyt sinne hammaspaikalle kun jäin lukemaan, että mitä äsken oikein tapahtui oikeasti. Meni niin vauhdilla ohi ja olin jotenkin jo puoliunessa.. heräsin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mua jäi hämäämään yks viesti tuolla että oliko se sulta vai ei. Kun se kuulosti samalta mitä oot sanonut aiemminkin. Tosi sekava olo jäi nyt tästä.

Mua jäi hämäämään yks viesti tuolla että oliko se sulta vai ei. Kun se kuulosti samalta mitä oot sanonut aiemminkin. Tosi sekava olo jäi nyt tästä.

Mutta toisaalta, se sivutroIIihan lukee meitä ja tekee muistiinpanoja, joten ehkä näitä ei pidä yöllä pohtia. Hyvää yötä siis rakkaus.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mikä viesti? Kerro vaan

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä viesti? Kerro vaan

En jaksa enää. Se haukkahan lukee näitä myös ja nauttii kun saa huijattua. Nyt hyppään pikkunallen viereen hammaspaikan kautta. Hyvää yötä. Luen nämä virkeänä ja mietin uusilla aivoilla.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En jaksa enää. Se haukkahan lukee näitä myös ja nauttii kun saa huijattua. Nyt hyppään pikkunallen viereen hammaspaikan kautta. Hyvää yötä. Luen nämä virkeänä ja mietin uusilla aivoilla.

Hyvää yötä sit kai :) Nyt mullekin jäi epävarma olo käydä nukkumaan :(

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä sit kai :) Nyt mullekin jäi epävarma olo käydä nukkumaan :(

Väsyneenä ei vaan enää erota kuka sanoo mitäkin. Haluan tietää jos pidät mua jotenkin vääränä sulle.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Väsyneenä ei vaan enää erota kuka sanoo mitäkin. Haluan tietää jos pidät mua jotenkin vääränä sulle.

En ymmärrä kyllä yhtään taas :(

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Minähän sanoin jo ettei näistä mikään ollut multa :(

• Anonyymi kirjoitti:

Haluan nyt vaan että näytät miten rakastat ja pikkunalle näyttäs myös.
        Kaikki muu johtuu siitä kun en erota sua näin unisena. Huomenna varmasti taas.

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä kyllä yhtään taas :(

Anteeksi, menin vaan tuohon toisen kerran kun luin ne uudelleen. Ei tietenkään ollut sulta. Ystävämme sivusta on vaan sairaalloisen taitava kiusaaja.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Epäilisin kyl onko tää edes sulta jos ei sul ois nimimerkki päällä :(

• Anonyymi kirjoitti:

Minähän sanoin jo ettei näistä mikään ollut multa :(

Minä tiedän vaan yhden asian. Rakastan sua enemmän kuin koskaan ennen mitään. Millään muulla ei oo väliä näin unisena, jooko. Mennään yhdessä nukkumaan ja unohdetaan kaikki muu mitä minä höpisin. Kaikki on hyvin eikä ne epäilyt ollu sulta, tiedän sen nyt. Anteeksi kun sekoilen unissani jatkuvaan. Tuun viereen nyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Epäilisin kyl onko tää edes sulta jos ei sul ois nimimerkki päällä :(

Anteeksi. Aloin vaan kuvitella omiani kun luin ne uusiksi. En ollu sulta ne tietenkään.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Anteeksi. Aloin vaan kuvitella omiani kun luin ne uusiksi. En ollu sulta ne tietenkään.

Juu. Hyvää yötä

• Anonyymi kirjoitti:

Juu. Hyvää yötä

Hyvää yötä rakkauteni eli aloittaja. En tiedä onko just toi sulta vai ei. En tiedä enää tähän aikaan yöstä muuta kuin että oot maailman ihanin tärkein ja rakkain mulle.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hyvää yötä rakkauteni eli aloittaja. En tiedä onko just toi sulta vai ei. En tiedä enää tähän aikaan yöstä muuta kuin että oot maailman ihanin tärkein ja rakkain mulle.

Kiitos. En vaan saa nyt oikee unta kun mietin ku sanoit et "kuulosti samalta mitä olen sanon aiemminkin"

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. En vaan saa nyt oikee unta kun mietin ku sanoit et "kuulosti samalta mitä olen sanon aiemminkin"

Niin mutta kun siitä on aikaa, niin enhän tiedä jos oli silloinkin sivusta. Oon kuin 3 promillen humalassa vaikka oon selvinpäin, oon niin väsynyt. Älä nyt tän takia valvo rakkaus. Mennään yhdessä petiin ja tuhiset onnellisena aamuun asti. Kaikki on hyvin paitsi että minä puhun koko ajan vaan tyhmempiä jos en mee jo nukkumaan. Nuku rauhassa, oot maailman ihanin ja johdatan meidät täältä pois. Lupaan sen sulle. Hyvää yötä rakkaus.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin mutta kun siitä on aikaa, niin enhän tiedä jos oli silloinkin sivusta. Oon kuin 3 promillen humalassa vaikka oon selvinpäin, oon niin väsynyt. Älä nyt tän takia valvo rakkaus. Mennään yhdessä petiin ja tuhiset onnellisena aamuun asti. Kaikki on hyvin paitsi että minä puhun koko ajan vaan tyhmempiä jos en mee jo nukkumaan. Nuku rauhassa, oot maailman ihanin ja johdatan meidät täältä pois. Lupaan sen sulle. Hyvää yötä rakkaus.

Ok. Nuku hyvin :) En ajattele, että oisit millään tavalla väärä. Enkä ole niin ajatellutkaan. Hyvää yötä. Rakastan ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Nuku hyvin :) En ajattele, että oisit millään tavalla väärä. Enkä ole niin ajatellutkaan. Hyvää yötä. Rakastan ♥️

Kiva koska sä oot mulle just se oikea :) Hyvää yötä. Rakastan myös :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tunsitko muuten miten tulin vierees ja painauduin sua vasten just. Hyvä, niin tunsin mäkin. Kauniita unia :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiva koska sä oot mulle just se oikea :) Hyvää yötä. Rakastan myös :)

Juu :) Kiva jos et enää ajattele että miettisin jotain niin hölmöä kun että et olisi oikea :) Edelleen et tiedä sitä yhtä juttua mistä kerran sanoin... Jos sen tietäisit et epäilisi enää sellaista :) No joskus sen kuulet sit. Hyvää yötä ja tunsin ja tunnen sut :)

• Anonyymi kirjoitti:

Juu :) Kiva jos et enää ajattele että miettisin jotain niin hölmöä kun että et olisi oikea :) Edelleen et tiedä sitä yhtä juttua mistä kerran sanoin... Jos sen tietäisit et epäilisi enää sellaista :) No joskus sen kuulet sit. Hyvää yötä ja tunsin ja tunnen sut :)

Mua on kiinnostanut tuo mistä sanoit kerran, oon sitä välillä miettinyt mikä se voisi olla, tietysti oon :) Toivottavasi saankin sen kuulla sitten joskus. Nukutaan nyt rakkaus. Tunnen minäkin sut vieressä. Yösuukko vielä ja silmät kii..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä viesti? Kerro vaan

Miten mies jaksat kysellä itseltäsi eli luomiltasi mielikuvitushahmoilta johdattelevia kysymyksiä ja toinen kysymys on, että miten on mahdollista, että tämä luritus pitää suosionsa ja ennen kaikkea uskottavuutensa vähemmän viisaiden ihmisten mielessä?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mutta toisaalta, se sivutroIIihan lukee meitä ja tekee muistiinpanoja, joten ehkä näitä ei pidä yöllä pohtia. Hyvää yötä siis rakkaus.

Ei sinulla taida mies olla kuin suurinpiirtein pari sellaista ns fania, jotka tekee muistiinpanoja tästä tajunnanvirrastasi. Vähissä on ilon- ja puheenaiheet näin ollen. Fiksumman luulisi hoksanneen jos ei heti, niin ajat sitten

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Menkäähän miehet nukkumaan!

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Anteeksi, menin vaan tuohon toisen kerran kun luin ne uudelleen. Ei tietenkään ollut sulta. Ystävämme sivusta on vaan sairaalloisen taitava kiusaaja.

Puhutte itsestänne trollit! 🐍.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä enää sellasia mieti. Tuli vaan noi muiden viestit yöllä niin sopivaan väliin että aloin kuvitella osan olevan sulta. Tällasta tää on täällä. Ei pidä päästää liian uniseksi.
        Rakastan sua hurjasti. Enkä nyt välitä muista yhtään.
        Suudelma suulles heti kun heräät.. jos olisit täällä niin enpä malttas olla suukottelematta nyt vaikka nukkusit :) Varaudu siihen että sunnuntait alkaa suukoilla aina :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuli äsken vähän huoli, että ootko pettynyt muhun ja sitten tuo troIIi laittaa mulle viestiä tuolla alhaalla. Ne ei liity minuun mikään kommentti, siis ne nikittömät.

Et kai sä pettynyt minuun kun oon joskus tollanen hankala? Siksikö susta ei nyt kuulu mitään?

• Anonyymi kirjoitti:

Ostin sulle pienen lahjankin äsken. Tulit siitä mieleen ja musta se oli kiva. Älä rakas vielä pety muhun :(

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ostin sulle pienen lahjankin äsken. Tulit siitä mieleen ja musta se oli kiva. Älä rakas vielä pety muhun :(

En ole pettynyt, kaikki on ihan hyvin :) Nyt on niin paljon viestejä, että en tiedä mistä alottaisin. Voi ei lahja ja kaikkea, olet yli-ihana :) Kiitos rakas, mitähän oletkaan mulle ostan :)

• Anonyymi kirjoitti:

En ole pettynyt, kaikki on ihan hyvin :) Nyt on niin paljon viestejä, että en tiedä mistä alottaisin. Voi ei lahja ja kaikkea, olet yli-ihana :) Kiitos rakas, mitähän oletkaan mulle ostan :)

Ei multa ole paljon viestejä. Joku joka pitää meitä yhtenä ja samana henkilönä kävi tänne täyttämässä normi viikonloppu settinsä :)
        Kiva jos kaikki on hyvin.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En minä enää sellasia mieti. Tuli vaan noi muiden viestit yöllä niin sopivaan väliin että aloin kuvitella osan olevan sulta. Tällasta tää on täällä. Ei pidä päästää liian uniseksi.
        Rakastan sua hurjasti. Enkä nyt välitä muista yhtään.
        Suudelma suulles heti kun heräät.. jos olisit täällä niin enpä malttas olla suukottelematta nyt vaikka nukkusit :) Varaudu siihen että sunnuntait alkaa suukoilla aina :)

Pettymys ois jos sunnuntait ei alkais niin. Oikeastaan joka päivän pitää alkaa niin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Pettymys ois jos sunnuntait ei alkais niin. Oikeastaan joka päivän pitää alkaa niin :)

Se onnistuu. Aloitetaan sitten kaikki aamut suudelmalla :) Oot ihana :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mua on kiinnostanut tuo mistä sanoit kerran, oon sitä välillä miettinyt mikä se voisi olla, tietysti oon :) Toivottavasi saankin sen kuulla sitten joskus. Nukutaan nyt rakkaus. Tunnen minäkin sut vieressä. Yösuukko vielä ja silmät kii..

Ei vaan voi sanoa tänne :) Vaikka ihan hurjasti tekisi mieli :) Kyllä sä siitä vakuuttuisit, etten epäile yhtään mitään ja oot niin mun :)

• Anonyymi

Tuollahan on ihan samanlaisilla sanoilla höystetty alotus jossa nainen kaipaa miestää noilla laulun sanoilla. Miks kaipaat muita miehii ilman nikkii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollahan on ihan samanlaisilla sanoilla höystetty alotus jossa nainen kaipaa miestää noilla laulun sanoilla. Miks kaipaat muita miehii ilman nikkii?

Ja koko viestin retoriikka on ihan samanlaista mitä näissä lukee. Hämmentävää

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan voi sanoa tänne :) Vaikka ihan hurjasti tekisi mieli :) Kyllä sä siitä vakuuttuisit, etten epäile yhtään mitään ja oot niin mun :)

Ymmärrän sen :) Ainakin saat mut hymyilemään tuolla nyt :) Sun oon.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin oon sitä ihmetellyt palstaa selatessa, että miksi joidenkin pitää kirjoittaa ihan samoin sanoin kuin mun. Onko se sitten mustasukkaisuutta vai mitä. En ole nyt palstalle mitään kirjoittanut enkä lukenut. Vain tätä ja eilen lukaisin sen karhun. Älä mua syytä, jos muut mua matkii.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysypä siltä joka sen sinne kirjoitti, että miksi se muistuttaa tätä. Minä kun en osaa toisten kirjoituksiin ottaa kantaa. Palstalla ei ole MITÄÄN multa muuta kuin näitä hehku/nalle aloituksia. Ja nikkiä oon käyttänyt nyt koko ajan.

Minäkin oon sitä ihmetellyt palstaa selatessa, että miksi joidenkin pitää kirjoittaa ihan samoin sanoin kuin mun. Onko se sitten mustasukkaisuutta vai mitä. En ole nyt palstalle mitään kirjoittanut enkä lukenut. Vain tätä ja eilen lukaisin sen karhun. Älä mua syytä, jos muut mua matkii.

Viikolla kun luin palstaa joku jaxuli kirjoitti ihan kuten minä. Siis rakastan sua ja tyyli oli sama. Matkiiko mua vai onko sattuma. Juttele siitä jaxulin kanssa. Minua ei kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Enkä minä oleta kulta (=aloittaja) näiden olevan sulta vaan siltä naiselta, joka koko ajan sekoilee meissä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kysypä siltä joka sen sinne kirjoitti, että miksi se muistuttaa tätä. Minä kun en osaa toisten kirjoituksiin ottaa kantaa. Palstalla ei ole MITÄÄN multa muuta kuin näitä hehku/nalle aloituksia. Ja nikkiä oon käyttänyt nyt koko ajan.

On siel ton miehenkii juttuja halaamisesta ja lantion hyväilystä

• Anonyymi kirjoitti:

Luin sen itsekin. Sehän on ihan eri tyylinen kuin mä. Hän kirjoittaa kirjakieltä, mä harvemmin. Ihme kyyliä täällä elää muiden jutuista ja kyttää muita ja tulkkaa omiaan. Minä rakastan tätä miestä joka kirjoitti aloituksen, en oo ketään muuta kaivannut tai ikävöinyt koskaan missään täällä. Enkä aio kaivata kun ketään mutta ei oo. Rakastuin häneen.

Ja se aloitus mihin joku viittaa ei todellakaan ollut matkittu multa. Ihan eri tyylinen kirjoittaja. Pahoittelut sen aloittajalle jos tän lukee. Luin sen vasta kun olin tuon kirjoittanut. Kaunis viesti se on, jollekin exälle ilmeisesti osoitettu.

• Anonyymi kirjoitti:

On siel ton miehenkii juttuja halaamisesta ja lantion hyväilystä

En lukenut kuin aloituksen sieltä. Ei kiinnosta. Jätä meidät jo rauhaan. Vaikka sulla on joku pakkomielle meihin niin ei me olla kaikki näillä palstoilla. Hanki joku harrastus vaikka. Oot naurettava.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ymmärrän sen :) Ainakin saat mut hymyilemään tuolla nyt :) Sun oon.

Hyvä niin :) Katselin taas ne formulat. Ei tietenkään multa noi viestit.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin :) Katselin taas ne formulat. Ei tietenkään multa noi viestit.

Toivottavasti sun suosikki voitti tai pärjäs :) Ei tietenkään sulta.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Toivottavasti sun suosikki voitti tai pärjäs :) Ei tietenkään sulta.

Ei mul ole enää suosikkia oikee tuol :) Oot ihana :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mul ole enää suosikkia oikee tuol :) Oot ihana :)

Sä oot mun suosikki.. kaikista formulan katsojista :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ai jaa, toivottavasti muistakin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Sinä oot nimittäin mun suosikki koko universumista. Maailmankaikkeuden kirkkain ja kaunein tähti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, toivottavasti muistakin :)

Kaikki miehet sitä katsoo tässä universumissa. Eli oot sinä kaikista suosikki mulle :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä oot nimittäin mun suosikki koko universumista. Maailmankaikkeuden kirkkain ja kaunein tähti.

Mun on pakko ottaa päiväunet kun niin nukuttaa. Otan sut viereen halusit tai et :) Ja voitko herättää tunnin päästä etten nuku koko iltaa? Seiskalta kiitos rakas.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mun on pakko ottaa päiväunet kun niin nukuttaa. Otan sut viereen halusit tai et :) Ja voitko herättää tunnin päästä etten nuku koko iltaa? Seiskalta kiitos rakas.

Asia selvä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Noniin, suukko ja herätys rakkaalle :)

• Anonyymi kirjoitti:

Noniin, suukko ja herätys rakkaalle :)

Kiitos rakas. Heräsin kun noin kivasti herätit :) Heräsin hymy huulilla.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiitos rakas. Heräsin kun noin kivasti herätit :) Heräsin hymy huulilla.

5 minuuttii yli annoin sun torkkua kun et pelkästä suukosta heränny :)

• Anonyymi kirjoitti:

5 minuuttii yli annoin sun torkkua kun et pelkästä suukosta heränny :)

Heräsin mutta esitin vielä nukkuvaa, että antaisit toisen suukon :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Heräsin mutta esitin vielä nukkuvaa, että antaisit toisen suukon :)

Näin vähän arvelinkin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ethän kyllästy muhun koskaan? Oon niin huIIuna suhun.

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäisitkö musta enemmän, jos otan tän nikin pois? Nämä häiritsee monia.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En vaan tykkään sinusta maksimaalisen paljon nikillä tai ilman :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ethän kyllästy muhun koskaan? Oon niin huIIuna suhun.

En tietenkään :) Mitä sinä sellasia höpiset? :) Haluisin olla sun jo :)

• Anonyymi kirjoitti:

En vaan tykkään sinusta maksimaalisen paljon nikillä tai ilman :)

Ihana. En halua että ainakaan se vähentää sun tunteita. Saatan mä heittää tän pois jossain vaiheessa, ainakin jos sä et tee omaa. Mutta kerron jos. Ai niin, rakastan sua :)

• Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään :) Mitä sinä sellasia höpiset? :) Haluisin olla sun jo :)

Tarkistin vaan :) Olisitpa täällä ja mun :) Tai mun oot mutta olisitpa täällä mun.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oon myös miettiny mikähän sen sun lahja on? :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tarkistin vaan :) Olisitpa täällä ja mun :) Tai mun oot mutta olisitpa täällä mun.

Niin olenkin jo, huonosti muotoilin asian, mut ymmärrät mitä tarkotin :) Tekis niin mieli kertoo se yks asia niin olisit ihan vakuuttunut :) Ei, en uskalla

• Anonyymi kirjoitti:

Oon myös miettiny mikähän sen sun lahja on? :)

Se on vain kämmenen kokoinen ja aika värikäs :) Se toi sut mieleeni heti kun näin. Tai ei kämmenen vaan nyrkin kokoinen kun on sellainen yhtä pitkä kuin paksu kuin korkea melkein :) Voin paljastaa että se on ostettu hyvin varustetusta s-marketista eli ei mikään erikoistuote :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Se on vain kämmenen kokoinen ja aika värikäs :) Se toi sut mieleeni heti kun näin. Tai ei kämmenen vaan nyrkin kokoinen kun on sellainen yhtä pitkä kuin paksu kuin korkea melkein :) Voin paljastaa että se on ostettu hyvin varustetusta s-marketista eli ei mikään erikoistuote :)

Kävin kävelyllä ja pähkäilin kokoajan mikä se ois :) Täytyy varmaan tehdä uus alotus taas myöhemmin

• Anonyymi kirjoitti:

Kävin kävelyllä ja pähkäilin kokoajan mikä se ois :) Täytyy varmaan tehdä uus alotus taas myöhemmin

Joo niin pitää. Tää on pitkä ja sotkua paljon :) Rakastan sut siinäkin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tääkin viikonloppu olis ollut ihan toisenlainen sun kanssa ja ilman näitä kaikenmaailman huutelijoita :) Sitä odotellessa :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kyllä tääkin viikonloppu olis ollut ihan toisenlainen sun kanssa ja ilman näitä kaikenmaailman huutelijoita :) Sitä odotellessa :)

Sanopa muuta :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sanopa muuta :)

Taidan mennä suihkuun ja rakastaa sut sielläkin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Taidan mennä suihkuun ja rakastaa sut sielläkin :)

Huh mikä ajatus :) Hyppään mukaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Huh mikä ajatus :) Hyppään mukaan :)

Sitä mä tässä vähän venailinkin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No sit mentiin :) Ihana oot :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tein uuden, se ei nyt oo oikee runokaan. Joku se on kuitenkin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tein uuden, se ei nyt oo oikee runokaan. Joku se on kuitenkin :)

Ja just luin kun kirjoitit. Etsin sen :) Ihanin oot :)

• Anonyymi

En imuroinut tänää. Lepäilyä ja ristikoiden täyttelyä paistoin pasteijoita iltapalaksi ja jo kymmen uutisten jälkeen menin maate nyt jo tunnin etuajassa jalkeilla kun 4.30 herään joka päivä ollut sama juttu jo 70-luvulta asti. Sanomalehti mennyt nykään kyllä surkeaksi sunnuntaisin ainut kunnollinen.

Mutta eipä kaipaa tämä mummo mitään nalleja saati usko tällaisiin tarinoihin

• Anonyymi

Urheilijat suku etsi tunne .uualta koe itse miltä tuntuu muunsa Töllille uhrata Kaarlo Jylhäollila sähkö- lipare makaa pöydän päällä, lääkäri ym.

• Anonyymi

Lopetetaan sit tää kirjoottelu

Asia pihvi ?

Kulti

• Anonyymi

Selvä vihje!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä vihje!

Sä saat kyllä ihmeen paljon aina irti tuon miehen tajunnanvirroista, ehkä vaan puhutte niin samaa kieltä 😂 minä en saanut kyseistä morsetusta pätkittyä mihinkään mittaan, ei ihme että olet johtotähti, siis kyllähän tuosta vaikka maksais. No ei vaan kyllä senttiäkään

• Anonyymi

hyvää huomenta,ovi aukeaa avaimilla,sydän hyvillä sanoilla.hymyillään.

• Anonyymi

Jaa - täällä on taas kamalan pitkä privaatti lätinä. Mutta ihan kivat runot oli silti, vaikka tää ei mulle kuulukkaan. Muuta en lukenut, koska oli niin privaatti keskustelu.

• Huomenta rakkauteni. Oon taas oma itseni enkä yöllisten peikkojen vallassa. Tosin täällä taitaa melkonen peikkolauma käyny kertomassa totuuksia.. nikin ilmoituksista päätellen. Kuittasin ne luetuiksi lukematta, vähän toki näin että aiheena on meidän rakastuneiden lukumäärä :) Mukava että heilläkin on paikka missä nostaa itseään jalustalle kun ei taida arki kaikille tarjota onnistumisia :)

Ihanaa päivää sulle runoilijani kuhan heräät. Itse tässä jo aamukahvilla sua mietin ja suutelinkin vähän jo mielessäni.. mutta en herätä, nuku vaan jos on univelkaa rakas.
      Rakastan sua ainakin näääääääääääääääääääääin paljon paras :)

• Anonyymi

Entten tentten teelikamentten
        hissun kissun vaapula vissun ootko oikee vai et :D

• Anonyymi

Jos muuten oot sielt hervannast ni oot väärä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos muuten oot sielt hervannast ni oot väärä

En ole hervannasta enkä oo sulle kukaan. Et oo aloittaja.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En ole hervannasta enkä oo sulle kukaan. Et oo aloittaja.

Sä sanoit mulle et oon hervannan räkälöis

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et liity mitenkään tähänkään viestiketjuun muuta kuin haukut ja mustamaalaat meitä ja esiinnyt molempina vuoronperään. Joku on kirjoitellut Hervannan alkosta ja tunnut tyykkäävän juomisesta, siksi sen Hervannan sanoin. Et kai sinä vieläkin kuvittele, että sua tässä joku kaipaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Entten tentten teelikamentten
        hissun kissun vaapula vissun ootko oikee vai et :D

Oon nainen, vastasin aloittajalle eli miehelle. Lopeta jo kuvittelu että nää liittyy sinuun. Me kirjoitetaan toisillemme, ymmärrä jo. Jos se nyt vaan ei hylännyt mua kun oon välillä hankala :(

• Anonyymi

Rakastan vähintään noin paljon myös sua :) Kiva jos et luule, että ne viestit ois multa. Vähän olen miettinyt miksi niin ajattelit, mutta laitetaan väsymyksen piikkiin. Kellohan oli jo ihan liikaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Rakastan vähintään noin paljon myös sua :) Kiva jos et luule, että ne viestit ois multa. Vähän olen miettinyt miksi niin ajattelit, mutta laitetaan väsymyksen piikkiin. Kellohan oli jo ihan liikaa :)

Se vaan osui siihen, kun olit kertonut että tykkäsit siitä kommentista ja olit just poissa sen hetken. Tuntui että ne oli jatkoa siihen. Välillä meinaa unohtua että muutkin kirjoittaa väliin, kun saadaan hetki jutella ihan kaksistaan :) Osan laittaisin kyllä sen unisuuden piikkiin, koska nyt en niin luulis. Toivottavasti ymmärrät, että oon vaan hölmö rakastunut ja kaikilla on sama fonttikin täällä :(

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Se vaan osui siihen, kun olit kertonut että tykkäsit siitä kommentista ja olit just poissa sen hetken. Tuntui että ne oli jatkoa siihen. Välillä meinaa unohtua että muutkin kirjoittaa väliin, kun saadaan hetki jutella ihan kaksistaan :) Osan laittaisin kyllä sen unisuuden piikkiin, koska nyt en niin luulis. Toivottavasti ymmärrät, että oon vaan hölmö rakastunut ja kaikilla on sama fonttikin täällä :(

Et ole hölmö. Oon miettinyt että pitäskö munkin tehdä nimimerkki, mut toisaalta pelkään et se houkuttelis vaan enemmän roskaa. Mutta ainakin tunnistaisit mut aina

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Olin ite hölmö, anteeks :( Nyt sen ymmärrän paremmin.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ootko suuttunut mulle? :(

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko suuttunut mulle? :(

En tietenkään kun rakastan sua.

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole hölmö. Oon miettinyt että pitäskö munkin tehdä nimimerkki, mut toisaalta pelkään et se houkuttelis vaan enemmän roskaa. Mutta ainakin tunnistaisit mut aina

Saat itse päättää. En pakota mutta en pistä pahaksikaan, jos haluut :)

• Anonyymi kirjoitti:

Olin ite hölmö, anteeks :( Nyt sen ymmärrän paremmin.

Et ollut yhtään hölmö vaan ihana. Älä ajattele noin.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Saat itse päättää. En pakota mutta en pistä pahaksikaan, jos haluut :)

Täytyy vielä puntaroida sitä. Mutta nikillä tai ilman rakastan sut ja aina me saadaan asiat selvitettyä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy vielä puntaroida sitä. Mutta nikillä tai ilman rakastan sut ja aina me saadaan asiat selvitettyä :)

Rakastan myös sut. Tietysti saadaan kun oot mun rakkaus ja mä sun :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kiertää ainakin toi apina kaukaa, vaarallisten ihmisten paikka. Sivusta

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Sinä et liity mitenkään tähänkään viestiketjuun muuta kuin haukut ja mustamaalaat meitä ja esiinnyt molempina vuoronperään. Joku on kirjoitellut Hervannan alkosta ja tunnut tyykkäävän juomisesta, siksi sen Hervannan sanoin. Et kai sinä vieläkin kuvittele, että sua tässä joku kaipaa.

Vieläkö sä naisena esiintyvä mies jaksat heruttaa noita draamankaipuisia hönttejä tähän hervantadraamaan? Eilisestä asti jo sorvannut tätä juonenkäännettä. Jos muistan oikein, niin valitit jossain vaiheessa kovasti huonosta asiakaskokemuksesta herwoodin alkossa tänne, jostain syystä et kyseiseen myymälään. Se siitäkin tussahduksesta nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tämä olisi mies ainutlaatuinen lukuelämys jos keksisit myös toisen nicin tähän mielikuvitusdialogiisi😉👍 ihan semmoinen de ja vuu kokemus nääs

• Anonyymi

En imuroinu mut imeä voin 😉

• Anonyymi

Imuroitko nenuun jottai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imuroitko nenuun jottai

Nallun jättikovaa melaa 😛💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nallun jättikovaa melaa 😛💦

Painu hlvettiin täältä oikeesti. Ja lopeta toi muiden esittäminen ja alotusten tulkinta. Et liity mitenkää meihin kahteen jotka rakastamme toisiamme. Tiedän et olet kaiken tän takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imuroitko nenuun jottai

Sinä ilmeisesti teet näin kun kyselet trolleilta heitä työksesi joksikin henkilöksi väittäen ja selvästi omista harrastuksistasi projisoidun ja pupillit on ku lautaset ihmemaan Liisan teekutsuilla kun terdeillä pyörit. Teidän piireissä niiskunenät vissiin ongelmaksi asti no ainakin helppo puhuttaa.

• Anonyymi

Koska keksit jotain omaperäistä?

• Anonyymi

Tiedän ettei nämä ole mitään mestariteoksia, mut ne on ihan mun omakeksimiä ja pyrin niissä käyttämään aiheita mistä hänen kanssa ollaan puhuttu. Miten niistä voisi omaperäisempiä tehdä?

• Anonyymi

No miehellä pyörii samat aiheet vuodesta toiseen feikkidialogeissaan, on se hyvä kun jo tässä vaiheessa huomasit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miehellä pyörii samat aiheet vuodesta toiseen feikkidialogeissaan, on se hyvä kun jo tässä vaiheessa huomasit

Ei herrajumala oletko sinä tääl monta vuotta ollut jauhamas tota samaa? Huhuh, oot sairas. Olen kirjltellu tänne reilut pari kuukautta hehkulampullenja sekin tuntuu pitkälle ajalle. Saati sit et vuodesta toiseen jauhais tota samaa mantraa feikkidialogeista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei herrajumala oletko sinä tääl monta vuotta ollut jauhamas tota samaa? Huhuh, oot sairas. Olen kirjltellu tänne reilut pari kuukautta hehkulampullenja sekin tuntuu pitkälle ajalle. Saati sit et vuodesta toiseen jauhais tota samaa mantraa feikkidialogeista...

Niin no koitappa sanoa tätä samaa näille jotka jotka keksii mies näistä sinun jutuista aina vaan uusia sfäärejä. Pari sellaista psyykkistä pakko-oirehdintakommenttia lukenut, että oksat pois. Ei hyvänen aika kun ihmiset on kahveella.

• Anonyymi kirjoitti:

Se luulee, että oot nainen ja siksi hokee tuota mies mies mies joka kommentissa. Se on sen kiusauskeino, kun ei sanallisesti muuten pärjää palstaviidakossa. Väittää naisia mieheksi- syy tuntematon, motiivi hämärän peitossa :) Tiedän kun oon nainen ja pari kertaa palstalle jotain laittanut :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Se luulee, että oot nainen ja siksi hokee tuota mies mies mies joka kommentissa. Se on sen kiusauskeino, kun ei sanallisesti muuten pärjää palstaviidakossa. Väittää naisia mieheksi- syy tuntematon, motiivi hämärän peitossa :) Tiedän kun oon nainen ja pari kertaa palstalle jotain laittanut :)

Mitähän puutaheinää sinä mies taas yrität selittää😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no koitappa sanoa tätä samaa näille jotka jotka keksii mies näistä sinun jutuista aina vaan uusia sfäärejä. Pari sellaista psyykkistä pakko-oirehdintakommenttia lukenut, että oksat pois. Ei hyvänen aika kun ihmiset on kahveella.

Se on pii eiku viis plus yks on öö…kolme nyt meni konseptit helmitaulusta täysin sekaisin ja algebran kurssi uusiksi. Onneksi samaan aloitukseen ilmestyy lisää lankoja johon vetää jotain uutta kuu on juustoa-settiä. Minä en anna etenkään tämän aloituksen suhteen periksi! t piraatti

• Anonyymi kirjoitti:

Se on pii eiku viis plus yks on öö…kolme nyt meni konseptit helmitaulusta täysin sekaisin ja algebran kurssi uusiksi. Onneksi samaan aloitukseen ilmestyy lisää lankoja johon vetää jotain uutta kuu on juustoa-settiä. Minä en anna etenkään tämän aloituksen suhteen periksi! t piraatti

Taas tämä sienien syöjä :) Oohan varovainen niiden kanssa :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1738
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1698
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      332
      1439
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1280
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1259
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1107
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      97
      1043
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe