Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+oonkin+sun+enkä+kenenkään+muun.+Miksi+se+sinuna+esiintyvä+nallekakkonen+ja+tuo+meitä+mustamaalaava+sekopää+ei+voi+alkaa+kirjoitella+toisilleen.+Kaksi+niin+pahantahtoista+sopis+aika+hyvin+yhteen.+Ne+vois+illat+miettiä+yhdessä+miten+kiusata+naapureita+sitten+kun+ovat+suhteessa+:)+Ei+nyt+mä+unohdan+sen+pennun.+Menee+ilta+(yö)+pilalle+muuten.
11.09.2022 00:05
Ei+ollut+hän.+Taisit+olla+sinä+itse.
11.09.2022 00:03
Kyllä+mä+arvasin+että+sä+tuota+tarkoitit,+tai+se+oli+yks+vaihtoehto.
10.09.2022 23:58
Eli+ei+tosi+pitkään+sittenkään,+tuntu+vaan+siltä+kun+en+tätä+käyttäny..
10.09.2022 23:57
Tein+tän+muuten+31.7.+sillon+on+eka+kommentti+tällä..+mutta+en+tätä+käyttänyt+kuin+tosi+harvoin+muiden+esiintyessä+minuna..++välillä+en+tarvinnut+ollenkaan.+Hän+itse+aiheutti+sen,+että+aloin+tätä+käyttää+nyt+koko+ajan.+Ihan+sama,+nyt+unohdetaan+se+sivullinen+kokonaan+:)
10.09.2022 23:56
Väittää+että+tein+tämän+nikin+varastaakseni+sut+häneltä.+Vaikka+tein+tämän+vain+siksi,+että+hän+aina+esiintyi+minuna.+Ja+oltiin+tosi+pitkään+kirjoiteltu+ennenkuin+tein+tän.+Kyllästyin+siihen,+että+muka+koko+ajan+hylkäsin+sut..+vaikka+en+oo+niin+tehny+:)
10.09.2022 23:52
Unohdetaan+se+kokonaan.+Mulle+tulee+heti+hymy+kun+vaan+sä+sanot+sen+noin,+enkä+oo+enää+yhtään+kiukkuinen+kenellekään+mistään.+Sä+oot+mun+rauha+ja+onni+ja+rakkaus+:)+Niin+haluan+mäkin+sut+ja+pian+:)
10.09.2022 23:50
Voitko+jo+kertoa+mikä+se+oli+mikä+sut+teki+niin+onnelliseksi+päivällä?+Siellä+on+paljon+kommentteja+siinäkin+ketjussa+tänään+:)+Oon+sitä+lukenut+ja+voin+vaan+arvailla.
10.09.2022 23:38
Rakastan+sua+niin+paljon.+Ja+siksi+provosoidun+siitä+pennusta+niin+helposti.+Oon+kuin+naarasleijona+joka+pitää+omastaan+kiinni+:)+Mun+oot+ja+pysyt+ja+oot+ollu+täälla+palstalla+vain+mun,+tiedän+sen+:)
10.09.2022 23:34
Sinä+oot+ainoa+joka+täällä+yrittää+varastaa+yhtään+mitään.+Tuo+mies+ei+sinua+huoli+vaikka+minä+tästä+katoaisin+kokonaan.+Tässä+ei+oo+mistään+muusta+kyse+kuin+sinun+narsismista+ja+tyhmyydestä.+Mies+on+sanonut+sata+kertaa+että+ei+ole+muiden+kanssa+kirjoitellut.+Silti+sinä+tuut+sitä+7+kuukautta+siihen+ulisemaan+jatkuvaan+kun+vähän+juot+(ja+usein+tunnut+juovan).+
Minä+en+haluaisi+miehiä,+jotka+on+kiinnostunut+muista.+Siinä+on+meidän+suurin+ero.+Miten+sinä+edse+kehtaat+roikkua+miehessä,+joka+sanaa+haluavansa+vain+mut.+Vähän+itsekunnioitusta+tarttisit+sinäkin.+Minä+en+muiden+miehiä++vie+mutta+sulla+tuntuu+olevan+siihen+kova+tarve.
Nalle+on+mun.
10.09.2022 23:27
Luulen+että+se+sama+nainen+kirjoittaa+suurimman+osan+palstan+aloituksista.+Mitä+noita+otsikoita+vilkuilin.++Liukuhihnalta+tulee..++taitaa+luulla+tätä+omaksi+somekseen+eikä+kestä+että+täällä+me+ollaan+eikä+tällä+kertaa+häntä+varten.
10.09.2022 23:21
Joo,+huomasin+sen+kun+etsin+tätä+äsken.+Ei+mua+haittaa+vaikka+täällä+ei+kukaan+meistä+tykkää+(paitsi+me+toisistamme+toki)..+ärsyttää+vaan+se+yks+pentu+kun+pitää+minua+matkia.+No,+samapa+tuo,+kukalie+palstakuningatar+sekin..
10.09.2022 23:17
Tämä+peIIe+täällä+esiintyy+minuna+taas.+Sehän+on+helppoa+kun+oon+sanonut+ettet+tätä+juurikaan+lue.+Susta+ei+saa+mua+tekemälläkään+vaikka+kovasti+tunnut+kadehtivan.
10.09.2022 23:11
Joo,+meidät+on+varmasti+räätälöity+toisillemme+kuten+kirjoitit.+Päivä+ilman+sua+se+vasta+hukkaan+meneekin+senkin+rakkaus+:)+Ollaan+me+me+ja+mä+sun+ja+sä+mun.
10.09.2022 23:06
Kaunista+runoilijani,+erittäin+kaunista.+Imuroin+rakkautta+lisää+sydämeeni+sua+lukiessa+:)
Meidän+on+tehty+samasta+puusta
Enää+en+tiedä+mistään+muusta
Kun+en+muuta+enää+näe+enkä+kuule
Älä+siis+koskaan+ikinä+luule
Etten+sua+mä+rakastaisi
Se+kun+sydämeni+pakastaisi
Jos+mulla+ei+olisi+sua.
Kiitos+sulle+maailman+kiltein+ja+rakkain+nalle+ihanasta+runosta+:)
Taidan+lukea+sen+heti+uudelleen+ja+uudelleen.
10.09.2022 22:56
Kivaa+:)
10.09.2022 22:44
Oon.+Söin+vähän+sua+venaillessa+:)+Aina+valmiina+suhun.
10.09.2022 22:41
Itsekin+hyppään+tässä+suihkuun+just.+Ehkä+maltan,+riippuu+miten+kauan+saunot+:)
Kuumia+löylyjä+sulle+ihana.
10.09.2022 21:34
On+ne+ihmeellisiä+ja+ihania+mulle+kaikki+:)
10.09.2022 21:08
Ihanasti+sanottu+:)+Niin+oon+mäkin+susta+ja+kaikista+sanoistasi+:)
10.09.2022 21:06
109 / 151