Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanon vielä yhden jutun tuohon naiseen liittyen. Se 5-kirjaiminen sydän juttu mitä mulle maalitettiin viime yönä, mun kirjoittamaksi. Oli prinssi-nikillä kirjoittavan miehen tekstiä. Oli itse sen aamulla huomannut. Tämä ei ollu ees erottanut että siellä kommentoi joku mies. Niissä ei voi koskaan tietää milloin kirjoittaja vaihtuu ja joku jatkuu sivusta. Jos ei ole nikkiä niin kirjoittaja vaihtuu milloin vaa. Tuo ei ole sitä edes tajunnut. Se siitä maalituksesta. Tosi fiksun kanssa ollaan tekemisissä.
01.10.2022 19:12
Miten mä muistan että siitä on jo aikaa..
01.10.2022 19:08
ja tää "Jännä että kirjoitti kuin sä" koski siis tuota tykkäätkö vielä musta kommenttia. ei muuta. Tulee taas väärinkäsityksiä. Laita sitä postia nyt.
01.10.2022 19:06
Jännä että kirjoitti kuin sä. Vaihdoin toiseen aloitukseen. Me voidaan jutella silmien värit siellä postissa. Älä anna tuolle naisella valtaa enää. Ei yhtään enää. Jos sulla on jotain kysyttävää niin laita postia. Minä en juttele tuon naisen kanssa kolmestaan meistä. Aion olla niin kuin häntä ei oliskaan. Hän ei vaan ole terve ja se oireilee meissäkin, jos annetaan hänelle valtaa. Kukaan terve ei harrasta tuollaista. Ei oo ollut mitään nallea ennen sua. Harmi jos jollain on ollut samoja maneereja kuin mulla. ehkä oon ne häneltä sitten oppinu. Ikävää. Mutta nyt riittää mulle tuo yks, tuota naista en lue. Sinä päätät itse ketä luet. Voit kysyä multa mitä vaan mutta ensin on tunnistettava sun postit ja erotettava ettei oo joku sivullinen. Tuon naisen jutut on mun osalta loppu nyt.
01.10.2022 19:05
Jokos se sun ja pikkunallen eulalyptys loppu ja vaihdoitte tuoksua?
01.10.2022 18:54
Vaihdan tänne. En lue sen yhden manipulointeja ollenkaan. Ilmoituksista näen eikä tarvii lukea. Nikki on aika hyvä. Hän maalitti just mulle viestin, joka ei ollu multa. Tekee saman siinä toisessa. En lue sitä naista enää. Hyvä päätös, eikö kulta :)
01.10.2022 18:53
En lue sitä usko jo. Et lue vaikka kopsaisit tähän. Et ole terve. Olet psykoottinen ja harhainen. En voi osallistua sairauteesi mitenkään. Sairautesi oireilee myös uhreissasi. En halua elää tuntemattoman nettinaisen sairautta.
01.10.2022 18:50
Hukkaat aikaasi. Me puhutaan ihan kaikki siellä postissa. Ihan kaikki. Voit etsiä itsellesi uudet nettilelut.
01.10.2022 18:47
No niin, myönnät itse että manipuloit noita. Et ole luotettava. Mukavaa iltaa sulle. En lue sua enää.
01.10.2022 18:46
Tiedätkö mitä sivullinen. Jaan hänelle sinne sähköpostiin kaikki omat aloitukset koskaan mitä mulla on tallessa. En salaa häneltä mitään sinne.
01.10.2022 18:44
En minä lue sitä. En tanssi sun pillin mukaan. Et ole niin fiksu että viittisin vaivautua. Tuo partajuttu ei ollu multa joten ei oo tuokaan nallelta.
01.10.2022 18:42
Kaivettiin jo tän nallen kaa se ketju, missä hänestä tuli nalle. Hän tietää että sanakaan en mistään nallesta hänelle oo sanonut ennen sitä. Älä vaivaudu.
01.10.2022 18:41
En ole kirjoittanut millekään nallelle ennen meidän ketjuja. Usko jo. Tuo on ihan joku muu nainen ja nalle. Hus siitä nainen :)
01.10.2022 18:39
Onko tää sulta? Ei nikkiä? Tykkään aloittaja nallesta tietysti.
01.10.2022 18:37
Hankala valita. Ehkä täytekakku tai kääretorttu tai mikä vaan missä on kermaa. Kerma on hyvää :) Entäs susta?
01.10.2022 18:36
Heh heh. Se on tyhjä eikä sitä ole julkaistu vielä.
01.10.2022 18:33
Kun et oo täällä . Suutelen mielessä tietysti sua aina tasatunnein ainakin :) Mietin jos tekis pannaria kun herkuttaa niin.. en oo vielä varma.
01.10.2022 18:01
En käyny herkkukaupassa. Syön vaan pari leipää kohta. Enkä suutele tänään :( Tykkäätkö muuten pannarista?
01.10.2022 17:56
Ei kun luin vaan äkkiä ja hetken oli ajatukset pusikossa. En ollu yhtään hereillä nyt. Tietysti toi trollaa :)
01.10.2022 17:45
Mulla on muuten vieläkin se blogi. Mietin yks päivä että poistanko vai en ja jätin vielä. Jaan sen sulle siellä sähköpostissa ja voidaan kirjoitella sinne runoja ja muuta toisillemme. Onko huono idea?
01.10.2022 17:44
2 / 151