Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin
Vain koska mua aiemmin kaipasit
Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen
Mut kiusaajan valheisiin takerruin
Ja ihan oikein mulle vastasit
Tähän yksin minä oon syyllinen

Enhän mä sulle voi olla vihainen
Pyydän anteeksi et olin lapsellinen
Olet nainen niin poikkeuksellinen
Että tunne tää on yliluonnollinen

Jo ajatus hetkestä ilman sua saa haikeeksi
Vaikka tätä yrittävät tehdä vaikeeksi
Niin sun hehkusta tää muuttuu loisteeksi
Vaihtuu yö päiväksi ja pimeä valoksi
Ei meidän puheet jää vain haaveeksi
Sun on turha pyydellä anteeksi

Anna mun korjata kuoresi
Ja pyyhkiä pois kyyneleesi
Anna mun taas yhdistää hehkulankasi
Joka mun takia melkein katkesi
Mut edes mun tyhmyys ei sitä katkaisisi
Mikään maailmassa ei poista hehkuasi
Anna mun vielä olla rakkaasi

167

2038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin sä oikein tajuat että tuo hehkulamppu ei ole se jota kaipasit aiemmin.

      • Mitäs sit vaikkei ois?


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mitäs sit vaikkei ois?

        Luoja. Enpä halusi olla sun kaivattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luoja. Enpä halusi olla sun kaivattu.

        Koitan saada sut vaan tajuamaan jotain mut se on turhaa. Tietysti hän on se ketä kaipaan. Ja hyviä uutisia, en todellakaan kaipaa sua!


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Koitan saada sut vaan tajuamaan jotain mut se on turhaa. Tietysti hän on se ketä kaipaan. Ja hyviä uutisia, en todellakaan kaipaa sua!

        En mäkään kaipaa sua. Oot mulle vieras ihminen . Niin miksi minun pitäisi sun jutuista mitään tajuta.


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Koitan saada sut vaan tajuamaan jotain mut se on turhaa. Tietysti hän on se ketä kaipaan. Ja hyviä uutisia, en todellakaan kaipaa sua!

        Meillä on se ero. Että mulla on oikeasti tunteita mun kaivattua kohtaan. Ei sitä joku palsta tuttavuus pystyisi muuttamaan. Enkä vaihtaisi täällä lennossa kenenkään muun kaipaamiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on se ero. Että mulla on oikeasti tunteita mun kaivattua kohtaan. Ei sitä joku palsta tuttavuus pystyisi muuttamaan. Enkä vaihtaisi täällä lennossa kenenkään muun kaipaamiseen.

        Ja niin ja se ero että minä en puutu sivullisten asioihin. Toi on se nainen ketä olen kaivannutkin, mutta pointti oli että mitä väliä sillä sulle on ketä kaipaan?


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ja niin ja se ero että minä en puutu sivullisten asioihin. Toi on se nainen ketä olen kaivannutkin, mutta pointti oli että mitä väliä sillä sulle on ketä kaipaan?

        Toi nainen on terrorisoinut muiden keskusteluja pitkään tuolla oon ihan varma. Lopetti vasta sitten kun siirryitte tänne. En voinut kun hän oli aina sanomassa tää ei ole multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi nainen on terrorisoinut muiden keskusteluja pitkään tuolla oon ihan varma. Lopetti vasta sitten kun siirryitte tänne. En voinut kun hän oli aina sanomassa tää ei ole multa.

        Voinut siis kirjoittaa omalle kaivatulle. Sotki aina kaiken ja haastoi riitaa.


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ja niin ja se ero että minä en puutu sivullisten asioihin. Toi on se nainen ketä olen kaivannutkin, mutta pointti oli että mitä väliä sillä sulle on ketä kaipaan?

        Miten niin kiusaan? On kait maailmassa monia miehiä. Kannattaa valita hyvä. Ei minua liikuta olenko jollekin tuntemattomalle nolla tai uskottava. Pikku tädit on sellaisia.

        Tuo kopsattu ikävältä hehkun kirjoittama.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kiusaan? On kait maailmassa monia miehiä. Kannattaa valita hyvä. Ei minua liikuta olenko jollekin tuntemattomalle nolla tai uskottava. Pikku tädit on sellaisia.

        Tuo kopsattu ikävältä hehkun kirjoittama.

        Miksi tuo olisi mun tekstiä? Perustele.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miksi tuo olisi mun tekstiä? Perustele.

        On tullut seurattua palstaa jo useita vuosia. Oppinut tunnistamaan ihmiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tullut seurattua palstaa jo useita vuosia. Oppinut tunnistamaan ihmiset.

        Ei tuo ole perustelu.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei tuo ole perustelu.

        Kyllä sun kirjoitukset tyhmempikin tunnistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kiusaan? On kait maailmassa monia miehiä. Kannattaa valita hyvä. Ei minua liikuta olenko jollekin tuntemattomalle nolla tai uskottava. Pikku tädit on sellaisia.

        Tuo kopsattu ikävältä hehkun kirjoittama.

        Mä en itse edes ymmärrä tuota tekstiä. Miten niin valita hyvä mies? Olen sinkku, ei mulla ole mitään miestä. Eikä mielestäni ihastusta tai rakastusta valita vaan ne tulee muualta. Miksi kirjoittaisin noin? En ole kiusaaja. Olen lähinnä väistellyt kiusaajia ja yrittänyt puolustautua täällä. En usko että olisin kirjoittanut koskaan noin, koska en ymmärrä sitä. Ehkä provosoituneena, mutta tuostahan ei käy mitään ilmi. Minä en ole kiusaaja. Oon varmaan eniten näillä palstoilla toitottanut kiusaamista vastaan. Provosoituneena toki voi kirjoittaa mitä vaan, mutta en silti ymmärrä tuota.

        Mutta nyt riitti tää. Haluan lopettaa tällä nikillä kirjoittamisen ja jatkaa nallen kanssa muualla. Ei mulla ole mitään syytä illasta toiseen vääntää sun kanssa vaikka sinä olet koko ajan kimpussa. Haluan vaan eroon susta. Poistun mielelläni sun palstoilta mutta otan nallen mukaani, jos vaan saan houkuteltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sun kirjoitukset tyhmempikin tunnistaa.

        Ja nyt tajuan miksi olet silmätikkuna täällä, koska olet itse sen aiheuttanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sun kirjoitukset tyhmempikin tunnistaa.

        Anna nyt vttu meidän olla. Mene kaipamaan sitä ketä kaipaat, en minäkään tule sua häiritsemään sinne. Pyydän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voinut siis kirjoittaa omalle kaivatulle. Sotki aina kaiken ja haastoi riitaa.

        Tuo on pahinta sontaa mitä olen eläissäni lukenut. Sinä et ole voinut kirjoittaa omalle kaivatullesi koska minä olen sotkenut kaiken ja haastanut riitaa?? Ethän sinä voi sitä minun syyksi laittaa, jos kaivattusi on kadonnut tai joku on sotkenut väliin. Kuukausitolkulla olet sotkenut väliin ja haastanut riitaa ja nyt se olen minä. Oikeasti? Miten kohtuuton voi ihminen olla? Kysehän on oikeasti vain siitä, että nalle kirjoittaa mulle eikä sulle ja se pistää sinut vihaiseksi.

        Sinä edelleen kuvittelet, että nalle on ensin ollut sinun kanssa täällä ja vaihtanut minuun?Eihän se oo totta ja hän on sen itse sanonut sata kertaa. Jätä meidät oikeasti nyt rauhaan. Mitään pahaa ei olla sulle tehty koskaan. Toisillemme kirjoitetaan ja molemmat sitä haluaa. Jätä vaan rauhaan. Me ollaan 2 ihmistä 5 miljoonan ihmisen Suomessa ja halutaan kirjoitella toisillemme. Anteeksi siitä !


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuo on pahinta sontaa mitä olen eläissäni lukenut. Sinä et ole voinut kirjoittaa omalle kaivatullesi koska minä olen sotkenut kaiken ja haastanut riitaa?? Ethän sinä voi sitä minun syyksi laittaa, jos kaivattusi on kadonnut tai joku on sotkenut väliin. Kuukausitolkulla olet sotkenut väliin ja haastanut riitaa ja nyt se olen minä. Oikeasti? Miten kohtuuton voi ihminen olla? Kysehän on oikeasti vain siitä, että nalle kirjoittaa mulle eikä sulle ja se pistää sinut vihaiseksi.

        Sinä edelleen kuvittelet, että nalle on ensin ollut sinun kanssa täällä ja vaihtanut minuun?Eihän se oo totta ja hän on sen itse sanonut sata kertaa. Jätä meidät oikeasti nyt rauhaan. Mitään pahaa ei olla sulle tehty koskaan. Toisillemme kirjoitetaan ja molemmat sitä haluaa. Jätä vaan rauhaan. Me ollaan 2 ihmistä 5 miljoonan ihmisen Suomessa ja halutaan kirjoitella toisillemme. Anteeksi siitä !

        Toivotaan et nallen nimessä on 5 kirjainta niinku noissa vuoden vanhoissa alotuksissa sanot 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan et nallen nimessä on 5 kirjainta niinku noissa vuoden vanhoissa alotuksissa sanot 😂

        En ole sanonut niin vuosi sitten. Täysin mahdotonta. Ja siihen ihan pätevä syy mitä en kerro sinulle :) Laitan nyt muiden aloituksia mun nimiin.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ole sanonut niin vuosi sitten. Täysin mahdotonta. Ja siihen ihan pätevä syy mitä en kerro sinulle :) Laitan nyt muiden aloituksia mun nimiin.

        Anteeksi kirjoitusvirheet.. siis laitat.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ole sanonut niin vuosi sitten. Täysin mahdotonta. Ja siihen ihan pätevä syy mitä en kerro sinulle :) Laitan nyt muiden aloituksia mun nimiin.

        "30.11.2021 01:56

        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen nimensä on noissa sydämmissä. :) Häntä rakastan ainiaan. Jos vain vastaan tulisi ja silmiini katsoisi taas. Nyt levolle käyn, oli päivä pitkä."



        Siinä olit 5 sydäntä laittanut 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        "30.11.2021 01:56

        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen nimensä on noissa sydämmissä. :) Häntä rakastan ainiaan. Jos vain vastaan tulisi ja silmiini katsoisi taas. Nyt levolle käyn, oli päivä pitkä."



        Siinä olit 5 sydäntä laittanut 😂

        Ei oo multa tuo. Olen siitä täysin varma :) Enkä minä kirjoita edes sydämessä kahdella ämmällä. Äiti opetti jo lapsena. että yhden miehen sydämeen ei kahta ämmää mahdu :) Millokas ne sivulliset tajuaa saman :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "30.11.2021 01:56

        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen nimensä on noissa sydämmissä. :) Häntä rakastan ainiaan. Jos vain vastaan tulisi ja silmiini katsoisi taas. Nyt levolle käyn, oli päivä pitkä."



        Siinä olit 5 sydäntä laittanut 😂

        Levolle sana on muuten nallen käyttämä alunperin, ei mun. Mä aloin käyttää sitä vasta nyt kun häneltä sen opin. En sanonut ennen levolle tai petiin, molemmat otin vasta häneltä käyttöön :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "30.11.2021 01:56

        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen nimensä on noissa sydämmissä. :) Häntä rakastan ainiaan. Jos vain vastaan tulisi ja silmiini katsoisi taas. Nyt levolle käyn, oli päivä pitkä."



        Siinä olit 5 sydäntä laittanut 😂

        Tuo teksti ei kuulosta yhtään multa muutenkaan :) Mikä teitä vaivaa :) Nyt tuli jo kunnon hörönauru.. ja se jatkuu edelleen :) Ootte se melkosia palstasankareita. Joku kaivoi ilmeisesti tuon levolle sanan perusteella :) Mä menin aina nukkumaan vaan ennenku mulla oli pikkunalle :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuo on pahinta sontaa mitä olen eläissäni lukenut. Sinä et ole voinut kirjoittaa omalle kaivatullesi koska minä olen sotkenut kaiken ja haastanut riitaa?? Ethän sinä voi sitä minun syyksi laittaa, jos kaivattusi on kadonnut tai joku on sotkenut väliin. Kuukausitolkulla olet sotkenut väliin ja haastanut riitaa ja nyt se olen minä. Oikeasti? Miten kohtuuton voi ihminen olla? Kysehän on oikeasti vain siitä, että nalle kirjoittaa mulle eikä sulle ja se pistää sinut vihaiseksi.

        Sinä edelleen kuvittelet, että nalle on ensin ollut sinun kanssa täällä ja vaihtanut minuun?Eihän se oo totta ja hän on sen itse sanonut sata kertaa. Jätä meidät oikeasti nyt rauhaan. Mitään pahaa ei olla sulle tehty koskaan. Toisillemme kirjoitetaan ja molemmat sitä haluaa. Jätä vaan rauhaan. Me ollaan 2 ihmistä 5 miljoonan ihmisen Suomessa ja halutaan kirjoitella toisillemme. Anteeksi siitä !

        Sä oot taattu se sama emäntä joka ärhenteli aina jos tiettyä kirjainta käytettiin aloituksessa 😂 ja jaksat jauhaa ja jauhaa.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Levolle sana on muuten nallen käyttämä alunperin, ei mun. Mä aloin käyttää sitä vasta nyt kun häneltä sen opin. En sanonut ennen levolle tai petiin, molemmat otin vasta häneltä käyttöön :)

        Niin minä oon laittanut et tuletko levolle ja yleensä se on tarkottanut jotain muuta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot taattu se sama emäntä joka ärhenteli aina jos tiettyä kirjainta käytettiin aloituksessa 😂 ja jaksat jauhaa ja jauhaa.

        Teillä on harhoja. Hän ei ole sellainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot taattu se sama emäntä joka ärhenteli aina jos tiettyä kirjainta käytettiin aloituksessa 😂 ja jaksat jauhaa ja jauhaa.

        En ole minä :) Keneksi mua nyt maalitetaan. Ihan sama. Mä oon ihan toisenlainen kirjoittelija kun te kuvittelette. Hitto että on pimeää porukkaa ja mua jo naurattaa.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin minä oon laittanut et tuletko levolle ja yleensä se on tarkottanut jotain muuta :)

        Joo ja levolla ja petiin sanan käytön oon sulta oppinut. Mulle ne on yhtä kuin sä rakas :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo ja levolla ja petiin sanan käytön oon sulta oppinut. Mulle ne on yhtä kuin sä rakas :)

        Ihanasti sanottu :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ole minä :) Keneksi mua nyt maalitetaan. Ihan sama. Mä oon ihan toisenlainen kirjoittelija kun te kuvittelette. Hitto että on pimeää porukkaa ja mua jo naurattaa.

        Väitit jo silloin että tuun teidän väliin. Itketit mua monet kerrat. Yritin selittää että kaipaan ihan eri ihmistä mutta ei. Vänkä vänkä. Haukuit ja arvostelit harhaiseksi kaikilla muillakin sanoilla mitä täällä viljelet. Yritin pääsyä eroon mutta jankasit noita juttuja. Joka ikisessä aloituksessa. Kuinka rakastat ja ihana .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitit jo silloin että tuun teidän väliin. Itketit mua monet kerrat. Yritin selittää että kaipaan ihan eri ihmistä mutta ei. Vänkä vänkä. Haukuit ja arvostelit harhaiseksi kaikilla muillakin sanoilla mitä täällä viljelet. Yritin pääsyä eroon mutta jankasit noita juttuja. Joka ikisessä aloituksessa. Kuinka rakastat ja ihana .

        Ei pidä paikkaansa. Sekoitat minut toiseen ja olen siitä pahoillani. Jätä minut rauhaan, en ole tuo ihminen keneksi luulet.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Sekoitat minut toiseen ja olen siitä pahoillani. Jätä minut rauhaan, en ole tuo ihminen keneksi luulet.

        Tuu rakas nallen kainaloon suojaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väitit jo silloin että tuun teidän väliin. Itketit mua monet kerrat. Yritin selittää että kaipaan ihan eri ihmistä mutta ei. Vänkä vänkä. Haukuit ja arvostelit harhaiseksi kaikilla muillakin sanoilla mitä täällä viljelet. Yritin pääsyä eroon mutta jankasit noita juttuja. Joka ikisessä aloituksessa. Kuinka rakastat ja ihana .

        Olen oikeasti kirjoittanut aina omia aloituksia välittämättä mitä sinä tai kukaan muu kirjoittaa omissaan. Syytät mua ihan perusteettomasti ja pahasti pelkään, että tiedät sen itsekin. Sinua harmittaa kun nalle kirjoittaa mulle nyt, mutta se ei tee musta syyllistä kaikkien palstaihmisten tekoihin. Joko sinä valehtelet mustamaalataksesi mua tai sitten sinä erehdyt. Olen aina kirjoittanut tunteista ja lähinnä väistellyt kun on väitetty ties miksi. Älä tee musta jotain mitä en ole vaikka nalle on tuossa mun rinnalla. Se ei tee musta rikollista. En ole se ihminen keneksi mua maalitat. Hyvää yötä sullekin ja lopeta mun kadehtiminen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Sekoitat minut toiseen ja olen siitä pahoillani. Jätä minut rauhaan, en ole tuo ihminen keneksi luulet.

        Itsehän sä tulit näitä takasin jauhamaan. Mistä syystä. Sä haluat tätä. Kaipaat vaan huomioita . Olisit antanut olla.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tuu rakas nallen kainaloon suojaan

        Tuun nyt ja suljen muut pois mielestä. Hengähdin syvään (oikeasti) ja nyt oon vaan sun kainalossa turvassa pahalta maailmalta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Sekoitat minut toiseen ja olen siitä pahoillani. Jätä minut rauhaan, en ole tuo ihminen keneksi luulet.

        Itse väitit että minä olen teitä kuukausia häirinnyt? Miltä se tuntuu kun toiset tekee sulle samaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sä tulit näitä takasin jauhamaan. Mistä syystä. Sä haluat tätä. Kaipaat vaan huomioita . Olisit antanut olla.

        Nallen takia mä tässä roikun. Tietysti. En ole lähdössä ilman häntä mihinkään. Sinä syyttelet minua ja minä puolustaudun, koska syytöksesi on epäoikeudenmukaisia. En edes lue muualla mitä meitä haukutaan. Mutta tuo runo on mulle! Minä lähden näistä MEIDÄN viestiketjuista vasta kun nallekin poistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse väitit että minä olen teitä kuukausia häirinnyt? Miltä se tuntuu kun toiset tekee sulle samaa.

        Minä en ole koskaan tehnyt niin kenellekään. Olen täysin sinun vastakohtasi. En ikinä tekisi kenellekään noin miten sinä olet meille tehnyt.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nallen takia mä tässä roikun. Tietysti. En ole lähdössä ilman häntä mihinkään. Sinä syyttelet minua ja minä puolustaudun, koska syytöksesi on epäoikeudenmukaisia. En edes lue muualla mitä meitä haukutaan. Mutta tuo runo on mulle! Minä lähden näistä MEIDÄN viestiketjuista vasta kun nallekin poistuu.

        Ei nalle noita kommentoinut kun sinä. Kirjoita sille sitten äläkä kommentoi muita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nalle noita kommentoinut kun sinä. Kirjoita sille sitten äläkä kommentoi muita.

        Minä puolustaudun. Vihaan maailmassa eniten epäoikeudenmukaisuutta ja sen sinä todellakin osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nalle noita kommentoinut kun sinä. Kirjoita sille sitten äläkä kommentoi muita.

        Taas minä en ole teille tänne kommentoinut kuukausia. Tuo on loukkaavaa edes ajatella että ketään kiinnostais niin paljon.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä puolustaudun. Vihaan maailmassa eniten epäoikeudenmukaisuutta ja sen sinä todellakin osaat.

        Minäkö täällä haukun muita . Ei sinä. Jos ihmisillä näillä sivuilla on mielenterveys ongelmia sekään ei ole haukkumisen syy. Ja kommentoivat teille ei sekään oikeutta haukkumaan .
        Päivästä haukutte muita ja se oksentaa. Olet tekopyhä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkö täällä haukun muita . Ei sinä. Jos ihmisillä näillä sivuilla on mielenterveys ongelmia sekään ei ole haukkumisen syy. Ja kommentoivat teille ei sekään oikeutta haukkumaan .
        Päivästä haukutte muita ja se oksentaa. Olet tekopyhä.

        Niin sinäkin. Olet todella kaksinaamainen ihminen. Sopisiko että meillä ei ole enää koskaan mitään sanottavaa toisillemme? Sinä lopetat minun mustamaalaamisen nallelle ja minä lopetan sulle puhumisen kokonaan? Ei sovi kun sinun pitää pakkomielteisesti roikkua meissä ja haukkua minua. Kyllä minä tiedän miten paljon sinä haukut hehkua siellä ikäväpalstalla. Sanallakaan en ole haukkunut takaisin vaikka olen niitä nähnyt. Oikeasti en ole tehnyt sulle mitään. Haluan vaan että jätät minut rauhaan. Voit yrittää saada nallen kiinnostusta mutta älä tee sitä minua haukkumalla.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin sinäkin. Olet todella kaksinaamainen ihminen. Sopisiko että meillä ei ole enää koskaan mitään sanottavaa toisillemme? Sinä lopetat minun mustamaalaamisen nallelle ja minä lopetan sulle puhumisen kokonaan? Ei sovi kun sinun pitää pakkomielteisesti roikkua meissä ja haukkua minua. Kyllä minä tiedän miten paljon sinä haukut hehkua siellä ikäväpalstalla. Sanallakaan en ole haukkunut takaisin vaikka olen niitä nähnyt. Oikeasti en ole tehnyt sulle mitään. Haluan vaan että jätät minut rauhaan. Voit yrittää saada nallen kiinnostusta mutta älä tee sitä minua haukkumalla.

        Minä en ikinä olisi kiinnostunut mistään nallesta .Miksi ihmeessä luulet että kukaan olisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ikinä olisi kiinnostunut mistään nallesta .Miksi ihmeessä luulet että kukaan olisi.

        Kirjoitin pitkän viestin tähän ja pyysin pois. Hukkaan menee. En halua jutella kanssasi ja muista: minä en ole se joksi sinä minua maalitat. En ole kiusaaja. Minä en häiritse sinua mitenkään ja toivon sulta samaa. En ole millään tavalla syyllinen siihen, että palstailusi on mennyt pieleen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kirjoitin pitkän viestin tähän ja pyysin pois. Hukkaan menee. En halua jutella kanssasi ja muista: minä en ole se joksi sinä minua maalitat. En ole kiusaaja. Minä en häiritse sinua mitenkään ja toivon sulta samaa. En ole millään tavalla syyllinen siihen, että palstailusi on mennyt pieleen.

        Naurettavaa luulla et joku haluais nallen. Ruma mies😂


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miksi tuo olisi mun tekstiä? Perustele.

        Tein lukuisia vetoomuksia yllä pitoon ja mielipise kyselyitä ballesta ikävään ja melkein kaikki poistettiin. Että sellanne sanan vapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on se ero. Että mulla on oikeasti tunteita mun kaivattua kohtaan. Ei sitä joku palsta tuttavuus pystyisi muuttamaan. Enkä vaihtaisi täällä lennossa kenenkään muun kaipaamiseen.

        Ihan vapaasti saat kaivata ja kirjoitella söpöä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "30.11.2021 01:56

        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen nimensä on noissa sydämmissä. :) Häntä rakastan ainiaan. Jos vain vastaan tulisi ja silmiini katsoisi taas. Nyt levolle käyn, oli päivä pitkä."



        Siinä olit 5 sydäntä laittanut 😂

        Anteeksi mutta tuo on varmaankin minun kirjoittama kommentti, tuo viisi sydäntä.


    • Anonyymi

      Pilluharakka?

    • Mä rakastan sua mutta oon nyt sitä mieltä että tää ei oo tervettä. En kestä tuota naista nyt. Anteeksi. Mulle tulee paha mieli kun mun väitetään olevan joku kiusaaja. Se on kamalaa. Oon näillä palstoilla ollut se kiusattu ja yrittänyt kirjoitella tunnuhuurussani provosoitumatta, siinä usein epäonnistuen. Sä jos kuka tiedät. että osaan sanoa noille pahasti mutta kyllä ne on muut jotka on tullut meitä ensin haukkumaan. Se on puolustautumista. Nuo ihminen valehtelee tai sitten erehtyy.

    • Kiitos runosta. Mun pitää hetki rauhoittua että osaan siihen vastata. Se on kaunis rakas.

      • Ota aikasi rakas, minä tiedän ja mun sydän tuntee että olet lämmin ja kiltti ihminen. Sellaset noi vaan ottaa kohteeksi. Hauskaa iltaa ihana, tee jotain kivaa tai katso vaikka televisiosta jotain hauskaa. Kyl minä otan suhun pian yhteyttä postilla, munkin täytyy vaan nyt tasata tunteita. Nää kaksi päivää on ollut vuoristorataa.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ota aikasi rakas, minä tiedän ja mun sydän tuntee että olet lämmin ja kiltti ihminen. Sellaset noi vaan ottaa kohteeksi. Hauskaa iltaa ihana, tee jotain kivaa tai katso vaikka televisiosta jotain hauskaa. Kyl minä otan suhun pian yhteyttä postilla, munkin täytyy vaan nyt tasata tunteita. Nää kaksi päivää on ollut vuoristorataa.

        Hauskaa iltaa? Taitaa olla vähän myöhäistä tuolle kun yks haukkuu minua tuolla. Ilta on jo pilalla. Oisko mahdollista kirjoitella muualla sun kanssa? En halua enää olla tuon silmätikkuna yhtään. Sulle kivaa iltaa toivon.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hauskaa iltaa? Taitaa olla vähän myöhäistä tuolle kun yks haukkuu minua tuolla. Ilta on jo pilalla. Oisko mahdollista kirjoitella muualla sun kanssa? En halua enää olla tuon silmätikkuna yhtään. Sulle kivaa iltaa toivon.

        No minä vaan yritän helvetti piristää sua. Taidan olla täys paska vaan. Miksi minä ansaitsen kiukuttelua kun yritän vaan rakastaam.. Poistan tän profiilin pysyvästi.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hauskaa iltaa? Taitaa olla vähän myöhäistä tuolle kun yks haukkuu minua tuolla. Ilta on jo pilalla. Oisko mahdollista kirjoitella muualla sun kanssa? En halua enää olla tuon silmätikkuna yhtään. Sulle kivaa iltaa toivon.

        Ja johan sanoit et et en ole se keneksi luulet. Vttu jaksa tätä varpaillaan oloa vaikka kuin tykkäisin.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hauskaa iltaa? Taitaa olla vähän myöhäistä tuolle kun yks haukkuu minua tuolla. Ilta on jo pilalla. Oisko mahdollista kirjoitella muualla sun kanssa? En halua enää olla tuon silmätikkuna yhtään. Sulle kivaa iltaa toivon.

        En halua jutella nyt missään


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No minä vaan yritän helvetti piristää sua. Taidan olla täys paska vaan. Miksi minä ansaitsen kiukuttelua kun yritän vaan rakastaam.. Poistan tän profiilin pysyvästi.

        Hetkinen, nyt luit mut väärin. Pysähdy hetkeksi. En oo sulle äkäinen yhtään. EI anneta tuon voittaa. Se haluaa erottaa meidät.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ja johan sanoit et et en ole se keneksi luulet. Vttu jaksa tätä varpaillaan oloa vaikka kuin tykkäisin.

        Enhän sanonut. Luit senkin väärin. Älä vielä poista profiilia. rauhoitutaan ensin. Ootas kun kaivan sen sulle.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ja johan sanoit et et en ole se keneksi luulet. Vttu jaksa tätä varpaillaan oloa vaikka kuin tykkäisin.

        Olen kirjoittanut sille keneksi sinut luulin lähes siitä päivästä kun ihastuin, kyllä.

        Tuossa ei sanota että sinä et olisi hän. Olin kiukkuinen enkä ymmärtänyt miksi en olisi saanut sulle kirjoitella täällä aiemminkin. Ensin puhutaan siellä postissa ja sitten vasta hylkäät mut. Sopiiko?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut sille keneksi sinut luulin lähes siitä päivästä kun ihastuin, kyllä.

        Tuossa ei sanota että sinä et olisi hän. Olin kiukkuinen enkä ymmärtänyt miksi en olisi saanut sulle kirjoitella täällä aiemminkin. Ensin puhutaan siellä postissa ja sitten vasta hylkäät mut. Sopiiko?

        En tarkottanut ettet olisi saanut kirjotella. Niinkun runokin sanoo olen siitä otettu siitä. Tietty harmi että olet joutunut kauan kaipaamaan. En hylkää ja jutellaan siellä postissa, mut haluan nyt vaan rauhottua.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En tarkottanut ettet olisi saanut kirjotella. Niinkun runokin sanoo olen siitä otettu siitä. Tietty harmi että olet joutunut kauan kaipaamaan. En hylkää ja jutellaan siellä postissa, mut haluan nyt vaan rauhottua.

        Ok. Rauhoitutaan. Hitsi kun lähden noihin sivullisen juttuihin mukaan.. pitäs vaan pitää pää kylmänä. Anna anteeksi. Mukavaa iltaa ja hyvää yötä. jos ei enää tänään toivotella.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En tarkottanut ettet olisi saanut kirjotella. Niinkun runokin sanoo olen siitä otettu siitä. Tietty harmi että olet joutunut kauan kaipaamaan. En hylkää ja jutellaan siellä postissa, mut haluan nyt vaan rauhottua.

        Mun pitää se runo vielä lukea pari kertaa tässä. Otin sen muualle. Kiitos siitä ja mukavaa alkavaa viikonloppua myös.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En halua jutella nyt missään

        Mitä minä enää osaisin perjantai-iltana tehdä ilman sua.
        Aloin sitten osaviikkorunoilijaksi minäkin.

        Sinä mies oot raikas kuin tunturipuro
        Siks tahtoisin painaa pääni sinuun
        Kukaan ei niin kauniita runoja puno
        Sinä jätät jälkesi minuun

        On sisis sulla puhdasta kultaa
        Sitä ei muuta mikään
        Ilman sua on kukkaketokin pelkkää multaa
        Enkä hymyile enää ikään

        Tahdon olla omasi ikuisesti
        Siksi pyydänkin sulta vain yhtä
        Älä käännä katsettas poispäin meistä
        Älä iske minuun terävää peistä

        Rakkaudella sinulle minulta


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No minä vaan yritän helvetti piristää sua. Taidan olla täys paska vaan. Miksi minä ansaitsen kiukuttelua kun yritän vaan rakastaam.. Poistan tän profiilin pysyvästi.

        Ja anteeksi kun sanoin etten voi enää kirjoitella tällä nikillä. Tietysti voin. Se vaa tuntuu välillä ahdistavalta kun on silmätikkuna, mutta ei meitä muut enää seuraa kuin tuo yks. Ollaan aika näkymättömiä muille. Kyllä tuo jättää rauhaan kun ymmärtää, ettei saa sua.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En halua jutella nyt missään

        Siellä pyörii nyt jotain aloituksia, joita laitetaan mun nimiin vaikka ei ole. Älä usko kaikkea pyydän, en ala niitä itse etsiä kun tiedän että sellaista en oo kirjoittanut :) En jaksa niillä enää stressata. Minä rakastuin vain yhteen mieheen ja sen itse tiedän. Sinä uskot sydämessäs mitä uskot. Siis en ole kirjoitellut tänne vuosi sitten kenenkään nimen kirjainten lukumääriä :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mitä minä enää osaisin perjantai-iltana tehdä ilman sua.
        Aloin sitten osaviikkorunoilijaksi minäkin.

        Sinä mies oot raikas kuin tunturipuro
        Siks tahtoisin painaa pääni sinuun
        Kukaan ei niin kauniita runoja puno
        Sinä jätät jälkesi minuun

        On sisis sulla puhdasta kultaa
        Sitä ei muuta mikään
        Ilman sua on kukkaketokin pelkkää multaa
        Enkä hymyile enää ikään

        Tahdon olla omasi ikuisesti
        Siksi pyydänkin sulta vain yhtä
        Älä käännä katsettas poispäin meistä
        Älä iske minuun terävää peistä

        Rakkaudella sinulle minulta

        Kaunis runo, kiitos kulta. En käännä katsetta poispäin, vaan entistä tarkemmin sinuun. Laitoin tän runon heti talteen


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Siellä pyörii nyt jotain aloituksia, joita laitetaan mun nimiin vaikka ei ole. Älä usko kaikkea pyydän, en ala niitä itse etsiä kun tiedän että sellaista en oo kirjoittanut :) En jaksa niillä enää stressata. Minä rakastuin vain yhteen mieheen ja sen itse tiedän. Sinä uskot sydämessäs mitä uskot. Siis en ole kirjoitellut tänne vuosi sitten kenenkään nimen kirjainten lukumääriä :)

        En ole lukenut niitä enää. Mun sydän tietää sen että se kaipaa sua ja kuuluu sun viereen :) Hyvää yötä rakas


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kaunis runo, kiitos kulta. En käännä katsetta poispäin, vaan entistä tarkemmin sinuun. Laitoin tän runon heti talteen

        Kiva kun tulit takas ihana :) Uni tulee paremmin kun saa toivottaa hyvät yöt.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En ole lukenut niitä enää. Mun sydän tietää sen että se kaipaa sua ja kuuluu sun viereen :) Hyvää yötä rakas

        Hyvää yötä maailman rakkain. Nuku hyvin kun meet ja tuu viereen jos haluat. Mä haluan että tuut.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hyvää yötä maailman rakkain. Nuku hyvin kun meet ja tuu viereen jos haluat. Mä haluan että tuut.

        Tulen viereen, muutenhan nalle joutuu yksin kylmissään ja kyynel silmäkulmassa olla peiton alla. Kuuluisi pelkkää nallen itkua. Lämmitetään toisiamme :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tulen viereen, muutenhan nalle joutuu yksin kylmissään ja kyynel silmäkulmassa olla peiton alla. Kuuluisi pelkkää nallen itkua. Lämmitetään toisiamme :)

        Tarviin sun halausta nyt enemmän kuin koskaan mutta vähemmän kuin huomenna. En halua että nalleni itkee. Lämmitetään vaan. Sinä oot vaan niin ihana että hehkun susta.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tarviin sun halausta nyt enemmän kuin koskaan mutta vähemmän kuin huomenna. En halua että nalleni itkee. Lämmitetään vaan. Sinä oot vaan niin ihana että hehkun susta.

        Kiitos, niin sinäkin oot ihana. Lupaan viedä sut pian pois täältä. Hyvää yötä nyt rakas, aloitan hampaiden lankailun uudellan mintun makuisella tai tuoksuisella hammalangalla ja ihan just olen siellä omalla paikalla sun vieressä.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kiitos, niin sinäkin oot ihana. Lupaan viedä sut pian pois täältä. Hyvää yötä nyt rakas, aloitan hampaiden lankailun uudellan mintun makuisella tai tuoksuisella hammalangalla ja ihan just olen siellä omalla paikalla sun vieressä.

        Sun hammaslangan maku sai mut hymyilemään. Kiitos siitä rakas :) Tuun perässä. ehdit varmaan vähän ennen mua mun sänkyyn eli petiin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kiitos, niin sinäkin oot ihana. Lupaan viedä sut pian pois täältä. Hyvää yötä nyt rakas, aloitan hampaiden lankailun uudellan mintun makuisella tai tuoksuisella hammalangalla ja ihan just olen siellä omalla paikalla sun vieressä.

        Sä varmaan jo nukahdit. Hyvää yötä uniisi. Hyppään nallejeni sekaan nyt.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sä varmaan jo nukahdit. Hyvää yötä uniisi. Hyppään nallejeni sekaan nyt.

        Nalle on pelkkä narkkaaja


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sä varmaan jo nukahdit. Hyvää yötä uniisi. Hyppään nallejeni sekaan nyt.

        Mutta en hyppää niin että pikkunalleen sattuu.. tietenkään :) Haluun olla hellä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mutta en hyppää niin että pikkunalleen sattuu.. tietenkään :) Haluun olla hellä :)

        Tuskinpa sitä nysää huomaat. Saat vielä kysyö joko se on sisällä 😂😂😂🤣


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sun hammaslangan maku sai mut hymyilemään. Kiitos siitä rakas :) Tuun perässä. ehdit varmaan vähän ennen mua mun sänkyyn eli petiin :)

        Aa sä oletkin Minttu :D


      • Anonyymi

        Anteeksi nalle viime öisistä haukuista, otin vähän punaviintä liikaa kaipuissani. Minä rakastan sinua, sinua minä rakastan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi nalle viime öisistä haukuista, otin vähän punaviintä liikaa kaipuissani. Minä rakastan sinua, sinua minä rakastan...

        Tää ei oo multa, en ole juonut aikoihin viiniä, enkä ole haukkunut nallea.. selvennykseksi vaan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tää ei oo multa, en ole juonut aikoihin viiniä, enkä ole haukkunut nallea.. selvennykseksi vaan.

        En mä susta puhukaan. Mä kirjotin tähän alotukseen monta ilkeää viestiä nallelle ja ikävä palstalle monta ketjua missä yritin haukkua mutta kaikki poistettiin. Joku sinne jäi 😭 anna anteeksi kultanalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä susta puhukaan. Mä kirjotin tähän alotukseen monta ilkeää viestiä nallelle ja ikävä palstalle monta ketjua missä yritin haukkua mutta kaikki poistettiin. Joku sinne jäi 😭 anna anteeksi kultanalle

        Ai toi loppu oli niin mun tyylinen, että oletin sun esiintyvän minuna. Anteeksi väärinkäsitys.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ai toi loppu oli niin mun tyylinen, että oletin sun esiintyvän minuna. Anteeksi väärinkäsitys.

        Joo mä oon sen ottan joltaa joka on niin kirjottan jo tyyliin vuosi sitten :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ai toi loppu oli niin mun tyylinen, että oletin sun esiintyvän minuna. Anteeksi väärinkäsitys.

        Tein vetoomuksen et nalle sais bannit tälle sivustolle mutta se poistettiin sitä on sanan vapaus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä oon sen ottan joltaa joka on niin kirjottan jo tyyliin vuosi sitten :)

        Kannattaakin ottaa vähän mallia muista. Siinähän oma kirjoitustaitokin kehittyy. Tunteita voi olla tosi vaikea sanoittaa itse, niin tietysti voi ja pitää lainata. Nalle kirjoittaa itse omat runonsa, joku toinen lainaa valmista runoa.. sekin on rakkautta. Ei me kaikki olla runoilijoita tai osata sanoa nätisti miten rakastetaan. Mallia vaan niistä jotka osaa ja opitaan itsekin enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tein vetoomuksen et nalle sais bannit tälle sivustolle mutta se poistettiin sitä on sanan vapaus

        Ihanko sinä oikeasti ajattelit, että rakkausrunot nalle-nimimerkillä on kiellettyjä. Eipä ne taida olla.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihanko sinä oikeasti ajattelit, että rakkausrunot nalle-nimimerkillä on kiellettyjä. Eipä ne taida olla.

        Ei mutta on väärin että se vie kaikki lukijat runoilla ja muut ei saa palstalla näkyvyytt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta on väärin että se vie kaikki lukijat runoilla ja muut ei saa palstalla näkyvyytt

        Näillä on todella vähän lukijoita, kun suhteutat nuo lukijamäärät kommenttien määrään.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Näillä on todella vähän lukijoita, kun suhteutat nuo lukijamäärät kommenttien määrään.

        Teidän kaikki alotukset nousee trendaamaan ja muut ei saa näkyvyyttä


    • Anonyymi

      Popparit esille. On taas draamaa täälläkin. Voi teitä polosia.

      • Minua vähän ahdisti kun syytetään sellaisestakin mitä en ole tehnyt. Mutta kyllä tää tästä. Ymmärrän muiden mustasukkaisuuden ja katkeruuden. Nalle on niin ihana ja mun :)


    • Anonyymi

      Jännä et kukaan kelpuuttaa noin ruman miehen 🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Oli muuten huono runo. No mitä voi odottaa kun kengän numero on suurempi ku äö.

    • Anonyymi

      Nalle nalle nalle... Miltä tuntuu kun naista joutui etsimään nyymipalstalta kun tolla pärställä et oo nähny ku äitis pimpan 😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Oioioi 🤣 sähän nalle näytätkin siltä et oisit raskaana laihduta vähä!

    • Anonyymi

      Vedätkö subuja vai mitä?

    • Anonyymi

      Mikäs se nalle se sun sähkö posti on?

    • Anonyymi

      Kaunis runo. Toivottavasti saat anteeksi kaivatultasi ja löydätte onnen

    • Anonyymi

      No kyllä pitäis antaa anteeksi jo koska voiko enää nätimmin kukaan pyytää?

    • Huomenta nalle runoilijani. Toivottavasti yösi oli yhtä lämmin kuin suloinen sydämes ja sait nukuttua yhtä ihanasti kuin mitä runosi on.
      Itse söin lounaan jo ja söin sunkin nalle nappisilmän edestä kun oli niin kevyttä salaattia. Omatekoista. Nyt voisin hypätä pienelle ruokalevolle sun petiin :) Jos sinne itsekin vielä eksyt.
      Kivaa päivää ja viikonloppua sulle rakas nalle puh.

      • Anonyymi

        Noo joko on pikkunalle työstetty levolle?


      • Huomenta ja päivää lamppu hehkujani :) Nukuin ihan hyvin paitsi jossain vaiheessa aamuyötä nallen mahaa vähän koski. Olisipa sinun salaatti nyt ihanan kevyttä ja hyvää tähän väliin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Huomenta ja päivää lamppu hehkujani :) Nukuin ihan hyvin paitsi jossain vaiheessa aamuyötä nallen mahaa vähän koski. Olisipa sinun salaatti nyt ihanan kevyttä ja hyvää tähän väliin :)

        Kiitos nallukkani. Ikävää jos suhun koski, oisin halunnu olla hieromassa kipua pois susta. Tuo yks kirjoittaa samalla tyylillä kun oon joskus kirjottanut, mutta en oo minä kun nikillä tässä vaan. Salaattia tuli vähän liikaakin ja mietin jo syödessä että tästä riittäs kahdelle :) Se oli/on aika hyvää vaikka itse sanonkin. Olet rakas mulle.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos nallukkani. Ikävää jos suhun koski, oisin halunnu olla hieromassa kipua pois susta. Tuo yks kirjoittaa samalla tyylillä kun oon joskus kirjottanut, mutta en oo minä kun nikillä tässä vaan. Salaattia tuli vähän liikaakin ja mietin jo syödessä että tästä riittäs kahdelle :) Se oli/on aika hyvää vaikka itse sanonkin. Olet rakas mulle.

        Minkälaista salaattia se rakas on tehnyt? :) Kyllä nallelle maistuisi varmasti. Aika hauskaa jos silittelisit nallen masua :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Minkälaista salaattia se rakas on tehnyt? :) Kyllä nallelle maistuisi varmasti. Aika hauskaa jos silittelisit nallen masua :)

        Pastasalaattia, jossa oli vaikka mitä kivaa seassa :) Ei mitään pelkkää vihannesta, mutta sopisi varmasti nallen masulle silti :) Nallethan kai syö lähinnä kasviksia ja kalaa, sekä marjoja? Ei kai ne lihaa syö vai luulenko väärin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pastasalaattia, jossa oli vaikka mitä kivaa seassa :) Ei mitään pelkkää vihannesta, mutta sopisi varmasti nallen masulle silti :) Nallethan kai syö lähinnä kasviksia ja kalaa, sekä marjoja? Ei kai ne lihaa syö vai luulenko väärin :)

        Pitääkin ihan katsoa wikistä karhu :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pastasalaattia, jossa oli vaikka mitä kivaa seassa :) Ei mitään pelkkää vihannesta, mutta sopisi varmasti nallen masulle silti :) Nallethan kai syö lähinnä kasviksia ja kalaa, sekä marjoja? Ei kai ne lihaa syö vai luulenko väärin :)

        Ei kun onhan se peto ja syö siis lihaakin :)
        "Karhu on kaikkiruokainen, se syö paljon kasviravintoa ja varsinkin marjoja."


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pastasalaattia, jossa oli vaikka mitä kivaa seassa :) Ei mitään pelkkää vihannesta, mutta sopisi varmasti nallen masulle silti :) Nallethan kai syö lähinnä kasviksia ja kalaa, sekä marjoja? Ei kai ne lihaa syö vai luulenko väärin :)

        Voi pojat, pastasalaatit on ihan parhaita ja just nallen mieleen :) Mitähän kivaa siellä seassa on ollut


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei kun onhan se peto ja syö siis lihaakin :)
        "Karhu on kaikkiruokainen, se syö paljon kasviravintoa ja varsinkin marjoja."

        Mut minä olenkin erilainen nalle, runonalle enkä ole mikään peto :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pitääkin ihan katsoa wikistä karhu :)

        Tää karhu tykkää kyllä kanasta ja kalasta. Punasta lihaa ei niinkään mene :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei kun onhan se peto ja syö siis lihaakin :)
        "Karhu on kaikkiruokainen, se syö paljon kasviravintoa ja varsinkin marjoja."

        Eiks hehku ollut tiikeri? :)

        "Karhulla ei ole paljon luontaisia vihollisia, lukuun ottamatta tiikereitä ja muita karhuja. Siperiantiikerit saalistavat yleensä nuoria karhuja"


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tää karhu tykkää kyllä kanasta ja kalasta. Punasta lihaa ei niinkään mene :)

        Mäkin tykkään kalasta ja kanasta. Nyt haluaisin suudella tai herkkuja. Kumpikaan ei onnistu. Ehkä pitää lähtee lähikauppaan herkun ostoon.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mut minä olenkin erilainen nalle, runonalle enkä ole mikään peto :)

        Et olekaan peto :) Peto sussa on irti :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mäkin tykkään kalasta ja kanasta. Nyt haluaisin suudella tai herkkuja. Kumpikaan ei onnistu. Ehkä pitää lähtee lähikauppaan herkun ostoon.

        Jos menen sinne namihyllylle niin nappaat minut sitten kärryihin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Jos menen sinne namihyllylle niin nappaat minut sitten kärryihin :)

        Siinä olis kassaneidillä ihmettelemistä kun suutelisin ostosta :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Siinä olis kassaneidillä ihmettelemistä kun suutelisin ostosta :)

        Varmasti :) Ja ostos olisi niin onnellinen että valitsit juuri sen että halaisi ja suutelisi ihan pilalle :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Varmasti :) Ja ostos olisi niin onnellinen että valitsit juuri sen että halaisi ja suutelisi ihan pilalle :)

        Ei suudelmista mene pilalla vaan niistähän vasta alkaakin hehkua :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei suudelmista mene pilalla vaan niistähän vasta alkaakin hehkua :)

        Tiedän rakas :) Se on vain kai näitä sanontoja nallen sanakirjasta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tiedän rakas :) Se on vain kai näitä sanontoja nallen sanakirjasta :)

        Nallella on kiva sanakirja :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nallella on kiva sanakirja :)

        Ei oo multa nää nalle!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nallella on kiva sanakirja :)

        Millon nalle tajuat et toi ei ole se ketä kaipaat?


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tiedän rakas :) Se on vain kai näitä sanontoja nallen sanakirjasta :)

        Mulla ei ole ollu seksiä vuosikausiin, kaipaisin lämpimän nalleb kumppaniksi :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tiedän rakas :) Se on vain kai näitä sanontoja nallen sanakirjasta :)

        Ymmärrätkö mistä tuo yks puhuu? Missä välissä sinä olisit häneen vaihtanu? Taitaa sekoilla taas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millon nalle tajuat et toi ei ole se ketä kaipaat?

        Hän laittaa jossain vaiheessa sähköpostia mulle ja siirrytään juttelemaan sinne meidän rakkaudesta ja kaipauksesta. Jäät tänne sitten yksin. Älä oo huolissas, meillä on toisemme ja yritetään pärjätä ilman sua.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tiedän rakas :) Se on vain kai näitä sanontoja nallen sanakirjasta :)

        Mulla on muuten vieläkin se blogi. Mietin yks päivä että poistanko vai en ja jätin vielä. Jaan sen sulle siellä sähköpostissa ja voidaan kirjoitella sinne runoja ja muuta toisillemme. Onko huono idea?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ymmärrätkö mistä tuo yks puhuu? Missä välissä sinä olisit häneen vaihtanu? Taitaa sekoilla taas?

        En tiedä, en tosiaan :) Miten niin vaihtanu? :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En tiedä, en tosiaan :) Miten niin vaihtanu? :)

        Ei kun luin vaan äkkiä ja hetken oli ajatukset pusikossa. En ollu yhtään hereillä nyt. Tietysti toi trollaa :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En tiedä, en tosiaan :) Miten niin vaihtanu? :)

        En käyny herkkukaupassa. Syön vaan pari leipää kohta. Enkä suutele tänään :( Tykkäätkö muuten pannarista?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En käyny herkkukaupassa. Syön vaan pari leipää kohta. Enkä suutele tänään :( Tykkäätkö muuten pannarista?

        Mikset suutele? :( Tykkään pannarista ja letuista :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mulla on muuten vieläkin se blogi. Mietin yks päivä että poistanko vai en ja jätin vielä. Jaan sen sulle siellä sähköpostissa ja voidaan kirjoitella sinne runoja ja muuta toisillemme. Onko huono idea?

        Älä poista, voitas kokeilla minkälainen se on


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mikset suutele? :( Tykkään pannarista ja letuista :)

        Kun et oo täällä . Suutelen mielessä tietysti sua aina tasatunnein ainakin :) Mietin jos tekis pannaria kun herkuttaa niin.. en oo vielä varma.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kun et oo täällä . Suutelen mielessä tietysti sua aina tasatunnein ainakin :) Mietin jos tekis pannaria kun herkuttaa niin.. en oo vielä varma.

        Se on kyllä hyvä herkku :) Mikä on sinusta paras herkku? Ihan mistä vaan kategoriasta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kun et oo täällä . Suutelen mielessä tietysti sua aina tasatunnein ainakin :) Mietin jos tekis pannaria kun herkuttaa niin.. en oo vielä varma.

        Seuraan blogiasi.
        Aika kuumia juttuja siellä 😘
        T. Toinen nalle


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Se on kyllä hyvä herkku :) Mikä on sinusta paras herkku? Ihan mistä vaan kategoriasta :)

        Suklaamunat 😋


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kun et oo täällä . Suutelen mielessä tietysti sua aina tasatunnein ainakin :) Mietin jos tekis pannaria kun herkuttaa niin.. en oo vielä varma.

        Tykkäsin siitä sun ehdotuksesta :) Tykkäätähän minusta vielä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seuraan blogiasi.
        Aika kuumia juttuja siellä 😘
        T. Toinen nalle

        Heh heh. Se on tyhjä eikä sitä ole julkaistu vielä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Heh heh. Se on tyhjä eikä sitä ole julkaistu vielä.

        Hei ihana siellä

        Anonyymi
        27.06.2022 20:07
        Ilmoita
        Rakastan sua enkä ole blondi enkä tummakaan. Pituuskin vain 170 . Älä unohda mua. Oon tulossa


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Se on kyllä hyvä herkku :) Mikä on sinusta paras herkku? Ihan mistä vaan kategoriasta :)

        Hankala valita. Ehkä täytekakku tai kääretorttu tai mikä vaan missä on kermaa. Kerma on hyvää :) Entäs susta?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Heh heh. Se on tyhjä eikä sitä ole julkaistu vielä.

        Nalle:

        Kohtelias, huomaavainen ja lempeä. Siinä kolme adjektiivia jotka tulevat hänestä ensimmäisenä mieleen. Muutoinkin hän on sellainen ihminen, jota on helppo lähestyä ja jonka seurassa tunnet voivasi olla oma itsesi, ja tunnet olevasi hyväksytty.

        Ulkoisesti hänellä on ruskeat silmät ja parta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsin siitä sun ehdotuksesta :) Tykkäätähän minusta vielä?

        Onko tää sulta? Ei nikkiä? Tykkään aloittaja nallesta tietysti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nalle:

        Kohtelias, huomaavainen ja lempeä. Siinä kolme adjektiivia jotka tulevat hänestä ensimmäisenä mieleen. Muutoinkin hän on sellainen ihminen, jota on helppo lähestyä ja jonka seurassa tunnet voivasi olla oma itsesi, ja tunnet olevasi hyväksytty.

        Ulkoisesti hänellä on ruskeat silmät ja parta.

        En ole kirjoittanut millekään nallelle ennen meidän ketjuja. Usko jo. Tuo on ihan joku muu nainen ja nalle. Hus siitä nainen :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ole kirjoittanut millekään nallelle ennen meidän ketjuja. Usko jo. Tuo on ihan joku muu nainen ja nalle. Hus siitä nainen :)

        Lisäsin ton nalle sanan tohon. Kirjotat tossa alotuksessa rakastan sut.. ja kerrot alempanan tuntomerkkejä. Ruskeat silmät = nappisilmät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihana siellä

        Anonyymi
        27.06.2022 20:07
        Ilmoita
        Rakastan sua enkä ole blondi enkä tummakaan. Pituuskin vain 170 . Älä unohda mua. Oon tulossa

        Ja tämä on sun kuvailu minkä omet itse kirjottanut


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ole kirjoittanut millekään nallelle ennen meidän ketjuja. Usko jo. Tuo on ihan joku muu nainen ja nalle. Hus siitä nainen :)

        Kaivettiin jo tän nallen kaa se ketju, missä hänestä tuli nalle. Hän tietää että sanakaan en mistään nallesta hänelle oo sanonut ennen sitä. Älä vaivaudu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17457180/joskus-viela.

        Tässä nallen alotus ennen ku löysitte

        En minä lue sitä. En tanssi sun pillin mukaan. Et ole niin fiksu että viittisin vaivautua. Tuo partajuttu ei ollu multa joten ei oo tuokaan nallelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17457180/joskus-viela.

        Tässä nallen alotus ennen ku löysitte

        Tiedätkö mitä sivullinen. Jaan hänelle sinne sähköpostiin kaikki omat aloitukset koskaan mitä mulla on tallessa. En salaa häneltä mitään sinne.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En minä lue sitä. En tanssi sun pillin mukaan. Et ole niin fiksu että viittisin vaivautua. Tuo partajuttu ei ollu multa joten ei oo tuokaan nallelta.

        Lue toi, te juttelette tossa! Pitääkö kopioida tähän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäsin ton nalle sanan tohon. Kirjotat tossa alotuksessa rakastan sut.. ja kerrot alempanan tuntomerkkejä. Ruskeat silmät = nappisilmät...

        No niin, myönnät itse että manipuloit noita. Et ole luotettava. Mukavaa iltaa sulle. En lue sua enää.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue toi, te juttelette tossa! Pitääkö kopioida tähän?

        En lue sitä usko jo. Et lue vaikka kopsaisit tähän. Et ole terve. Olet psykoottinen ja harhainen. En voi osallistua sairauteesi mitenkään. Sairautesi oireilee myös uhreissasi. En halua elää tuntemattoman nettinaisen sairautta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hukkaat aikaasi. Me puhutaan ihan kaikki siellä postissa. Ihan kaikki. Voit etsiä itsellesi uudet nettilelut.

        Anonyymi kirjoitti:
        Jokin meissä sit vetää toisiaa puoleensa jos kerta toisemme täält aina löydetää :)

        "Totta ja anteeksi kiukutteluni. Olen ollut koko päivän ihan äkäinen. Nyt jo helpottaa."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nalle:

        Kohtelias, huomaavainen ja lempeä. Siinä kolme adjektiivia jotka tulevat hänestä ensimmäisenä mieleen. Muutoinkin hän on sellainen ihminen, jota on helppo lähestyä ja jonka seurassa tunnet voivasi olla oma itsesi, ja tunnet olevasi hyväksytty.

        Ulkoisesti hänellä on ruskeat silmät ja parta.

        Mulla ei ole edes ruskeat silmät.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko tää sulta? Ei nikkiä? Tykkään aloittaja nallesta tietysti.

        Ei se ollu multa


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En lue sitä usko jo. Et lue vaikka kopsaisit tähän. Et ole terve. Olet psykoottinen ja harhainen. En voi osallistua sairauteesi mitenkään. Sairautesi oireilee myös uhreissasi. En halua elää tuntemattoman nettinaisen sairautta.

        Toivottavasti vielä näen sinut H-kirjaimella alkava nainen, jonka nimessä on 5 kirjainta. Pelkään, että katoat tai lähdet jonnekin enkä kerkiä kertomaan kuinka ihastunut suhun oon.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei se ollu multa

        Jännä että kirjoitti kuin sä. Vaihdoin toiseen aloitukseen. Me voidaan jutella silmien värit siellä postissa. Älä anna tuolle naisella valtaa enää. Ei yhtään enää. Jos sulla on jotain kysyttävää niin laita postia. Minä en juttele tuon naisen kanssa kolmestaan meistä. Aion olla niin kuin häntä ei oliskaan. Hän ei vaan ole terve ja se oireilee meissäkin, jos annetaan hänelle valtaa. Kukaan terve ei harrasta tuollaista. Ei oo ollut mitään nallea ennen sua. Harmi jos jollain on ollut samoja maneereja kuin mulla. ehkä oon ne häneltä sitten oppinu. Ikävää. Mutta nyt riittää mulle tuo yks, tuota naista en lue. Sinä päätät itse ketä luet. Voit kysyä multa mitä vaan mutta ensin on tunnistettava sun postit ja erotettava ettei oo joku sivullinen. Tuon naisen jutut on mun osalta loppu nyt.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Jännä että kirjoitti kuin sä. Vaihdoin toiseen aloitukseen. Me voidaan jutella silmien värit siellä postissa. Älä anna tuolle naisella valtaa enää. Ei yhtään enää. Jos sulla on jotain kysyttävää niin laita postia. Minä en juttele tuon naisen kanssa kolmestaan meistä. Aion olla niin kuin häntä ei oliskaan. Hän ei vaan ole terve ja se oireilee meissäkin, jos annetaan hänelle valtaa. Kukaan terve ei harrasta tuollaista. Ei oo ollut mitään nallea ennen sua. Harmi jos jollain on ollut samoja maneereja kuin mulla. ehkä oon ne häneltä sitten oppinu. Ikävää. Mutta nyt riittää mulle tuo yks, tuota naista en lue. Sinä päätät itse ketä luet. Voit kysyä multa mitä vaan mutta ensin on tunnistettava sun postit ja erotettava ettei oo joku sivullinen. Tuon naisen jutut on mun osalta loppu nyt.

        ja tää "Jännä että kirjoitti kuin sä" koski siis tuota tykkäätkö vielä musta kommenttia. ei muuta. Tulee taas väärinkäsityksiä. Laita sitä postia nyt.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        ja tää "Jännä että kirjoitti kuin sä" koski siis tuota tykkäätkö vielä musta kommenttia. ei muuta. Tulee taas väärinkäsityksiä. Laita sitä postia nyt.

        En minä ole mitään tai ketään uskonut :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Jännä että kirjoitti kuin sä. Vaihdoin toiseen aloitukseen. Me voidaan jutella silmien värit siellä postissa. Älä anna tuolle naisella valtaa enää. Ei yhtään enää. Jos sulla on jotain kysyttävää niin laita postia. Minä en juttele tuon naisen kanssa kolmestaan meistä. Aion olla niin kuin häntä ei oliskaan. Hän ei vaan ole terve ja se oireilee meissäkin, jos annetaan hänelle valtaa. Kukaan terve ei harrasta tuollaista. Ei oo ollut mitään nallea ennen sua. Harmi jos jollain on ollut samoja maneereja kuin mulla. ehkä oon ne häneltä sitten oppinu. Ikävää. Mutta nyt riittää mulle tuo yks, tuota naista en lue. Sinä päätät itse ketä luet. Voit kysyä multa mitä vaan mutta ensin on tunnistettava sun postit ja erotettava ettei oo joku sivullinen. Tuon naisen jutut on mun osalta loppu nyt.

        Siinä oli kaksi lausetta, kuka vaan voi kuulostaa kahdessa lauseessa toiselta


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Jännä että kirjoitti kuin sä. Vaihdoin toiseen aloitukseen. Me voidaan jutella silmien värit siellä postissa. Älä anna tuolle naisella valtaa enää. Ei yhtään enää. Jos sulla on jotain kysyttävää niin laita postia. Minä en juttele tuon naisen kanssa kolmestaan meistä. Aion olla niin kuin häntä ei oliskaan. Hän ei vaan ole terve ja se oireilee meissäkin, jos annetaan hänelle valtaa. Kukaan terve ei harrasta tuollaista. Ei oo ollut mitään nallea ennen sua. Harmi jos jollain on ollut samoja maneereja kuin mulla. ehkä oon ne häneltä sitten oppinu. Ikävää. Mutta nyt riittää mulle tuo yks, tuota naista en lue. Sinä päätät itse ketä luet. Voit kysyä multa mitä vaan mutta ensin on tunnistettava sun postit ja erotettava ettei oo joku sivullinen. Tuon naisen jutut on mun osalta loppu nyt.

        Sanon vielä yhden jutun tuohon naiseen liittyen. Se 5-kirjaiminen sydän juttu mitä mulle maalitettiin viime yönä, mun kirjoittamaksi. Oli prinssi-nikillä kirjoittavan miehen tekstiä. Oli itse sen aamulla huomannut. Tämä ei ollu ees erottanut että siellä kommentoi joku mies. Niissä ei voi koskaan tietää milloin kirjoittaja vaihtuu ja joku jatkuu sivusta. Jos ei ole nikkiä niin kirjoittaja vaihtuu milloin vaa. Tuo ei ole sitä edes tajunnut. Se siitä maalituksesta. Tosi fiksun kanssa ollaan tekemisissä.


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mulla ei ole edes ruskeat silmät.

        Niin ne on vihreät 💚💚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne on vihreät 💚💚

        Hehku on kaivannut ruskea silmäistä miestä ikävällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehku on kaivannut ruskea silmäistä miestä ikävällä.

        Luin sen viestin ja joku sanoi siellä että hän on sen kirjoittanut. Olisitko jopa sinä? :) Ai niin en lue sua enää.


    • Anonyymi

      Tiedän kuka olet ja tuo on ihan turhaa. Yrittäisit edes irl, taidat tietää että sekin on turhaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe