Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjoitin pitkän viestin tähän ja pyysin pois. Hukkaan menee. En halua jutella kanssasi ja muista: minä en ole se joksi sinä minua maalitat. En ole kiusaaja. Minä en häiritse sinua mitenkään ja toivon sulta samaa. En ole millään tavalla syyllinen siihen, että palstailusi on mennyt pieleen.
01.10.2022 01:28
Niin sinäkin. Olet todella kaksinaamainen ihminen. Sopisiko että meillä ei ole enää koskaan mitään sanottavaa toisillemme? Sinä lopetat minun mustamaalaamisen nallelle ja minä lopetan sulle puhumisen kokonaan? Ei sovi kun sinun pitää pakkomielteisesti roikkua meissä ja haukkua minua. Kyllä minä tiedän miten paljon sinä haukut hehkua siellä ikäväpalstalla. Sanallakaan en ole haukkunut takaisin vaikka olen niitä nähnyt. Oikeasti en ole tehnyt sulle mitään. Haluan vaan että jätät minut rauhaan. Voit yrittää saada nallen kiinnostusta mutta älä tee sitä minua haukkumalla.
01.10.2022 01:06
Sun hammaslangan maku sai mut hymyilemään. Kiitos siitä rakas :) Tuun perässä. ehdit varmaan vähän ennen mua mun sänkyyn eli petiin :)
01.10.2022 00:51
Minä puolustaudun. Vihaan maailmassa eniten epäoikeudenmukaisuutta ja sen sinä todellakin osaat.
01.10.2022 00:43
Minä en ole koskaan tehnyt niin kenellekään. Olen täysin sinun vastakohtasi. En ikinä tekisi kenellekään noin miten sinä olet meille tehnyt.
01.10.2022 00:42
Nallen takia mä tässä roikun. Tietysti. En ole lähdössä ilman häntä mihinkään. Sinä syyttelet minua ja minä puolustaudun, koska syytöksesi on epäoikeudenmukaisia. En edes lue muualla mitä meitä haukutaan. Mutta tuo runo on mulle! Minä lähden näistä MEIDÄN viestiketjuista vasta kun nallekin poistuu.
01.10.2022 00:39
Tuun nyt ja suljen muut pois mielestä. Hengähdin syvään (oikeasti) ja nyt oon vaan sun kainalossa turvassa pahalta maailmalta.
01.10.2022 00:36
Tarviin sun halausta nyt enemmän kuin koskaan mutta vähemmän kuin huomenna. En halua että nalleni itkee. Lämmitetään vaan. Sinä oot vaan niin ihana että hehkun susta.
01.10.2022 00:35
Olen oikeasti kirjoittanut aina omia aloituksia välittämättä mitä sinä tai kukaan muu kirjoittaa omissaan. Syytät mua ihan perusteettomasti ja pahasti pelkään, että tiedät sen itsekin. Sinua harmittaa kun nalle kirjoittaa mulle nyt, mutta se ei tee musta syyllistä kaikkien palstaihmisten tekoihin. Joko sinä valehtelet mustamaalataksesi mua tai sitten sinä erehdyt. Olen aina kirjoittanut tunteista ja lähinnä väistellyt kun on väitetty ties miksi. Älä tee musta jotain mitä en ole vaikka nalle on tuossa mun rinnalla. Se ei tee musta rikollista. En ole se ihminen keneksi mua maalitat. Hyvää yötä sullekin ja lopeta mun kadehtiminen.
01.10.2022 00:32
Ei pidä paikkaansa. Sekoitat minut toiseen ja olen siitä pahoillani. Jätä minut rauhaan, en ole tuo ihminen keneksi luulet.
01.10.2022 00:25
Hyvää yötä maailman rakkain. Nuku hyvin kun meet ja tuu viereen jos haluat. Mä haluan että tuut.
01.10.2022 00:21
Joo ja levolla ja petiin sanan käytön oon sulta oppinut. Mulle ne on yhtä kuin sä rakas :)
01.10.2022 00:19
En ole minä :) Keneksi mua nyt maalitetaan. Ihan sama. Mä oon ihan toisenlainen kirjoittelija kun te kuvittelette. Hitto että on pimeää porukkaa ja mua jo naurattaa.
01.10.2022 00:19
Kiva kun tulit takas ihana :) Uni tulee paremmin kun saa toivottaa hyvät yöt.
01.10.2022 00:15
Tuo teksti ei kuulosta yhtään multa muutenkaan :) Mikä teitä vaivaa :) Nyt tuli jo kunnon hörönauru.. ja se jatkuu edelleen :) Ootte se melkosia palstasankareita. Joku kaivoi ilmeisesti tuon levolle sanan perusteella :) Mä menin aina nukkumaan vaan ennenku mulla oli pikkunalle :)
01.10.2022 00:13
Minua vähän ahdisti kun syytetään sellaisestakin mitä en ole tehnyt. Mutta kyllä tää tästä. Ymmärrän muiden mustasukkaisuuden ja katkeruuden. Nalle on niin ihana ja mun :)
01.10.2022 00:09
Levolle sana on muuten nallen käyttämä alunperin, ei mun. Mä aloin käyttää sitä vasta nyt kun häneltä sen opin. En sanonut ennen levolle tai petiin, molemmat otin vasta häneltä käyttöön :)
01.10.2022 00:05
Ei oo multa tuo. Olen siitä täysin varma :) Enkä minä kirjoita edes sydämessä kahdella ämmällä. Äiti opetti jo lapsena. että yhden miehen sydämeen ei kahta ämmää mahdu :) Millokas ne sivulliset tajuaa saman :)
01.10.2022 00:03
Siellä pyörii nyt jotain aloituksia, joita laitetaan mun nimiin vaikka ei ole. Älä usko kaikkea pyydän, en ala niitä itse etsiä kun tiedän että sellaista en oo kirjoittanut :) En jaksa niillä enää stressata. Minä rakastuin vain yhteen mieheen ja sen itse tiedän. Sinä uskot sydämessäs mitä uskot. Siis en ole kirjoitellut tänne vuosi sitten kenenkään nimen kirjainten lukumääriä :)
30.09.2022 23:57
Anteeksi kirjoitusvirheet.. siis laitat.
30.09.2022 23:51
4 / 151