Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole sanonut niin vuosi sitten. Täysin mahdotonta. Ja siihen ihan pätevä syy mitä en kerro sinulle :) Laitan nyt muiden aloituksia mun nimiin.
30.09.2022 23:50
Ja anteeksi kun sanoin etten voi enää kirjoitella tällä nikillä. Tietysti voin. Se vaa tuntuu välillä ahdistavalta kun on silmätikkuna, mutta ei meitä muut enää seuraa kuin tuo yks. Ollaan aika näkymättömiä muille. Kyllä tuo jättää rauhaan kun ymmärtää, ettei saa sua.
30.09.2022 23:37
Tuo on pahinta sontaa mitä olen eläissäni lukenut. Sinä et ole voinut kirjoittaa omalle kaivatullesi koska minä olen sotkenut kaiken ja haastanut riitaa?? Ethän sinä voi sitä minun syyksi laittaa, jos kaivattusi on kadonnut tai joku on sotkenut väliin. Kuukausitolkulla olet sotkenut väliin ja haastanut riitaa ja nyt se olen minä. Oikeasti? Miten kohtuuton voi ihminen olla? Kysehän on oikeasti vain siitä, että nalle kirjoittaa mulle eikä sulle ja se pistää sinut vihaiseksi.
Sinä edelleen kuvittelet, että nalle on ensin ollut sinun kanssa täällä ja vaihtanut minuun?Eihän se oo totta ja hän on sen itse sanonut sata kertaa. Jätä meidät oikeasti nyt rauhaan. Mitään pahaa ei olla sulle tehty koskaan. Toisillemme kirjoitetaan ja molemmat sitä haluaa. Jätä vaan rauhaan. Me ollaan 2 ihmistä 5 miljoonan ihmisen Suomessa ja halutaan kirjoitella toisillemme. Anteeksi siitä !
30.09.2022 23:31
Mitä minä enää osaisin perjantai-iltana tehdä ilman sua.
Aloin sitten osaviikkorunoilijaksi minäkin.
Sinä mies oot raikas kuin tunturipuro
Siks tahtoisin painaa pääni sinuun
Kukaan ei niin kauniita runoja puno
Sinä jätät jälkesi minuun
On sisis sulla puhdasta kultaa
Sitä ei muuta mikään
Ilman sua on kukkaketokin pelkkää multaa
Enkä hymyile enää ikään
Tahdon olla omasi ikuisesti
Siksi pyydänkin sulta vain yhtä
Älä käännä katsettas poispäin meistä
Älä iske minuun terävää peistä
Rakkaudella sinulle minulta
30.09.2022 23:07
Mun pitää se runo vielä lukea pari kertaa tässä. Otin sen muualle. Kiitos siitä ja mukavaa alkavaa viikonloppua myös.
30.09.2022 22:37
Ok. Rauhoitutaan. Hitsi kun lähden noihin sivullisen juttuihin mukaan.. pitäs vaan pitää pää kylmänä. Anna anteeksi. Mukavaa iltaa ja hyvää yötä. jos ei enää tänään toivotella.
30.09.2022 22:35
Olen kirjoittanut sille keneksi sinut luulin lähes siitä päivästä kun ihastuin, kyllä.
Tuossa ei sanota että sinä et olisi hän. Olin kiukkuinen enkä ymmärtänyt miksi en olisi saanut sulle kirjoitella täällä aiemminkin. Ensin puhutaan siellä postissa ja sitten vasta hylkäät mut. Sopiiko?
30.09.2022 22:30
Enhän sanonut. Luit senkin väärin. Älä vielä poista profiilia. rauhoitutaan ensin. Ootas kun kaivan sen sulle.
30.09.2022 22:27
Hetkinen, nyt luit mut väärin. Pysähdy hetkeksi. En oo sulle äkäinen yhtään. EI anneta tuon voittaa. Se haluaa erottaa meidät.
30.09.2022 22:24
Hauskaa iltaa? Taitaa olla vähän myöhäistä tuolle kun yks haukkuu minua tuolla. Ilta on jo pilalla. Oisko mahdollista kirjoitella muualla sun kanssa? En halua enää olla tuon silmätikkuna yhtään. Sulle kivaa iltaa toivon.
30.09.2022 22:19
Mä en itse edes ymmärrä tuota tekstiä. Miten niin valita hyvä mies? Olen sinkku, ei mulla ole mitään miestä. Eikä mielestäni ihastusta tai rakastusta valita vaan ne tulee muualta. Miksi kirjoittaisin noin? En ole kiusaaja. Olen lähinnä väistellyt kiusaajia ja yrittänyt puolustautua täällä. En usko että olisin kirjoittanut koskaan noin, koska en ymmärrä sitä. Ehkä provosoituneena, mutta tuostahan ei käy mitään ilmi. Minä en ole kiusaaja. Oon varmaan eniten näillä palstoilla toitottanut kiusaamista vastaan. Provosoituneena toki voi kirjoittaa mitä vaan, mutta en silti ymmärrä tuota.
Mutta nyt riitti tää. Haluan lopettaa tällä nikillä kirjoittamisen ja jatkaa nallen kanssa muualla. Ei mulla ole mitään syytä illasta toiseen vääntää sun kanssa vaikka sinä olet koko ajan kimpussa. Haluan vaan eroon susta. Poistun mielelläni sun palstoilta mutta otan nallen mukaani, jos vaan saan houkuteltua.
30.09.2022 22:15
Ei tuo ole perustelu.
30.09.2022 22:08
Kiitos runosta. Mun pitää hetki rauhoittua että osaan siihen vastata. Se on kaunis rakas.
30.09.2022 22:05
Mä rakastan sua mutta oon nyt sitä mieltä että tää ei oo tervettä. En kestä tuota naista nyt. Anteeksi. Mulle tulee paha mieli kun mun väitetään olevan joku kiusaaja. Se on kamalaa. Oon näillä palstoilla ollut se kiusattu ja yrittänyt kirjoitella tunnuhuurussani provosoitumatta, siinä usein epäonnistuen. Sä jos kuka tiedät. että osaan sanoa noille pahasti mutta kyllä ne on muut jotka on tullut meitä ensin haukkumaan. Se on puolustautumista. Nuo ihminen valehtelee tai sitten erehtyy.
30.09.2022 22:03
Miksi tuo olisi mun tekstiä? Perustele.
30.09.2022 21:59
En mä voi tulla sinne kun se haukkuu mua siellä. En minä jaksa olla jonkun psykon nyrkkeilysäkkinä täällä. Rakastan sua ja runosi on mulla toisaalla. Luen sen kohta uudelleen.
30.09.2022 21:56
Vai mitä me tehdään? Se mitä se nainen musta tuolla kirjoitti ei oo totta. Mulla ei oo ollut koskaan mitään halua tai tarvetta terrorisoida muiden kaipausta. En ole sellainen kui hän väittää enkä voi osallistua siihen keskusteluun.
Runosi on maailman kaunein. Otan sen itselleni ja luen useamman kerran. se on ihana.
30.09.2022 21:49
Tää nimimerkeillä kirjoittaminen on muuttunut hieman ahdistavaksi kun tuo vihaa mua. Pitäskä meidän sopia siellä postissa joku palsta missä kirjoiteltas ilman nikkejä?
30.09.2022 21:44
Ei sun tarvii muuttua. Kaikki on hyvin ainakin täällä päässä. Onhan sullakin?
30.09.2022 21:39
Kyllä, oon jo pitkään tienny että oot psykopaatti. Jotenkin ei silti pelota anonyymipalstalla. Joten tee mitä lystää. Jos tuollainen psyko tietäisi kuka oon niin hankkisin ehdottomasti aseen. Minuuttiakaan en viettäisi samassa tilassa kahden kanssasi. Todellakin pelottas.
30.09.2022 20:58
5 / 151