- Niitä oli niin paljon että ollaan juteltu muualla vaan.. muistan tuon kutinan hämärästi, kutinat muuttui säryksi syksyn myötä :) Ei vaan harvemmin niitä kutisee :)
- Et oo vaan huomannu. Ollaan juteltu toisessa samaan aikaan :) Rakastan myös sut nallukkani..
- No tietysti. Saattaisin esittää nukkuvaa että suutelisit enemmän :) Mutta kyllä sä tietäisit :)
- Noin ajattelinkin. Kaksi hereille yhdellä suukolla, ei paha :)
- Tähän aikaan hyvä ollakin hereillä :)
- Pojat eli molemmat mun nallet? :)
- Samoin ja aamulla olis menny vähemmän raikaskin sulta :)
- Sinä oot yliluonnollisen ihana :) Yllättävän usein sen huomaa että samoissa taas :)
- Se on varmaan "jotain" mille on sadan vuoden päästä nimi ja mikä on ihan yleisesti tiedossa sitten :) Nykyisin se ihmetyttää ja tuntuu jotenkin yliluonnolliselta :)
- Joskus ihmetyttää miten meidän ajatukset menee niin yksiin. Mutta sellainen sä oot rakkausnalleni.. liian ihana :)
- Ajattelin tulla jo aiemmin, mutta aattelin että sä et ehkä tuu vielä siihen aikaan ja joku muu tulee kuitenkin :)
- Osutaan. Vedit magneetin lailla vaikka oli nikki heittänyt mut ulos ajat sitten. Hauskaa perjantaita sinnekin mun rakkausnalle :)
- Näkee osoite mistä ne on tullut. Tietysti. 3 eri osoitetta mistä tullut mulle. Voi olla 3 eri henkilöäkin. Meen nyt uneen..
- Taitaa olla ehkä sini sittenkin... nyt pitää nukkua. Öitä rakkaus :)
- Mä nukahdan nyt.. olin jo sulkemassa mutta huomasin tuo postin tuossa.
Nuku sinäkin rauhassa ihana. Kiitos että olet :) - Oli tuo sähköposti tuossa vielä auki ja kurkkasin sinne roskapostiin. Tällänen tullu tiistaina aamuyöllä: Mä kuule otan vielö ballen itselleni etkä sä voi asialle yvtään mitää :)
Kovasti oot suosittu rakkaani ja näkeehän toi tosi paljon vaivaakin meidän erottamiseen :) - Ei vaan nyt on ihan hyvä, ei ollenkaan huono. Nyt uneen.. huomiseen :)
- Rakastan ja toivottavasti säkin mua :)
- Tuun nyt sinne kovisten sekaan taas kerran. tee tilaa rakas :) Ja hyvää yötä :)
- Toivon että hyvä. Vauhti on ollut niin kova tänään, että itse en ihan oo pysynyt mukana tässä.. mutta kovasta tykkään ainakin nallessa :)