Minä rakastan jokaista elettäsi
Sinun ääntäsi tuoksuasi
Sinä saat minut suunniltani
Mukavaa torstaita turvallisen olkapään nallelle :) Oot parasta mitä tiedän ja parasta niistäkin mitä en tiedä.
Huuleni haravoi
12
556
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan varsinainen lehti-imuri sitten.
- Anonyymi
Meillä haravoi talonmies.
- Anonyymi
Rakastan sua nallukka. Palaantaas illalla. Oot paras :)
- aloittaja eli hehkulamppusi - Anonyymi
Huulesi haravoi? Voiko paremmin sanoa.
- Anonyymi
Se on laulusta jonka hän ihana mulle linkitti. Ei se vaan tätä aloitusta tajunnut itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on laulusta jonka hän ihana mulle linkitti. Ei se vaan tätä aloitusta tajunnut itse.
Kelpaisinko minä sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisinko minä sinulle?
Pidän hänet edelleen. Jos oot hän niin toki.
- Anonyymi
Ei se ihana tätä tajunnut mutta ei siinä sitten mitään.
Jutellaan missä tajutaan jos tajutaan :)
Kivaa perjantaita kaikille tasapuolisesti Päädyin selailemaan toosi vanhoja alotuksia ja miten en ole vastannut näin ihanaan alotukseen :) Rakastan sua edelleen ja aina hehkulamppuni :)
Et oo vaan huomannu. Ollaan juteltu toisessa samaan aikaan :) Rakastan myös sut nallukkani..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119