Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rakastan+sua+nallukkaa.+Ja+noi+mustasukkaiset+kiihottaa+mua+tänään.+Haluan+sua+enemmän+ja+enemmän.+Voitas+rakastella+vaikka+heti,+jos+olisit+täällä.
13.09.2022 10:10
Minä+en+oo+menossa+mihinkään.+Kerron+vaan+että+pidän+sua+sairaana+harhaisena+ja+tyhmänä+naikkosena,+joka+on+mustasukkainen+jostain+vtun+palstateksteistä+ja+sotkee+niitä+24+7.+Vtun+nolo+olet!
13.09.2022 10:03
Ei+olla+missään+muualla+kirjoiteltu+joten+olet+harhoissasi.+Toivon+sulle+parempaa+huomista.+Älä+mene+siihen+palstaharhaa,+missä+nuo+muutama+elänyt+ilmeisesti+vuosikymmeniä,+että+kaikki+täällä+on+yksi+ja+sama+henkilö+tai+henkilöt+Ihmisiä+tulee+ja+menee.+Tämä+on+avoin+palsta.+Me+ei+olla+sulle+ketään,+toisillemme+vaan.
13.09.2022 10:00
Vai+muutama+yöllinen+runonpätkä+:)+Etkö+oo+yhtään+huomannut+miten+paljon+me+kirjoitellaan+toisillemme+:)+Meitä+kumpaakaan+ei+tarvitse+pakottaa.+Ihan+ollaan+tässä+omasta+halusta.
13.09.2022 09:58
Loukkaako+tuo+aloittajan+runo+sua+jotenkin+vai+se,+että+se+on+mulle?+Voitko+sairastaa+jossain+muualla+kuin+meidän+aloituksissa?+Tässä+kun+ei+mitään+pahaa+kirjoiteta+kenellekään+eikä+mitään+sulle.+Toisillemme+vaan+ja+pääasiassa+rakkautta.+Eli+jos+meet+vihapalstalle+jonkun+muun+kimppuun+jatkossa.+Olet+jotenkin+sairaalloisen+tunnevammainen+ihminen+tuo+jatkuvan+ulinas+kanssa.
13.09.2022 09:49
Kyllä+minä+nainen+ole.+Tuntuu+olevan+sulle+tosi+tärkeää+että+en+olisi.+Olen+pahoillani,+mutta+ei+tuosta+voi+oikein+vanhempiakaan+syyttää.+Sattuma+mut+naiseksi+loi.
13.09.2022 09:31
Et+oo+mokannut+mitään
Paha+mieli+vaan+mielessä+joskus+itää
En+tahtoisi+olla+päänsärkyjesi+syy
En+ole+mikään+pistävä+kyy
Rakastan+sua+välillä+liikaa
Etkö+jo+ottaisi+tätä+piikaa
Hihasta+kiinni+ja+halaisi+niin
Että+jään+siihen+ihollesi+ikuisesti+kiin
Rakastan+sua+runoilija+nalleni
Tahtoisin+sut+oikeasti+lähelleni
Anna+anteeksi+eilinen
Yritän+olla+sun+arvoinen+jatkossa
Rakkaudella+susta+hehkuva+lamppu
Ilman+sua+sammuva+lyhty
Ei+tästä+tullut+kummoinen+runo
En+minä+näitä+useinkaan+puno
Mutta+jotain+koitin+laittaa+sulle
Maailman+parhaalle
13.09.2022 09:30
Siirtyneet+mistä?+Tarkoitus+olisi+täältä+siirtyä+tuon+aloittajan+kainaloon.+Ei+meillä+mitään+salattavaa+ole+irl.+Täällä+toki+ollaan+salaisia+kuten+sinäkin+:)+Onko+kovatkin+harhat?
13.09.2022 09:20
Huomenta+rakas+ja+mukavaa+päivää+sulle.+Rakastan+takaisin+kuin+huIIu.
13.09.2022 09:11
Rakastan+myös+ja+nyt+nukuttaa.+Anteeksi+vielä.+Tiedän+että+oon+vaikea+joskus.
13.09.2022 01:37
Ei+oo+sun+vika.+Ei+ole+oikein+että+joudut+varomaan+mitä+sanot+kun+oon+tällainen+herkkis+joskus.+Pyydän+tuhannesti+anteeksi+ja+viereen+tuun+vaikka+väkisin.+Hyvää+yötä+rakas.
13.09.2022 01:27
Niin+ootkin+mun+rakastaja+:)+Anteeksi+jos+aiheutin+sulle+päänsärkyä.+Mennään+kulta+nukkumaan,+jos+se+auttaisi.+Hyvää+yötä.+Anteeksi+kun+oon+hölmö.+En+olisi+saanut+reagoida+niin.
13.09.2022 01:10
Vai+vähän..+oon+sun+miljoonakertainen+ihailija+:)
13.09.2022 00:55
En+etsi,+en+löydä+eikä+sua+parempaa+ole.+Anteeksi+että+kirjoitin+noin,+luulin+kai+olevani+leikkisä+tai+jotain.+Anteeksi.+Mun+viereen+ei+muilla+ole+asiaa+kuin+sulla.
13.09.2022 00:52
Ei+kyllä+mä+nyt+tuun+sun+viereesi+heti.+Anteeksi+että+olin+tänään+tällainen.+Sussa+ei+ollut+vikaa+vaan+mussa.++Oikeasti.+Kiukuttelen+joskus+väsyneenä+ja+ikävissäni+ihan+outoja.+Enkä+halua+kuulla+että+sulla+on+muita+ihailijoita,+vaikka+tiedän+että+varmaan+onkin+:)
13.09.2022 00:49
En+minä+sua+hylkää,+en+halua,+en+pysty+enkä+sitä+tee+koskaan.
13.09.2022 00:47
En+tietenkään+vaan+vihjaisin+vaan+että+haluan+vierees+vaikka+päätäsi+särkee.+Mee+nyt+ja+muista+että+oon+vieressä.+Paranemista+maailman+ihanimmalle+päälle.
13.09.2022 00:46
En+minä+nyt+noin+usein+sentään+itke.+Sitäpaitsi+kun+ihminen+itkee,+ei+koskaan+voi+tietää+mikä+on+se+lopullinen+syy.+Useinhan+laukaiseva+tekijä+on+ihan+eri+kuin+syy.+Ehkä+mä+itken+vain+ikävääni+suhun+ja+sitä+ettet+vieläkään+oo+mun,+tuo+vaan+laukas+sen.+Älä+ajattele+noin.+Sua+ihanampaa+ei+ole+etkä+sä+ole+vastuussa+mun+hölmöydestä.+Sinua+minä+rakastan.
13.09.2022 00:42
En+vastaa+tuohon.+Hän+ei+ole.
13.09.2022 00:36
Ei+mullekaan+kukaan+muu+ole+vaihtoehto.++Onhan+sulla+muita+ottajia,+jos+olet+jollekin+sanonut+jo+kiitos+ei,+vai+mitä+en+ymmärrä.+Nuku+nyt..+mä+valvon+vielä+hetken+ja+mietin+kukahan+mut+ottas+tänään+viereensä..
13.09.2022 00:35
98 / 151