Olen idiootti

Anonyymi

Sua taas onnistuin loukata
Vaikka osoittaa vain halusin
Muita en vois kaivata
Haluan et sydämessäs asuisin
Vaik ois päiviä harmaita
Joka hetki sua rakastaisin

Kun sanot etten sua rakasta
Sattuu se syvälle
Yritän vääntää sen rautalangasta
Olen pelkkä hölmö nalle
Eikä oo toista sun kaltaista
Ja tuntuu musta onnettomalle
Kun en osaa sitä ilmaista

Luon katseen taivaanrannalle
Vieläkö mulle näkyis jotain kirkasta
Sytyttäisikö hehkusi viel mun matkalle
On taivallus tää ilman sua raskasta

Ei ole mitää jonoa mun ovella
Turha sellaista on uskotella
Tarkoitus ei ollut sua pelotella
Vaan kertoa tunnustuksella avoimella
Haluan tulevaisuutta yhteistä hahmotella
Tällä kaikella haluan pahoitella
Mä mokasin on sulla syy mua arvostella

Runon kirjoittanut nalle ainoalle rakkaudelle hehkulampulle. Anteeks

253

2857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Söpöä <3

• Anonyymi

Mukava runoa idiootteja meistä kai useimmat on aina toisinaan

• Anonyymi

Voe okse tus taas

• Anonyymi

Toivottavasti ei mene lankaan taas.

• Anonyymi

Kuka?? Millaiseen lankaan??

• Anonyymi

Uskotko sinä edelleen eli vaikka TAAS siihen, että tällainen palstan fiktiivinen hahmo on todellinen henkilö? Voi hyvänen aika koita nyt jo herätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku on mennyt lankaan ja on uskotellut sekä itselleen että muille jotain viiden pennun melodraamaa palstan juttujen kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku on mennyt lankaan ja on uskotellut sekä itselleen että muille jotain viiden pennun melodraamaa palstan juttujen kautta

Pennin :D ei näin huonoon trollaamiseen sentään viittä työmiestä tarvita, yksi satusetä riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan se rölli, joka tästä ottaa nokkiinsa ja alkaa kirjoitella kiukuspäissään kaikenlaista keljua😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nallepentujen draamaa?

• Anonyymi

Hehkulumppu show jatkukoon

• Anonyymi

Ketä tämä huuhaavedätys eli yksinäisen miehen provoilu sitten niinku kiinnostaa?🤦‍♀️

• Anonyymi

Onko 🦄 kuvq nimitellä ihmistä palstan provohahlon kautta häntä kitkerän kateuden kohteekseen kuvitellen ja käskien jopa tappamaan itsensä? Et ole hyvässä hapessa raukkaparka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko 🦄 kuvq nimitellä ihmistä palstan provohahlon kautta häntä kitkerän kateuden kohteekseen kuvitellen ja käskien jopa tappamaan itsensä? Et ole hyvässä hapessa raukkaparka

Kiva* hahmon* ymmärsitte varmaan pointin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä tämä huuhaavedätys eli yksinäisen miehen provoilu sitten niinku kiinnostaa?🤦‍♀️

No ainakin sinua 24:31!

• Anonyymi

Jos tuon saman lausuisit IRL, sille ihan oikealle kohteelle. Ihan oikeasti avoimella tunnustuksella.

• Olen oikea kohde hänelle, olen ihminen. Lopeta meidän tunteiden vähättely nyt. Anna meidän tehdä tämä omalla tavallamme, kiitos. Hän kirjoittaa mulle ja minä hänelle. Jätä meidät rauhaan!

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Olen oikea kohde hänelle, olen ihminen. Lopeta meidän tunteiden vähättely nyt. Anna meidän tehdä tämä omalla tavallamme, kiitos. Hän kirjoittaa mulle ja minä hänelle. Jätä meidät rauhaan!

Ei teitä jätetä, koska ootte valinnu olla julkisesti pösilöitä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei meitä ole täällä julkisesti olemassa kuin toisillemme :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei meitä ole täällä julkisesti olemassa kuin toisillemme :)

Täyttä pas. kaa ja tiiät sen itekin. >:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet ihan aidosti riemuissani ja ylpeä siitä, että seuraat jotain palstasatua ja koet oikeasti influenssaavasi jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä juuri 🙄

• Et oo idiootti vaan mä oon väsynyt. En sinuun tietenkään. Enkä minä halua kuulla kaikkea mitä teet kun et oo vielä mun. Ymmärrän että sulla on ollut elämä koko sen ajan kun oon sua rakastanut, mutta ei se oo helppoa ollut kun on miettinyt kenen kanssa oot ja mitä teet. En oikeasti edes halua tietää kaikkea. Ihan samassa junassa me ollaan oltu, välillä vaan eri asemilla. Anteeksi.

Runosi on kaunis. Luen vielä tarkemmin kun tästä vähän rauhoitun.

• Kiitos unohtui. Kiitos että oot noin ihana ja kirjoitat noin kauniisti.

• Anonyymi

Ymmärrän sua, mut vastasin jo sinne toiseenkin jotain. Mulla ei ole ollu ketään muita, mulla ei ole mitään jonoja eikä mulla ei tule olee ketään muita. Usko. Mulla ei ole mikään kiire, meillä on kaikki aika ja sanoisin kaikille muillekin että mulla on jo elämäni rakkaus. En voi vaikuttaa siihen et niin kävi et joku lähestyi, mut en miettin sekuntiakaan mitään muuta kun sua. Haluan vaan sut. VAIN SUT. Kun sanoit etten rakasta niinku sä mua, niin musta tuntuu et en pysty hengittämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän sua, mut vastasin jo sinne toiseenkin jotain. Mulla ei ole ollu ketään muita, mulla ei ole mitään jonoja eikä mulla ei tule olee ketään muita. Usko. Mulla ei ole mikään kiire, meillä on kaikki aika ja sanoisin kaikille muillekin että mulla on jo elämäni rakkaus. En voi vaikuttaa siihen et niin kävi et joku lähestyi, mut en miettin sekuntiakaan mitään muuta kun sua. Haluan vaan sut. VAIN SUT. Kun sanoit etten rakasta niinku sä mua, niin musta tuntuu et en pysty hengittämään.

Anteeksi että sanoin ettet rakasta. Oon tyhmä kiukuttelija joka tulee mustasukkaiseksi välillä, kun kaikki haluaa mun ihanan. Tuntuu hyvälle kun sanot taas, että haluat vain mut. Kiitos. Olen rakastanut sua niin paljon ja rakastan edelleen.. niin tuskallisen paljon ettei sitä voi millään sanoilla kuvailla. Koskaan en ole oikeasti ajatellut, että kadotan sut. Jotenkin oudolla tavalla olen aina tiennyt ettei tää oo vielä tässä. Että huominen on meidän. Nyt pitää vaan päästä sinne huomiseen ja tehdä siitä tänään. Enkä puhu vain palstasta vaan kaikesta.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Anteeksi että sanoin ettet rakasta. Oon tyhmä kiukuttelija joka tulee mustasukkaiseksi välillä, kun kaikki haluaa mun ihanan. Tuntuu hyvälle kun sanot taas, että haluat vain mut. Kiitos. Olen rakastanut sua niin paljon ja rakastan edelleen.. niin tuskallisen paljon ettei sitä voi millään sanoilla kuvailla. Koskaan en ole oikeasti ajatellut, että kadotan sut. Jotenkin oudolla tavalla olen aina tiennyt ettei tää oo vielä tässä. Että huominen on meidän. Nyt pitää vaan päästä sinne huomiseen ja tehdä siitä tänään. Enkä puhu vain palstasta vaan kaikesta.

Tiedän, olin hölmö kun kerroin asian millä vain sain sut turhaan huolestumaan. Ajattelin sen eri tavalla, tavallaan et siitä ymmärrät et olet ainut mulle. Mut tää on tällasta. Mitään jonoja ei ole:) Vai tekeekö yks ihminen jonon (sinä senkin höntti)? Saattahan sullakin olla muita ihailijoita, ja ne ei vaan vielä ole ollu yhteydessä suhun. Mut mun on vain luotettava sun sanaasi ja luotan siihen kuin kalliioon.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mut ihan turhaan olet vaan huolissasi. Ota se mielummin et haluan olla sulle 100% rehellinen. Joku sanoi jotain ja kerroin miten asiat on. Kukaan muu ei ole mulle vaihtoehto. Ihan oikeasti sä naurat kun kuulet miten asiat oikeasti on :) Kun ei mulla ketään muita ottajia ole :) En tiedä oliko se viesti edes mulle tarkotettu siltä eikä se kiinnostakaan.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hyvää yötä kuitenkin. Menen nukkumaan kun koskee päätä tosi paljon. Kai nää kyyneleetkin pitää pestä pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä kuitenkin. Menen nukkumaan kun koskee päätä tosi paljon. Kai nää kyyneleetkin pitää pestä pois.

Ei se peseminen auta mitään. Ainakaan mulla. Seuraavana päivänä ne näkyy edelleen. Kukaan ei vaan tiedä että itken takiasi. Hyvää yötä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut ihan turhaan olet vaan huolissasi. Ota se mielummin et haluan olla sulle 100% rehellinen. Joku sanoi jotain ja kerroin miten asiat on. Kukaan muu ei ole mulle vaihtoehto. Ihan oikeasti sä naurat kun kuulet miten asiat oikeasti on :) Kun ei mulla ketään muita ottajia ole :) En tiedä oliko se viesti edes mulle tarkotettu siltä eikä se kiinnostakaan.

Ei mullekaan kukaan muu ole vaihtoehto. Onhan sulla muita ottajia, jos olet jollekin sanonut jo kiitos ei, vai mitä en ymmärrä. Nuku nyt.. mä valvon vielä hetken ja mietin kukahan mut ottas tänään viereensä..

• En vastaa tuohon. Hän ei ole.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En vastaa tuohon. Hän ei ole.

Kiva jos en ole. Kysyin vaan kun tuntuu etten osaa muuta ku itkettää sua

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei mullekaan kukaan muu ole vaihtoehto. Onhan sulla muita ottajia, jos olet jollekin sanonut jo kiitos ei, vai mitä en ymmärrä. Nuku nyt.. mä valvon vielä hetken ja mietin kukahan mut ottas tänään viereensä..

Jaa, ehkä sit löydät jonkun mua paremman vai? :(

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En tiedä mitä teen jos mut hylkäät

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva jos en ole. Kysyin vaan kun tuntuu etten osaa muuta ku itkettää sua

En minä nyt noin usein sentään itke. Sitäpaitsi kun ihminen itkee, ei koskaan voi tietää mikä on se lopullinen syy. Useinhan laukaiseva tekijä on ihan eri kuin syy. Ehkä mä itken vain ikävääni suhun ja sitä ettet vieläkään oo mun, tuo vaan laukas sen. Älä ajattele noin. Sua ihanampaa ei ole etkä sä ole vastuussa mun hölmöydestä. Sinua minä rakastan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapa ittes vaikka :D Jää vähän palstatilaa muillekin

• Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään vaan vihjaisin vaan että haluan vierees vaikka päätäsi särkee. Mee nyt ja muista että oon vieressä. Paranemista maailman ihanimmalle päälle.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä sua hylkää, en halua, en pysty enkä sitä tee koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä mä nyt tuun sun viereesi heti. Anteeksi että olin tänään tällainen. Sussa ei ollut vikaa vaan mussa. Oikeasti. Kiukuttelen joskus väsyneenä ja ikävissäni ihan outoja. Enkä halua kuulla että sulla on muita ihailijoita, vaikka tiedän että varmaan onkin :)

• Anonyymi kirjoitti:

En etsi, en löydä eikä sua parempaa ole. Anteeksi että kirjoitin noin, luulin kai olevani leikkisä tai jotain. Anteeksi. Mun viereen ei muilla ole asiaa kuin sulla.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei kyllä mä nyt tuun sun viereesi heti. Anteeksi että olin tänään tällainen. Sussa ei ollut vikaa vaan mussa. Oikeasti. Kiukuttelen joskus väsyneenä ja ikävissäni ihan outoja. Enkä halua kuulla että sulla on muita ihailijoita, vaikka tiedän että varmaan onkin :)

Jos on niin on :) Riittää et sinä oisit ihailija edea vähän :)

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on niin on :) Riittää et sinä oisit ihailija edea vähän :)

Vai vähän.. oon sun miljoonakertainen ihailija :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Vai vähän.. oon sun miljoonakertainen ihailija :)

Kiitos :) oon sun miljoona plus yks-kertainen rakastaja :) Ain kun tulee isoja huolia mul tulee pää kipeäks :(

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos :) oon sun miljoona plus yks-kertainen rakastaja :) Ain kun tulee isoja huolia mul tulee pää kipeäks :(

Niin ootkin mun rakastaja :) Anteeksi jos aiheutin sulle päänsärkyä. Mennään kulta nukkumaan, jos se auttaisi. Hyvää yötä. Anteeksi kun oon hölmö. En olisi saanut reagoida niin.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin ootkin mun rakastaja :) Anteeksi jos aiheutin sulle päänsärkyä. Mennään kulta nukkumaan, jos se auttaisi. Hyvää yötä. Anteeksi kun oon hölmö. En olisi saanut reagoida niin.

Ei kun oli tämä mun vika. Tuutko viel viereen? Pyytää nallenappisilmä 🐻

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun oli tämä mun vika. Tuutko viel viereen? Pyytää nallenappisilmä 🐻

Ei oo sun vika. Ei ole oikein että joudut varomaan mitä sanot kun oon tällainen herkkis joskus. Pyydän tuhannesti anteeksi ja viereen tuun vaikka väkisin. Hyvää yötä rakas.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei oo sun vika. Ei ole oikein että joudut varomaan mitä sanot kun oon tällainen herkkis joskus. Pyydän tuhannesti anteeksi ja viereen tuun vaikka väkisin. Hyvää yötä rakas.

Hyvää yötä ♥️ Rakastan sua

• Anonyymi kirjoitti:

Rakastan myös ja nyt nukuttaa. Anteeksi vielä. Tiedän että oon vaikea joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatetaan 👌

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta rakas ja mukavaa päivää sulle. Rakastan takaisin kuin huIIu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummalle hahmolle sinä palstatilasta naurettavan kateellinen koet nyt vastaavasi- tuolle provohahmolle hehkulampulle jota väität tutuksesi vai tälle nallelle? Hyvinkin omaksuttu satuhahmojen nimet luontevaa puhetta jostain hiton nalleista ja lampuista voi apua

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Huomenta rakas ja mukavaa päivää sulle. Rakastan takaisin kuin huIIu.

Huomenta, rakastan hulluna ja rakastan itseni kipeeks :) Taitaa tulla ihan vaan huilipäivä

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta, rakastan hulluna ja rakastan itseni kipeeks :) Taitaa tulla ihan vaan huilipäivä

Muista levätä ja paljon nestettä. Sillä pöpöt lähtee..

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Muista levätä ja paljon nestettä. Sillä pöpöt lähtee..

Kiitos, muistan nyt varmasti :) Onpas täällä nyt paljon sekavaa porukkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatetaan 👌

Komppaat siis keskellä yötä omia kommenttejasi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä hän höpöttää?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En minä sua hylkää, en halua, en pysty enkä sitä tee koskaan.

Mene pois sekopää!

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En etsi, en löydä eikä sua parempaa ole. Anteeksi että kirjoitin noin, luulin kai olevani leikkisä tai jotain. Anteeksi. Mun viereen ei muilla ole asiaa kuin sulla.

Manipulointi ei auta. Mene pois!

• Anonyymi

Oot turha ihminen. Sulla on huono elämä

• Anonyymi

Jokainen ihminen on mitä on.
      Idioootti on ihminen, joka suurentelee asioita ja kaiken pahan tekojensa jälkeen kuvittelee mielessään, että hän itse on jotenkin erikoinen paras ainutlaatuinen tuolle toiselle. On hyvä muistaa kuitenkin, että rakkaus ei tule koskaan väkisin, pakottamalla.
      Monen koti on palsta, palsta on koko elämä, jonne on vuodattanut kaiken tuskan.
      Ehkä aivan itse kertonut koko maailmalle kaikki sellaiset asiat, joita ei olisi kannattanut kertoa. Tässä syy tunteeseen, että olet yksin et kelpaa kenellekkään.
      Rakkauttani ja kosketustani et voi saada, jos olet paha ihminen!
      Halulla ei ole niin suurta merkitystä, että se vaikuttaisi tilanteeseen mitenkään.
      Jokainen haluaa enemmän tai vähemmän, mutta halua voi hallita.
      Itsestäänselvää on myös se, että mikä ei tunnu oikealta se ei ole koskaan hyväksi itselle. Oikean rakkauden etsintä siis jatkukoon palstan ulkopuolella.
      Palsta on viimeinen tikki ja ei johda mihinkään onnistuneeseen.

• Anonyymi

Hyvin outo kommentti

• Anonyymi

Jaa hampsis, salarakkaat siirtyneet tänne.! Heh.

• Anonyymi

Mitkä ihmeen salarakkaat kuinka monta vuotta olet ollut tämän kyseisen miehen trollailujen pauloissa? Heh nimenomaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ihmeen salarakkaat kuinka monta vuotta olet ollut tämän kyseisen miehen trollailujen pauloissa? Heh nimenomaan 😂

Eikä tämä sankari koskaan edes varaa mitään vaikka lukenut samat faktat moneen kertaan 👍😂

• Siirtyneet mistä? Tarkoitus olisi täältä siirtyä tuon aloittajan kainaloon. Ei meillä mitään salattavaa ole irl. Täällä toki ollaan salaisia kuten sinäkin :) Onko kovatkin harhat?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Siirtyneet mistä? Tarkoitus olisi täältä siirtyä tuon aloittajan kainaloon. Ei meillä mitään salattavaa ole irl. Täällä toki ollaan salaisia kuten sinäkin :) Onko kovatkin harhat?

Monellakin on, kun ne yhä edelleen yrittää säilyttää uskon siihen, että sä oot nainen 🥱surkeaa on kyllä

• Anonyymi kirjoitti:

Monellakin on, kun ne yhä edelleen yrittää säilyttää uskon siihen, että sä oot nainen 🥱surkeaa on kyllä

Kyllä minä nainen ole. Tuntuu olevan sulle tosi tärkeää että en olisi. Olen pahoillani, mutta ei tuosta voi oikein vanhempiakaan syyttää. Sattuma mut naiseksi loi.

• Anonyymi kirjoitti:

Loukkaako tuo aloittajan runo sua jotenkin vai se, että se on mulle? Voitko sairastaa jossain muualla kuin meidän aloituksissa? Tässä kun ei mitään pahaa kirjoiteta kenellekään eikä mitään sulle. Toisillemme vaan ja pääasiassa rakkautta. Eli jos meet vihapalstalle jonkun muun kimppuun jatkossa. Olet jotenkin sairaalloisen tunnevammainen ihminen tuo jatkuvan ulinas kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, hyvin näytit tunnistavan joten lienet sitten samat vuodet itsekin seurannut ))
        Suo siellä, vetelä täällä. )

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Loukkaako tuo aloittajan runo sua jotenkin vai se, että se on mulle? Voitko sairastaa jossain muualla kuin meidän aloituksissa? Tässä kun ei mitään pahaa kirjoiteta kenellekään eikä mitään sulle. Toisillemme vaan ja pääasiassa rakkautta. Eli jos meet vihapalstalle jonkun muun kimppuun jatkossa. Olet jotenkin sairaalloisen tunnevammainen ihminen tuo jatkuvan ulinas kanssa.

Hetikö se ruikutus alko, mee pois ellei miellytä, katos yleinen palsta ja sana vapaa, kaikilla.
        You know?

• Anonyymi kirjoitti:

Hetikö se ruikutus alko, mee pois ellei miellytä, katos yleinen palsta ja sana vapaa, kaikilla.
        You know?

Minä en oo menossa mihinkään. Kerron vaan että pidän sua sairaana harhaisena ja tyhmänä naikkosena, joka on mustasukkainen jostain vtun palstateksteistä ja sotkee niitä 24 7. Vtun nolo olet!

• Anonyymi kirjoitti:

You know?

Miksi minä mulle osoitetusta viestistä menisin pois.
        Oon tässä vielä illalla ja huomennakin. Tai uusia tehdään kun sinä sotket näitä kateellisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

You know?

Kuinkahan monta vuotta sinä olet jo hokenut näissä feikkidialogeissa tuota samaista asiaa ja kuvitellut häiriköiväsi jotain ihmistä jonka muka tiedät tänne kirjoittelevan ja leikit jossain kälyisellä palstalla jotain kiusaajamasteria?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, katsos tyylillä päätyyn saakkaa nääs ;D ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tämä sankari koskaan edes varaa mitään vaikka lukenut samat faktat moneen kertaan 👍😂

Vastaa siis, jos vastaukseksi ei lasketa sitä, että mutisee passiivisaggressiivisesti jonkun kaltaisensa kanssa töihin menemisistä ym henkisesti köyhän kansan ketutuksen täyteistä ad hominemia eikä edes epämieluisaksi katsottuun kommenttiin suoraan. Niin, tai kitisee sivistyssanoista kun ei sattuneesta syystä ole kompetenssia argumentoida vastaan.

• Anonyymi

Älä jo muuta 🙊

• Anonyymi

Idioottimaista ehkä vastata tähän. Mutta hieno runo. Oikeestaan luin sen räppitahdilla. Oli niin hieno, että minäkin annan anteeksi vaikkei minulta ole mitään anteeksipyydettävää. Ja hehkun. Entistä kirkkaammin. Ja jos jonoja olisi (ei ole) hänellä olisi se maailman ainoa VIP-kortti, jolla pääsee jonojen ohi. Aina.

• Anonyymi

Minäkin pidin aloittajan runosta nyt. Siinä oli itselleni jotain tutumpaa mistä pidin. Runot syntyvät kuin hiljaa liehuvina utuina, epäsäännöllisen säännöt tämä voidakseni uida uuteen todellisuuteen.

:)

• Et oo mokannut mitään
      Paha mieli vaan mielessä joskus itää
      En tahtoisi olla päänsärkyjesi syy
      En ole mikään pistävä kyy

Rakastan sua välillä liikaa
      Etkö jo ottaisi tätä piikaa
      Hihasta kiinni ja halaisi niin
      Että jään siihen ihollesi ikuisesti kiin

Rakastan sua runoilija nalleni
      Tahtoisin sut oikeasti lähelleni
      Anna anteeksi eilinen
      Yritän olla sun arvoinen jatkossa

Rakkaudella susta hehkuva lamppu
      Ilman sua sammuva lyhty

Ei tästä tullut kummoinen runo
      En minä näitä useinkaan puno
      Mutta jotain koitin laittaa sulle
      Maailman parhaalle

• Anonyymi

Ketään ei voi pakottaa ottaa ellei ite taho, pätee varmaan sunkin kohalla. Sille voi riittää muutama yöllinen runonpätkä, niinkun tähänkin asti on riittäny.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei voi pakottaa ottaa ellei ite taho, pätee varmaan sunkin kohalla. Sille voi riittää muutama yöllinen runonpätkä, niinkun tähänkin asti on riittäny.

Vai muutama yöllinen runonpätkä :) Etkö oo yhtään huomannut miten paljon me kirjoitellaan toisillemme :) Meitä kumpaakaan ei tarvitse pakottaa. Ihan ollaan tässä omasta halusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en kirjoittanu tuota aloitusta vaan rakas kirjoitti sen mulle.
        Tärkeintä on se, että meillä on yhteys, oli se runo, laulu tai juttelua.

• Anonyymi

Kiitos paljon, tosi ihana yllätys :) Et voi rakastaa liikaa, ja se päänsärky saattoi myös johtua siitä että joku flunssa iski, nyt oon kurkku kipeänä vällyjen alla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon, tosi ihana yllätys :) Et voi rakastaa liikaa, ja se päänsärky saattoi myös johtua siitä että joku flunssa iski, nyt oon kurkku kipeänä vällyjen alla.

Voi ei rakas. Paranemista sulle :( Oon vieressä koko ajan ja lämmitän jos palelee, viilennän jos on kuuma.

• Anonyymi kirjoitti:

Olin vähän kärttyinen tässä kun kirjoittavat noin.. en sulle kuitenkaan rakas. Minä joskus oon aika helposti provosoitavissa :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kukas on muuta sanonut, minä kommentoin omaa sanomaasi " etkö jo ottaisi tätä piikaa ".
        Älä väännä muuksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukas on muuta sanonut, minä kommentoin omaa sanomaasi " etkö jo ottaisi tätä piikaa ".
        Älä väännä muuksi.

No se oli vaan loppusoinnun takia. Tein sen aika vauhdilla. En ole kenenkään piika :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Voi ei rakas. Paranemista sulle :( Oon vieressä koko ajan ja lämmitän jos palelee, viilennän jos on kuuma.

Taisin parantua vähän jo tosta ihanasta runosta :) Ja niin sinä lämmität tai viilennät, osaat just oikein :) Harmi ku ei voida heti rakastella, siitä vasta paraniskin :) Toki ei nyt ettei tule pöpöjä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Missä luetun ymmärtäminen?

• Anonyymi kirjoitti:

Taisin parantua vähän jo tosta ihanasta runosta :) Ja niin sinä lämmität tai viilennät, osaat just oikein :) Harmi ku ei voida heti rakastella, siitä vasta paraniskin :) Toki ei nyt ettei tule pöpöjä :)

Ei mua sun pöpöt haittaisi yhtään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästäkään kommentista on hyvin vaikea päätellä, että onko tämä trollaavan miehen sivutarinaa vai onko joku ollut fataalisti noin pihalla jo erittäinkin pitkän aikaa. Jos muistan oikein, niin joku katkera on jossain vaiheessa koittanut maalittaa jossain pohjanmaan pitäjässä olevaa perheenäitiä tämän toisen osapuolen eri mielikuvitushahmon taakse. Tosin kuten sanoin, ei voi olla varma sillä mies osoittaa välillä itsekin omia mustamaalauksiaan esim sinne tai muihin maakuntiin. Oli miten oli, niin ei kovin kiinnostavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Oon vähän huolissani sun liveihailijoista. Oot niin ihana :) Mutta ehkä tää tästä taas..

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta se mitä sanoit toissapäivänä myöhään illalla. Se kannattelee. Koska mulla on siitä aika hyvä vainu :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tästäkään kommentista on hyvin vaikea päätellä, että onko tämä trollaavan miehen sivutarinaa vai onko joku ollut fataalisti noin pihalla jo erittäinkin pitkän aikaa. Jos muistan oikein, niin joku katkera on jossain vaiheessa koittanut maalittaa jossain pohjanmaan pitäjässä olevaa perheenäitiä tämän toisen osapuolen eri mielikuvitushahmon taakse. Tosin kuten sanoin, ei voi olla varma sillä mies osoittaa välillä itsekin omia mustamaalauksiaan esim sinne tai muihin maakuntiin. Oli miten oli, niin ei kovin kiinnostavaa.

Oon ihan satavarma, että kukaan, siis yhtään kukaan, ei lue sun viestejä ekaa lausetta pidemmälle :) Oot lässyttänyt uskottavuutesi ihan nolliin näillä palstoilla.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oon vähän huolissani sun liveihailijoista. Oot niin ihana :) Mutta ehkä tää tästä taas..

Luuletko etten minä ois huolissani onko sul liveihailijoita :)

• Anonyymi kirjoitti:

Luuletko etten minä ois huolissani onko sul liveihailijoita :)

Enkö oo muistanut sanoa, etten näe enkä kuule sellaisia, vaikka niitä olisi. Eikä kukaan oo ilmoittautunut. Oot jo osa mua, mun maisemaa, en näe muita.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Enkö oo muistanut sanoa, etten näe enkä kuule sellaisia, vaikka niitä olisi. Eikä kukaan oo ilmoittautunut. Oot jo osa mua, mun maisemaa, en näe muita.

Olet sanonut ja sanon saman sulle :) Sun ei tarvitse olla huolissas :)

• Anonyymi kirjoitti:

Olet sanonut ja sanon saman sulle :) Sun ei tarvitse olla huolissas :)

Kiitos ihanin, ei sunkaan :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mutta se mitä sanoit toissapäivänä myöhään illalla. Se kannattelee. Koska mulla on siitä aika hyvä vainu :)

Kerro sun vainusta? Se vois piristää kun on niin kipeä olo :(

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro sun vainusta? Se vois piristää kun on niin kipeä olo :(

En voi tänne kertoa. Ajattelin vaan että jos olisit yhtä innoissas musta kuin mä susta. Kaikkialla :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En voi tänne kertoa. Ajattelin vaan että jos olisit yhtä innoissas musta kuin mä susta. Kaikkialla :)

Olen :) Todellakin olen :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Voisitko edes vähän vihjaista mitä mietit? Haluaisin niin valtavasti tietää :)

• Anonyymi kirjoitti:

Voisitko edes vähän vihjaista mitä mietit? Haluaisin niin valtavasti tietää :)

Tehdään illalla uus. Ihmetyttää jos et muka tietäisi mistä puhun. Oletko sivusta? Tässä on todella häiriintynyttä porukkaa nyt kirjoittelemassa. Taitaa jossain mieIisairaalassa olla ruutuaikaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Mukava kuulla :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tehdään illalla uus. Ihmetyttää jos et muka tietäisi mistä puhun. Oletko sivusta? Tässä on todella häiriintynyttä porukkaa nyt kirjoittelemassa. Taitaa jossain mieIisairaalassa olla ruutuaikaa..

Siis tiedän mistä puhut. Muotoilin vähän väärin. Meitin mitä ajatuksia sulle siitä heräsi. Mut ei sillä väliä nyt, kunhan vain tiedät et vai
        sut haluan ja kunhan sä love me like you do, lo-lo-love me like you do :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko sinä miten sekaisin tuo yks nainen on meistä. Siksi se troIIaa tän täyteen kakkaa ja laittoi postia sinne mun postiinkin. Täyttä ymmärrystä vailla. Nyt tiedän että ollaan tekemisissä todellisen huIIun kanssa. Onneksi mulla on tää nikki. Tehdään uus kun tuo nukahtaa lääkitykseensä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis tiedän mistä puhut. Muotoilin vähän väärin. Meitin mitä ajatuksia sulle siitä heräsi. Mut ei sillä väliä nyt, kunhan vain tiedät et vai
        sut haluan ja kunhan sä love me like you do, lo-lo-love me like you do :)

Mä kerron myöhemmin enemmän. Nyt huono tilanne, en pysty ajattelemaan selkeesti kun on jotain.. Rakastan sua ja "se mihin on vainu" tekee musta maailman onnellisimman ihmisen mutta kerron lisää kun saan ajatukset kasaan. Todellakin rakastan sut :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mä kerron myöhemmin enemmän. Nyt huono tilanne, en pysty ajattelemaan selkeesti kun on jotain.. Rakastan sua ja "se mihin on vainu" tekee musta maailman onnellisimman ihmisen mutta kerron lisää kun saan ajatukset kasaan. Todellakin rakastan sut :)

Okei, rakastan sinua :) Mun puolesta kaikki on ainakin hyvin, toivottavasti saat ajatukset kasaan. Tee jotain kivaa, koitan huilata tän flunssan pois. Ja muuten, se etten sitä jättinallea ostan eilen ei tarkota etten ois ostan jotaa pienempää sulle... Hauskaa päivää paras :)

• Anonyymi kirjoitti:

Okei, rakastan sinua :) Mun puolesta kaikki on ainakin hyvin, toivottavasti saat ajatukset kasaan. Tee jotain kivaa, koitan huilata tän flunssan pois. Ja muuten, se etten sitä jättinallea ostan eilen ei tarkota etten ois ostan jotaa pienempää sulle... Hauskaa päivää paras :)

On munkin puolesta kaikki ok. Tarkoitin vaan etten nyt osaa kertoa sopivasti kun en pysty tähän keskittymään, on häiriötekijöitä. Hauskaa päivää paras.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

On munkin puolesta kaikki ok. Tarkoitin vaan etten nyt osaa kertoa sopivasti kun en pysty tähän keskittymään, on häiriötekijöitä. Hauskaa päivää paras.

Ei voi olla hauska päivä ilman sua

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla hauska päivä ilman sua

No lepoa sitten rakas. Ei mullakaan ilman sua.

Karhukulta sairastaa, häntä hellikäämme.
        Lääkkehillä hoidelkaa Nalleystäväämme.
        Maito tuore lämpöinen hyväks olla voisi.
        Hehkulamppu kaipaavin ehkä avun toisi. :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No lepoa sitten rakas. Ei mullakaan ilman sua.

Karhukulta sairastaa, häntä hellikäämme.
        Lääkkehillä hoidelkaa Nalleystäväämme.
        Maito tuore lämpöinen hyväks olla voisi.
        Hehkulamppu kaipaavin ehkä avun toisi. :)

Ei hellikkäämme, koska vain sun hellintää haluan :) Kyllä sinä hehkulamppuni avun toisi, jos nyt vain vieressäin olla voisit :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hellikkäämme, koska vain sun hellintää haluan :) Kyllä sinä hehkulamppuni avun toisi, jos nyt vain vieressäin olla voisit :)

Ihana, nyt pää tyynyyn siellä ja vaikka urheilua laitteisiin katseltavaksi :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ihana, nyt pää tyynyyn siellä ja vaikka urheilua laitteisiin katseltavaksi :)

Käskystä :) Ajattelen sut hellimään niin olen jo illalla kunnossa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin hellinkin sua koko ajan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti voit jo paremmin maailman ihanin :) Suutelen kuumeista otsaasi. Ja suutelen vaikka ei olis kuumetta.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Toivottavasti voit jo paremmin maailman ihanin :) Suutelen kuumeista otsaasi. Ja suutelen vaikka ei olis kuumetta.

Ihan okei olo, kurkku vähän kipeä ja pää. Ja lämpö nousee miljoonaan ku suutelet, oot niin kuuma :) Katselen tätä pienempää lahjaa just mikä on sulle, on kyl ihan kiva tämäkin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan okei olo, kurkku vähän kipeä ja pää. Ja lämpö nousee miljoonaan ku suutelet, oot niin kuuma :) Katselen tätä pienempää lahjaa just mikä on sulle, on kyl ihan kiva tämäkin :)

Ammu ittes nollapää. Kukaan ei kaipaa lahjojasi 🥱

• Anonyymi kirjoitti:

Parane pian rakkauteni. Mullekin tulee kuuma susta, pelkistä ajatuksista, aattelin että johtuu sun kuumeesta. Mitähän oot keksinyt :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ammu ittes nollapää. Kukaan ei kaipaa lahjojasi 🥱

Hus siitä nobody!

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Parane pian rakkauteni. Mullekin tulee kuuma susta, pelkistä ajatuksista, aattelin että johtuu sun kuumeesta. Mitähän oot keksinyt :)

Ei mulla kuumetta ole siis, mut lämpö nousee ihan sinusta :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla kuumetta ole siis, mut lämpö nousee ihan sinusta :)

Mullakin on sisälämpö sydämen kohdalla varmaan sata. Kestäisitkö pitkää niissä löylyissä? :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mullakin on sisälämpö sydämen kohdalla varmaan sata. Kestäisitkö pitkää niissä löylyissä? :)

Onneksi olen harjotellut :) Sithän meidän yhteislämpö ois ainakin 200. Täytyy varoo ettei kipinöi halatessa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olen harjotellut :) Sithän meidän yhteislämpö ois ainakin 200. Täytyy varoo ettei kipinöi halatessa :)

Pitää hankkia palosuojattuja vaatteita tai muuten ne palaa päältä halatessa :) Hyvin sä oot kestänyt siellä sadassa asteessa mun sydämessä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Pitää hankkia palosuojattuja vaatteita tai muuten ne palaa päältä halatessa :) Hyvin sä oot kestänyt siellä sadassa asteessa mun sydämessä :)

Entäs yhtyessä? :D

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta tajusin miksi tämä aloitus veti niin paljon sekoilua ihmisiltä. Sehän on toi otsikko :) En sitä muistanut kun luen tätä nikin ilmoituksilla enkä palstalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyypä varmaan alotella siellä suihkun puolella niin saa viilennystä :) Pelkkä ajatus siitä hänen kanssa saa naaman punottamaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä siinä just vihjattii siihen sivutauno.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Nyt vasta tajusin miksi tämä aloitus veti niin paljon sekoilua ihmisiltä. Sehän on toi otsikko :) En sitä muistanut kun luen tätä nikin ilmoituksilla enkä palstalta.

Totta muuten :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No teen myöhemmin uuden ilosemmalla runolla :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä nallukka on siun s-posti? ♥️♥️♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Tee vaan rakas :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tuuthan sä oikeasti mun kullaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Et uskokaan miten paljon mua oksettaa tuo yks. Ennen ei ole tällä tavalla oksettanut, mutta irvistän kun joudun lukemaan tuota kamalaa sivullista.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tuuthan sä oikeasti mun kullaksi?

Enkö muka viel ole sun kulta? :(

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti oot. Mutta tarkoitin sellaiseksi, jota voi halata ja suukotella ja koskettaa ihan oikeasti.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tietysti oot. Mutta tarkoitin sellaiseksi, jota voi halata ja suukotella ja koskettaa ihan oikeasti.

Ymmärsin toki että sitä tarkotat. Tietysti tulen ja nyt tarviisin sun haleja ja suukkoja tosi paljon :)

• Anonyymi kirjoitti:

Oon vaan väsynyt. Heräsin viime yönä ainakin 20 kertaa. Tänään meidän pitää mennä jo ajoissa saman peiton alle halaileen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsin toki että sitä tarkotat. Tietysti tulen ja nyt tarviisin sun haleja ja suukkoja tosi paljon :)

Ihana kun niin minäkin tartten sun. Ihan älyttömän paljon. Halaan ja suukotan sua nyt.. ajattelen ihanaa päätäsi ja suukotan sitä :)

• Hehkulamppusi kirjoitti:

Arvaa mihin kohtaan suukotin äsken.. se on päässä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oon vaan väsynyt. Heräsin viime yönä ainakin 20 kertaa. Tänään meidän pitää mennä jo ajoissa saman peiton alle halaileen.

Ja se johtu minusta :( toivottavasti suukotit otsalle :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ja se johtu minusta :( toivottavasti suukotit otsalle :)

Et oo syyllinen. Nyt suukotin otsalle, aiemmin korvan alle :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Et oo syyllinen. Nyt suukotin otsalle, aiemmin korvan alle :)

Ihana, se auttaa pään särkyyn :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana, se auttaa pään särkyyn :)

Minä myös sivelen sitä otsaa hellästi. Voi kun se kipu menis jo pois sulta.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Minä myös sivelen sitä otsaa hellästi. Voi kun se kipu menis jo pois sulta.

Kyl se on helpottan, on vaan heikko olo, yskää ja kurkki kipeä :(

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti se menee pian ohi. Vaikka eihän ne yleensä heti mee :( Flunssat kestää.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Toivottavasti se menee pian ohi. Vaikka eihän ne yleensä heti mee :( Flunssat kestää.

Jos sauna helpottaisi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen se tekee puutteessa eläminen. Säännöllinen tuleminen nostaa vastustus kykyä. Jos tarvitset harjotteita niin laita anonyymi s-posti tähän :D

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan niin että se auttaisi. Monelta mennään? :)
        Tuo sekopää huuhkaja oikeasti kuvittelee alkavansa sun kanssa nyt kirjeenvaihtoon kun mun kanssa ei tärpännyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen se tekee puutteessa eläminen. Säännöllinen tuleminen nostaa vastustus kykyä. Jos tarvitset harjotteita niin laita anonyymi s-posti tähän :D

Sun jutut mitä mulle sinne laitoit ja alussa kurkkasin ei kiihota ketään. Päinvastoin. Et vaan ole terve!

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Toivotaan niin että se auttaisi. Monelta mennään? :)
        Tuo sekopää huuhkaja oikeasti kuvittelee alkavansa sun kanssa nyt kirjeenvaihtoon kun mun kanssa ei tärpännyt.

Mennään klo 21? Joo ei todellakaan ala mun kanssa yhtään mihinkään kukaan muu ku sinä :) Nyt alkaa särkee jalkojakin :( Taitaa vaan yltyä tämä flunssa

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

E. T on toi hehkulamppu ja O. T on toi nalle hahahaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Mennään klo 21? Joo ei todellakaan ala mun kanssa yhtään mihinkään kukaan muu ku sinä :) Nyt alkaa särkee jalkojakin :( Taitaa vaan yltyä tämä flunssa

Sopii, oon siellä lauteilla sun vieressä, tunne se sit :) Mä hieron niitä sun jalkoja kuten sä teet aina mulle. Kaikkia jalkoja samalla :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ollaan ihan mitä haluat jos vaan sillä saa sut häipymään siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saunaan saa mennä flunssaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta se harhaisten palapelileikkien harrastaminen

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Sopii, oon siellä lauteilla sun vieressä, tunne se sit :) Mä hieron niitä sun jalkoja kuten sä teet aina mulle. Kaikkia jalkoja samalla :)

Ohoh... Nyt heräsi taas... Joku :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ohoh... Nyt heräsi taas... Joku :)

Nyt jo :) Hymyilen sulle.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No kyllä, jos sinä sanot tollasta niin kannattaa varautua et niin käy :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei saa sit nauraa jos (kun) niin käy sit jo kun sut näen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitsematon seisokki kertoo mulle siitä ettei ole paljoa kokemusta seksistä

• Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään naura vaan palan halusta itsekin :)

• Anonyymi kirjoitti:

No kyllä, jos sinä sanot tollasta niin kannattaa varautua et niin käy :)

Oonhan muistanut sanoa tänäänkin, että rakastan sut :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oonhan muistanut sanoa tänäänkin, että rakastan sut :)

Olet sanon ja sanon vaan lisää. En kyllästy siihen ikinä, se on kuin elämän eliksiiriä mulle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sanon ja sanon vaan lisää. En kyllästy siihen ikinä, se on kuin elämän eliksiiriä mulle :)

Sit sano vaan lisää. Ja niin sanon minkäkin. Rakastan sut senkin maailman ihanin rakkauspakkaus

• Anonyymi kirjoitti:

Rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan sua nallukka.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan sua nallukka.

Tunnen sut oikeesti nyt tosi vahvasti :) Rakastan sua niin maan perusteellisen paljon :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitsematon seisokki kertoo mulle siitä ettei ole paljoa kokemusta seksistä

No mitäs sitte vaikka ei oiskaa? Haluan vain hehkun.

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnen sut oikeesti nyt tosi vahvasti :) Rakastan sua niin maan perusteellisen paljon :)

Niin muuten rakastan minäkin sua :) Tunnen sut myös. Ehkä oon siellä pimeässä ikkunan takana ja hymyilen sulle :) Sullahan on se verhokin auki.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin muuten rakastan minäkin sua :) Tunnen sut myös. Ehkä oon siellä pimeässä ikkunan takana ja hymyilen sulle :) Sullahan on se verhokin auki.

Öö mistä sen tiedät? :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ja meen nyt jo etuajassa saunaan, varmaan sen näitkin :) Palelee

• Anonyymi kirjoitti:

Öö mistä sen tiedät? :)

Koska mullakin on vielä auki tuossa niin arvasin vaan :) Huomasin että siellähän on aika pimeää jo. Ja hitsi kun voisin kertoa mitä just tapahtu kun katsoin tuonne ikkunaan uudelleen tätä kirjoittaessa. Hui. Kerron joskus vain sulle :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ja meen nyt jo etuajassa saunaan, varmaan sen näitkin :) Palelee

Joo, huomasin. Näytit kivalta kun viuhahdit siinä :) Oon siellä lauteilla just.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Koska mullakin on vielä auki tuossa niin arvasin vaan :) Huomasin että siellähän on aika pimeää jo. Ja hitsi kun voisin kertoa mitä just tapahtu kun katsoin tuonne ikkunaan uudelleen tätä kirjoittaessa. Hui. Kerron joskus vain sulle :)

Jännittävää, pakko etsiä joku emoji 😱 Ei jaksa oikee istuu löylys vaikka paleltaa vaan. Miten onkin näin outo olo

• Anonyymi

On mul yks kiinnostava ajatus... Voisit alottaa sillä et suljet netin... Tukit suusi jollain ja annat meidän olla

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo, huomasin. Näytit kivalta kun viuhahdit siinä :) Oon siellä lauteilla just.

Tein uuden, runo ei ole hirveän pitkä. Olen vähä väsynyt mut yritin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä ihmeen kahden henkilön keskustelupaikka tämä on? Eikö olisi aika keskustella livenä jossain muualla?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä ihmeen kahden henkilön keskustelupaikka tämä on? Eikö olisi aika keskustella livenä jossain muualla?

Joo joo, siirrytään pois jos hän antaa mulle anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin tai siis kuka sinä olet päättämään moniko täällä keskenään keskustelee? Onko sulla millaiset valtuudet päättää että me ei saa kirjoittaa toisillemme?

Niin tai siis kuka sinä olet päättämään moniko täällä keskenään keskustelee? Onko sulla millaiset valtuudet päättää että me ei saa kirjoittaa toisillemme?

Kaikenlaiset kiusaamiset ja irstailut on ihan ok, mutta voi kamala kun kaksi nyt kirjoittelee toisilleen tunteista niin se on niin kiellettyä. On vaan sairas asenne taas jollain :(

• Anonyymi

Nyt sitten jatkuu täällä, oi voi. Ja " nimetkin " muutettu. Hupaisaa.

• Ei olla missään muualla kirjoiteltu joten olet harhoissasi. Toivon sulle parempaa huomista. Älä mene siihen palstaharhaa, missä nuo muutama elänyt ilmeisesti vuosikymmeniä, että kaikki täällä on yksi ja sama henkilö tai henkilöt Ihmisiä tulee ja menee. Tämä on avoin palsta. Me ei olla sulle ketään, toisillemme vaan.

• Anonyymi

No sinähän se tunnut hyvin olevan kartalla palstan eri "nimistä" (ei jeesus), etkä ole vuosien aikana kyennyt tai halunnut kyetä päättelemään, että mitään "heitä" ei ole koskaan ollutkaan, vaan olet antanut vetää itseäsi höplästä näitä tarinoita suoltavan miehen toimesta, sekä jankannut myös omaa valepuhettasi siinä samalla. Hohhoijaa.

• Anonyymi

Jos kirjoittaa kirjaimia väärin, niin sanastya idiootti, voi muotoutua idooti, jokas oikeasti vieläkin itseäni hieman huvittaa kun yyyyöjen kanssa höpöytyksiä.

Sanoisaq ytoisiinkin niin.

• Anonyymi

Tiesitkö, että normaaliälyinen ei takerru pieniin kirjoitusvirheisiin. Normaaliälyisen aivot korjaa ne itsestään eikä oo kovin iso juttu heille. Te asper gerit ja autis tin kirjoilla oleva liioittelette niitä aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö, että normaaliälyinen ei takerru pieniin kirjoitusvirheisiin. Normaaliälyisen aivot korjaa ne itsestään eikä oo kovin iso juttu heille. Te asper gerit ja autis tin kirjoilla oleva liioittelette niitä aina.

Hehkulamppunicillä ja tuona ns nallukkana kirjoitteleva mies käyttää myös tuota kyseistä puhetapaa, itä on toki itsellänikin välillä vaikea erottaa sen yhden selvästi päissään kirjoittelevan henkilön surullisesta maalitusyrityksestä

• Rakastan sua nallukkaa. Ja noi mustasukkaiset kiihottaa mua tänään. Haluan sua enemmän ja enemmän. Voitas rakastella vaikka heti, jos olisit täällä.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen ajatus :) Niin haluan sua minäkin

• Anonyymi

Nallukalla taitaa olla kiirettä sen oven takana odottavan naisen kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen ajatus :) Niin haluan sua minäkin

Kiva vaikka oot kipeä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nallukalla taitaa olla kiirettä sen oven takana odottavan naisen kanssa.

Ei ole. Olet ilkeä

• Anonyymi

Juu :)

• Anonyymi

Kunhan sullakaan ei ole ketään ihailijaa oven takana :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sentäs :)

• Anonyymi kirjoitti:

Koita nukkua rakas että paranet :) Lepo auttaa oikeasti.

• Anonyymi

Menkkojen aikana voi vetää kakkoseen! Muistakaa kumi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomattoman erikoisen eiälykkään yleisön eduksi on todettava, että tämä kyseinen kommentti on sinun aloituksen kirjoittaneen miehe käsialaa, kutn on myös tämä ns hehkulamppuhahmokin. Joku pelle toki voisi kirjoittaa "heille"(lol) myös näin, mutta ei ainakaan tällä kertaa.

• Anonyymi

Sulla on tainnut maine ja kunnia palaa kunnolla pohjaan kun alennut vieläkin nillittämään tuolle provohahmolle, eli fiktiiviselle hahmolle kuin se olisi joku tuntemasi ja tahti kiihtyy sitä mukaa mitä uskottavuus ihmisenä vähenee.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oo menkkoja vaan ihan muuta estettä nyt :)

• Ai tässä on se vajaamielinen kirjoittelija. Suviko nimesi on vai onko se kaivattusi nimi? Laitoin viestisi roskapostiin, luin vain pari ekaa. Sinä Suvi olet päästäsi vialla. Jätä mun nalle rauhaan mieIipuoIi.

• Anonyymi

Turhaan yrität aiheuttaa jotain kitkaa meidän välille. En usko sun juttuja. Olet pelottavan sekasin.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ai tässä on se vajaamielinen kirjoittelija. Suviko nimesi on vai onko se kaivattusi nimi? Laitoin viestisi roskapostiin, luin vain pari ekaa. Sinä Suvi olet päästäsi vialla. Jätä mun nalle rauhaan mieIipuoIi.

Nostanko syytten yksityis tiedon levittämisestä! Voi witunwittu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä luomasi mielikuvitusdraama ole mies (hehkulamppu...) edelleenkään kiinnostavaa settiä ja on helposti erotettavissa siitä kun joku ulkopuolinen uuno yrittää ottaa tähän jargoniin osaa tai pitää fundamentalistista uskoa yllä noin muuten. Ilmeisesti niiden taktiikka on takertua aina seuraavaan narratiiiviin ja omaksuaaa se todeksi, ettei olo tunnu niin höntille ;D

• Anonyymi kirjoitti:

Elät jossain ihan toisessa maailmassa. Olen nainen ja kaipaan tuota nallukkaa, joka sanoo kaipaavansa mua. Et liity meihin mitenkään. Et ole tässä osallinen eikä tämä ole mikään vitsi. Kaipaan häntä oikeasti ja aidosti.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Elät jossain ihan toisessa maailmassa. Olen nainen ja kaipaan tuota nallukkaa, joka sanoo kaipaavansa mua. Et liity meihin mitenkään. Et ole tässä osallinen eikä tämä ole mikään vitsi. Kaipaan häntä oikeasti ja aidosti.

Kiitos viime yöstä 💕

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Aika peto oot sängys ku sille päälle satut 😚

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Juurihan sinä eri persoonina esiintynyt mies tarinoit jotain hevonhuuhaata ja seuraavaksi vastaat taas omaan kommenttiisi hyvin omahyväisenä kun saat pöpejä pidettyä koukussa kaiket illat näillä sepostuksilla aka käänteillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurihan sinä eri persoonina esiintynyt mies tarinoit jotain hevonhuuhaata ja seuraavaksi vastaat taas omaan kommenttiisi hyvin omahyväisenä kun saat pöpejä pidettyä koukussa kaiket illat näillä sepostuksilla aka käänteillä

"saat pöpejä pidettyä koukussa kaiket illat näillä sepostuksilla aka käänteillä" voi tätä ironian määrää

• Anonyymi kirjoitti:

"saat pöpejä pidettyä koukussa kaiket illat näillä sepostuksilla aka käänteillä" voi tätä ironian määrää

En tiedä mitä höpäjätte, mutta pelkästään tässä haarassa on ainakin 4 kirjoittajaa, minä aloittaja "suvi" tuo "oot mies mies mies" -jankuttaja. Sitä en tiedä ootko sinä jo viides. Miten pihalla täällä porukka oikein on? Kukaan ei jaksaisi tällaisia yksin kirjoitella. Tuo pakkomielle on niin outo hänellä, en vaan tajua. Joku sanoi sille sairaudelle kerran nimen. En muista sitä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En tiedä mitä höpäjätte, mutta pelkästään tässä haarassa on ainakin 4 kirjoittajaa, minä aloittaja "suvi" tuo "oot mies mies mies" -jankuttaja. Sitä en tiedä ootko sinä jo viides. Miten pihalla täällä porukka oikein on? Kukaan ei jaksaisi tällaisia yksin kirjoitella. Tuo pakkomielle on niin outo hänellä, en vaan tajua. Joku sanoi sille sairaudelle kerran nimen. En muista sitä.

Oisko ollu joku fregolin oireyhtymä? T. Nallesi :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Haluutko et laitan meidän s-postit tähän?

• Anonyymi kirjoitti:

Haluutko et laitan meidän s-postit tähän?

Kenen meidän? En halua.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kenen meidän? En halua.

No pitäskö sun lopettaa yksityis asioiden levittely? Ettei nalle saa nähä meijän salaisuutta ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitäskö sun lopettaa yksityis asioiden levittely? Ettei nalle saa nähä meijän salaisuutta ☺️

Mitä ihmeen salaisuutta?

• Anonyymi kirjoitti:

En jaksa edes kirjoittaa sulle. Meillä ei oo mitään salaisuutta. Sun viestit meni suoraan roskapostiin ja mitä niitä vilkaisin alussa niin kirjoitat vaan mun täällä käyttämiä lauseita "tunnen sut, rakastan sua, haluan sut" ja sen lisäksi puhuit ihan sekavia. En tunne sua, en tiedä kuka oot eikä kiinnosta. En edes tiedä ootko nainen vai mies. En edes pidä susta. Olet jotenkin sekaisin, ilmeisesti luulet nallen ja mun olevan yksi ja kaipaavan sua. Olet ulkopuolinen, pelkkä robotti, sivullinen. Mene pois jo siitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen salaisuutta?

No lähettelee mulle niitä sähköposteja ja niissä jotain seksilinkkejään. En minä niitä availe kun ohjasin roskapostiin. En pitänyt tuota ennen niin sairaana kuin nyt pidän. Oksettava.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen salaisuutta?

Vttu kun tuo harppu jätti meidät jo melkein rauhaan mutta sekosi nyt siitä sähköpostista. En minä jaksa iltoja tuollaisen seurassa viettää. Oksettaa.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No lähettelee mulle niitä sähköposteja ja niissä jotain seksilinkkejään. En minä niitä availe kun ohjasin roskapostiin. En pitänyt tuota ennen niin sairaana kuin nyt pidän. Oksettava.

Oikeesti? Olen tosi harmissani sun puolesta :(

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti? Olen tosi harmissani sun puolesta :(

En minä niitä lue, ei ne haittaa enkä mä sitä tyhjää postia pidä päällä. Kirjoitelkoot harppuo yksinään sinne. Mutta lue sen viestejä täällä. "Meidän salaisuus". Tuo ei ole terve. Se keksii taas noita sairaita enkä mä jaksa sitä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Vttu kun tuo harppu jätti meidät jo melkein rauhaan mutta sekosi nyt siitä sähköpostista. En minä jaksa iltoja tuollaisen seurassa viettää. Oksettaa.

Siis minä kysyin noin ku tiedän ettei mitään salaisuutta ole

• Anonyymi kirjoitti:

Siis minä kysyin noin ku tiedän ettei mitään salaisuutta ole

Unohdetaan se. Inisköön omiaan. Unohda koko tyypin.

Unohdetaan se. Inisköön omiaan. Unohda koko tyypin.

unohdan koko tyypin

• Anonyymi

Miltä se tuntuu ottaa henkisesti pataan
      Miltä se tuntuu tehdä sama kertaa moneen sataan
      Kun ilkut ja ilakoit pilkan omaan nilkkaan
      Hoopona kommentoit kiireen vilkkaa
      Tolloille kerrot aina saman jutun
      että saisit kahvihuoneen pullasutun
      Tui tui tuulilullaa
      Mäkeä lujaa alas rullaa
      Sensuuria jo nettiin vaatii
      Ovien takana se raapii

• Anonyymi

Löylyä lisää löylyä lisää
        Älä opeta sun isää
        Puhumaan itseään pussiin
        äläkä ees..tarttumaan tussiin

On teillä huonot pirskeet
        Huulille hyytyvät tirskeet
        Luu jäi jakajienn käteen
        Kuka käski alkaa pätee

Kiitos luovuuden kukkimisesta
        Se suiden tukkimisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löylyä lisää löylyä lisää
        Älä opeta sun isää
        Puhumaan itseään pussiin
        äläkä ees..tarttumaan tussiin

On teillä huonot pirskeet
        Huulille hyytyvät tirskeet
        Luu jäi jakajienn käteen
        Kuka käski alkaa pätee

Kiitos luovuuden kukkimisesta
        Se suiden tukkimisesta

Haluun tulevaisuutta yhteistä hahmotella

Ääriviivat on piirretty

Sydämenmuotoiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun tulevaisuutta yhteistä hahmotella

Ääriviivat on piirretty

Sydämenmuotoiset

Nyt en puhunut lainkaan sulle
        Sinä palstan selittäjäjulle
        Puhuin ihan ohi sinun olan
        ja sihautin auki coca colan
        kas ei arkena passaa viskeerata
        ja yöunensa näin riskeerata
        iltaisin painuu pää tyynyyn
        ja se on aina hyvin

• Anonyymi

Tietääkö sun vanhemmat että kirjoitat täällä yötä päivää jollekin setämiehelle? Et voi mitenkään olla aikuinen nainen.

• Anonyymi

Tietääkö sinun vanhemmat, että uskot vielä tuolla iällä palstan fiktiivisiin illuusioihin? Kaiiken lisäksi kyseessä on vielä suomi24, ehkä suomen tunnetuin trollausfoorumi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö sinun vanhemmat, että uskot vielä tuolla iällä palstan fiktiivisiin illuusioihin? Kaiiken lisäksi kyseessä on vielä suomi24, ehkä suomen tunnetuin trollausfoorumi

Se onkin niitä aikuisuuden etuja ettei vanhemmille kuulu mitä teen. Kyllä itse olisin huolissaan jos oma tytär jonkun äijän kanssa täällä tosissaan suhteita luo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin niitä aikuisuuden etuja ettei vanhemmille kuulu mitä teen. Kyllä itse olisin huolissaan jos oma tytär jonkun äijän kanssa täällä tosissaan suhteita luo.

Mistä te tätä huuhaavedätystä lukevat saatte nämä visionne? Muutamalla lähtee ihan todella lapasesta nämä tulkinnat ja aina nimenomaan tuohon naispuoliseen fiktiivihahmoon liittyen, rankimmat harhaistit toki keksii myös toiselle osapuolelle eli myöskin fiktiivihahmolle henkilöllisyyksiä🤦‍♀️

• Kaupoissa ei ole enää hehkulamppuja. Ehdotan uutta nikkiä, Led-valo tai Loisteputki. 🌹👀

• Anonyymi

Ne ei käy, koska mun hehkulamppu on uniikki :)

• Anonyymi kirjoitti:

Selitys hyväksytään. Hyvää jatkoa! 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Selitys hyväksytään. Hyvää jatkoa! 🌹👀

Kiitos mukavasta kommentista :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rakas. Eu ei ole vielä kieltänyt mua :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiitos rakas. Eu ei ole vielä kieltänyt mua :)

Jos kieltää niin sit sun on viimeistään tultava mun peiton alle piiloon :)

• Anonyymi kirjoitti:

Jos kieltää niin sit sun on viimeistään tultava mun peiton alle piiloon :)

joo piilekselisin siellä maanpaossa sun kainalossa. Tykkäisin :)

• Anonyymi

Väkisin ei voi toista rakastaa. Turha sylistä jos kerran rakkaus on yksipulista. Miksi pitäisi teskennellä? Jos ei tunteita ei kemiaa. Parempi sanoa suoraan jätä rauhaan ei kinosta. Kun todella ei mies kinosta.terv. akka Kontulasta

• Anonyymi

Ei voikaan, joten sun on parempi jo pitää turpas kiinni kun et liity tähän mitenkää. Kumpikaan meistä ei sua rakasta

• Ei ole yksipuolista. Välillä on pientä ikävän aiheuttamaa tuskaa ja niitä pyydellään anteeks, mutta rakkaus on ja pysyy ja muuttuu vielä tosi intiimiksi :)
        Minä 🧡Nalle :)

Ei ole yksipuolista. Välillä on pientä ikävän aiheuttamaa tuskaa ja niitä pyydellään anteeks, mutta rakkaus on ja pysyy ja muuttuu vielä tosi intiimiksi :)

Tai ehkä kuitenkin Nalle 🧡 minä kun nalle on tässä se ihanin.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei ole yksipuolista. Välillä on pientä ikävän aiheuttamaa tuskaa ja niitä pyydellään anteeks, mutta rakkaus on ja pysyy ja muuttuu vielä tosi intiimiksi :)

Näin se on :) Tossa järjestyksessä nimenomaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voikaan, joten sun on parempi jo pitää turpas kiinni kun et liity tähän mitenkää. Kumpikaan meistä ei sua rakasta

Nonno S.

• Anonyymi

sen mina sinulle sanonetta mina toivon etta sina minua rakastat ettet vaan halua sankyysi ja sen jalkeen lata kiertoon voi sulla kylla onnistua tuokin

• Anonyymi

Mustasukkaisuuden funktio löytyy EVOLUUTIOTEORIASTA. Se on syntynyt evoluution mukana hyödyllisyyssyistä, sillä sopiva mustasukkaisuuden määrä hyödyttää evolutiivisesti kumpaakin sukupuolta. Ympäristötekijä olisi satunnainen tuuliviiri. Jos mustasukkaisuus ei olisi evoluution tuottama, sitä ei kerta kaikkiaan olisi.

• En usko. On paljon todennäköisempää että rakastuit idioottiin.

• Niin siinä joskus voi käydä arvon nalle, kun ihmisten välillä vaan joskus käy noita väärinkäsityksiä, mutta älä anna sen haitata, vaan ota mahdollisista löytämistäsi virheistä oppia.

Sanotaan kuitenkin, että kun Jumala lähettää lahjan hän pakkaa sen kärsimykseen ja että mitä suurempi lahja sitä suurempi myös kärsimyskin. Joskus juuri ne kärsimykset meidän elämissämmä ovat niitä asioita jotka pakottavat meitä tulemaan paremmiksi ja siten parantavat koko loppuelämäämme, joten viimekädessä suhtautuminen ratkaisee paljon, näkeekö asiat kirouksina vai valepukuisina siunauksina.

Elämässä kuulemma vain 10% on kiinni elämässä tapahtuvista asioista ja huikeat 90% siitä miten niihin suhtautuu, joten aurinkoa elämääsi ja muista katsoa maailmaa optimististen lasien takaa, sillä mikään ei ole mustavalkoista, vaan kaikessa on jotain hyvää ja huonoa ja opettelemalla näkemään niitä hyviä asioita kaikessa parantaa oman elämänsä ja lähimmäisten ihmistenkin elämänlaatua huomattavasti🌄

• Anonyymi

Hyvä että ymmärsit

• Hienoa runoilua ollut näissä ketjuissa mitä olen joitakin nähnyt. Pakko kehaista! 😊 Nyt en jaksanut kaikkia kommentteja lukea, varsinkin kun ne on yhdelle naiselle tarkoitettu, joten olen vain turhaa yleisöä. Totean näin naisimmeisenä, että yleensä asiat on selvitettävissä ennemmin tai myöhemmin. Positiivisella mielellä vaan etiäppäin!

Sitä en vaan ymmärrä, että jos yhteys on oikean ihmisen kanssa löytynyt, niin MIKSI tänne miinakentälle palaatte?!? 🤔

• Anonyymi

Johan ne on häipyny täältä

• Anonyymi kirjoitti:

Johan ne on häipyny täältä

Kas en huomannut että onkin vanha ketju, kun oli ensimmäisten joukossa tuossa. Sanoinhan että en ole paljonkaan näitä lukenut.
        Unohdetaan siis kommenttini. 🤭

• Anonyymi

AINA, SUOMALAISET OVAT, OSANNEET KIUSATA JA RÄÄKÄTÄ,

SKITSOFREENIKKOA, KUTEN MINUA,

SE, ON HEIDÄN GEENEIHINSÄ KIRJOITETTU,

N

ELI, PAKSU PEKKA,

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3374
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2455
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      362
      2450
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1700
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      966
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      906
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      742
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe