Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Itselläni+kiinnostus+alkoi+joskus+noin+10+vuotiaana+sisarukseni+ollessa+vauva.+Elin+tuolloin+kohtuullisen+"turvatonta"+elämää+kun+vanhempien+kaikki+aika+menikin+sisarukselleni+ja+päädyin+sitä+kautta+sitten+kokeilemaan+vaippoja+ja+koukkuunhan+sitä+jäi.+Sitten+kun+sisarus+kasvoi+vaipoista+yli+niin+sitten+ostettiin+viikko+rahoilla+ensimmäinen+oma+pamppersin+paketti.+Eikä+siinä+kovinkaan+kauaa+mennyt+kun+vanhemmat+sattuivat+löytämään+kyseisen+paketin+ja+muistan+sen+häpeän+määrän+mitä+siitä+syntyi.+Tuossa+kohtaa+vaippailu+unohtuikin+taka+alalle.+16+vuotiaana+kun+muutin+opiskelujeni+perässä+toiselle+paikka+niin+jälleen+löysin+uudelleen+vaippailun+salat+ja+mitenkä+ihanan+ja+turvallisen+tunteen+sen+olikaan+siihen+yksinäiseen+oloon!+Päivisin+koulussa+oltiin+ilman+vaippaa+mutta+iltaisin+sitten+vaippailtiin.+Muistan+kun+tapasin+ensimmäisen+tyttöystäväni+ja+oltiin+seurusteltu+jonkin+aikaa+että+suhde+oli+ruvennut+vakavoitiäumaan+niin+oli+pakko+hänellekin+kertoa+asiasta.+Hän+otti+sen+muuten+hyvin+mutta+ei+halunnut+olla+minkään+näköisissä+tekemisissä+silloin+kun+vaippailen.+Elämä+kuljettikin+meitä+sitten+yhdessä+useamman+vuoden+ja+itsellä+vaippailu+rupesi+myös+jäämään+jälleen+taka+alalle.+Kunnes+eräänä+päivänä+eksä+oli+päättänyt+haluta+lähteä+toisen+ihmisen+matkaan.+Kuukaudet+vierivät+ja+vanhemmat+päättivät+että+minun+on+parempi+muuttaa+takaisin+kotipaikka+kunnalleni+ja+näin+tapahtuikin.+Kotipaikkakunnalla+satuinkin+ihastumaan+uuteen+ihmiseen+ja+hän+sattui+itse+myös+pitämään+vaippailusta.+Missään+vaiheessa+hänen+kanssaan+ei+alettu+seurustelemaan+pidimme+vaan+hauskaa.+Hän+päätti+eräänä+päivänä+lähteä+toiselle+paikka+kunnalle+töihin+mutta+vannoi+että+edelleen+pystyisimme.jatkamaan+siitä+mihin+jäimme.+Tulisi+käymään+lomilla+ja+paikoittain+viikon+loppuisin.+Toisin+kuitenkin+kävi+hän+menehtyi+muutaman+kk+päästä+liikenne+onnettomuudessa.+Tämän+tapahtuman+jälkeen+jatkoin+sitten+yksikseni+vaippailuja.+Tapasin+netissä+kk+päästä+kiinnostavan+ihmisen+ja+vaihdoimme+yhteystiedot+ja+jatkoimme+sitä+kautta+yhteyden+pitoa+päivittäin.+Pikku+hiljaa+kummallakin+tuli+sellainen.tunne+että+tavattaisiin+kasvokkain+ja+hän+tulikin+luokseni+käymään.+Tuolloin+en+uskaltanut+vielä+kertoa+millään+tasolla+että+tykkään+käyttää+vaippoja.+Viikon+loppu+olikin+nopeasti+ohi+ja+hänen+pitikin+lähteä+kotiin.+Olin+ruvennut+uudelleen+kouluttautumaan+ja+nopeasti+tulikin+työharjoittelun+aika.+Päätin+itse+lähteä+hänen+paikka+kunnalleen+harjoitteluun+kun+hänelle+sopi.+Pakkasinkin+tavarani+ja+muutin+hänen+luokseen.+Vaippailua+en+tuolloin+harrastanut+päivisin+mutta+yöksi+oli+pakko+laittaa+vaippa.+Onneksi+hän+ei+tuolloin++tajunnut+mitä+löytyi+yöhousujeni+alta.+Aika+vieri+tosi+nopeasti+ja+koulukin+oli+minulla+päättymässä.+Sainkin+työpaikan+kyseiseltä+paikka+kunnalta+ja+muutimme+virallisesti+yhteen.+Pitkään+olimmekin+yhdessä+ennen+kuin+asia+rupesi+minua+painamaan++niin+paljon+että+oli+pakko+kertoa+hänelle.+Hän+arvuutteli+pitkään+mikä+minua+vaivaa+kun+sanoin+vaan+että+minulla+on+erittäin+nolo+mieltymys.+En+saanut+hänelle+suullisesti+kerrottua+vaan+näytin+puhelimen+näytöltäni+vaipat+kuvaa+ja+hänelle+nousi+helpottunut+hymy+kasvoille.+Hän+otti+asian+erittäin+helpottuneena+vastaan.+Häntä+ei+kuulemma+haittaa+millään+tapaa+vaippailuni+ja+saan+olla+juuri+sellainen+kuin+olen!+Ja+eräänä+iltana+hän+jopa+lupautui+vaihtamaan+vaippani!+Edelleen+itselläni+olisi+kiinnostus+kysyä+häneltä+halua+kokeilla+vaippailua+mutta+en+ole+vielä+kehdannut+kysyä+kun+asia++paljastuksesta+niin+vähän+aikaa.+Katsotaan+mihinkä+suuntaan+asia+lähtee+kehittymään!