Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No enpähän ainakaan ole palstamulkku.
19.07.2025 23:18
Minä lopetin pari kuukautta sitten kun alkoi tulla pakottavaa oksennusrefleksiä kurkkuun. Se on nyt vähän helpottanut.
19.07.2025 14:51
Juu. Itsekin aloitin tupakoinnin päästäkseni naisen päälle.
19.07.2025 14:16
Dnf:n jälkeen maistuisi kyllä tupakki.
19.07.2025 14:03
Mielenkiintoista, että uimarannalla ei ole ongelmaa käyttää speedoja, mutta juoksulenkillä kireät trikoot on pahat.
12.07.2025 09:27
En tunne kipua koskaan. Olen viikinki.
12.07.2025 01:07
Muija oli myöskin viihdetupruttelija. Ja juoksijana ikuinen aloittelija.
07.07.2025 15:56
Tupakki kohottaa testotasoja sekä hemoglobiinia. Viikon lakon jälkeen hölkkä tahmeaa.
12.05.2025 20:43
Kunpi parempi soffa ja suomi24 vai ulkoilma ja tupakki? Sitä monesti mietin. Valintojen maailma.
08.04.2025 20:56
Vähensin tupakointia nyt kestää aski kaksi viikkoa käytössä. Ei pidä ahnehtia tupakkeja.
08.04.2025 18:11
Nyt on tupakit tauolla. Teen jeesuksen ryhtiliikkeen.
02.03.2025 22:05
Tällä viikolla vedin yhden levyn suklaatia ja nolla tupakkiaskia.
01.03.2025 23:36
Miula nikotiini alentaa hölkkäsykettä. Lenkit sujuvat rennommin. En ymmärrä vaikutusmekanismia, kun käytännön kokemukset eroavat valistuspuheista.
15.02.2025 12:59
Nyt ollut taas taukoa. Ei pidä ahnehtia tupakkeja ketjussa. Rennosti silloin tällöin.
08.02.2025 19:39
Maratonilla tupruttelu rentoa. Päälle 3h ajoilla ei joudu hapenotto koville.
03.02.2025 00:20
Tupruttelu on nautinto. Ei hotsita kävely muuten. Juostessa ei tee mieli tuprutella.
04.01.2025 16:43
Yhdellä parrulla menee vaan 3km. Liika lyhyt matka. Mieluummin sitten joka kolmas päivä 9km.
01.01.2025 07:41
Rentoa kävellä tupakki kädessä. Ei hotsita kävely muuten. Onko parempi kävellä 9km ja tuprutella kolme tupakkia, vai makoilla sohvalla, kysyn vuan?
01.01.2025 01:14
Joulun aikana hyvä lakkoilla. Ei jaksa nousta sohvalta tupruttelemään.
24.12.2024 02:30
Sipsikaljavegaanit pullukoita. Jos et löydä juoksijaa niin ota edes lihansyöjä.
22.12.2024 21:40
6 / 21