Toivottavasti myös sinä rakkaani lopetat sen. Mennään lenkille yhdessä :)
Lopetin tupakoinnin
18
248
Vastaukset
- Anonyymi
just kelasin et käviskö tos
- Anonyymi
Elämän muutos alkaa siitä kun aloittaa.
- Anonyymi
Oli tarkoitus lopettaa osittain miehen takia. Nyt joutuu keksimään uuden motivaattori, kunhan saan hermot läjään ensin.
- Anonyymi
Minäkin lopetin tunti sitten. Kohta aloitan uudestaan.
- Anonyymi
Mä tumppasin ilman lääkkeitä ja lopetin kerralla 8 vuotta helpompaa olla tosi.
Minä lopetin pari kuukautta sitten kun alkoi tulla pakottavaa oksennusrefleksiä kurkkuun. Se on nyt vähän helpottanut.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Minä lopetin pari kuukautta sitten kun alkoi tulla pakottavaa oksennusrefleksiä kurkkuun. Se on nyt vähän helpottanut.
Yskittääkö vielä?Taisit oikeasti lopettaa paljastavan yskäsi takia.Piilossa on vaikea näin olla.Tämä naiselle.
- Anonyymi
Moikka rakas. Poltan mielellään vielä askin viikossa. Ei kai haittaa?
- Anonyymi
Lopetan kun saan seuraa ja muuta tilalle.
Muutakin kun lenkille menoa mieluusti. - Anonyymi
Palstasedän uudet ja raikkaat kesänikit🤣
- Anonyymi
Vartin välein ketjussa savuaa
🔥🚬💨- Anonyymi
Voi vattu😠😷🫁🩸
- Anonyymi
kuolenpahan nopeemmin🥲
- Anonyymi
Et välttämättä itse.
- Anonyymi
Miettikää lemmikkien tuskaa,silmät oireilee passiivisesta savusta ja miten niillä on pienet sieraimet,keuhkot.Koirilla ja kissoilla on yleisiä nenässä polyypit ja pahenee syöväks tupakan myrkkyjä haistellen.
- Anonyymi
Ei sisällä saa polttaa. Kesät talvet aina joutuu lähteä ulos
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217