Ihastuin sinussa ensin ulkonäköösi. Olit jumalaisen kaunis nainen. Vielä kauniimpi oli valloittava hymysi, jonka minulle soit. Haasteita yhteiseen matkaan heitti hankala luonteesi. Olit mustasukkainen ja kostonhaluinen. Enkä minäkään tiennyt, mitä halusin sinulta.
Rakastuin sinussa
14
636
Vastaukset
- Anonyymi
Halveksui, petti, valehteli, hyväkskäytti🤮
- Anonyymi
Mutta missä järjestyksessä, palstasetä ja aapee marttyyri rooli päällä?
Se oli rakkautta ensisilmäyksellä minun puoleltani. Salamarakastuminen. Kyllä kai minäkin sinulle jotain merkitsin, kun niin voimakkaasti reagoit kaikkeen, mitä tein.
- Anonyymi
No näin on soita piruuttas jokupäivä
- Anonyymi
Olen ollut elämässäni vain yhdestä miehestä mustasukkainen. Eihän se varmaan tervettä ole, mutta rakastan häntä niin ja satuttaa kun hän ei ole läsnä.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Ikävä kuulla, vaikka se mies en olekaan minä.
Et niin. Tykkään osallistua koskettaviin aiheisiin ja keskustelen kuin hänelle tai käyn asioita läpi samalla. Meidän yhteteytemme on reaalimaailmassa, mutta joskus mietin "voisiko tuo olla hänen tekstiään" kun näen jotakin tuttua. En tätä ketjua nyt tarkoita. Me ei puhuta normaalissa maailmassa juurikaan, niin vietän täällä välillä aikaani harhaisena.
- Anonyymi
Muutoin osuisi, mutta hän ei tupakoi.
- Anonyymi
Jaa no mulla ainakaan sillai ulkonäkö yleensä kiinnittää huomion peppu on se mitä tykkään kahtel kiinostus ihmiseen si taas se ei ole ihan niin yksinkertainen juttu enään mun elämänkokemuksella sitä olen itse pitäny jopa mahdottomana ettäkö olisi edes mahdollista ettäkö voisin rakastaa lasteni lisäksi ketään muuta miksi muiden kohdalla mielestäni on syytä varautua että toinen saattaa lähteä jo pienestäkin syystä en ole ollu äidilleni helppo poika millään muotoa enkä siskolleni huolehtiva veli välittävä toki seurustellessa tai edes parisuhteessa en anna itsestäni toiselle yhtään sen enempää kuin mitä itse koen toiselta saavani opin ensimmäisen parisuhteen/avoliiton myötä että yksin on edes ihan turha yrittää päätyy eroon enemmin tai myöhemmin joka tapauksessa tavalla tai toisella riippuu siitä millainen suhde on muutoin ollu väkivaltainen parisuhde taas lehdistä näkemäni mukaan aina niin että toinen päätyy lautoihin ja toinen rautoihin
- Anonyymi
Kuka oli kostonhaluinen?
- Anonyymi
Siellä joku ns kostonhaluinen ainakin nääs palstaäijän teatraalisesta stoorista innostui. T
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Naiseni kosti minulle ghostaamalla.
Eli ei ollut naiseSI missään vaiheessa? No voi kyynel joka tapauksessa. Spoilasin tämänki
- Anonyymi
Eli tämä ”mustasukkainen” ja ”kostonhaluinen” ei ruvennu millekään palstaäijä? Olipa herrkullinen tarina silti 🥱
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592