Onko 169 cm sopiva mitta naiselle

Anonyymi-ap

Onko syliinsopiva? Ihannenaisen ihannepituus. Jonkun ihanan.

37

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun pitäisi mitata ja punnita se nainen, niin tietäisin vastauksen tähän.

      • Anonyymi

        Tarkoitan että ihanne mitat naiselle on ne, jotka rakkaalla sattuu olemaan juuri nyt.


    • Anonyymi

      Kaivattuni sanoisi, että ihan liian pitkä.

    • Anonyymi

      on se ihan sopiva, en minäkään kovin pitkä ole.

    • Anonyymi

      Eräs 171 sm nainen sanoi minullen ettei voi olla minun kanssa kun olen näin lyhyt 175 sm

      • Anonyymi

        Se on cm, ei sm.

        Kyllä, samaa mieltä. Ihannemiehen pituus on 177-185 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on cm, ei sm.

        Kyllä, samaa mieltä. Ihannemiehen pituus on 177-185 cm.

        Voi harmi. Kahdesta sentistä jäi kiinni. Ei tullut loppuelämän rakkautta tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi. Kahdesta sentistä jäi kiinni. Ei tullut loppuelämän rakkautta tuosta.

        Aina ei voi voittaa 🙂🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on cm, ei sm.

        Kyllä, samaa mieltä. Ihannemiehen pituus on 177-185 cm.

        193 cm on vielä kovempi kuin luettelemasi kääpiömitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        193 cm on vielä kovempi kuin luettelemasi kääpiömitat.

        Mulla on ollut muutama tuon mittainen ja oli kyllä kertakaikkisen hankala pussailla ilman että niskat meinasi nyrjähtää. Pituuseroa oli lähes 40cm. Toisaalta 193cm miehen rinnalla voi olla turvallisempi olo jos ei ole ihan ruipelo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut muutama tuon mittainen ja oli kyllä kertakaikkisen hankala pussailla ilman että niskat meinasi nyrjähtää. Pituuseroa oli lähes 40cm. Toisaalta 193cm miehen rinnalla voi olla turvallisempi olo jos ei ole ihan ruipelo.

        Evoluutiopsykologiaa. Naisella pitää olla isot rinnat. Miehen pitää olla iso.

        Kummallakaan asialla ei ole tässä maailmassa enää mitään väliä.

        Pienemmät miehet ovat vaarallisimpia, koska heiltä voi löytyä terävää taskuista, ja rasvaista maitoa saa kaupoistakin, mutta silti ne isot rinnat kiehtovat, jälkeläisten selviäminen on "taatumpaa" liskonaivoilla ajateltuna.


    • Anonyymi

      Tietysti 169 on sopiva pituus ♥️

    • Anonyymi

      Keskimääräiset pituudet eivät varmasti häiritse ketään. Sensijaan hyvin lyhyet ja pitkät ihmiset kärsivät usein pituudestaan, koska tämä maailma on suunniteltu keskimittaisille.

    • Anonyymi

      Jos hymyilee, on hellä ja hyväsydäminen, niin se on menoa sitten.

    • Ihannenaiseni mitat ovat 169/69.1. Itse olen 191/91.1

      • Anonyymi

        170/50 on ok.


      • Anonyymi

        Jep, kutakuinkin noin ihanne olisi vielä 169 cm-110= 59kg, 191-110= 81kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kutakuinkin noin ihanne olisi vielä 169 cm-110= 59kg, 191-110= 81kg

        Sinä ihana 191 cm lähtisitkö lenkille? 🤓😅🏃‍♀️🏃‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ihana 191 cm lähtisitkö lenkille? 🤓😅🏃‍♀️🏃‍♂️

        En tosin polta 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tosin polta 🤔

        En minäkään kun lopetin jo. 100erotus kaavassa kehopositiivista Happy weightiä.


    • Anonyymi

      onkohan tämäkin joku helteen aiheuttama hullu idea, kuin no jokainen tietää että epsanjalainen mies on pippelitön seksissää.

    • Anonyymi

      On sopiva joillekin. Omani on lyhyempi ja sopiva minulle.

    • Anonyymi

      Mun ehana. Tuo on juuri hyvä pituus, syliin sopiva vartalo. Itse olen 180/72 luokkaa.

    • Anonyymi

      Suhteellisen pitkä naiseksi. Suomalaisten naisten keskipituus on 163cm.

      • Anonyymi

        On enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On enemmän.

        "Tilastokeskuksen mukaan 30 vuotta täyttäneiden naisten keskipituus on 163 senttiä ja paino 73 kiloa. Toisaalta HS.fi kertoo, että suomalaisten naisten keskipituus on 165,9 senttiä ja miesten 179,6 senttiä."


      • Anonyymi

        pitäisi ottaa huomioon lappilaiset sekä savolaiset, jos nuo jätetään pois niin keskipituus nousee paljonkin


    • Anonyymi

      1:69. Tonille.

      • Anonyymi

        Klo 18-00 Annille.


    • Anonyymi

      Miehet katsoo rintoja, naisia kiinostaa onko pötikkää. Itse toki aivan täysin persmiehii..

    • Anonyymi

      On se sopiva mitta.

    • Anonyymi

      Olis just sopiva mulle. Itse asiassa ihan optimaalinen.

    • Anonyymi

      kyllä 160-170 pitunen nainen on kaunis tämmönen melkein 180 on turhan testo ja honkkelo miesten mielest

    • Anonyymi

      Ei. 196 on parempi. Näet aidan toiselle puolen.

    • Anonyymi

      On just sopiva mitta. Kun itse olen yli 180cm

    • Anonyymi

      Mulla,182 cm miehellä löytyy kokoa mitä keskiarvoa pidemmät naiset kaipaa, meisseli on sitä luokkaa joka ei tiukkaan uppoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe