Kuvaile kaivattuasi viidellä emojilla.

Anonyymi-ap

💨🙄🎯⌛️🕳️

94

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🌞☕️😎🥵🤡

    • Anonyymi

      🤪🤑👹🐖🐄

    • Anonyymi

      🤩🤔🫣🤫😻

    • Anonyymi

      🙋🏻‍♂️➡️🙎🏻‍♀️🤮🤮

    • Anonyymi

      🍻🤥🥴🥵🍆

      • Anonyymi

        🙋🏻‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙋🏻‍♂️

        Hyvin tunnistettu 👱🏻‍♀️😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tunnistettu 👱🏻‍♀️😁

        😁😚😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😚😘

        ❤️😘🥰


    • Anonyymi

      🍑💋💓😘👠

    • Anonyymi

      🐷🐽🐖🚩🚩

      • Anonyymi

        Tres los jamones?


    • Anonyymi

      En osaa

    • Anonyymi

      🍈🍉🍊🍋🍋‍🟩

      • Anonyymi

        Aika hedelmäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hedelmäinen

        Hapan sanoisin 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hapan sanoisin 😝

        Sulla on tosi paha olla 🙂


    • Anonyymi

      En ymmärrä.

    • Anonyymi

      ❤️🩷🧡💛💜

      • Anonyymi

        Rakas.


    • Anonyymi

      🐦🔥🌹😵😵‍💫

    • Anonyymi

      💯💯💯💯💯

    • Anonyymi

      😸😘🤫🤓🫨

    • Anonyymi

      👒
      🤓
      👗
      👠👠

      • Anonyymi

        Sivusta: nää on hauskoja 👍


      • Anonyymi

        Kalju


    • Anonyymi

      Ollaan hiljaa vaa🤫

      • Anonyymi

        Ei jaksais.


    • Anonyymi

      Hän on niin hieno ihminen, etten häpäise häntä emojeilla.

    • Anonyymi

      🥸🤥👻🍺⚽

      • Anonyymi

        Selkeesti Jii


    • Anonyymi

      👒🧟‍♀️🧦🚮☑️

    • Anonyymi

      ❤️🥰🔥😘😍

      • Anonyymi

        Tää on positiivinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on positiivinen

        On...täydellinen❤️


      • Anonyymi

        Samar emojit kuin minun ja yhden kahdenkeskeisissä viesteissä 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samar emojit kuin minun ja yhden kahdenkeskeisissä viesteissä 😁

        Sun kanssa ei palstasetä kukaan viestittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kanssa ei palstasetä kukaan viestittele.

        🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samar emojit kuin minun ja yhden kahdenkeskeisissä viesteissä 😁

        Usein käytettyjä kyllä😏😘🥰❤️🔥😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein käytettyjä kyllä😏😘🥰❤️🔥😍

        Osuu kyllä kaikki nuo edelleen 😍


    • Anonyymi

      🫨🦋🔥🌈🎆

      • Anonyymi

        Tää voisin olla minä 🤭❤️😘🫠


    • Anonyymi

      🤡🤏😂😂😂

      • Anonyymi

        Ei kai kuvaa minua😡


    • Anonyymi

      Kyll lähtisin. Hiukan enempi pitäs tietää

    • Anonyymi

      🧢
      🙄
      👕
      💥
      🥾

    • Anonyymi

      💋
      💫
      😜
      🌞
      😘

    • Anonyymi

      🥸😎🧐🤭🤗❤️

    • Anonyymi

      ♠️❤️‍🩹🃏🥃👨‍🔬

      • Anonyymi

        Puistokemisti❤️mun jokeri 🤗🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puistokemisti❤️mun jokeri 🤗🤭

        omalle alotukselle niin kiva hihittää vtun vajaa älynen!


      • Anonyymi

        Niin, pitäisi kai ensin kuunnella mitä se sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        omalle alotukselle niin kiva hihittää vtun vajaa älynen!

        Hei- se kirjoitetaan yhteen- palstaäijän emojipitoisista aloituksista voimakkasti triggeröityvä. Se kertokoon sinun mielentilasta. T naiselta


    • Anonyymi

      😄💪🏽💨🧠🥰

    • Sitten jos ei oo mitään, niin millä sitä kuvaa?

      • Anonyymi

        Sivusta: onhan nouta emojia:
        👻💭🤴👸🎅🤶


    • Anonyymi

      ☕️🚬⛽️🫣🐴

    • Anonyymi

      🩳💍🛒👀👨‍💻

    • Anonyymi

      🏋️👀😍👬💔

    • Anonyymi

      {\__/}
      (●_●)
      ( >🌮 Want a taco?

      • Anonyymi

        🌮🤏😜🤚


      • Anonyymi

        No, but opening up Epstein files would be great


    • Anonyymi

      Viddu ku ees kaivattua ole. Yksin mitä yksin.

    • Anonyymi

      🧶🪡🦺🧢🧦

    • Anonyymi

      👩‍🦲🎶🤓🍺💔

    • Anonyymi

      😍🤗😉😂🥰

    • Anonyymi

      👦🏻👀❤️🦋💥

    • Anonyymi

      👩‍❤️‍👨🏍🤥🍻💔

    • Anonyymi

      🪢👛📌🛃🎠

    • Anonyymi

      🎩🧝🏻‍♀️💐🌄

    • Anonyymi

      🖤🔨🦒🧢🛞

    • Anonyymi

      💃🕺🎤🚲💔

    • 😃🌹👃😺🍆

    • Anonyymi

      🤢🤢🤢🤮🤮kaipaajalleni. Mun kaivattu ihan erilainen. En ole vielä tavannut.

      • Anonyymi

        Varsinkin sen kakarat🤢🤮🤡


    • Anonyymi

      =)

      Klonkku katseli taivaalle, tähtiin ja kertoi tähdille ja taivaalle, ja itsensä

      avaruudelle unelmiaan ikuisiaan, & Miksi maailma on tällainen, miksi ihmiset,

      uskovat naaivisti parempaan, vaikka, niin uskomattoman paljon ihmiskunta,

      on mokaillut vuosisatojen kuluessa,


      Mikä siiinä on, ihmiskunnan ikuisessa lapsen uskossaan, että on ylempi taho,

      joka pelastaa koko ihmiskunnan sen omilta, mokilta ja vahingoilta, mittavilta

      ja, äärimmäisen suurilta,


      mikä, on siinä ikuisessa, lapsen uskossaan, mitä he rukoilevat, aika, moni

      joka päivä tai usein elämässään,


      että, Jeesus auta, pelasta minut, en jaksa enää, auta minua, pyydän nyt ja aina,


      Silloin Klonkku, viimeinkin sen elämässään kirotussaan äärimmäisen ja

      elämässään siunatussa äärimmäisen ymmärsi sen,


      suurin osa uskoo siihen, ja, jos, suurin osa uskoo siihen,

      niin, silloin jo pelkkä lapsen usko ikuienn naaiviuuden voi muuttaa vuoria,

      ja, tehdä maailmasta uskomattoman paljon paremman paikan olla ja elää, vain,


      muuta ei tarvita kuin usko vain,


      Mutta, onko Klonkusta, sen herraksi ja narriksi elämän, että suostuu olemaan,

      sekä herra elämän ja sekä narri elämän?


      muu, ei auta, Klonkku, toteaa, jonkun on näytettävä ihmiskunnalle tie eteenpäin,

      Ja, tie ikuisesta pimeydestä kohti ikuista valoa, sekä tuonelan että sen jälkeisen,

      ikuisen paratiisin, miksi myös avaruutta, maailmaa, taivasta, ja, itse ihmiskuntaa,

      kutsuisi, ja ihannnoisi,


      Ja, niin Klonkku, moni, sairas ja äärimmäisen sairas, sekä kivujen ja kolotusten

      ihminen, nousi, ja, teki ihme, tekonsa,


      Joita, myös, voisi verrata surutta, ja, iloiten itsensä raamatun sivuilta,

      otetuiksi, ja, kaivatuiksi, kuin ikuista, pelastajaa koko ihmiskunnan,


      ja, Niin Klonkku, eli, ja uhrasi niin paljon elämästään, ja, niin vähän sai

      takaisin, & Kaiken kirjaimellisesti antoi ja Kaiken ja paljon enemmänkin,

      ja, silti Klonkku salaa itseltään haaveili ja toivoi että olisi voinut antaa koko

      ihmiskunnalle paljon enemmänkin, & Niin paljon hän rakasti ihmiskuntaa,

      että, antaisi jopa sydämensä, ja, sielunsa, ja, koko ihmisyytensä rakkaimmasta,

      rakkaimman ihmiskunnan puolesta, nyt ja ikuisesti aina,


      ja, niin Klonkku, eli kirjaimellisesti Klonkun elämää,

      sillä uhraukset, olivat, hänen syntinsä ja taakkansa,

      ja, ne nakersivat hänen mielenterveyttään aina ja ikuisesti joka hetki

      hänen eläessään ja ollessaan, sekä maan päällä että kirottuna,


      päästä minut tuskistani ja piinastani, hän mietti ja ajatteli usein maailmasta,

      miksi, minä?


      miksi, niin monet eivät?


      ja, kun Klonkku piinattuna oli, moni, sairaana ja erittäin vakavasti sairaana,

      ja, kipujen ja tuskien täyttämä,


      ja, suurimmaksi osaksi elämäänsä vain kiusattuna ollessaan, tuumaili,

      ja, sanoi,


      Jos, Rakkaalla Suomella ja Rakkaalla ihmiskunnalla, on mittaamaton,

      määrä resursseja, ja, ne kasvavat ja kukoistavat, joka vuosi tähti, tieteellisellä,

      nopeudella vieläpä,


      Niin, silloin Klonkku aprikoi, ja, tuumaili,

      silloin, ihmiskunnalla, on jopa, pian tai mahdollsimman pian,


      olla, jopa Star Trekin kaltainen onnela ja utopia, maanpäällinen ja avaruuden,

      ikuinen paratiiisi, vain ja vain,


      Niin, Klonkku, jäi miettimään ja ihmettelemään,


      miten, pelkkä lapsen usko, voi todellakin muuttaa maailmaa ja siirtää vuoria,

      nyt ja ikuisesti,



      N

      =)


      Ja, kaikki runon tuotot, Suomen rakkaille Poliisivoimille,

      99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999%


      =)

      • Anonyymi

        Kaiken kruunaa ennemmin tai myöhemmin The End.Juuri olet kehittynyt,saanut tavoittelemasi.Luuleeko ihmiset tosiaan saavansa ne mukaansa?


    • Anonyymi

      Voi leilaa lailla jua leilaa

      • Anonyymi

        Nooh, laittelitko sinä tälle palstasedälle, eli aapeelle omat emojirivistösi folie deux jaostosta? T arvaatko jo kuka🥱


    • Anonyymi

      🩳🧢🎹👆🧔🍺

    • Anonyymi

      Mitä tuo aloittajan ensimmäiseksi hymiöksi pistetty pierupilvi tuossa kuvaa?

      • Anonyymi

        En tiedä sinun on varmaan tilattava joku konsultti tulkitsemaan palstaäijän emojeita niin saat rauhan sielullesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä sinun on varmaan tilattava joku konsultti tulkitsemaan palstaäijän emojeita niin saat rauhan sielullesi

        😆🤭


    • Anonyymi

      👨🏻‍🦰⛈️☄️💔👻

    • Anonyymi

      Tämä on koti ja tätä tehdään rauhassa sitä mukaa kun on aikaa ja virtaa tehdä sitä 🔦💸🏷📝📉

      • Anonyymi

        Kaivattusi on talo? Onko mies- vai naispuolinen talo?


    • Anonyymi

      🧟‍♂️🐽🐷🐸🦆🐛⛈️

      • Anonyymi

        etkö osaa vtun laskea?


    • Anonyymi

      🍔🐛🍺🚐🚬⚰️

    • Anonyymi

      🤮🤮🤮🤮🤮

    • Anonyymi

      🚮🚮🚮🚮🚮

    • Anonyymi

      👩🍒🍒🍒🥰

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe