Entisten juoksijoiden kommentoinnit

CigarettesAfterRun

Kun kerrot kahvipöydässä harrastavasi juoksemista, usein löytyy entisiä juoksijoita, jotka juoksivat ollessaan nuorempia. Ja juoksivat (kaikki lenkit) kovaa. Samalla siis paljastuu syy, miksi eivät juokse enää. Eivät osaa treenata riittävän rennosti. Myöntää itselleen sitä, miten huonossa kunnossa ovatkaan. Piiloutuvat vammojen ja sairastelujen taakse, vaikka voisivat jatkaa harrastusta rennommalla ja nöyremmällä asenteella. Pystyisivät juoksemaan vanhemmallakin iällä, ja pystyisivät tarvittaessa juoksemaan kovaakin.

30

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kahvipöydässä höpistään.
      Eivät ole eläissään juosseet.

    • Anonyymi

      Kysyivätkö sinun vinopenkkitulosta?

    • Kaikki juoksivat viiden minuutin kilsavauhtia nuorena. Kahdeksan olis sopivampi vauhti keski-ikäisenä. Tarvittaessa vielä hitaammin.

      • Anonyymi

        Kahdeksan minuutin vauhilla ei voi juosta. Pitää hoksata kuinka fysiikka toimii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahdeksan minuutin vauhilla ei voi juosta. Pitää hoksata kuinka fysiikka toimii.

        Voi juosta vaikka kymmenen minuutin vauhilla. Pitää hoksata milloinka sykkeet sopivat. Ylipaino hiastaa. Pitää päästä eroon kiireestä hölkässä.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Voi juosta vaikka kymmenen minuutin vauhilla. Pitää hoksata milloinka sykkeet sopivat. Ylipaino hiastaa. Pitää päästä eroon kiireestä hölkässä.

        Pitää hoksata millon jättää alkon ja tupakin.
        Kyllä hölkkä viittä minuuttia ilman päihteitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää hoksata millon jättää alkon ja tupakin.
        Kyllä hölkkä viittä minuuttia ilman päihteitä.

        Viiden minuutin hölkät sopivia nuorille kilpajuoksijoille, ei raihnaisille keski-ikäisille kuntoilijoille. Tupakit ja alkot piirongin laatikossa, ei povitaskussa.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Viiden minuutin hölkät sopivia nuorille kilpajuoksijoille, ei raihnaisille keski-ikäisille kuntoilijoille. Tupakit ja alkot piirongin laatikossa, ei povitaskussa.

        Minulla piirongin laatikossa roina.
        Akka ei tiedä testosta.


    • Anonyymi

      Hartiat rentona ja tasanen hengitys tärkeät jutut juostessa.

      • Kädet sivuilla koukussa, suorassa linjassa heiluen, ei liian suorina eikä edessä vartalon poikki viuhtoen. Rentous hitaassakin vauhdissa.


    • Ukkelit pelkäävät että heistä tulee hitaita, jos juoksevat kevyet lenkit hitaasti. Siksipä eivät juokse ollenkaan, tai ainoastaan kokeilevat juosta reippaasti.

      • Anonyymi

        Hitaat lenkit tylsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitaat lenkit tylsiä.

        Akkojen lenkkejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Akkojen lenkkejä.

        Kolme km tunnissa sopii raavaille ukoillekin. Peruskunto paranee viettämällä aikaa jalkojen päällä.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Kolme km tunnissa sopii raavaille ukoillekin. Peruskunto paranee viettämällä aikaa jalkojen päällä.

        Teen perässä. Varto hetki linkkupysäkillä


    • Itse juoksen 80% juoksusta kevyttä 8min/km hölkkää ja 20% kovaa 5min/km. Pystyn juoksemaan viiden minuutin vauhtia vammoitta siksi, koska olen parantanut peruskuntoa kevyellä kahdeksan minuutin hölkällä.

      • Anonyymi

        Tuo on ihan viisasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan viisasta.

        Hyvä nosto. Ei pidä ahnehtia.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Hyvä nosto. Ei pidä ahnehtia.

        Ai että.
        Jos juoksisit 80% 5 min,km, voisit juosta 20% 3 min, km akivauhtia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että.
        Jos juoksisit 80% 5 min,km, voisit juosta 20% 3 min, km akivauhtia.

        Akin kausi pilalla jalkavaivojen vuoksi, juoksi liika kovaa pienellä määrällä. Ei pidä ahnehtia.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Akin kausi pilalla jalkavaivojen vuoksi, juoksi liika kovaa pienellä määrällä. Ei pidä ahnehtia.

        Kausi pilalla. Heh. Sm-hopeaa tuli. Lahjattomat treenaa.


      • Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

        Akin kausi pilalla jalkavaivojen vuoksi, juoksi liika kovaa pienellä määrällä. Ei pidä ahnehtia.

        Harmittaahan se kun hävisi tytölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaahan se kun hävisi tytölle.

        Vanhuspappasarjassa ylivoimainen voitto Vantaan Akille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhuspappasarjassa ylivoimainen voitto Vantaan Akille.

        Voittajakin kilpailee jo veteraanisarjoissa joten ei.


    • Anonyymi

      Entisten miesten tunteiden tulkitsija on Pekka Holopainen

    • Anonyymi

      Aki harmittelee somessa nauruhymiön kera sitä, kun hävisi tytölle.

      • Anonyymi

        olisi laittanu tiukemmat sortsit. Lepatti tuulessa ja meni sekunteja.


    • Anonyymi

      Miksi ukko juoksee kilpaa yli 10 asteen lämmössä koko mustassa pitkähihasessa paitulissa ja polviin asti ulottuvissa shortseissa. Aliisa vieressä hihaton paituli ja lyhkäsemmät pöksyt. Lisäksi ukkelilla mustat isot aurinkolasit piällä pilvisen harmaassa säässä?

      • Anonyymi

        Aki ei kehtaa juosta jaakoppipuvussa. Pitää peittää pakaroiden ja käsivarsien muodot.


    • Anonyymi

      Kun on kymmenet vammat parantanut, ei hevillä hanki niitä viimeisiä. Ei enää kiirettä hautaan, sinne ehtii vähemmälläkin hölölömönhölkällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe