Kun kerrot kahvipöydässä harrastavasi juoksemista, usein löytyy entisiä juoksijoita, jotka juoksivat ollessaan nuorempia. Ja juoksivat (kaikki lenkit) kovaa. Samalla siis paljastuu syy, miksi eivät juokse enää. Eivät osaa treenata riittävän rennosti. Myöntää itselleen sitä, miten huonossa kunnossa ovatkaan. Piiloutuvat vammojen ja sairastelujen taakse, vaikka voisivat jatkaa harrastusta rennommalla ja nöyremmällä asenteella. Pystyisivät juoksemaan vanhemmallakin iällä, ja pystyisivät tarvittaessa juoksemaan kovaakin.
Entisten juoksijoiden kommentoinnit
30
409
Vastaukset
- Anonyymi
Kahvipöydässä höpistään.
Eivät ole eläissään juosseet. - Anonyymi
Kysyivätkö sinun vinopenkkitulosta?
Kaikki juoksivat viiden minuutin kilsavauhtia nuorena. Kahdeksan olis sopivampi vauhti keski-ikäisenä. Tarvittaessa vielä hitaammin.
- Anonyymi
Kahdeksan minuutin vauhilla ei voi juosta. Pitää hoksata kuinka fysiikka toimii.
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksan minuutin vauhilla ei voi juosta. Pitää hoksata kuinka fysiikka toimii.
Voi juosta vaikka kymmenen minuutin vauhilla. Pitää hoksata milloinka sykkeet sopivat. Ylipaino hiastaa. Pitää päästä eroon kiireestä hölkässä.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Voi juosta vaikka kymmenen minuutin vauhilla. Pitää hoksata milloinka sykkeet sopivat. Ylipaino hiastaa. Pitää päästä eroon kiireestä hölkässä.
Pitää hoksata millon jättää alkon ja tupakin.
Kyllä hölkkä viittä minuuttia ilman päihteitä. Anonyymi kirjoitti:
Pitää hoksata millon jättää alkon ja tupakin.
Kyllä hölkkä viittä minuuttia ilman päihteitä.Viiden minuutin hölkät sopivia nuorille kilpajuoksijoille, ei raihnaisille keski-ikäisille kuntoilijoille. Tupakit ja alkot piirongin laatikossa, ei povitaskussa.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Viiden minuutin hölkät sopivia nuorille kilpajuoksijoille, ei raihnaisille keski-ikäisille kuntoilijoille. Tupakit ja alkot piirongin laatikossa, ei povitaskussa.
Minulla piirongin laatikossa roina.
Akka ei tiedä testosta.
- Anonyymi
Hartiat rentona ja tasanen hengitys tärkeät jutut juostessa.
Kädet sivuilla koukussa, suorassa linjassa heiluen, ei liian suorina eikä edessä vartalon poikki viuhtoen. Rentous hitaassakin vauhdissa.
Ukkelit pelkäävät että heistä tulee hitaita, jos juoksevat kevyet lenkit hitaasti. Siksipä eivät juokse ollenkaan, tai ainoastaan kokeilevat juosta reippaasti.
- Anonyymi
Hitaat lenkit tylsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitaat lenkit tylsiä.
Akkojen lenkkejä.
Anonyymi kirjoitti:
Akkojen lenkkejä.
Kolme km tunnissa sopii raavaille ukoillekin. Peruskunto paranee viettämällä aikaa jalkojen päällä.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Kolme km tunnissa sopii raavaille ukoillekin. Peruskunto paranee viettämällä aikaa jalkojen päällä.
Teen perässä. Varto hetki linkkupysäkillä
Itse juoksen 80% juoksusta kevyttä 8min/km hölkkää ja 20% kovaa 5min/km. Pystyn juoksemaan viiden minuutin vauhtia vammoitta siksi, koska olen parantanut peruskuntoa kevyellä kahdeksan minuutin hölkällä.
- Anonyymi
Tuo on ihan viisasta.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Hyvä nosto. Ei pidä ahnehtia.
Ai että.
Jos juoksisit 80% 5 min,km, voisit juosta 20% 3 min, km akivauhtia. Anonyymi kirjoitti:
Ai että.
Jos juoksisit 80% 5 min,km, voisit juosta 20% 3 min, km akivauhtia.Akin kausi pilalla jalkavaivojen vuoksi, juoksi liika kovaa pienellä määrällä. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Akin kausi pilalla jalkavaivojen vuoksi, juoksi liika kovaa pienellä määrällä. Ei pidä ahnehtia.
Kausi pilalla. Heh. Sm-hopeaa tuli. Lahjattomat treenaa.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Akin kausi pilalla jalkavaivojen vuoksi, juoksi liika kovaa pienellä määrällä. Ei pidä ahnehtia.
Harmittaahan se kun hävisi tytölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaahan se kun hävisi tytölle.
Vanhuspappasarjassa ylivoimainen voitto Vantaan Akille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuspappasarjassa ylivoimainen voitto Vantaan Akille.
Voittajakin kilpailee jo veteraanisarjoissa joten ei.
- Anonyymi
Entisten miesten tunteiden tulkitsija on Pekka Holopainen
- Anonyymi
Aki harmittelee somessa nauruhymiön kera sitä, kun hävisi tytölle.
- Anonyymi
olisi laittanu tiukemmat sortsit. Lepatti tuulessa ja meni sekunteja.
- Anonyymi
Miksi ukko juoksee kilpaa yli 10 asteen lämmössä koko mustassa pitkähihasessa paitulissa ja polviin asti ulottuvissa shortseissa. Aliisa vieressä hihaton paituli ja lyhkäsemmät pöksyt. Lisäksi ukkelilla mustat isot aurinkolasit piällä pilvisen harmaassa säässä?
- Anonyymi
Aki ei kehtaa juosta jaakoppipuvussa. Pitää peittää pakaroiden ja käsivarsien muodot.
- Anonyymi
Kun on kymmenet vammat parantanut, ei hevillä hanki niitä viimeisiä. Ei enää kiirettä hautaan, sinne ehtii vähemmälläkin hölölömönhölkällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625