Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SunnittelijaSeilaa
profiilit
SunnittelijaSeilaa
SunnittelijaSeilaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö tuomioon pitäisi liittää myös karkoitus? Hän on syyrianpakolainen, joten voimaan tuomio, jonka mukaan hänet voidaan karkoittaa Syyriaan turvalliseksi todetulle alueelle. Siellä on niitäkin. Suomessa vaan ollaan niin "ihmisoikeus"riippuvaisia, ettei ihmisoikeuksia vastaan rikkonutta voida kohdella hänene rikostaan vastaavalla tavalla. Ihmisoikeusriippuvuus on vähän, kuin läheisriippuvuus. Hyvä asia kääntyy itseään vastaan ja alkaa aiheuttaa enenmmän pahaa, kuin hyvää.
30.06.2024 11:24
Neljä+hakemusta+saa+aikaan,+vaikka+sinne+kauas.+Voi+kysyä+niiltä,+jotka+on+väkertäneet+muutamassa+kuukaudessa+sata+hakemusta,+että+helpottiko+töiden+saamista.+Kannattaa+tehdä+niin+ja+vielä+aloittaa+jokainen+hakemus+sanoilla+"Olen+63-vuotias+nainen",+niin+ei+varmasti+tule+kutsua.+
Se+on+muuten+väärin,+että+määritellään+hakukohteet+"realistinen+mahdollisuus+tulla+valituksi".+Koskaan+ei+voi+tietää+etukäteen,+riittääkö+jonkun+osaaminen+tehtävään,+sehän+on+työpaikan,+ei+TE-keskuksen+määritettävä.+Itte+oon+hakenut+kahta+paikkaa,+joihin+kumpaankin+valittiin+ja+itse+ajattelin,+ettei+ole+mitään+mahkuja.+Sattui+vaan+niin+sievästi,+että+että+paikat+olivat+auki+heinäkuun+alussa+ja+muita+hakijoita+ei+juuri+ollut,+kun+ne+lomaili,+joten+minunkin+kokemus+sitten+kelpasi.+Toisessa+paikassa+olin+5+vuotta+ja+toisessa+vajaat+2+vuotta.
30.08.2022 22:39
1 / 1