Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ITA
profiilit
ITA
ITA
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Paikkakuntakohtaista+vaihtelua+varmaan+hinnoissa+ja+tekniikassa+on.+Pk-seudulla+kunnon+ruostesuojaus+noin+900€+äänieritys+alk.+noin+300€.+Kattavampi+eristys+sitten+tuplat.+Näitä+kannattaa+googlailla.+Kannattaa+kuitenkin+muistaa,+että+mieluinen+auto+ei+välttämättä+mitenkään+merkittävästi+noillakaan+toimenpiteillä+hiljene.
Ajelin+tänään+Turunväylää+(120km/h)+ja+melu+pysyi+hyvin+kurissa+ja+karkeallakin+asfaltilla+siedettävänä.+Tämän+takia+mietinkin+edelleen+onko+i30+N-line:ssä+melutaso+tehtaalta+tullessa+jo+jotain+ihan+muuta+luokkaa+kun+esim.+Comfortissa.
Kuitenkin+autonostobudjettia+miettiessäni+olen+laskenut+siihen+ruostesuojauksen+ja+äänieristyksen,+joten+en+niitä+ala+perumaankaan.++Toki+tekijämies+osaa+tehdä+äänieristyksiä+itsekin.+Näistäkin+lisää+googlettamalla.
03.09.2022 23:15
Itselläni+uusi+i30+N-line,+jossa+rengaskoko+225/40+18”
Rengasmelu+odotettua+pienempi.+Karhealla/kuluneella+asfaltilla+toki+selkeää+ja+häiritsevääkin,+uudemmalla+auto+käytännössä+äänetön.+Kuitenkin+radiota+kuuntelee+kaikissa+olosuhteissa+ja+apukuskin+kanssakin+juttelee+ihan+normaalilla+äänellä.+Desibelimittarillakin+mitattu.+Maksimit+ovat+olleet+noin+70db+moottoritienopeudessa+karhealla+pinnalla.
Keväällä+koeajoautossa+(i30+Comfort)+alla+olivat+16”+renkaat,+mistä+lähti+itseasiassa+enemmän+ääntä.+En+sitten+tiedä,+onko+tätä+N-line:ä+tehtaalla+eristetty+paremmin+vai+mistä+johtuu,+koska+rengasprofiilissa+on+iso+ero+näiden+mallien+välillä.+Kumma+juttu,+viisaammat+ehkä+osaavat+vastata.
Jokatapauksessa+N-line+lähtee+ruostesuojaukseen+ja+äänieristykseen.+Tämän+olin+varannut+jo+ennen+auton+luovutusta.+Ko.+toimenpiteet+hiljensivät+edellisen+autoni+(Seat+Ibiza+fr+-20+18”+kumeilla)+varsin+tehokkaasti.+Kuitenkin+olen+hyvin+tyytyväinen+uuteen+autooni.
03.09.2022 01:52
1 / 1