Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
😅😅😅😅+hahaha.+Miksi+kuvittelen+nämä+niin+elävästi+mielessäni...❤️+Mutta+sovituskopithan+on+hienoja+paikkoja,+hyvä+idea.+Sarjasovituskoppisecstaajat,+siinä+kalpenee+jo+sarjagaggaaja+ja+sarjasyömäri.+Iltalehtien+etusivulla+olisi+meistä+kuva+tällaisilla+ilmeillä+https://imgflip.com/meme/20525632/Jack-Nicholson-Crazy-Hair+😅❤️+YOLO
14.09.2022 19:02
No+ei+vessaan!+Tuossa+on+se+idea+ja+jännitys+että+on+jossain+sellaisessa+kolossa/paikassa/nurkan+takana+missä+VOI+jäädä+kiinni.+❤️+Ja+nimenomaan+pitää+yrittää+olla+HILJAA!+Sekin+on+siinä+se+pointti,+sinä+nyt+vingut+kuin+vastasyntynyt+pikkupossu+mutta+yritetään+edes.+:D+❤️❤️+Senkin+ummetusurigami.+❤️
14.09.2022 18:27
Itsetehtyjä+lihabyllii,+niinhän+mä+sanoin!+:D+Purkkibullat+kuuluu+mökille.+❤️+Ota+sä+ne+nauravat+nagit+mä+voin+ottaa+herra+kotkotin+nugetit.+❤️+Tottakai+käsi+kädessä+aina,+ja+tutkailua+missä+kaikissa+paikoissa+voikaan+harrastaa+sekcuaalia,+aika+monessa+paikassa.+Kirjastoon+ihan+ekana,+pitää+olla+hissun+kissun+onnistuiskohan.+;)+❤️
14.09.2022 18:09
Olen+kattonut.+:D+Mutta+noihin+jenkkihömpötyksiin+pitää+suhtautua+aina+vähän+varauksella,+21+päivää+vai+mitä+se+oli+on+aikamoinen+urakka+alasti+ilman+mitään,+olis+jopa+bear+gryllisille.+Toisaalta+meillähän+riittäis+ruokaa+yllin+kyllin+kun+painisit+villisikojen+kanssa.❤❤+Joo+vettä+tulee!+Tein+muussia+ja+itsetehtyjä+lihabullia+kermakastikkeessa,+ja+kurkkuu+ym...+olisi+riittänyt+sinullekkii+mussunen!+Leivon+välillä+kun+tekee+mieli,+sinulle+olisin+torttu+levällään+ihan+päivittäin+❤+Leivotko+ite?+Kyllä+mä+tykkään+ruokaa+tehdä,+mikään+intohimo+ole+mutta+kuitenkin.+Tykkään+myös+syödä+ulkona,+ja+tykkäisin+myös+syödä+sinua.+❤
14.09.2022 17:31
Kuka+puhuu+nyt?+🤣
14.09.2022 16:49
Awwww❤️+Oletpas+suloisen+ihana.+❤️+Ja+tottahan+toki+ilmottaudun+samalla+kun+sinäkin!+Voidaan+aina+nukkua+päällekkäin+ja+supista+rivoja+illan+tullen,+joihin+tulee+tekstitykset+sitten+kun+telkasta+tulee,+kummankin+suku+voi+sitten+huuli+pyöreenä+katsoa+ja+sanoutua+irti+minkääntasoisista+sukulaisuussuhteista.+xD+❤️
14.09.2022 16:41
No+juuri+teen+kunnon+ruokaa.+❤️+Voi+ku+se+on+huolissaan+ettei+pikkuanneli+näänny!+;)+Joo+minä+en+noihin+weetabixeihin+koskenut+pitkällä+tikullakaan+vaikka+muut+niitä+mässäilikin+joskus+aikoinaan.+Söin+vaan+aina+makkaraleipiä.+❤️+Et+ois+arvannut.+Jos+suomeen+tulee+tuo+alastomat+selviytyjät+niin+ilmottaudu+sinne?+❤️❤️❤️
14.09.2022 16:01
Kummatkin+nubit+helotti,+taisin+summonoida+sinut+kesken+vellomisen.+❤️+En+ole+syönyt,+eikun+söinpäs+vähän+hunajameloonia+ja+sit+mää+join+kahvia,+ja+sit+nappasin+pöydältä+mariannen+ja+nielaisin+kokonaisena+vahingossa.+❤️+Et+varmasti+syönyt+karkkia,+söit+weetabixia+ja+mehukattia.+❤️
14.09.2022 15:41
En+ole+ärsyttävä,+ja+vaikka+olisin+niin+se+on+osa+viehätystä+😘+Sanoin+peilin+edessä+seitsemän+kertaa+SeBBOooo+ja+ilmestyit+taakseni+jugurttipurkki+kädessä+ja+nubbi+punaisena.+😂❤️+Oletko+jo+kotona?
14.09.2022 15:17
Se+on+eri+tyyppi.
14.09.2022 14:58
Jep,+rakkautta+koko+pakaralla.+Eli+aika+paljon.
14.09.2022 14:17
No+mitäs+menit+laittamaan+estolle!+:D+Ajattele+kuinka+paljon+olisi+säästynyt+aikaa+jos+et+niin+olisi+tehnyt,+pitää+aina+ajatella+pidemmälle+kato.+❤️+Aina+nainen+joutuu+tekemään+työn+aina!+Ihmetouhua+;)+❤️
14.09.2022 14:06
Et+tuu+kuitenkaan.+:(+Niin+älä+elättele+toiveita+:´(+niisk.+❤️+Ikinä+ei+saa+huijata+jos+tykkää,+muistahan+se+kultasuklaa.❤️
14.09.2022 13:47
Uudet+ratsastussaappaat+kokoa+36,+odottelen!
14.09.2022 13:40
Ai+mikä?+AI+MIKÄ?!+No+sinne+asti+on+suunniteltu+EU:n+pitkän+aikavälin+budjetti+tietenkin,+mitä+sä+nyt+luulit+rakas.+❤❤❤+Voidaan+me+nähdä+ensi+vuonnakin,+tai+huomenna.+❤
14.09.2022 13:15
Sadehaalari+oli+joo+ja+pipsa+possu+kumpparit+gugugaga+❤+Tuunko+nyt+mussukka?+❤++Rakas+hei?!+Tuunko+jo?!+Nyt?!+Kohta?!+Viiden+vuoden+päästä?+❤
14.09.2022 12:51
Jos+tuo+oli+vihje+että+omani+olisi+jostain+ameriikköläiseltä+secsuaali+sivustolta+niin+eipä+ole,+ihan+oma+ihana+on.+❤+En+nyt+oikeastaan+kastunut,+tänään+on+PVC+asu+ja+ruoska+tuossa+vyötäröllä,+pitää+ulkoisen+kosteuden+hyvin+loitolla,+mutta+se+sisäinen...+No+tiedät+kyllä+❤+Batukkapena+❤
14.09.2022 12:33
Anna+kun+mä+arvaan,+alastomasta+suomesta+jonkun+onnettoman+nubbi.+;)+😂+Itseasiassa+juuri+pyöräilin+sen+15+min+tuolla+sateessa.+❤+Tuntu+et+kaikki+kattoo,+varsinkin+ne+raksapetterit+kun+tuosta+kaupungin+läpi+menin,+ne+varmaan+arvaa+et+jahas+tuolla+on+sellanen+ilme+että+kohta+saa+sebbostajan+nubbia+anneliin.+❤+:D+Hahhahahaaa+melkosta.+:D
14.09.2022 12:15
Olen+kätevä..😉+Ai+nubbikuva+profiiliin?+Älä+nyt+viitti+😂+Joko+kävit+lounaalla?❤️
14.09.2022 11:27
Ei+minnuu+pelota+hölömö+ku+sinnuu.+❤️+Mä+olen+ihan+valmis+himojen+vietäviksi.+❤️+Ei+minuun+ole+sisäänrakennettu+sellaista+asioista+stressaamista+oikeastaan,+AINA+asiat+kääntynyt+hyväksi.+Se+on+kato+sitä+positiivista+ajattelua+jne..❤️+Elämä+on+laiffiiiii+anna+bibbeliiiii+😄❤️
14.09.2022 11:03
12 / 19