Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+koska+aloitetaan.+😉+Siinäpä+vasta+kymysys,+kun+pelottaap+niin+kauhiasti.+❤️+Sinua.+En+juurikaan+enää+anonyymina+kommentoi,+sinun+kanssa+vaan.+❤️+Olin+ulkona+ja+tulin+sisään,+vettä+tiuhuttaa+aikalailla.+Mutta+minä+vaan+paistan+kuin+naantalin+anneliaurinkoinen.+😉+Mee+heiluttaa+jukurtttinuppia,+laita+kuva+siitä+minulle.+🤪
14.09.2022 10:29
Mitä+vikaa+serenassa+😂😂😂+tai+no+niiiiiin.+❤️+Elämä+on+lyhyt+mutta+annelin+ja+sebostajan+hörhöily+ei.+❤️+Jatkuu+tuonpuoleisessa.+😄
14.09.2022 10:11
Rekkamiesten+hostellit+ja+pastillit+on+sinulla+sanonko+missä.+:D+❤️+No+googlettelin+tuon+gustaven+niin+näyttää+ihan+kivalta+kyllä,+mutta+katsotaan+se+oikea+paikka+sitten+toiste+henk.koht,+muuten+on+satoja+palstalaisia+tuolla+myös+hillumassa+pusikoissa+että+kukas+se+willywonka+ja+anneli+nyt+sitten+onkaan.+xD+Tai+mennään+Serenaan+harrastamaan+sekcuaalia+venäläisten+ja+virolaisten+sekaan.+❤️
14.09.2022 09:37
No+tottakai+keksitään!+Hårreguud+mitään+teinejä+olla!+:D+Vai+ollaanko..❤️+Samantien+aletaan+suunnittelemaan+annelin+rassaukset,+ja+missä+ja+milloin.+Elämä+on+lyhyt+mies!+Hotelli+viikonloppu+Lapissa+lasi+iglussa+naiden++ja+se+on+siinä,+siinä+se+on.+❤️+;)
14.09.2022 08:57
No+määki+tykkään+siust+❤️+Luulen+että+puhelu+menis+näin...
"No+se+on+sebbonen+tässä+moi..."
"Oho!+no+moi!"
"Mittees+sinne?"
"Eei+tässä+mittää"
"Okei+hehe"
"Hihihihi"
"Jooo+o"
"Niinpä"
"+Ihan+nätti+ilma+täällä"
"No+juuuu+on+oikein..."
"Onko"+Se"+*+Aloittavat+samaan+aikaan+puhumaan..
"Heheheh"
"Hohohohoh"
"Sano+vaan"
"+Eiku+sano+sää"
"No+ei+mitään+erikoista"
"+Ei+mullakaan"
"+Hei+nyt+pitää+mennä+asiakas+tuli!"+*Ei+oikeasti+tullut+mutta+pakko+päästä+puhelusta
"+Okei+ei+hätää+soitellaan+myöhemmin!"
"Juu+moikka!"
"Moi!"
xD+Noin+se+menis+❤️+No+eikai.+;)+❤️❤️
14.09.2022 08:36
Noniin+tarkoitit+tietenkin.+Hidas+sytytys+:D❤️+Onneksi+tosi+harvoin...+;)+Kyllä+tää+vie+näkökyvyn+ja+monen+muunkin+kyvyn,+kun+taas+jotkin+"kyvyt"+vaan+kasvaa.+❤️+Miksi+me+kirjoitellaan+osaatko+sanoa?+:D+❤️
14.09.2022 08:14
Huomenta+rakkaani+❤️+Hyväähän+tänne,+mitäs+sinne?+Kenen+muiden+kanssa+sitä+pitäisi+kirjoitella?+😄+Ja+jos+vie+voimat+niin+se+ei+ole+hyvä...+Kahvi+tippuu+juuri,+en+aamuisin+syö+mitään+yleensä,+joskus+puuroa.+❤️+Olisin+halunnut+herätä+sinun+vierestäsi❤️
14.09.2022 07:52
No+minä+olisin+ajanut+ensin+päälle+ja+näyttänyt+kieltä+ja+tisua+jälkeenpäin,+höps.+😛❤️+Joo+nukkumaan+tästä+joutaa,+äläkä+sinäkään+koko+yötä+taas+haikaile+palstalla.+;)+Kauniita+unia+halipylly+❤️
13.09.2022 21:14
Kotikaupungissa+aina+pyörällä,+no+melkein+ainakin,+mutta+sitten+kun+lähden+tapaamaan+netistä+tuttuja+miehiä+niin+aina+autolla+aina+aina.+❤️+Viuhahtelen+Ladalla+epämääräisesti+kaasutellen+heidän+edessään+samalla+tarkkaillen+ilmeitä,+joskus+huutelen+ikkunasta+samalla+kaikkea+mitä+mieleen+pälkähtää.+❤️+Sitten+parkkeeraan+niin+päin+hlvettiä+porttikongiin+että+yleensä+naapurit+soittavat+poliisit,+mutta+minäpä+lähdenkin+karkuun.+❤️+NO+EI+:D+Pitemmillä+matkoilla+käytän+autoa+kyllä+joo,+mutta+en+tapaile+nettituttavuuksia,+vimeksi+vuosia+sitten,+monia+vuosia.+:D+❤️+Raksupöksy.+❤️
13.09.2022 20:44
No+sinä+kyllä+vaikutat+lempeältä,+kaiken+bornoilun+takana.+❤️+En+minäkään+niin+huithapeli+ole+normaalissa+arjessa+(+joo+joo)+Ei+mutta+oikeasti+olen+aika+rauhallinen,+kiihdyn+kyllä+nopeasti!+Todella+nopeasti+riippuen+tilanteesta.+:)+Tunneihminen+kun+olen+kaikinpuolin.+No+mutta+rakas,+ihanaa+että+ollaan+kumpkin+lempeitä+sieluja+se+on+tärkeää+❤️
13.09.2022 20:21
Anneli+rakastaa+forevö.+Sivusta.🫀
13.09.2022 19:59
Tule+minun+kanssa+suihkuun,+nyyyt+😡❤️+Käyn+illalla+kuumassa+suihkussa+ja+joskus+aamulla+kylmässä+suihkussa,+kylmä+suihku+tekee+hyvää+ihan+fysiologisesti+ja+psyykkisestikin.+❤️+Alapesut+kyllä+aamuin+illoin,+pitää+olla+fresh.+😉+Maalailen+tässä,+sinun+muotokuvaasi+tuosta+profiilikuvastasi.+❤️+No+ei,+ehkä...❤️+Kyllä+mä+seiskan+uutiset+yritän+aina+kattoo,+kattava+pläjäys+päivän+jutuista.+Ratsastusta+katon,+sitä+ihan+oikeaa.,UFC:tä,+South+Park+on+ihan+paras😂+oooooo+long+johnson.+On+kai+tässä+tullut+selväksi+että+häiriintynyt+huumori+uppoo+😂+Joe+Roganin+podcasteja,+fiksu+mies.+Mitääöös+sinä+RAKAS+katsot+ja+kuuntelet?+❤️
13.09.2022 19:39
😂😂😂+No+tottakai+byllyn+läpsiminen+kuuluu+bakettiin!+Aina+kuuluu!+Kotivakuutus+löytyy+joten+ei+hätää.+😊+Kaikki+patoutuneet+ärsytys+banofiilingit+kehiin+ja+kunnon+ryskäystä!+Toinen+fantasia+on+että+tulisi+kännykäiseen+viestiä+"Rakastan+sua,+joko+bannaan+sinä+stanallinen+nainen!"+❤️+Ja+sit+vaa+niinku+hihi,+banee+ja+katselee+silmiin,+no+okei+lopuksi+kunnon+annelin+rassausta+kookosöljyn+kanssa+ettei+ihan+hempeilyksi+mene.+❤️+Tiäks+😂😉
13.09.2022 19:08
Hmmmm+❤️+Minun+fantasia+taas+on+sellainen+että+tulet+omilla+avaimilla+minun+luo,+mustiin+pukeutuneena+ja+kasvot+piilossa,+silmät+vaan+näkyy.+Et+sano+muuta+kuin+että+"Tätähän+sä+olet+halunnut"..+Ja+sitten+antaudutaan+todella+rajuun+sekciin+joka+kestää+ja+kestää,+pöydän+päällä+ihan+ensin+otat+takaapäin,+taulut+tippuu+seiniltä,+lasit+pöydiltä,+matot+menee+rullalle,+vaatteet+riekaleiksi..+Lopulta+lähtee+kaikki+peiteasut+ja+sekcikin+muuttuu+intohimoiseksi+rakasteluksi+kovien+huohotusten+ja+suuteloiden+(kielellä)+kera.+😉❤️❤️👅
13.09.2022 18:46
No+ei+nyt+kovin+lähellä+yleensä+pyöri,+mutta+kyllä+niitä+näkee.+;)+Ai+talvella+kylmä+pyöriä+niissä+asunnoissa+hahaa+jeesjees+niin+varmaan+on.+❤️+No+onneksi+olet+nyt+sisätiloissa+niin+saat+runqutella+päivät+pitkät+ja+mietiskellä+minua,+se+on+kovvoo+hommoo.+❤️+Kerropas+rakas+mikä+on+sellainen+sinun+suurin+seksifantasia?+Ja+siihen+pitää+liittyä+minä+tietenkin+❤️
13.09.2022 18:01
Pidän+pyörääni+siinä+missä+aina,+pihalla+ikkunan+alla.❤️+Ja+tiedät+sen+varmasti+koska+olet+aamuöisin+käynyt+haistelemassa+sen+satulaa,+olen+nähnyt!+Mutta+koska+olet+niin+hajujen+perään+niin+pitäisi+muistaa+olla+pesemättä+ja+ehkä+hankkia+jonkinlainen+vaginoosibakteeri+niin+tykkäisit.+❤️❤️+Työmatka+kestää+n.+10-15+minuuttia+riippuen+jäänkö+harhailemaan+ajatuksineni+ja+ihailemaan+vaikka+ohi+kävelevän+raksapetterin+kypärää.+❤️+No+en,+sinun+kypärääsi+vaan,+pyöräilykypärää+sitä+pottamallia.+❤️+Rakastan+teetä,+niinkuin+sinuakin!+Päivän+piristys!+❤️+Kyllä+kiihottaa+kun+ajattelee+sen+hookoon+käteesi+lorottamaan,+akikki+kiihottaa+mitä+teet.+❤️+Muisk!+Teen+sinulle+teetä+ja+laulan+tapani+kansaa+"sua+vain+yli+kaiken+mä+rakastan,+sinä+taivaani+päällä+maan"+ja+sitten+lopuksi+vähän+schnappi+crocodileäää+yhdessä.+:)
+kun+tulet+käymään.+❤️+Tulipas+paljon+syrämiä!
13.09.2022 17:23
Juuri+tulin+kottii.+😊+Satsumat+on+hyviä!+Ja+monesti+tulee+ostettua+niistä+automaateista+tuoretta+appelciinimehhuu+mistä+saa+ite+puristaa+tai+käyttää+sitä+konetta+mikä+puristaa+ja+ai+että.+❤️+Ei+kyllä+kovin+mukava+ilma+ole+ihan+harmaa+mutta+onhan+sekin+väri❤️+Pyöräilin+kotiin+ja+lauloin+samalla+"Sebboo+von+Beethoven+laulaa+autossa+dididididiii+yhdeksättä+sinfoniaa+hihii+bhipiiiii+jjjjihipiiii"+❤️++Ohikulkijat+katsoi+että+jaa+ei+mitään+uutta+auringon+alla+taas+se+laulaa+siitä+sebosta.+🙄😂
13.09.2022 15:40
On+se+selvää.+😉❤️+Onneks+ollaan+selvinpäin+ja+lovena.+🫂❤️+Ajelehan+varovasti+ettei+jortikka+mee+pinnojen+väliin+😘
13.09.2022 14:19
No+söin+banskuu,+juustosämpylän+ja+salaattibaarin+sekoitusta.+😊+Miks+koko+ajan+hoet+tuota+lovena+hommaa,+taidat+ite+olla+ja+oletkin.+😘❤️🥰+Samoin+mussupussu+ihanaa+palstarakkautta+ei+oo+toista+❤️
13.09.2022 13:42
Tuli+mieleen+et+nyt+se+kuvittelee+että+olen+jossain+räkälässä+töissä.+😄+No+en+ole,+eikä+ole+järkkäriäkään+tule+ihan+vapaasti+vaan,+otan+ovella+vastaan+byllistyksellä.+😊🍑+Söin+banaania+ja+hookoota,+katselin+samalla+ikkunasta+itkien+ja+haikaillen+"Nyyhk+sebboo+nyyhk+nomnomnom+nyyyhk".+🥲🥰+Pääsen+tuossa+kolmen+pintaan.+Joko+ite+kävit+lounaalla?+❤️
13.09.2022 12:52
13 / 19