Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Okei+rakas+"Valuva+vulva+oy"+se+on+❤️+Kavereiden+kesken+"V-tyyli",+perjantaisin+"V*tut+levällään"+❤️+;P+Etkä+sää+uskaltaisi+tulla+harmillista+mutta+totta,+täällä+kyllä+on+tuo+järjestysmies+ovella+joka+päästää+vaan+18cm+peenicmiehet+sisään+joilla+on+hyvät+pusuhuulet,+ollaan+aika+valikoivia.+Vielä+ei+ole+päässyt+kukaan+siitä+asti+kun+toimisto+aukesi,+siinä+varmaan+syy+miksi+palstalla+tuleekin+perwoiltua+päivät+pitkät.+:D+❤️
13.09.2022 12:02
Olet+kyllä,+täysin+umpihullu+mysteeri+minulle.+:D+Mutta+jotain+sinussa+on...+Ja+otan+selvää+että+mitä+❤️+Minä+olen+täällä+toimistolla+hame+päällä+ja+nojailen+tässä+tietokoneen+näppäimistölle+vulva+vilkkuen,+iiik+toivottavasti+kukaan+komea+18cm+omaava+mies+ei+tule+sisään+juuri+nyt+(tulispa).+😅++Rakas+jugurttinuppi+haluan+sinua.+❤️
13.09.2022 11:40
No+kai+ymmärrät+että+jos+minä+olen+hullu+niiin+sinä+olet+sitten+pähkähullu.+xD+❤️+Eli+sinänsähän+tässä+ei+mitään+niin+kovin+eriskummallista+sitten+olekaan!+Tuhkimolla+oli+se+lasikenkä,+minä+olen+ehkä+enemmän+lumikki+ja+seitsemän+kääpiötä,+tai+no+yksi+riittää.+:D+Sellainen+jörön+ja+vilkkaan+risteytys.+❤️❤️❤️
13.09.2022 11:05
Miksi+sinä+rakas+pusuposki+kyselet+tuollaisia+asioita+mitä+en+varmasti+täällä+sano.+❤️+Yritätkö+MAALITTAA+JA+VEDÄTTÄÄ?!+;)+Tuntuu+olevan+palstan+aiheena+taas+tänään.+❤️+Ja+kuule+entisaikaan+sitä+miehet+vaelsi+pitkin+maita+ja+mantuja+naisen+vuoksi,+jos+siis+halusivat.+;)+Vedettiin+kyliä+matalaksi+ja+taisteltiin+kosioehdokkaita+vastaan+verisesti.+❤️+Jotain+tuollaista+vaatimatonta+sitä+odottaisi+nytkin.+❤️+;)+Mutta+sitten+toisaalta,+voihan+se+olla+että+teet+paljonkin+mutta+ns.+esiripun+takana.+Tai+sitten+vaan+oikeasti+pelleilet.+En+voi+tietää.+❤️
13.09.2022 10:42
Varmaan+on+aika+toimeton+analkonda+❤️+Mutta+tiedät+että+olen+viestin+päässä+vink+vink+;)+Ja+unihan+oli+selkeä+vihje+että+hampaattoman+analkondan+on+päästävä+anneliin+pikimmiten.+:D+MÄ+OON+NIIIN+LOVENA+ETTET+TIEDÄKÄÄN!+Vai+tiedätkö..❤️+Mongoolit+eivät+ole+koiria.+❤️
13.09.2022 10:10
Hampaaton+analkonda+on+ihan+lempparieläin+❤️+Se+sinun+siis.+Nukuin+aika+hyvin,+heräsin+tosin+yöllä+kun+huusin+"+SEBBOOOO+STANA!"+Mongolialaset+paviaanit+pelästy+että+nytkö+se+putin+hyökkää.+❤️+Joo+ja+heräsinkin+aika+hyvillä+mielin+;)+Sinä+ja+sun+jugurttipurkit,+siis+sinnekö+sä+purkaudut+vai+mitä+tuo+meinaa?!+xD+❤️
13.09.2022 09:33
Huomenta+musu(lmaani)+❤️+No+ei.+:D+Ihan+kohta+menossa!+Mutta+sitten+taas+täällä,+älä+hättäile.+;)+Kyllä+mä+jotenkin+voin+kuvitella+sun+ilmeet+ihan+mielikuvituksellakin,+sellaset+sydämet+vilkkuu+silmissä+ja+jogurtti+kuola+valuu+suusta.+;)+❤️+Kuis+nukuit?
13.09.2022 08:31
Yeah+babyy
13.09.2022 06:53
Alkaa+olemaan+nukkuaika.+❤️+Hyvää+yötä+rakas+❤️❤️
12.09.2022 21:36
Noniin+kunnon+suutelot+kehiin+ja+kohtuun+asti+percettä+läpsien.+❤️+;)+Näin+juuri.+❤️+Sitä+odotellessa...+;)
12.09.2022 21:26
Mmmmm+m❤️+Ja+sitten+kiusaat+nupilla+niin+kauan+ettei+kumpikaan+enää+kestä+ja+on+pakko+työntyä.+❤️+Ei+parempaa.+;)+❤️
12.09.2022 20:53
Anneli+ei+pidä+siitä+että+joku+puhuu+hänen+puolestaan.
12.09.2022 20:33
Kyllä+ois+lottovoitto+kun+näkisi+toistemme+tekevän+mitään!+:D+Tänne+se+mittarimato.+❤️😅
12.09.2022 20:29
Teki+oikein+hyvää,+hieroin+annelia+antaumuksella+kuvitellen+sinun+sormet+sinne.+❤️
12.09.2022 20:21
Ihanaa+että+säästät+❤️+Laita+pakkaseen+niin+sulattelen+niitä+sitten+viiden+vuoden+päästä+ryppyvoiteiksi,+tosin+varmaan+riittää+tuorettakin+sitten+hyvällä+lykyllä❤️+;D
12.09.2022 20:20
Anna+nyt+välillä+hetken+roikkuakin.+;)+No+nyt+se+varmaan+sitä+jo+velloo+kaksin+käsin+kun+tätä+kirjoitan.+:D+❤️+Nyt+sinne+suihkuun,+jos+tuntuu+kuumotusta+niin+se+olen+minä+vaan+joka+lähettelee+sekcuaalisia+sähkösingnaaleja.+❤️
12.09.2022 19:54
No+juuri+tulin+töistä,+tämä+on+vähän+arkinen+asu+mutta+menee.+Yleensä+ne+nahkahousut+kun+pitää+olla+sivistyneemmin.❤️++https://www.amazon.com/Forplay-Womens-Construction-Worker-Costume/dp/B08ZZX67JJ
Suihkuun+ihan+just+kohta.+❤️
12.09.2022 19:41
No+sanotaanko+näin+että+ollut+aika+lennokas+päivä.+❤️+Kuis+siellä?+Kyllä+minä+sen+tiedän+että+tykkäät,+siksi+tässä+olenkin+edelleen+senkin+pullava.+❤️
12.09.2022 19:31
Kirjautu+vahingossa+pois+pusi+pusi+❤️
12.09.2022 19:24
Paljonkin+tässä+tunnustanut..+;)+Mutta+en+minä+ole+leikkinyt+missään+vaiheessa+jos+sitä+meinaat.
12.09.2022 19:09
14 / 19