Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+odotas+nyt+hetki+holtiton+rakkaani!+Teen+profiilin+sinne+:D
11.09.2022 20:25
xD+hölmö.+Niin+se+on+kyllä+perin+vaikeaa+jos+ei+tiedä.+Tai+siis+tiedänhän+minä+varsin+hyvin.+Mutta+tämä+pitää+tehdä+fiksusti.+;)
11.09.2022 20:20
No+nyt+taisin+löytää+:D+Niin+että+jos+meinasit+että+laitan+jotain+seuraamispyyntöä+niin+en+taida.+❤️+Minähän+paljaistaisin+itseni+sitten+ihan+kokonaan+eijei+rakas+;)
11.09.2022 20:16
Eikä+sillä+väliä+kuka+sebbo+siellä+olet,+ala+tuntemattomile+lähettelemään+mitään
11.09.2022 20:11
Sekö+missä+ei+ole+kuvaa?+:D
11.09.2022 20:08
On+se+;)+❤️
Noh+mitä+meinaat?
11.09.2022 19:42
Arvaa+vaan+olenko.+:D+Saakelin+sebbo.+Tee+treffiprofiili+niin+pystyy+vähän+privaatimmin+keskustelemaan,+ei+ole+iso+homma+kun+nimimerkki+jo+löytyy.+;)
11.09.2022 19:27
Olen+instassa,+mutta+mitenköhän+sinut+sieltä+löytäisi.+;)+Eikä+siellä+pysty+paikkakunnan+mukaan+etsimään+ketään.+❤️
11.09.2022 19:21
No+enhän+minä+sinua+jätä,+enkä+tiedä+missä+hän+nykyään+asuu,+unohdetaan+se+tyyppi+nyt+ja+aletaan+miettimään+kuinka+saadaan+tämä+meidän+upea+rakkaustarina+käyntiin.+🤣❤️+Tämä+ihana+rakkaus+jonka+voi+tuntea+väreilevän!+Vai+mitä+rakas?+❤️
11.09.2022 18:59
No+jos+vastaan+tulisi+niin+hyppäisin+kaulaan+kyselemättä.+❤️+Siitä+sitten+joko+minun+tai+hänen+luokseen+tai+mahdollisesti+putkaan.+:D+Helsingissä+tapahtunut.+❤️
11.09.2022 18:52
En+pettynyt,+kuten+sanoin+otan+sinut+silti.+😂❤️+Eikä+sinulla+ole+siihen+mitään+sanomista❤️
11.09.2022 18:37
Mistä+iskuista?+😊+Silloin+12+vuotta+sitten+kävelin+kotiin+mieheltä+joka+ei+sen+jälkeen+ole+takaraivon+uumenista+poistunut+millään.❤️+Kaikessa+pakkomielteisyydessään+se+on+hyvä+ja+huono+asia.+❤️
11.09.2022 18:25
Hei+hei+minut+näistä+sekoiluista+jätetään+pois.😊
11.09.2022 18:16
No+kyllä+kyllä,+kaikkea+mahdollista+mitä+mieleen+tulee.+❤️+Siis+ei+sinne+byllyyn+välttämättä+mutta+kokeilla+pitää+kaikenlaista+kivaa.+😉+Se+onkin+syyskuun+11+tänään.+Jänniä+aikoja+nämä+syksyt,+alkaa+libido+aina+nousemaan.+😉+12+vuotta+sitten+tänä+päivänä+kävelin+kauheessa+darrassa+kotiin+horjuvin+askelin.+😂
11.09.2022 18:10
Tykkään.+❤️+Samalla+kun+ratsastaa+niin+saa+läiskiä,+niinhän+sä+kyllä+olet+tehnytkin.+😉❤️+Alkaa+vähän+kuumottaa+tämä!
11.09.2022 17:52
Joo+ei+lataudu.+😔+Nooh,+kyllä+se+sieltä+silmille+lävähtää+kun+vähiten+odotat.+😉+Ai+taasko+sä+nukahdit.+❤️+Mä+en+nähnyt+unia+mutta+mietin+ihan+hereillä+että+otat+takaapäin+kiinni,+maglite+tuntuu+pakaroissa,+nostat+minun+hametta+ja+riisut+omat+housusi,+läpsäytät+perceelle+ja+kokeilet+sormella+kuinka+märkää+on..+Ja+sitten+taivutat+minut+pöydän+päälle+ja+otat+intohimoisesti+sen+mikä+sinulle+kuuluu.+🤤❤️
11.09.2022 17:33
Harmi+kun+ei+pysty+lähettämään+sinulle+tuota+percekuvaa+ja+kun+ei+se+tännekään+lataudu+jostain+syystä,+todella+harmi.+;)+❤️
11.09.2022 16:49
En+käytä+piilolinssejä,+silmienväri+vaihtelee+valon+mukaan.+;)+Aika+sellaiset+hazel+silmät+on,+milloin+vihreä+dominoi+ja+milloin+ruskea,+ja+joskus+kumpikin.++❤️+Ei+tässä+nyt+koko+aikaa+alasti+hilluta,+eilinen+kyllä+meni+melkein+alasti+koko+päivä,+kävi+jo+mielessä+että+laitan+tinderin+laulamaan,+sitten+havahduin+että+ehkä+mä+odotan+sitä+sebboa+kuitenkin,+onhan+se+sebon+giggeli+parhain+:D+❤️+Teetköhän+liikaa+(käsi)töitä+kun+tuolleen+nukahtelet.+:D+Päikkärisebbo.++❤️+Minkäs+väriset+sulla+oli,+boxerit+ja+silmät?
11.09.2022 16:35
Mikä+ville+markus?+:D+Sebboo+sebbooo+minun+rakas+zebbozz.+:D+No+vaaleanruskeet+sitten!+❤️+Ai+minkä+väriset+hiukset?+No+kuka+sä+luulet+että+täällä+on?+:D+Tummat+on+minulla,+tummanruskeat+melkein+mustat.+❤️
11.09.2022 16:11
No+sittenhän+sitä+olis+leppynyt+kun+olis+vähän+mulgulla+houkuteltu,+ois+Lada+sutinut+ja+rymissyt+sihhen+malliin+pihasta+että+pois+alta+vaan.+xD+Joo+kävin+jo,+k+marketti+on+aika+lähellä,+vähän+alle+kilometrin+päässä.+;)+Unohdin+ettei+sunnuntaisin+siellä+mitään+sushia+olekaan,+ois+tehnyt+mieli.+Ostin+sit+mehujäätä,+vichyä,+kahvimaitoa,+mongooli+paviaaneille+ruokaa+ja+nutellaa.+❤️+Nutella+sopii+moneen+asiaan,+jos+tiedät+mitä+tarkoitan.+;)+Onko+sulla+muuten+värjätyt+hiukset+tossa+kuvassa?+:D+Etkös+sä+aika+blondi+pienenä+ollut+kyllä+muutenkin,+itsekin+aloin+tummumaan+vasta+myöhemmällä+iällä.+❤️
11.09.2022 15:56
17 / 19