Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+🤣+Ei+susta+ikinä+tiedä,+niinkuin+ei+varmaan+minustakaan.+🤣+Mutta+niin,+ei+sitä+aina+pysty+vaan+tulemaan+vaikka+haluaisi,+se+on+ns.+järjestelykysymys+kuitenkin.+Mutta+nyt+olisi+ollut+KOKO+VIIKONLOPPU+aikaa,+mutta+eeei,+hölistään+palstalla+kuten+aikuiset+;)🤣❤️
11.09.2022 15:34
Niin+siksipä+tuleekin+mieleeni+että+oletko+vapaa+edes?+Vai+mikä+estää+tapaamasta?+❤️
11.09.2022 15:15
No+mutta+kyllähän+sinä+jaksat+nostella+minut+ihan+mitä+vasten+vain.+❤️+Ajellaan+järven+rannalle+ja+aloitellaan+jo+autossa,+hieron+vähän+sun+sisäreittä+ja+jo+onkin+18cm+pystyssä+kuin+vieteri.+;)+Yhtä+hieromista+on+elämä!+Niin+ankaraa+banemista+että+melkein+kaikki+muu+unohtuu,+uskotko?+:D+Minä+uskon.+Kuulostanko+siltä+että+olen+puutteessa?+:D+❤️
11.09.2022 14:59
No+joo,+varsinaisesti+mikään+jännittäjätyyppi+ole+itse.+Niin+paljon+joutuu+esitellä+asioita+ja+höpöttää+että+hermoromahdus+siitä+tulisi.+❤️+Pieni+jännitys+kun+on+kivan+pojan+kanssa+toki+ihan+normaalia,+ensin+punastellaan+ja+kohta+nuccitaan+pitkin+maita+ja+mantuja+hetulat+heiluen.+🤣+Mennään+johonkin+lintutorniin+naimaan.❤️
11.09.2022 14:43
Merkkaa+tietenkin,+ja+olet+sinä+sen+jo+pariin+otteeseen+myöntänytkin.❤️+Ai+sullakin+on+noi+huonot+vitsit+kun+jännittää,+pystyn+samaistumaan.+🤣+Tai+siis+hyviähän+ne+on+omasta+mielestä+aina.+🤣+Ei+vaan+musta+kyllä+tuntuu+että+kävelyt+hoidetaan+sitten+kun+on+kunnolla+jörnitty+ja+olan+takaa,+kävellä+ehtii+myöhemminkin.+❤️
11.09.2022 14:26
No+ei+kaikessa+voi+juksata+sentään,+jotkut+asiat+on+pyhiä!+;)+❤️+Tuli+deja+vu,+ihan+kuin+oisin+joskus+ennenkin+saanut+ns.+hiljaisuuden+kun+olen+sanonut+tykkääväni.🤣🤣+Muistuuko+mieleen...+Byllybaberia+on+hyvä+olla,+vaikka+itse+käytän+kyllä+bideetä.+:D+Ihana+keli+on!+Voitais+mennä+sunnuntaikävelylle+ja+katsella+silmiin+toisiamme+ja+hihitellä,+hihi+ajattele+nyt.+;)+❤️
11.09.2022 14:07
No+hei+jo+ehti+tulla+ikävä,+rakastan+sinua.+❤️+Söin+ja+nukuin+päikkärit,+pitää+lähteä+kaupassa+käymään.+Saisit+kyllä+tungetella+vähän+enemmän.+❤️
11.09.2022 13:51
No+joo,+mistäs+minä+tietäisin.+Oli+miten+oli.+:D+Selvää+on+se,+että+sinä+se+olet.+❤️+Enkä+muuta+suostu+uskomaan+tässä+asiassa.+❤️❤️❤️❤️❤️+Noin+hanakka+ja+sitkeä+mies+voi+olla+vain+se+yksi+ja+ainoa.+;)
11.09.2022 11:18
No+sebbo+ja+sebbo.+:D+Kyllä+mä+tiedän+kuka+sä+olet!+Näkeehän+sen+tosta+kuvastakin.+:D❤️+Ole+vaikka+richard+gere+mutta+mä+tiedännnnnn.+:D+Elämäni+rakkaus+ihan+selkeästi.+❤️
11.09.2022 11:03
No+nyt+mulle+tuli+taas+sellainen+wtf+moment...+Että+kuka+sä+nyt+sitten+olitkaan.+:D
11.09.2022 10:49
Laajakuva+🤣+no+se+just.+Dementia?+Minkä+ikäinen+se+broidi+on?+Ei+sillä+että+se+nyt+ihan+aina+ikäkysymys+olisi.+❤️+Meilläkin+tuota+dementiaa+ja+kaikenlaista+muistisairautta+isän+puolelta,+hänen+molemmat+vanhempansa+nyt+hoivakodissa,+toinen+dementoitunut+ja+toinen+aivohalvauksen+takia+mikä+johti+muistisairauteen,+ei+ole+helppoja+juttuja+nämä!+Ennen+lääkitystä+oli+melkosta+settiä+mitä+sai+kuulla....+No+se+näistä.+Mitäs+sää+touhuut+nyt?+Joko+on+lounas+ja+mitä+syöt?
11.09.2022 10:32
Anna+olla+tuo+vaan.+❤️+Gabanossia+näkee+ruokakaupassa.+:D+Yritin+yhden+upean+perchekuvan+laittaa+profiilikuvaksi+mutta+herjaa+ettei+ole+tarvittava+kuvaformaatti,+ja+kyllä+se+on.+No+koitan+myöhemmin+uudestaan.+;)+Ai+mitä+teen,+no+otin+niitä+perschekuvia+äsken.+:D+Mutta+joo+pitää+varmaan+vähän+siivoilla.+:)+Broidille+terkkuja+palstaperseannelilta.+❤️
11.09.2022 10:12
Niin+kuukausi+juteltu+intensiivisemmin.+😉+Kyllä+sitä+kaipausta+on+vähän+kauemmin+ollut!+❤️+Ei+siis+kovinkaan+paljon+kauemmin+tietenkään...😂+Kunhan+nyt+ei+ihan+tuppisuita+olla+niin+hyvä+tulee.❤️
11.09.2022 09:59
Joo+lyhyt+tukka+ja+suostuin+päällisin+puolin+pitämään+vain+poikien+vaatteitakin+xD+Ei+sillä+että+olisin+koskaan+ollut+ns.+hämmentynyt+omasta+sukupuolestani+älä+huoli.+:D+❤️+No+onhan+tässä+jo+tovi+sitä+näkemistä+odotettu+taas,+että+jos+nyt+pari+vuotta+vielä+vierähtää+niin+ei+tunnu+missään.+:D+❤️+No+ehkä+vähän+tuntuu.+;)
11.09.2022 09:42
Taitaa+olla+seiterä.No+samaa+romua+eri+paketissa!++Ja+tottahan+toki+istun,+se+on+selvä.+❤️+Kävin+punkamassa+tuolla+kellarissa+mutta+en+löytänyt+niitä+kuvia,+pitää+äitiä+pyytää+lähettämään+joku+lapsuuskuva,+noin+kymmenvuotiaaksi+asti+näytin+ihan+pojalta+joten+kovin+moni+tuskin+tunnistaa+😂+Paitsi+silmistä.+Koska+nähään?+❤️
11.09.2022 09:27
En+ole+asunut,+aika+rauhatonta+meininkiä+siellä+minun+makuuni.+:D+Ne+kerrat+mitä+käynyt+niin+aina+törmää+johonkin+spedeen+jolla+nimenomaan+ei+ole+jäänyt+lääkkeet+ottamatta.+:D+Meilläpä+onkin+tivoliviikonloppu+täällä+päin!+Mutta+taitaa+jäädä+välistä,+ellet+sinä+tuu+ja+voidaan+mennä+maailmanpyörään+rivoilemaan.+;)+❤️
11.09.2022 08:49
No+ei+nyt+sinänsä+ihme+jos+asutkin,+lapsen+isä+asuu+myös+ja+tuntuu+meidän+elämissä+olevan+muutenkin+paljon+yhtäläisyyksiä+kun+tarkemmin+ajattelee.+;)+Käyn+kohta+katsomassa+kellarista+jos+löytyy+jotain+valokuvia.+❤️+No+silmistä,+huulista+ja+nenästä+tunnistaa+kyllä,+on+niitä+aika+tarkkaan+joskus+syynännyt!+:D
11.09.2022 08:34
Siis+asutko+sä+Keravalla+oikeasti?+:D+No+on+ihana+kuva,+minä+kyllä+tunnistan.+❤️+Pitää+kattoo+tossa+myöhemmin+jos+löytyy+joku+kuva+:D
11.09.2022 08:19
Mikäs+on+se+lähikaupunki?+😉+Aurinko+paistaa+täälläkin!+Tosin+en+ole+saanut+itteeni+vielä+sängystä+ylös,+katon+ensin+vähän+phubia.+❤️+Voi+voi+sinnuu+mutruhuuli+❤️
11.09.2022 08:03
Huomenta!+❤️+Tuli+nukuttua+ihan+päin+helvettiä,+pyörit+niin+tiuhaan+mielessä.+Onko+vapaapäivä+tänään?+❤️
11.09.2022 07:47
18 / 19