Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sua jännittäis ihan kauheesti jos tulisit. 😉 Ja sitten suihkussa yrittäisit peitellä nousevaa anacondaa yrittämällä kiinnittää huomion hienosti tehtyyn laatoituksen 😂😂😂 Saunassa et uskaltaisi edes päin katsoa saatikka silmiin! Kääntäisit pään heti pois ja yrittäisit kiinnittää huomion hienosti laitettuun puupaneeliin. 😂❤️ No ei.❤️ Ihasteltaisiin vain yhteensopivia nivusia.❤️ Uh❤️ Sulla noita sananparsia riittää 😉
23.09.2022 19:49
Tottakai vastaan noin upeaan kysymykseen, oikein mielelläni vink vink. ;) No ei nyt enää ole tokkurainen olo, itseasiassa ihan sellainen seesteisen levollinen, ja kohta saunaan. Ja siitäpä puheenollen, miksi SINÄ et ole jo tulossa sieltä saunaan kanssani? ❤️
23.09.2022 19:33
Nukahdin päikkäreille. ❤️ Niiiin tuo percheestä percheeseen kertoo siitä kuinka polvillasi katsot perchettä samalla kun 18cm menee piiloon hitaasti. :) Ja nimihän oli Annelei anneli eemeli undulaatti val kilmeri kalmari. ❤️ Mitäs sinne?
23.09.2022 18:37
Bosket ja bosket, ihan olet lovena siellä ja kaikki muu on hölynpölyä. 😅 Muistan kyllä tuon percposki jakson, sinä oot kyllä yks poski kans ite. xD En ole kotona, odottelen täällä ulkona sinua kun pääset töistä, täällä nurkan takana.😉 Kiva pipo sinulla tänään kultsi.❤️ Kun päästään mussukka kotiin niin katsotaan yhdessä "Perccilmästä silmään osa 3" Jonka jälkeen voisi kattoo pari tuotantokautta " Seppo & Anneli ´Täydellinen kermapiirakka`" Voisi kuvitella että tuo edellämainittu sarja on pitkäveteinen ja toistaa samaa kaavaa, mutta eipä oikeastaan, tuo kaksikko joka jaksossa etsii uusia tapoja tehdä kermapiirakkaa ja ihan mielenkiintoista seurattavaa! Joskus ns. 3 minuutin piirakka ja joskus 13 minuutin! Lopputulos on oikeastaan aina sama, mutta tapoja on erilaisia jessöör. ❤️
23.09.2022 16:01
Awww ai minusta johtuen, no kyllä mää sen tiesin 😉 Olet ihan ihastunut! ❤️ Ahhihihihihihihi hiiiiiiii ❤️
23.09.2022 15:01
Kalaiset balliikit sinulla on, arvasit oikein, housuissasi. 😂 Sinä olet jo hmmm kolme? kertaa poistanut nickkisi, minä vain kerran! ❤️ Sinä senkin mutrusuu. 😉 "Nyt en varmana enää kirjoita mitään en ikinä ja tämä pitää!"
Few moments later....
"No heiii kulta heiiii pusi pusi". 😂❤️😂
23.09.2022 14:01
Lähden käymään kaupungilla. ❤️ Eijeijei minä en tee KOSKAAN mitään ärsyttävää, olen lähestulkoon liian ärsyttämätön persoona, ja tyyni ja muutenkin hyvin vakaa ja mitä näitä nyt on, vai mitä ;) ❤️
23.09.2022 11:51
Tarkoitan että ryystäisit jugurttiasi liian äänekkäästi ja minä olisin että "Jahas nyt riitti!" ja ovi kolahtaisi. :D No eikai :D ❤️ Tulimerkki olen kyllä niin, kaikessa positiivisuudessaan ja negatiivisessakin. Tappelua nyt tuskin olisi, voisi aikamoinen painimatsi tulla... :D Joko olet töissä?
23.09.2022 11:20
Älä kuvittele! Kuvittelusi ovat kuitenkin kaukana totuudesta. ;) Mutta joo, se siitä..
Kyllä tämä tästä, ja terveiden kirjoissakin pikkuhiljaa. ❤️ Täällä on upea keli edelleen. ❤️ Tuli mieleen että jos oltaisiin yhdessä niin ulko-oven vieressä olisi varmasti kummankin laukku pakattuna aina valmiina ottamaan ritolat xD Ja seuraavana päivänä ovikello jo soisikin roudan ajaessa porsaan kotiin. xD ❤️
23.09.2022 10:30
Hmmmm ;) hyvin tutun oloista käytöstä tuollainen. :D ❤️ Tiedän kyllä miksi kysyit, oletat minusta taas kaikenlaista. Perseiden vetäminen ei tule kuuloonkaan nyt pitkään aikaan, kuhan sanon vaan. ;)
23.09.2022 09:57
Joko sä taas menit poistamaan profiilis!? :D Nyt mies... Sähän olet pahempi tuuliviiri kuin minä. :D Joo kyllä mä nukuin koko yön, niinkuin toi noi yleensäkin teen, kuis? ❤️
23.09.2022 09:17
Se on kato kun keski-ikä lähenee niin sänkyyn kömmitään kahdeksalta lukemaan nora robertsia, heitetään tekarit lasiin ja moottorisänky sopivaan asentoon. ;) ❤️
23.09.2022 08:40
Hyvää yötä höppänä. ❤️
22.09.2022 20:00
Mökötän? En suinkaan mökötä. Laitan palstan nyt kiinni hetkeksi. Voi hyvin! ❤️
22.09.2022 15:13
En nyt pelkästään kävellyt hölmö. ❤️ Juuri tulin kotiin asioilta. Tänään nyt viittinyt ihan hirveesti palstalla olla, on niin saastuttavaa sepustusta täällä lähestulkoon kaikki muu paitsi meidän ketju. :D
22.09.2022 14:47
Juu on tullut käveltyäkin tänään, ulkoilma ja aurinko tekee hyvää sielulle. ❤️ Mitäs sinne, oot varmaan jo töissä?
22.09.2022 13:48
No tottahan toki äitee tulee katsomaan pikkustansa. :D ❤️ Tänään kyllä jaksaa liikkua jo ihmisten ilmoilla noin muutenkin, ja liikuin kyllä eilenkin jo, vaikka pitää olla tarkkana toki. Saikulla ollessa tarkoitus kuitenkin on viettää sitä saikkua. ;) No menehän katselee jos löytyy mielenkiintoisuutta. :D
22.09.2022 09:10
On paremminkin nukuttuja öitä ollut. Mongoloidi nimittäin päätti yön pikkutunneilla että hälle riitti maallinen vaellus❤️ Vanhuus saavuttaa meidät kaikki ennemmin tai myöhemmin, että ei siinä mielessä mitenkään odottamatonta, vaikka äkillistä olikin. ❤️ Ei siitä tosin enempää täällä. Tiedä sitten onko itekkin oireillut sen takia. Jos nyt jotenkin henkisesti asiaa ajattelee. Olo on ihan hyvä, kuumekin tainnut laskea jo, joten hieman rästitöitä ym. olosuhteisiin liittyvää. ❤️ Kaunis päivä ainakin tulossa.❤️
22.09.2022 08:26
No huomenta ❤️ Mitäs sinne aamuun? ❤️ Tuli nukahdettua eilen aika ajoissa.
22.09.2022 07:26
Tottakai menen! Okei sinut tunnistaa tuosta tyylistä, hyvä! ❤️ Minut tunnistaa siitä että haistelen kylänpoikien satuloita jonka jälkeen juoksen pellolle alasti huutaen SEBboooooo! Ja sitten tulen vasta sinne lavatansseihin ja juoksen sinun kaulaasi "HEi SEbbOoo läheks sä *hik! toTa tonne Piilpirttiin SEbbooO!" Jonka jälkeen minut kannetaan niskaperseotteella ulos koko puljusta anneli levällään, tosiaan kun alasti siis olin. :) ❤️ Muistan sanoa seitsemään kertaa oboy seppo niin hyvää puuta ja kaakaota. ❤️
21.09.2022 20:05
3 / 19