Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oho ruokahalumme kohtaa mutta minulle se hookoo sininen versio tuohon etteen niin anneli ottaa pärsposkien väliin että lotisoo.❤️😄 Kohta suihkuun miettimään kuinka ihanaa olisi olla kanssasi suonenjoella lavatansseissa.❤️
21.09.2022 19:45
No heti luulin! ❤️ Voi hitsi.❤️ Ne taukohuoneessa ajatteli varmaan että, taaaas se SeBBOooo on käynyt taolla lähimetsässä syömässä sieniä ja koiranpaschkaa. 😄 Minäkin tykkään sinusta hiiiiiih hiiiih hiiiiiioii 💞
21.09.2022 19:29
Isä toi maksalaatikkoa niin sitä söin. 😄 Kyllä se välillä menee, rautapitoista on kuitennii.❤️ Kohta otan vähän kuumaa mehukatti se on ihan matti.😄 Tai no hunajateetä. Joo mä huomaan kyllä sinun tohtoroinnit valepukuun sommistautuneena mutta miiiinä tiedän asian oikean laidan mussuuuu 😄❤️
21.09.2022 18:58
Alat vaan kahta kauheammin pommittamaan. Kannattaa käydä ostaa teltta ja leiriytyä hänen pihalleen, proteiinipatukoita mukaan ja woltista tilaat ruokaa ja juomaa. Lämmintä vaatetta mukaan paljon. Kitara ehkä myöskin niin voit soitella ja laulella rakkauslauluja 24/7. Ehkä bongorummut myös! Niin ja ritsa, jolla voit läväytellä käpyjä naapureiden takapuolille kun tulevat valittamaan älämölöstäsi. Ole hyvä! ☺️
21.09.2022 18:24
On buffetti ABC llä tietenkin saa syödä niin paljon kuin haluaa esim. raakaa kanaa ja muita qourmee ruokia. ❤️ Kovaäänisyyteni riippuu ihan sinusta rakas hei! Tietenkin. ❤️En ala hirnumaan ja ähkimään vain miellyttääkseni, toki nyt mikään hissukkakaan ole. ❤️ Mussu heeei miksi kyselet höpöjä? 😄 Oletko huomannut että alat aika usein matkimaan minua jutuissasi. 😉 Minäpä olen. 😘
21.09.2022 18:17
Työpaikkaviarailut on hanurissas. 😂 Käsihoidon, ai manikyyrin? No mennään yhdessä rakas ❤️ Sen jälkeen mennään syömään ABC:lle. Ja siitä sitten Serenaan harrastamaan uimaveden saastuttamista. ❤️ Vai Flamingoon? Vaiii mennäänkö isolle kirkkondaalille ja viuhahdetaan kauppatorin läpi alasti ja hypätään mereen? Siellä sitten harrastetaan sitä kauneinta, ja turistilaivojen ohi lipuessa salamavalot välkkyy ja kuuluu " Ja tässä näette kaksi hyvin uhanalaista syvänmeren sekobäätä, harvoin pääsee todistamaan heidän kaunista paritteluaan, katsokaa kuinka kaunista!" Ja sama enklannigsi. Kunnes origami tullessa tuo toinen alkaakin äänellä kuin pipsapossu ja kiinalainen turisti sanoo " Oooo ooo is that a sea pig oojjooooj nice very nice oooo" 😂❤️
21.09.2022 17:29
Oon hyvin hyvin rakas. ❤️ Niinku siekii rakas pakastan sua ❤️ No juuri tulin kotiin, ei voi laakereilla levätä edes kuumeessa, naisen elämää! ❤️ Ihan ok olo jo, kunhan ei rasita itseensä liikaa, tekee tuhoja pumpulle. Loppuilta rennosti miettien tulevaa reissuamme lasi-igluun, joka on meidän vierailumme jälkeen niin huurussa ja kookosöljyssä että heikompia hirrrrwittääö. 😂❤️😂
21.09.2022 16:39
Tottakai ajattelen sinua supposeppo oikein syvällä kaipauksella oi SeBBOooo SeBBOooo misoot Miun SEBBOOOO ❤️😄 Miun sydämein kammios on SeBBOooo! Ooks mie sinun nivusiiis oi SeBBOooo? ❤️
21.09.2022 15:44
No siellä se varmaan munamankeloi tälläkin hetkellä sitten. :D Älä jää bemarikuskin alle. ❤️ Tai audi. Päivät menee todella nopeasti, välillä tuntuu että liiankin, ja mihin kesä katosi?! Tuntuu että vasta äsken sitä tarpoi lumessa! No kohta sitä taas tulee. Olen niin kesäihminen kuin voi olla.❤️ Villaa on päällä juu ❤️ Voisin olla sinunkin päällä eiku.. ❤️
21.09.2022 13:39
No joo kerran tässä vaan eletään! Vuoron perään joka aukkoon abinanraivolla! :D En ole kattonut Vain Elämää, joskus vuosia sitten kun alkoi niin katoin mut nykyään njhääeh. Jotenkin teennäistä ribaskaa. ❤️ Enkä katso myöskään mitään Tanssii tähtien kanssa enkä oikeastaan mitään muutakaan, Putous on ihan vihoviimeistä shittiä ja jos se on jonkun mielestä hauskaa niin nöyp. :D ❤️ SNL taas tuolla rapakon takana on jokseenkin hauskaa ja sitä katon juutuubista. Että näin. :) Joko lähdit duuniin?❤️
21.09.2022 12:31
No byllyn kautta tietenkin, ja sitten sen lähellä olevan aukon kautta myös, mutta ei vuoronperään 😅 Pitää välttää kontaminaatiota. Ei asu äittee kovin lähellä ja töissä muutenkii, kyllä mä pärjään. ;) ❤️ Katselen niilo22 videoita niin ei lähde ajatukset laukalle. :D
21.09.2022 11:29
Sanoin lekurille että viitsitkö kirjoittaa että "AKUUTTI SeBBOooon tarve, potilaalla fyysisiä oireita koska pakko saada SeBBOooo, määrään reseptiksi SeBBOooo" 😂 Potki pihalle huoneesta ja sano kotias siitä hourimasta. ❤️ No sit mä hain vaan apteekista parasetamolia. ❤️ En kai mä mitään erikoista, lähettelen vähän sähköposteja ja varmaan pesen pyykkiä ym. ❤️
21.09.2022 11:04
No pari buranaa otin heti herätessä niin olo yllättävän hyvä! Loppuviikon sain saikkua nyt kuitenkin, oli se eilen illalla lähemmäs 39 astetta. 🤒 Mitäs sinne? Joko tuli hätä 😘 Keli oli kyllä upea vielä tossa vähän aikaa sitten, jostain nuo pilvet taas ilmesty.❤️
21.09.2022 10:41
No tuossa 15 min sitten heräsin, pittee lähtee hakemaan saikkua. ❤️ Näin unta että olin taksissa ja taksikuksi laittoi lämmityksen täysille ja ei auttanut vaikka ikkunaa aukoi. :D Ja sitten heräsinkin ihan valtavaan janoon ja tissit märkänä. ❤️
21.09.2022 08:16
Juuri laitoin pyörimään jonkun trillerin "O9en up" eli nukahdan kohta. ❤️ Hyvää yötä sinnekin kun unille pääset. ❤️ ❤️ ❤️
20.09.2022 21:00
No youtubesta varmaan löytyy chappellesia. :) Arkisto kenties tarkoittanee NETTIÄ? ❤️ Laita ihmeessä latexia ja verkkopaita! ❤️ Ja hihittelet ja pyrähtelet sipsuttaen nurkkien taakse, kurkkailet sieltä heitä ja sanot " Kukkuu hihihihii!" xD Ja muista hyvä mies tarjota kamomillateetä. ❤️
20.09.2022 20:21
Taidat tykätä vakosibulista? :D Aina jotain vakosibulia, no se on terveellistä. ❤️ Mäkin tein itselleni sitä hunajateetä, samalla katselin ulos ja huokailin. ❤️ Rusakon poikaset on ihania, se on ihan hauskaa seurattavaa kesäisin se soidinmeno, juoksevat toisiaan takaa ja potkivat ja läpsivät no lopulta sitten toinen kiipee selkään. :D Perusmeininki siis ;) ❤️ Chappelles Showta kattonut netfliiiixissä, ihan hauska tyyppi. :D
20.09.2022 19:58
Niin takerrunkin :D ja tiedät sen. Ei ole helpottunut juurikaan päinvastoin, sellainen hohkaava zombie olo. Kohta pitää järsiä vähän inkivääriä ja ottaa hunajateetä. Saat sanoa pikkuiseksi ❤️ Mitäs sinne muuta? Mitä touhuut? ❤️
20.09.2022 19:22
Painosta mihinkään, kultapieni en ole mikään pikkutyttö. ❤️ Treffit on aika laaja käsite, kyllä käyn jos haluan, hyvin harvoin haluan. Elämäntehtäväni ei ole löytää parisuhdetta, tai edes secsuaalista toimintaa. ;)
20.09.2022 19:07
En harrasta baaripokailua. :) Ei tässä meidän jutustelussa vikaa ole, sepä se. ❤️
20.09.2022 18:38
4 / 19