Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hölmö ❤️ No en tosiaan tule sinun duuniin, mua on äärimmäisen vaikea saada muutenkaan mihinkään "treffeille". :D Vaatii jo vähän enemmän kuin palstalla horinan ;) Mutta sinäkin lasket leikkiä nyt ;)
20.09.2022 18:02
Uskaltaisin. ;) Voisi se ehkä outoa olla, ehkä, siis olisi. :D ❤️ Ruokala place to be vähän enklantia voidaan yhdessä ryystää jugurttia hullun kiilto silmissä. :D ❤️
20.09.2022 17:45
No sunhan pitäis minut pyytää sinne. ;) Mitä MASSAA nyt siellä puristeletkaan kato oon tehokas tytteli kun sille päälle satun. Siis viemään sinua taukohuoneen nurkkaan nibistelemään ja molottelemaan. ❤️ No ei ;) Viihdyn seurassasi, olet aikalailla yhtä häiriintynyt ajatuksenjuoksultasi kuin minä, joskin pieni kieli poskella aina ;) ❤️ Semmonnen on palstaseBbOooo. :D ❤️❤️ Ja joo, kyllä ajattelen sinua sEbbOooo. :D
20.09.2022 17:04
Ai vaan nibistäisit? ;) Tekisit paljon muutakin, paljon paljon muuta. Mittaisit sen kuumeen, sit oisit sinäkin kuumeessa ja yhdessä hohkattaisiin ja sänky syttyisi palamaan, mahdollista. ;) Sellaista ihan rauhallista ja hidas tempoista. ❤️ Ettei ota pumppuun. Kuulostaa suunnitelmalta!❤️❤️❤️
20.09.2022 15:53
Myönnettäköön. ❤️
20.09.2022 15:04
Tää on kyllä petollinen paikka. :D Siksi ei juuri muiden juttuihin kannata osallistua kuin neutraalisti. Enpä erikoista touhuile, vähän tiskailin ja yritän jotain hyödyllistäkin tehdä.❤️ Vähän aistin siellä päässä jonkinasteista mökötystä äsken, mutta älä mökötä. ❤️ No mitä sää touhuut muuta kuin hööpöilet minä mielessä. :D❤️
20.09.2022 15:02
Niin mieki SEbBooo. :D
20.09.2022 14:41
Jos haluan sinun tunnistavan, niin silloin sinä tunnistat.❤️ Mutta älä kuvittele minun täällä pimahtelevan ja tekevän aloituksia liukuhihnalta, vähän outoa jos kumpikaan täällä haluaisi toista satuttaa, eikö. Olisi hyvin outoa ja ajanhukkaa. ❤️ Ainakin omalta osaltani.
20.09.2022 14:36
No ei ole mun aloituksia. :D Viimeksi tehnyt yhden housuihin liittyvän...❤️ Ai olit tunnistavinasi?! :D Höpöhöpö. Hitto että on kuuma ❤️ Burana vähän auttoi mutta hehkuu kuin hella kutosella, ja jostain syystä sellainen secsuaalinen himo. Aika jännä että näin kipeenä. :D
20.09.2022 13:27
No voi pikkunen pehmopossu älä ny kehtoo siellä. ❤️ Oot ihan höpsykkä ootko, kyl sää vähä olet nii. ❤️
20.09.2022 13:13
Voi rakas sinun kanssasi ❤️ vanha kuva jnejnejne. ;) Niin niin. ❤️ Tulikin sellainen pieni extempore matka suoraan peittojen alle villapaidan kera. Nousi kuin nousikin se kuume, kahvi hetkeksi auttoi mutta ei kauaa. No onneksi tämä on vain kerran vuoteen, oon sen verran sissi että ihan pienet flunssat ei sänkyyn kaada, no sinä tietenkin kyllä mutta oot kaukana flunssasta. :D❤️
20.09.2022 12:24
Niin siinä oli kaikki mitä olen sinulle kertonut. ;) Todellisuushan voi olla jotain muuta muru ❤️ Saatan myös olla mies, joka on erikoisen viehättynyt plastiikkiin, se voisi selittää paljon, oletko ajatellut. ;) Tai sitten se syöttöpossu mikä sinä sanoit olevasi, voidaan olla kulta samanlaisia jooko jooko pliiiiiis. ❤️ En kerro. :)
20.09.2022 10:58
Siis minä en yhtään ihmettele vaikka yrittäisitkin tehdä. ❤️ Työpäivä on mutta lähden vasta kohta sinne, tänään viilettänyt aamusta vähän siellä sun täällä, tämä on tällaista tämä naisen elämä! ❤️ Millaista miehen elämä on? :D Lähit varmaan kauppaan jo, minäkin tästä lähden tuonne paikkaan salaiseen hihihihihi. :)
20.09.2022 10:12
No on mulla lasitkin, jos tuntuu siltä että haluaa nähdä hyvin ja kauas. :D Ei jokapäiväiset kuitenkaan. Lätsänä mulla on sellainen pipo missä lukee "V*tun päivänsäde" missä on liekkejä sivulla. ❤️ Olen siis aika trendikäs minkä kyllä varmaan jo arvasitkin mussu ❤️ No ei, ihan ponnarilla on. :D Mikä kysymys tuo oli? :D
20.09.2022 09:37
Kyllä olin menossa ja tulin, ihan linssit huurussa. :D Vaikka aurinko kyllä paistaakin aika nätisti.❤️
20.09.2022 09:19
Huomenta ❤️ Heräsin tuossa klo.7.17 herätyskelloon, että ei tässä oikein vielä ole paljoa ehtinyt. Siis mullakin särkee koko kroppaa, vähän sellainen että kuume saattaa nousta, tai ferritiini alhaalla.. Pitää aloittaa raudan tankkaaminen. ❤️ Mutta muuten oikein hyvä aamu! Onko sinulla kaikki hyvin?
20.09.2022 07:47
Piti vielä mättää cheddarjalapenoja kitusiin😅 Nyt valmista kauraa unille.❤️ Hyvää yötä sinnekin kun sänkyyn pääset mussunen. ❤️❤️❤️
19.09.2022 21:57
Tokihan mä mennenin tiedän, sitä taitaa vieläkin olla mökillä. 🤔 Ja isovanhemmilla oli aina ❤️ Tujua tavaraa mutta nostalgista. Voi ei! ❤️ Kuulostaa pahalta tuo nubin jäätyminen, onneksi selvisi, ei tarvinnut amputoida senttejä, huh! 😂❤️ En vielä ole menossa nukkumaan, kävin vasta suihkussa. Saatan vielä syödä jotain, ja pitää rasvailla vähäsen. Bacaroita rasvailen ja läiskin mennen tullen. 😄 Onko siellä kiirusta?
19.09.2022 20:57
Varo ettet paljastu! Sanot jossain sukujuhlissa että "Hei antaisitko tänne niitä plastiikkimukeja!" Ja sieltä jollain suurenee silmät että sinäkö SINÄKÖÖ se olet palstaSebbooo .😅 En minä tiedä hölkäsenpölläystä tuosta tubettamisesta. Juuri kuule mietin että varpaat aivan jäässä, mutta minullapa onkin sellaiset pehmoiset tossut joilla kipittelen ja pyrähtelen ihan ADHD:na sinne sun tänne. :D ❤️ Onhan sinulla mussunen villasukkia jos neulon 18cm sukan sille tärkeimmälle hihi. ❤️ 😅
19.09.2022 20:20
Olisin kovin erilainen ihminen jos miettisin mitä muut minusta ajattelee. ❤️ Ei sillä että oikeuttaisin itselleni sillä minkään tasoisen perceilyn, vaikka joskus perceilenkin. :) Eikait me tässä ketään olla loukattu, no ehkä plastiikkikyrbien tekijät ollut tapetilla turhan usein mutta muuten.😅 Söin sushiia juuri, kohta suihkuun ja sen jälkeen jotain mielenkiintoista internetistä. ❤️ Minusta tuntuu että niiloska on ainoa tubettaja joka nimenomaan ei näyttele ikinä, ainakin sen kuvan saanut mitä nähnyt. 😅 Että aika aidosti höppänä on. Niinkuin me kaikki jollain tavalla ja olosuhteista riippuen vai mitä rakas rupsubebbu.❤️ Sinä siellä niiin, sellanen rubsurape. ❤️
19.09.2022 19:35
5 / 19