Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vertasitko sinä arvon herra minua juuri uimapatjaan??!!!! 😂 Saat kohta oikeasti sen plastiikkinyrkin aunukcees. ❤️
19.09.2022 18:18
Ensimmäisestä puhelimesta puheenollen sain omani joskus ala-asteella jouluna, ai että mä kinusin sitä kesästä asti ja olin valmis ottamaan jopa vanhan halon kunhan sain jonkinlaisen.😂 No ennen joulua tietenkin tutkin kaappeja ja voi sitä onnea kun se 5110 vai mikä olikaan sieltä löytyi.😄 Jouluna piti toki olla tooodella yllättynyt kun sen sai. 🤭😄 Itseasiassa mä muotoilin savesta sinun kokovartalopatsaan johon kiinnitän 18cm plastiikkikyrbeliinin, sen kanssa sitten kuljen tuolla kylillä, laitan kottikärryyn. ❤️ Oletko otettu, luulis olevan ❤️ Hirvee duuni oli.
19.09.2022 17:52
Meinasin lähtee pyörälenkille mutta sade vähän ehkä hillitsee sitä ajatusta, odotan hetken siis. ❤️ Tai lähden käymään kylässä. ❤️ En tiedä vielä, teen mitä haluan ja miltä tuntuu. ❤️Niin sydämet on tärkeitä, onhan ne vähän teinejä mutta palstan vidduiluviidakossa tärkeitä.😂
19.09.2022 16:54
Juuri kotiuduin. ❤️ Vai latexia tänään oih kunpa näkisin. 😍😍😍 Tänään on yllättävän vähän kerennyt olemaan palstalla enkä lirkuttele muille kuin sinulle.❤️ Paljon sydämiä taas viikonlopun kiukkuamisen jälkeen. 😂
19.09.2022 15:41
Söin ja lähdin, tulin ja kohta lähden taas. ❤️ Vitsi mikä keli 🌞 Ja aivan ylipukeutunut, ei ole perceestä aukinaisia nahkabögiä tänään. 🌞 Joko sinä söit lounaan, ja jos sanot jugurttia niin tulen sinne ja isken plastiikkikyrväksellä ottaan❤️😂
19.09.2022 14:07
Kyllä se nyt muistaa tuon yhden lauseen varmaan lopunikänsä. 😄😄😄😄 Mutta tuohon asukokonaisuuteen kuuluu ehdottomasti korvalappustereot ja kovaäänisen teknon kuuntelu, samalla hytkyen. ❤️
19.09.2022 12:50
Sydän rauhoittuu kiinnittämällä katseensa kiinteään pisteeseen ja keskittymällä hengittämiseen. ❤️ No en kattele pettereitä, silloin kun keskitytään syömiseen niin kans keskitytään, ja käydään palstalla kirjoittamassa SeBBOooo lle 😄 Hirveät ruuhkathan noilla on joka sairaalassa tätä nykyä. 😔 Hienosti ajetaan alas yhtä maailman parhainta terveydenhoitoa.
19.09.2022 12:14
En ole yhtään rasittunut. ❤️ Sinua ajatellessa kyllä vähän ottaa syrämmestä pittee hakkee nitroja! Ja peräpukamavoidetta apoteekista. ❤️ Juu ajattelin tilata Laivakapteenin lihapullat ja mummonmuusi, pitää pyytää jotain raksapetteriä syöttää minulle "Noniin laiva tulee suukki aukiii" ❤️ :D Siinä samalla kun laulan velhonhihasta, kyllä ne taas kattoo kun sinne astelee sisään että ei stana taas tuo sekobää tulee älkää ottako katsekontaktia, supina kuuluu vaan. 😅
19.09.2022 11:32
Ai mitä teen no unelmoin sinusta tietenkin, mitään muuta ei elämääni mahdu ❤️ Töitä jos vähän teen ja kaikkea muuta mutta seBBooo on SE AINOA OIKEA. :D Pitää kohta lähteä fiinisti syömään ABC:lle kuten hienot leidit tekee, siellä on tänään hyvä tarjonta mmmm. ❤️
19.09.2022 10:52
En vielä löytänyt 🤔 Jonkinlainen bodycon mekko se pitää olla, ehkä ruusukullan värinen ja kimalteleva.. Etsintä jatkuu ❤️ Tästä tuleekin hyvä päivä, mä päätin näin. Mitäs touhuut rakaaaaas? Minun rakas jeejee miiinuuun SeBBOooo 🤣❤️
19.09.2022 10:11
Join kahvin ja liikenteessä jo. ☺️ En tiedä kahvimerkeistä hevonguggua, nyt taitaa olla jotain Lidlin kenialaista liila pussukka, niin vähän aikaa kahvia juonut että oikeastaan en edes tiedä mikä on hyvää ja mikä ei. 🤤🤣 Käyn nyt paikassa A, palaan asiaan kun olen mennyt Been kautta Ceehen ja sieltä Ööhön. ❤️
19.09.2022 09:07
Huomentttaa mussukka ❤️ Näin taas mielenkiintoista unta. Laitoit jonkun linkin tänne missä oli hahmoja Hopeanuolesta, sitä tuli muksuna kateltua.. :D Niin, laitoit linkin ja kysyit että "Miltä hahmolta näytän?" Minä sanoin jotain että no mistä hjelvetistä minä tiedän. :D Ja yhtäkkiä olinkin kaupassa kyselemässä myyjältä että onko niillä Hugo Bossia minun on pakko päästä haistamaan sitä. :D ❤️ Nyt kahvia!
19.09.2022 07:37
Compuutteri says no.. :)
18.09.2022 21:14
Hyvää yötä orkkuoskari. ❤️❤️❤️ Kauniita unia secsuaalisia kuvia. ❤️
18.09.2022 21:06
Piinasta nimenomaan. :D Saat kutittaa nubilla sisäreisiä ❤️ Kävin jo suihkussa ja pesin hampit, hetki vielä telkkaa ja kynttilöitä ❤️ Kutiatko sinä? Jalkapohjista ihan varmasti. ;) Näen monesti unta että minua kutitetaan kyljistä enkä pysty tekemään mitään asialle, hirveä tunne ja aina siihen herää. Joko söit iltapalan, valkosipulia vaossa ja pakastepizzaa? ❤️
18.09.2022 20:41
Kiljutaan kummatkin, jos nähdään vaikka jossain ihmisten ilmoilla ja kun nähään toisemme niin aletaan kiljumaan ja juostaan karkuun mutta vahingossa samaan suuntaan, sit vaan vilkuillaan toisiamme samalla kun juostaan ja kiljutaan 😅 Kunnes sinä tiput työmaan kuoppaan, ja alat itkemään. Joutuu soittaa ambulanssin auttamaan sinut pois sieltä. Tulen sairaalaan mukaan kun olet murtanut jalat ja kaksi etuhammasta lähtenyt. 😅 Otan kotiini ja hoivaan, enkä ikinä päästä pois, en ikinäääää :D Jäät ikuisiksi ajoiksi sekcuaaliorjakseni, sehän ei tietenkään haittaa koska olen mielestäsi maailman ihanin ja selväjärkisin. ❤️ Onanisti menee mutta nisti ei. ❤️
18.09.2022 20:21
Eihän ne sun pyykit rakas missään parvekkeella kuivu! ❤️ Mä luulen että sä vähän pelkäät minua ;) siksi et ole täällä. :D ❤️
18.09.2022 19:56
Parvekkeelle kuivumaan? Hyvä poika kyllä sinusta vielä oivan aviomiähen joku saa. :D Kai myös laitoit astianpesuainetta pesukoneeseen? ❤️ Sinä oletkin sellainen suklaabebbunen, one cup one sebbo. ❤️ Nyrkkikyllikkisebbo ❤️ Miksi et ole täällä ❤️
18.09.2022 19:30
Niin tulee tippumaan, tämä on lupaus ja tuleva tapahtumaan ja tiedät sen. ❤️ Mitäs touhuut?
18.09.2022 19:13
En nyt vielä ole menossa. ;) Pitää ensin etsiä netin syövereistä pikkujoulumekko ❤️ Jotain seksikästä ja kaunista, mutta ei liian mautonta. ❤️ Sellaista että housusi tippuu jos näkisit minun kävelen edessä. ;) Uiihihihihihiih ❤️
18.09.2022 18:52
6 / 19