Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No mä olen hyvä! Tulkitsijakin! ❤️ Tunteiden tulkitsija! Mikä tuo A.K on? :D
18.09.2022 18:29
No hei se on Anneli unientulkitsija täällä heipatirallukkaa, ja se on 7e/min! Unesi todennäköisesti kertoo jostain naisesta elämässäsi, ehkä et jaksa kuunnella häntä, kiristääkö hermoja? Tuntuuko että päässäsi on vanne jota nuo kuulosuojaimet kuvaavat? Plastiikkinyrkki kuvastaa ehkä omaa tunnetilaasi kun haluat paeta tilanteesta eli pakottavaa tarvetta tunkea aunukceesi asioita. Ihmisillähän usein kun kokevat etteivät pysty muuten ilmaisemaan tunteitaan, niin kohdistavat sitten itseensä kaikenlaisia toimenpiteitä, hyviä ja huonoja. ❤️ Niin ja tosiaan kyllähän tuo selkeästi kuvaa myös sitä että anneli itse perceidenkuningas ja kuningatar on sukeltanut sydämeesi ilman happilaitteita kuin merenneito konsanaan, mutta onko anneli seireeni, sinä mietit? Ei ole, anneli tykkää sinusta myös. ❤️
18.09.2022 17:58
Okei toi gaggahomma meni vähän yli, mutta muuten uh. ❤️ Kyllä minä olen top, lähestulkoon aina ja kaikkialla. :) Se on niinku great hommaa, you know? Sitten varsinkin kun niinku shakettaa siinä miehen päällä että ass heiluu kuin iskuvasara niin yo bro, se on helmee. ❤️ Ku tietäsit vaan honeyyy. ;)
18.09.2022 17:30
Hetken paistoi, nyt on taas harmaata ja sateista, eli siis ihan sellainen nucupäivä. ❤️ Yritän kuvitella tuon asennon mutta tuntuu jotenkin mahdottomalta näillä pituuksilla. Oletko kokeillut ihan sellaista kuin 69? Tai sellaista että minä roikun puolapuissa pää alaspäin sinun pää hautauneena minuun ja samalla läiskin sinu giggeliä nahkavyöllä. ❤️ Toinen ihana asento on ns. "rajuribulirakastelu'" eli mahataudin yllättäessä tulen istumaan päällesi kun olet pöntöllä, sitten on myöskin tämä " härnäys ja tuijotus" eli härnään kauan ja seksikkäästi ja otan giggelin käteen ja vaan tuijotan sitä. ❤️ Ja kaikkein paras on "kekkosen nubbi" eli pää kokonaan anneliin ja sisällä ollessasi sanot 7 kertaa kekkonen. ❤️
18.09.2022 17:01
Täh?! Tottakai me puhutaan, pitkät litaniat meidän rakkaudesta joko se unohtui. ;) Joo voit nuollakin, ja niin tulet tekemäänkin, ihan olan takaa. xD ❤️ Tiukkatie 7C on erakkomökki yhdensuuntaisen tien loppupäässä, vähän samanlainen kuin Evil Dead leffassa, täällä tapahtuu kummia, välillä demoni ottaa minut valtaansa. :) ❤️
18.09.2022 15:35
Tule viritetyllä pappatunturilla, ihan Pekka aikamiespoikana. :D Kuulen jo parin kilsan päästä että ei hjelwetti sieltä se nyt tulee! Äkkiä punaista pitsiä ja vulvasta aukinaiset stringit päälle. ;) ❤️ Sinä ja sun pidot, mennään yhdessä suihkuun pesemään välilihoja. :) Osoitteen olen sanonut monta kertaa eli Tiukkatie 7 C. ❤️
18.09.2022 15:09
Katson juutuubista. :) Olen yksin toistaiseksi, kauan sulla menee jos lähet tulemaan pyörällä, tunti ehkä koska poljet sillä vauhdilla että perce rebee. ❤️ Ja kauan menee että sekcuaalihommat hoidettu, eka kierros hmm sanotaanko 1.07 minuuttia, toinen 3 minuuttia ja kolmas onkin ehkä jo vähän kiven alla, sanotaan 5.02 minuuttia. ❤️ Alas tulla beibe!
18.09.2022 14:39
Olin maalaismessuilla lehmänä pari vuotta, ihan antoisaa ja yhtä kokemusta rikkaampana. :) Joka kesä oli Lypsykisat, eniten lypsänyt voitti rahkabullan, juustoa ja plastiikkinyrkin. :) Eikö nimikin jo enteile jotain tuon suuntaista. :D ❤️ Miksiköhän aina sunnuntaisin tulee katsottua kaikenlaisia ihmedokumentteja, nyt katson siitä columbine koulun tragediasta dokumenttia, silloin joskus 1999 sattunut juttu. Jotenkin kiinnostavaa miten noin sairaiden ihmisten psyyke toimii, tuossahan ei varsinaisesti ollut edes kiusaamista takana, vaan kaksi nuorta poikaa joiden ajatusmaailma kasvanut jostain syystä äärimmäisen väkivaltaiseksi. Masennusta kenties kummallakin, siihen pitäisi enemmän kiinnittää huomiota muutenkin nuorilla, aivojen kemiallinenhäiriö on kuitenkin melko helppo hoitaa jos sen tekee oikein. No mutta se siitä vakavuudesta, tuutko nucacee. ❤️
18.09.2022 14:05
Liian isot vaatteet päällä niin ja sanoisit "anna mami tittii", harmi ei enää tule maitoa. ❤️ Tuli vaan mieleen kun eilen luin jonkun uutisen missä nainen imettää miestään neljä kertaa päivässä. :D Vegaaneja tietenkin, se on ihan oma sekobää jaostonsa, hyvin usein ja yleensä. Joo eilen kyllä tuntui että jotain päivästä puuttuu kun ei sinun kanssa juttele. :( ❤️
18.09.2022 13:33
Tätähän sä halusit tiäks hahahaha xD Voi jessus näitä mielikuvia. Ei vaan, olisi varmasti seksikkäin näky ikinä! Vai olisiko ;) en tiedä. No huumoria hyymuoria en minä ole mikään tosikko. ❤️ Tosin mitäköhän jenna Jaakobbi sanoisi jos hänen varjollaan tulet sepalus auki ovelle, olisiko Hän että "Vihdoin! Tätä minä olen yrittänyt jo kauan!" Vai langettaisiko ikuisen visvasyylän. :D
18.09.2022 13:11
Polvisukat ja korkokengät.. ;) Missäs sinä sen asun näkisit vaikka ostaisinkin?! :D ❤️ Saako esittää toivomuksia sinullekin? No elikkäs, puvunhousut ja valkoinen kauluspaita. ❤️
18.09.2022 12:45
Kävin Lidlissä, sinne oli tullut myyntiin LEDERHOSENEITA hahah voitko kuvitella, ja naisille sellasia "saksalaisia" mekkoja. :D En ostanut. Mutta ostin rahkakakkua, Käsekuchen suoraan alpeilta.. :) Toivottavasti broidisi tervehtyy.❤️ Joo minunkin pitää tänään vähän pyykkiä pestä kappas! ❤️
18.09.2022 12:23
Olet mysteeri niin kauan kun en näe sinua livenä ja sanot tunnuslauseen "Annelin rassaus" 😂 Mulla on arabianlautasia niitä ala heittelemään mutta haetaan ikeasta heittolautasia 😂 Lähden kohta ruokakauppaan. ❤️ Teitkö muuten mitään aloituksia eilen minua koskien 😉
18.09.2022 11:20
Olet hyvin tärkeä mysteerisebbo, senhän sinä haluat kuulla eikö ;) Ja olethan sinä, vaikka ollaankin VAIN PALSTALLA horisemassa. :D No elämä on valintoja. :)
En minäkään agressiivinen ole, no ehkä joskus saattaisi lautaset lentää yläviistossa mutta varsinaisesti en satuttaa halua :D Ehkä meidän juttu toimii parhaiten etäältä ja kirjoittaen. :D
18.09.2022 10:49
Kirjoittelin palstalle katkeria aloituksia ja vidduilin pitkin internettiä xD No ei, tein hyvää ruokaa ja kutsuin tinderdeitin käymään. :)
NO EI xD Kävin Hämeenlinnassa ja vähän shoppailemassa, SE auttaa vidudukseen, ihan itse aiheutettuun niin. :) Minulla aina vähän krapulassa pimahtaa joku verisuoni, muttta ota kohteliaisuutena, se meinaa että olet jokseenkin tärkeä. ;)
18.09.2022 10:24
Poistit vanhan? Siis mitä, oletko sinä yhtä tuittupäinen kuin minä, ajatella. ;) Ihan hyvin nukuin, ja pitkät unet melkein 12h. Sinusta on tullut jo sellainen rutiini päivään että on vaikea olla kirjoittamatta. :) Kuis siellä?
18.09.2022 09:58
Teitkö sä uuden profiilin..... :D ok
18.09.2022 07:04
Tämä ei ole minulta. ;)
17.09.2022 19:38
No tuotanoin, en isäni ikäistä ihan heti ole ottamassa kiitos kuitenkin. ;)
17.09.2022 19:30
❤️❤️❤️
17.09.2022 18:15
7 / 19