Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noseanneli
profiilit
noseanneli
noseanneli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
370
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis todella paljon vanhempi.😉 Vohohoiii mussu älä ole mustasukkainen. 😉❤️ Ja vaikka onanoisinkin itsekseni niin tulen noin minuutissa, mitään sisäistä toimintaa edes tarvitse. ❤️ Menee nyt hakemaan se 7 kiloo ainakin! 😄 Meneeeee😄 Ei vaan, hae pizza. ❤️
16.09.2022 16:06
Vanhempi mies on hän. 😉 Vähän siivoilen tässä ja vaihdoin lakanat, joka perjantai pitää vaihtaa. Saunan jälkeen ihana mennä puhtaisiin lakanoihin onanoimaan yksinään. 😟 Ostin Turun makeismestarin mokkasuklaafudgea. ❤️ Limuja juon tosi harvoin, energiajuomia en ikinä. 😡❤️ Käy nyt hakee vähän nameja hyvä mies! Ota 7 kiloo 😄❤️
16.09.2022 15:46
Pari viikkoa niin olen siellä taas kun sepeli tyhjentänyt kumin, vai laittaakohan se tahallaan huonoja renkaita. 🤔 Juu kaikki vaihtoi sisäkumia myöten. Miul on sellainen tavan maastopöyrä kirkuvan pinkki jossa fallos kuvioita. 🍆 Alkoi kaatamalla sataa noin 107m ennen kotia, viiletin kuin tuulispää mascarat poskilla kuola valuen! 🤤🤩 Ajatellen kotona odottavaa SeBBOooo sammakkoa! On jotenkin tahmean tuntuinen, ja vähän sellainen hmmm jotenkin semihappaman
jugurtinomainen tuoksu🤔 voi SeBBOooo ❤️
16.09.2022 15:07
Näinhän se on. Mutta kukaan pölvästi tule palstalle loukkaamaan kuin omaa pahaa oloaan, ja sen olotilan poistamiseksi ei tasan tarkkaan auta se että loukkaa muita, päinvastoin ja isolla peellä.
16.09.2022 14:34
Nyt kulkee taas! Tosin oli ilman mitään hienouksia, eikä maksanut kuin 10e, mun mielestä aika vähän. Tosin olen kanta-asiakas upean sepeliin osumisieni takia. 😂 Pitäis ostaa uusi pyörä. 🤔 Mutta toisaalta on jo sellainen tunneside tähän. Joko kotona jugurttipurkkierkki? ❤️
16.09.2022 14:31
Ihan mukavaa duunia on. ❤️ Jalan sain väliin tähän jo parisen vuotta sitten, opettelua opettelua vieläkin. Palataaaaaaannnnn. 😘
16.09.2022 13:36
Olipas oksettavia kommentteja. Omissa harhoissa ei kannata lähteä ainakaan loukkaamaan täällä ketään, kaikki ei välttämättä ole yhtä "vahvoja" tunne-elämältään kuin se jolle kuvittelee vastaavansa.
16.09.2022 13:34
No voi tätä mielenmaisemaa sisäpiiriksikin kutsua joo 😂 kaikenlaista ❤️ Nyt ei sada, lähen kohta hakemaan tsygeliä, saa nähä onko laitettu mitä hienouksia, se plastiikkimulghu ainakin, kauheen kokoinen tööttipasuuna pyöräkello jolla voi pelästytellä mummoja kun hurmiossa polkee. ❤️ Ei ole sateenvarjoa mutta sadetakki on, eli ne nännitupsut. ❤️ Kai sulla on ryhmä hau sadetakki rakas? ❤️
16.09.2022 13:20
No tietenkin olen syönyt basckababeria. xD Matto! Ihan oikein, Aina kun joku astuu päälle sanon " Tervetuloo haluatko peremmälle anneliin?" ❤️ Olen siis koko päivän höröttänyt tuota mikä boogie juttua, ihan randomeja purskahduksia kun se tulee mieleen ❤️ Miten voin olla näin hauska, en tiedä eikä tiedä kukaan muukaan. ❤️ HHAHAHAHAH! xD Nyt kahvia äkkiä. ❤️ Ja söin kreikkalaista salaattia suoraan kreikasta, tai lidlistä. :) Mitäs sää söit?
16.09.2022 12:50
No en minä tiijä! Joku plastikkikyrsien muovailutehdas 😂 Baskapaperitehdas? 😂 Makarooninkasvattaja? Aika lähelle meni, yksi arvaus olen nimittäin Kirkkoherranviraston nurkassa yksin seisova jukkakukka. ❤️
16.09.2022 12:30
Anneli odottelee 18cm jörnijäukkelia. ❤️ Ota bötkö käteen ja viuhahda, samalla huudat "Anneliiiii oi Anneliiiii ma rakasta sua tosi muchooo!" Sen jälkeen takaisin sinne toimistoosi ja loppupäivän oot ihan normaalisti niin kuin mitään ois tapahtunutkaan vaikka ihmiset kattoo et stana mikä hjuyllu. ❤️ Tuu kattoo mutta postista et löydä 😉
16.09.2022 12:01
Ups kävin jo, ketjukolarihan siitä aiheutu jos ei muuta. ❤️ No ehkä se aurinkokin kohta sieltä tulee. :) Joo tässä juuri nojailen seisten kyynärpäät ja toinen jalka pöydällä, ihan niin kuin odottaen jotain, mutta mitä! Saammeko koskaan tietää? Mitä ihmettä tapahtuu annelin elämässä seuraavaksi? Ketä Anneli odottaa? Onko Anneli ihan valmista annelia? Jännityksellä ensi jaksoon. Ja kamera hiljaasti tarkentuu annelin anneliin. xD ❤️
16.09.2022 11:15
No kokeilen kokeilen! Tule läiskimään sillä poskia fiu fiu siitäs saat :D ❤️ Se oli tuo BORnoPYäräiLiJät & HUOLTO oy. Siellä myös asennetaan satulaan sellaisia polkemisen tahdissa liikkuvia plastiikkeja ohhoh no nyt sehän laitetaan! ❤️ Menen kohta tanssimaan aurinkotanssia ulos, twerkkailemaan autotielle, ja jos ei aurinko ala paistamaan niin ainakin jotkut näkee sen mihin aurinko ei paista. ❤️❤️❤️
16.09.2022 10:43
Silkinpehmä+nubbi+❤️+Kuin+aamukasteen+hivelemä+luumu.+❤️+:D+Tänään+lähden+tuossa+puoli+kahden+pintaan,+haen+pyörän.+Ja+sitten+kottiin,+no+ehkä+kaupoillekin.+Ja+sexshoppiin+hakemaan+hoitsu-asu+sinua+varten,+saat+peräruiskeen+ja+krooniseen+banetukseen+lämmintä+reikihoitoa,+vai+oliko+se+reikähoito,+no+kuitenkin.+❤️+Moneltas+ite+lähet+lätkii?
16.09.2022 10:18
Huomasitko+kun+olin+laittanut+sammakolle+ihanat+leopardistringit?+❤️+Pitää+olla+kato+vähän+samiksia.+Mutta+siis+joo+kun+eihän+mulla+oikein+ole+mitään+plastiikkia,+siksipä+olin+silloin+tilaamassa+sitä+18cm+jortikkaa!+Tosin+enemmän+sen+oikean+lihan+kannalla+tässä+asiassa+tiäksä.+❤️+Ja+tiädäthän+sinä.
16.09.2022 10:01
Bäk+tu+bisniss.+❤️+Kävitkö+jo+tutkii?+Ja+salalaatikot+myös,+mitkä+täynnä+anuztabbeja+ja+jelly+jortikoita+ym.+willy+tavaraa.+😉+Alkaa+muuten+vähän+kirkastumaan+🌞+Ehkä❤️
16.09.2022 09:23
No+en+huijaa+usein.+❤️+Toi+nyt+oli+sen+verran+hyvä+juttu+että+naureskelen+edelleen+täällä+itselleni.😅😅😅++Voisin+antaa+sille+nimeksi+vaikka+SEBbOooo+sammakko.+❤️+Joo+kirjoittele+minulle+vaan,+ei+punkkua+tänään.+❤️+Lähen+ihan+just+töihin,+mutta+palaan+asiaan+taas.+❤️
16.09.2022 08:22
.....oikeesti+siis+ihan+sellainen+pieni+pehmolelu,+en+huijannut+siinä.+❤️
16.09.2022 08:07
No+siis+minua+vähän+isompi+se+sammakko,+ja+kikattaa+kun+painaa+mahasta+ja+välillä+sanoo+"Mikä+boogie?"+tai+"+Mikäs+kiire+tässä+valmiissa+muailmassa"+Yöllä+se+meni+jotenkin+tilttiin+kun+alkoi+kuulua+vaan+"Boogie+boogie+boogie+boogie..."+Olin+varmaan+hinkuttanut+sitä+liikaa,+oli+pakko+laittaa+kaappiin+se,+tuolla+se+edelleen+boogailee.+😂😂😂😂😂❤️+Se+oli+sellainen+linnanmäellä+tyypillisesti+nähtävä+kilpailu.+❤️
16.09.2022 08:03
No+ei+tuu+mies+eikä+ystävä+eikä+miesystävä.+❤️+Pääsee+ihan+yksin,+saunakauhan+kanssa...😉😂+Ai+sitten+lähdet+kun+tunnet+rakkauden+kutsun?+Niin+joo+olit+kilpikonna,+että+siinä+vähän+kestää+kun+tänne+asti+pääset+🤪+Voitin+muuten+eilen+yhdessä+kilpailussa/kisassa/pelissä+pehmolelu+SAMMAKON,+eikä+siinä+vielä+kaikki...+Siinä+lukee+"ILY"+varmaan+jotain+nuorison+slängiä.+😂+Tämä+on+ihan+tosi+juttu+❤️
16.09.2022 07:42
9 / 19