Vapaa kuvaus

Aloituksia

41

Kommenttia

1851

1. kookoo5 :n Suurenmoista Hyvää Sanomaa

Minähän olen vuosikausia kertonut eksyneille jt poloisille Peräilman vuodattamisen siunauksellisuudesta. Tässä myös lääk
    Jehovan todistajat
    2
    192
  2. Nuori lahtelaismies uhkasi tappaa ex-pääministeri Vanhasen ja tämän puolison, tuomittiin sakkoihin

Tarina ei kerro tarkemmin, tuliko sakot uhkauksesta. Vai siitä, ettei onnistunut.
    Yleistä politiikasta
    1
    191
  3. Tärkeä tiedustelu jt

Tiedustelisin jt, että kiihtyykö teillä Peräilman päästely näin herramme syntymäjuhlan, joulun, lähestyessä? Kun olen se
    Jehovan todistajat
    3
    190
  4. Uusi tulkinta

Olen suorittanut henkisttytyneen uudelleen tulkinnan tästä kuuluisasta jakeesta. ”Tämä sukupolvi ei missään tapauksessa
    Jehovan todistajat
    3
    187
  5. Henkistyytynt ilmoitus palstalaisille

Ilmoittaisin niinku palstalaisille henkistyytyneen ilosanoman. Ei tullut Peräilmaa. Eikä tullut jeesus. Vaan tuli potra
    Jehovan todistajat
    4
    187
  6. Henkistyytynyt kysymys

Voisivatko palstan tietoviisaat vastata mistä mahtaa olla kyse. Siis tota ninku olen suurella ilolla ja tyydytyksellä ha
    Jehovan todistajat
    0
    181
  7. Nyt vihdoin löytyi erinomaisen tärkeää tietoa.

En löytänyt henkistyttyneestä tutkiskelusta huolimatta raamatusta tietoa tästä erittäin olennaisesta jokapäiväisestä tap
    Jehovan todistajat
    3
    177
  8. Kivasti menee!

Tuli Himmelgerätiini viesti jeesukselta taivasta, että hyvin meni joulu taivaassa. Lanttuloora ja jouluinen taivaan her
    Jehovan todistajat
    3
    175
  9. Erinomaisen tärkeää tietoa

Onhan hömppämediassa sentään hyviäkin artikkeleita ehkä tärkeimmästä asiasta maailmassa. Ja ei, se ei ole jeesus. htt
    Jehovan todistajat
    0
    172
  10. Erikoinen sattuma

Luin uutisen, että: Mies tapettu Pieremällä. Mutta samalla jeesus kopautti olkaani ja kehotti, lueppa uudestaan. Toden
    Jehovan todistajat
    0
    171
  11. Uusi tietovisa

Tälläinen pikku kilpailu: kuka arvaa puuttuvan sanan oikein. Eli lause: jeesus tulee pian, mutta sitä ennen tulee P_ _
    Jehovan todistajat
    0
    166
  12. Mitä minä sanoin: raamattu oli oikeassa

Kuten raamatussa sanotaan, laiskiaiset (siis eläin) laskevat kuin laskevatkin Peräilmaa. Monet ovat täällä vähätelleet
    Jehovan todistajat
    2
    162
  13. Suurenmoinen uutinen

Hallintoelin on suorittanut henkistyneestti Tyrnävän pottuyllioppiston supertietokoneen avulla uudelleen tase russelin
    Jehovan todistajat
    5
    155
  14. Yllättävä sattumus tänään

Tänään tuli Peräilmaa siihen malliin, että olin aivan varma, että jeesus tulee ja maailmanloppu alkaa. Oliko/onko ollut
    Jehovan todistajat
    2
    152
  15. jeesustiedoitus

Tänään odotettavissa Kärsämäellä. Etelästä alkaen heikko lännen ja lounaan välille kääntyvää tuulta . Otolliset tuuliolo
    Jehovan todistajat
    1
    148
  16. Russelin salainen kirjoitus vihdoin käännetty

Nyt jeesus ilmoitti minulle, että kauan kadoksissa ollut tase russelin kirjoitus on saatu vihdoin käännettyä suomeksi.
    Jehovan todistajat
    1
    141
  17. raaamatullinen kysymys

Darwin sanoi eliöiden selviytymisestä evoluutiossa, että ei älykkäin, vaan sopeutuvaisin selviää. Miten tämä palstalaist
    Jehovan todistajat
    2
    138
  18. Tärkeä viesti jt

jeesus ilmoitti Himmelgerätini välityksellä, että taivaassa järjestetään vuosiviikon mittaiset ekumeeniset MMXXV Peräilm
    Jehovan todistajat
    0
    126
  19. Muistakaa !

Muistakaapa jt laskea raamatullisesti Peräilmaa myös viikonloppuna.
    Jehovan todistajat
    0
    118
  20. Pitää suorittaa ulostempaus!

Painavaa henkistyettyää tekstiä. Tähän astisista varmasti kaikkein tarkin käännös ilmestyskirjasta. kookoo5 kääntämä. j
    Jehovan todistajat
    0
    118