kookoo5

Aloituksia
39
Kommenttia
1591
Siunattua informaatiota
https://kotiliesi.fi/terveys/ilmavaivat/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawGSYvVleHRuA2FlbQIxMQABHdeB5153Uusi tulkinta
Olen suorittanut henkisttytyneen uudelleen tulkinnan tästä kuuluisasta jakeesta. ”Tämä sukupolvi ei missään tapauksessa4152Kivasti menee!
Tuli Himmelgerätiini viesti jeesukselta taivasta, että hyvin meni joulu taivaassa. Lanttuloora ja jouluinen taivaan her3149kookoo5 :n Suurenmoista Hyvää Sanomaa
Minähän olen vuosikausia kertonut eksyneille jt poloisille Peräilman vuodattamisen siunauksellisuudesta. Tässä myös lääk2144Suurenmoinen uutinen
Hallintoelin on suorittanut henkistyneestti Tyrnävän pottuyllioppiston supertietokoneen avulla uudelleen tase russelin6138Nuori lahtelaismies uhkasi tappaa ex-pääministeri Vanhasen ja tämän puolison, tuomittiin sakkoihin
Tarina ei kerro tarkemmin, tuliko sakot uhkauksesta. Vai siitä, ettei onnistunut.1133Henkistyttetty ajankohtainen runo
Luin juuri suuren runoilijan Picasson runokirjoja. Sain impspiraation kirjoittaa oma runo. Lunta tulee, talvi tulee, jou2133Historiallinen löytö Öljymäeltä
Öljymäeltä löytyi kirjoitus kallioseinämästä vuonna 1910. Se oli selvittämätön aina näihin päiviin asti. Mutta nyt se2130jeesustiedoitus
Tänään odotettavissa Kärsämäellä. Etelästä alkaen heikko lännen ja lounaan välille kääntyvää tuulta . Otolliset tuuliolo1128Erinomaisen tärkeää tietoa
Onhan hömppämediassa sentään hyviäkin artikkeleita ehkä tärkeimmästä asiasta maailmassa. Ja ei, se ei ole jeesus. htt0125Uusi tietovisa
Tälläinen pikku kilpailu: kuka arvaa puuttuvan sanan oikein. Eli lause: jeesus tulee pian, mutta sitä ennen tulee P_ _1125Yllättävä sattumus tänään
Tänään tuli Peräilmaa siihen malliin, että olin aivan varma, että jeesus tulee ja maailmanloppu alkaa. Oliko/onko ollut2125raaamatullinen kysymys
Darwin sanoi eliöiden selviytymisestä evoluutiossa, että ei älykkäin, vaan sopeutuvaisin selviää. Miten tämä palstalaist290Erikoinen sattuma
Luin uutisen, että: Mies tapettu Pieremällä. Mutta samalla jeesus kopautti olkaani ja kehotti, lueppa uudestaan. Toden082Tärkeä viesti jt
jeesus ilmoitti Himmelgerätini välityksellä, että taivaassa järjestetään vuosiviikon mittaiset ekumeeniset MMXXV Peräilm081Pitää suorittaa ulostempaus!
Painavaa henkistyettyää tekstiä. Tähän astisista varmasti kaikkein tarkin käännös ilmestyskirjasta. kookoo5 kääntämä. j077Russelin salainen kirjoitus vihdoin käännetty
Nyt jeesus ilmoitti minulle, että kauan kadoksissa ollut tase russelin kirjoitus on saatu vihdoin käännettyä suomeksi.177- 075
Nyt se löytyi
Niinkuin kookoo5 on ennustanut, on löydetty pietarin vossiloitunut Peräilma, jonka pietari päästi öljyppuulehdossa pääsi064