Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo5
kookoo5
kookoo5
Vapaa kuvaus
עֲזָאזֵל
Liittynyt 3v sitten
44
aloitusta ·
2300
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä on.
Esimerkiksi evankeliumeissa on liki suoria lainauksia vaarao Kaa-s- hua II kamelisiittolan dromdeaarien astutusohjeista. Ja danielin kirjassa on samankaltaisuuksia ja liki suoria lainauksia kaldealaisesta Lasten Suureesta Satupapyyryksestä. Ja raamatun kirjoissa on ristiin suoria lainauksia toisista raamatun kirjoista niin paljon, ettei niistä ota pirukaan selvää. Etenkin Peräilmaa ja Raappahousuja käsittevistä aiheista on näitä lainauksia hyvin runsaasti.
Mitäkö niistä ajatella? Mitäpä sitä saduista sen kummempaa pohdiskelemaan. Parempi vain lapata Hernevelliä, vetäistä Raappahousut kaikkiin kolmeen jalkaan, ja lasetella Peräilmaa.
21.06.2026 10:58
Lopettakaa valheet ja laskekaa sen sijaan kinttua kohottaen Peräilmaa. Sillä niin teki raamatun mukaan maria, joka seurasi lieden ääressä Hernevellin valmistumista jessulin ja opetusaikuisten kolmanneksi viimeiselle aterialle. Hän oli valmistanut raamatun mukaan myös ison tasssillisen verilättyjä, sillä niistä jeesus raamatun mukaan kovasti tykkäsi. Koska ne ja Hernevelli yhdessä kehittivät niin siunauksellisesti Peräilmaa.
21.06.2026 05:07
1. Opettele lukemaan 2. opettele ymmärtämään lukemasi. 3. opettele rekisteröitymään, kyllä se yuouhwa-setä näkee, että olet tekemässä syntiä netissä ja keskustelupalstalla. 4. opettele olemaan huutelematta vieraisiin pöytiin. Katsos kysymys on osoitettu tälle Anonyymi00004-idiootille. Ei vähä-äly Anonyymi00009:lle.
Minä nyt tämän kerran opastan. Tästä kysyin tarkemmin:
"voimallinen loppuelämän rangaistus!" Kerro ihmeessä, mikä rangaistus minua odottaa.
HOHOHOHOHOHOHOHOOOOO!
21.06.2026 04:23
Älähän nyt täytyy antaa tunnustus yiouhwa-sedälle Peräilman keksimisestä ja asentamisesta liki kaikkiin eläviin olentoihin.
20.06.2026 13:24
Älä. Kerro tarkemmin. Myös rasvaiset yksityiskohdat ja erityisesti Peräilmaan liittyvät asiat.
20.06.2026 10:54
Tässä Oikea, virheetön käännös.
Johanneksen 14:28:ssa:
”Te kuulitte, että iloitsisitte siitä, että menen tulen takaisin, iloitsisitte siitä, että menen minä sanoin teille: minä menen tulen takaisin iloitsisitte siitä, että menen pois ja tulen takaisin teidän luoksenne. Jos rakastaisitte minua, tulen takaisin niin te iloitsisitte siitä, että menen Isän luo, sillä Isä on iloitsisitte siitä, että menen tulen takaisin minua suurempi.”
20.06.2026 05:05
raamatun mukaan jessuli sanoi opetusaikuisilleen, että hän on täysvaltainen Peräilmaruhtinas maan päällä, ja jonkun matkaa maan allakin. Se oli syy miksi Kaiffas oli niin tuhma jessulia kohtaan: hän oli kateellinen, hän olisi itse halunnut olla se täysvaltainen Peräilmaruhtinas.
No kateus teettää kaikenlaista. Kuitenkin tarinalla on onnellinen loppu. Sillä huilattuaan kolmisen päivää, jessuli nousi, laski Peräilmaa ja alkoi käymään. Käytyään vähän matkaa Emmauksen tietä, törmäsi Kaifffaaseen. Sopivat ja löivät kättä päälle, laskivat Peräilmaa ja lähtivät Kentsareetin järvelle yhdessä uimaan.
20.06.2026 00:19
Voi olla katilla tuskia, mutta naapurin jt mies sanoi, että se vasta satuu, kun kissa nappaa kikkelistä tattispalan päivälliseksi. Naapuri kertoi erään vanhimman pitämästä henkisttytneestä esitelmästä konventissa. Eli näinhän kävi raamatun mukaan myös vaaraon kamelisiittolan rengille, ersk-a-ton'hille. Hän laski tallin nurkalla laulellen vesiä ja Peräilmaa. Ja samassa ilmassa näkyi vain suhahdus, kun karvainen tallikissa vei poloiselta ersk-a-ton'hilta tattispalan.
19.06.2026 20:48
Ei se mielikuvitushahmo mitään ymmärrä. Ei yhtään mitään. Mutta jt pomot ymmärtävät rahuskin päälle. Siksi siellä salilla ja kentällä uskiskarjan pitäisi käydä. Niin ja kyllä ne jt varajeesukset Hernevellin ja Peräilman päällekin ymmärtävät.
Sillä raamatun mukaan jeesus sanoi opetusaikuisille Kalileassa öljypuun varjossa huilatessaan, että kylläpä se maria-äiteen Hernevelli sitten puskee Peräilmaa oikein somasti. Ihan tulee isukki taivaassa mieleen.
19.06.2026 15:40
Syntisi on kyllä hirrrmuinen. Oikeastaan raamatun mukaan tuosta tulisi rangkaista joko niin, että vanhimmat asentavat seetripuisen tapin rektumiin, jottei syyllinen pääse yhtään nauttimaan Peräilman päästelystä. Tai sitten joutuu 607 päiväksi luovuttamaan Raappahousunsa takavarikkoon vanhimpien valvontaan. Ja luonnollisesti Hernevellin nauttiminen on ehdottomasti kielletty.
Että kannattaa seuraavan kerran miettiä, mitä suustaan päästelee.
18.06.2026 18:49
Tämä on mahtava ilmoitus. Tuonne on päästävä. Jospa saisivat vielä parannettua tunnetusti loistavaa Peräilmäkykyäni. Jos tuolla voi esittää toiveita, niin pyytäisin vähän lisää jäykkyyttä lutavieeteriini, vaikka se parasta Kruppin erikoisjousiterästä onkin. Aina Peräilman ääni voi muutaman desiBaalin voimakkaampi olla, etenkin alataajuuksilla. Siittä hameväki tykkää enänmpi.
18.06.2026 12:29
Ei toki. youhwah-sedän käskystä jt naiset valmistavat jo iiisoissa kattiloissa Hernevellijä, jotta konvehtitunnelma olisi kohdallaan. Ja jt lapset ja avustavat kerubit tilkitsevät pikku käsillään käytöstä poistetuilla Raappahousuilla kovehtirakennuksen ilmanvaihtoritilöitä, ovia ja ikkunoita, jotteivät raitisilmavuodot pilaisi konvehtitunnelmaa. Ja on varmoja tietoja, että jessuli ja itse pyhä henki olisivat kunniavieraina. Heille on varattu kullitetut lautaset ja lusikat Hernevelliehtoollista varten. On odotettavissa taas hieno henkisttyttetty jt Peräilmakonvehti.
18.06.2026 02:13
jt Peräilmaoppi on kyllä raamatun mukainen. Ja jt myös noudattavat kohtuulisen hyvin raamatun Peräilmarikkaiden ruokien suosituksia. Esimerkiksi toiseksi viimeisen opetusaikuisten ja jessulin aamiaisen menu oli kaikkien ruokalaijien osalta täysin raamatun mukainen. Ja kuten apostoli paavali kiittele youwah-setää taivaaseen lähettämässään kirjeessä: "Mainiosti siunaantui Peräilmaa, kiitokset youwah-setä. Ja jessulilta terkkuja, kohta nähhää, isukki. Pistä Hernevelli lämpiämään."
17.06.2026 22:40
Vielä monenmpi on hyvä laskemaan Peräilmaa.
17.06.2026 03:24
Omnipotentti yoywah-setä tietää, Ja kyllä jeessulikin kertoo, kun nätisti kysyy.
17.06.2026 03:21
Minulle opettiin demonin käyttäytymismalleja jo demonien lastentarhassa tuhansia vuosia sitten Kärsämäellä ja exkursiolla Epytgissä vaaraon ylipapin riivaus- ja Peräilmakurssilla Teepan temppelissä ja yhdessä pyramiitissä. Kaiholla muistelen Peräilmayliopettaja Kaas-u-hothia.
16.06.2026 23:12
Sinua ainakin vaivaa heikko kirjoitustaito ja suomen kielen osaaminen. Yleensä sellaisia uskiksia vaivaa myös Peräilmaumpi. Siksi he ovat niin kiukkuisia ja epätoivoisia. Pyydä jessulilta apua. HOHOHOHOHOHOHOOOO!
16.06.2026 23:01
Kyllä. Katsos huumori on sellaista joka naurattaa spontaanisti älykkäitä, mutta tyhmiä ei. Eikä se aukene tyhmille edes selittämällä.
16.06.2026 13:21
Tuossa on munkki Onaniaksen 6. vuosisadalla Tyrnävällä tekemä käännösvirhe. Oikea henkistyytnyt kreikkalaisten jt-torikauppiaiden tekemä um-käännnös on seuraava.
jeesus sanoi Johanneksen 6:38:ssa oikeasti näin:
”Minä olen tullut alas taivaasta, päästelemään Peräilmaa, en Peräilmaa, vaan hänen tahtonsa lasettelemaan omaa niiku mukaisesti päästelemään Peräilmaa, joka lasettelemaan omaa päästelemään Peräilmaa on lasettelemaan omaa lähettänyt minut. Niiku”
Tämä reikkalaisten jt-torikauppiaitten henkistyttetysti tekemä um-käännös kuulostaa varsin selkeältä ja yksiselitteiseltä, eikö vain.
15.06.2026 22:27
Silloin et ymmärrä jt-huuhaan syvintä olemusta. Pyydä jessulilta apua. Myös se, kun harjoittelee itse päästelemään raamatun mukaisesti Peräilmaa auttaa ymmärtämään oikeaa sivistynyttä jt-Peräilmahuumoria.
15.06.2026 22:11
5 / 115