Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Ei hätä ole tämän näköinen.

Tuskin juttuni bemarikuski on kenenkään tunnistettavissa.
    Kyse olisi lähes seitsemän oikean loton arvonnan todennäköisyydestä.

Täällä kirjoitan omakohtaisia tapahtumia ja ((vieläkin olen ""satavarma"",että ko tapaus ei ollut mikään sovininismi/feminismi asia,vaan on "tuhatvarmaan"raadollinen nykyajan elämäntyylin ilmentymä.Minulle,heti,enemmän)).
    Tätä älä käsitä yksyhteen)).

Ei tämänikäinen enää osaa sellaista tapahtumaa muuksi käsittämään,joten mihinkäs minä karvoistani pääsen.

jk.Täytyy myös antaa sinulle pieni risu,koska tuolla ylenpänä "sorruit"esinntymään" miesten edustajana kertomalla "miehen näkökannan" yhdessä asumisen hyödyistä/haitoista.
    Sinun kannanotosta sanoudun totaalisesti irti,vaikka mies olenkin,mutta yli kolmekymmentä vuotta yhteiselämää saman puolison kanssa on antanut monessa mielessä aivan vastaisen kokemuksen avioliiton eduista/haitoista ja rakkaus ja ystävyys kahden ihmisen välillä ei ala edes asioita "teoriosoimaan"vaan kyse on kokonaisvaltaisesta kahden aikuisen hekisestä hyvinvoinnista ja yhteiselämästä lasten tulevaisuuden eteen,jos sellaisia on heille siunaantunut.

Siis, älähän ryhdy yleistämään ja puhumaan toisten nimissä asioista,joihin et ole saanut edustusoikeutta.

Muuten kyllä olen noin yleisellä tasolla naistenmies.Ja tämän saa sitten käsittää mitenpäin vaan,mutta olen ehdottoman yksiavioinen ja perhe-elämästä nautinnon saava onnellinen mies,josta"tilaisuuskaan"ei tee varasta,saati puolison pettäjää.
  2. "riitelee",eikä tarkoitus sen kummemmin ole suututtaa,mutta toki tunnustan,että ylilyöntejä tapahtuu.

Se vaan on näin,että jos emme ole asioista samaa mieltä niin helposti käsittelemme vastapuolen kommentit väritetyin lasein.

Silti vieläkin sanon,että Eu:lla ei ole ollut eikä vielä aikoihin taida olla omaa perustuslakia vaan on sopimuksia joita tarkoitat ja joiden tarkoituksen uskoisin tietäväni.

En ole mitenkään luuloitellut,saati väittänyt,että venäjänkauppa olisi mikään läpihuutojuttu,mutta Eu-sisäpiirikaupan kehittymiseen verraten se antaa aivan ylivertaisen mahdollisuuden meille tässä lähinaapurina hyödyntää omaa osaamistamme heidän kehittyvillä markkinoilla.

Tällä en missään muodoin tarkoita esim.Karjalan metsien hakkuiden tyyppistä rosvoamista paikallisen harmaan talouden avustuksella.

Enemmänkin tietotaidon rakentamisen,ympäristön ym.kestävän ja myös Venäjää hyöhyntävää toimintaa.en mitään pikavoittohuijjaamista.

Sanot,että olet livenä katsonut idänkauppaa ja tiedät,että siinä uponnut rahaa enemmän kuin siitä on hyödytty.
    Se on kyllä sellaista 'mutufaktaa',että siihen en ota sen enempää kantaa vaan kukin lukija kohdaltaan saa arvioida,miten korkealle tälläisen omakohtaisen "katsomisen"noteeraa suhteessa viralliseen tietoon.

Tämä näin ensimmäisenä aamunaloituksena.

Ja Hyvää huomenta niin sinulle,kuin palstalaisille yleisesti.