kun täällä näköjään kaikenlaista kysellään, niin panenpa minäkin mieltäni askarruttaneen kysymyksen peliin:
Naisille:
kuinka usein 100 rakastelu/naintikerrasta saat OIKEASTI orgasmin?
Oletko koskaan joutunut näyttelemään että sait orgasmin vai toteatko vaan että jäin taas ilman?
Kuinka tärkeää sinulle on orgasmin saanti rakastellessa asteikolla 1-10?
Oletko koskaan elämämäsi aikana onanoinut ja jos niin onko millaisia apuvälineitä mukana?
Oletko tyytyväinen nykyiseen seksielämääsi ja kuinka usein kuukaidessa harrastat seksiä?
Miehille:
Kuinka tärkeää teille on se että nainen 100 %:sti saa orgasmin kanssanne ja miksi?
Onko partnerilla mitään väliä kuka se on silloin kun oikeasti kauheesti panettaa?
kuinka usein harrastat seksisä kuussa ja oletko tyytyväinen seksielämääsi?
Lopuksi olisi vielä kiva tietää ikä ja siviilisääty sekä mies vai nainen vastaajana?
Kiitoksia etukäteen :)
Orgasmi
39
4323
Vastaukset
- Pekka Karuna
"Kuinka tärkeää teille on se että nainen 100 %:sti saa orgasmin kanssanne ja miksi?"
Onhan se kiva, että nainen saa orgasmin. Jos sitä ei saa, niin luulen että se vaikuttaa halukkuuteen jatkossa.
"Onko partnerilla mitään väliä kuka se on silloin kun oikeasti kauheesti panettaa?"
Tottakai sillä on väliä!
"kuinka usein harrastat seksisä kuussa ja oletko tyytyväinen seksielämääsi?"
Seksiä harrastan keskimäärin kerran päivässä, yksin jos en muuten. Olen varsin tyytyväinen seksielämääni.
Mies, 40, naimaton(siis en ole naimisissa). - ja eronnut
Oikea orkku? En tunne asiaa :(
Näytteleminen? Joo, ehkä nuorena.
Orkun saanti asteikolla 10. (Kyllästynyt miehen itsekkyyteen: käänsi kylkensä ja viis veisas)
Onanoinut? Avioliiton aikana jouduin jatkuvasti :(
Ei apuvälineitä, piti tehdä salaa etten loukkais äijän herkkiä tunteita jos sattuis herään.
Tyytyväinen? Toivottavasti kohta! Olen vast´ikään eronnut, seuralainen haussa ja himo mieheen herännyt täysillä. Auta armias sitä miestä jonka kimppuun pääsen ;) - Eki-42
Miehille:
Kuinka tärkeää teille on se että nainen 100 %:sti saa orgasmin kanssanne ja miksi? On tärkeää, koska haluan tuottaa naiselle nautintoa
Onko partnerilla mitään väliä kuka se on silloin kun oikeasti kauheesti panettaa? ei ole muuta kunhan on nainen, tietysti ulkonäöllä on väliä
kuinka usein harrastat seksisä kuussa ja oletko tyytyväinen seksielämääsi? Olen ihan tyytyväinen, vaihtelee varmaan noin 20-80
Lopuksi olisi vielä kiva tietää ikä ja siviilisääty sekä mies vai nainen vastaajana? Mies, naimisissa, 42v
Kiitoksia etukäteen - ty-ttö
Nykyään 90 %
Oletko koskaan joutunut näyttelemään että sait orgasmin vai toteatko vaan että jäin taas ilman?
Nuorempana useinkin, nykyään en, pidän huolen, että sen saan ;)
erittäin tärkeää!
Oletko koskaan elämämäsi aikana onanoinut ja jos niin onko millaisia apuvälineitä mukana?
Teen sitä jatkuvasti käsin tai dildolla.
Oletko tyytyväinen nykyiseen seksielämääsi ja kuinka usein kuukaidessa harrastat seksiä?
En todellakaan, tällä hetkellä ei edes seksikumppania. - Aurora-30
Joka kerta oikea orkku jollain tekniikalla, teeskentelemään en ala koskaan.
Tärkeys asteikolla 9-10, muuten alkaa vituttaan.
Itseni olen hoidellut aikaisemmin kun olin avioliitossa. Joko välineillä tai ilman.
Enemmän pitäis saada, nykytahti on 2-3 kertaa viikossa. Määrä saisi ainakin tuplaantua, jotta olisin tyytyväinen.
Eli uusiosinkku 30 nainen.- utelias
Galleriasi mainostaa että sinulla on lapsia. Olet sinkku. Silti sanot että harrastat seksiä 2-3 kertaa viikossa. Onko sinulla 1) yksi vakituinen, 2) muutama vakituinen, 3) joka kerta eri vai 4) vakituinen/vakituisia ja eri tapauksia? Ihan mielenkiinnosta siis kysyin.
- Nani65
utelias kirjoitti:
Galleriasi mainostaa että sinulla on lapsia. Olet sinkku. Silti sanot että harrastat seksiä 2-3 kertaa viikossa. Onko sinulla 1) yksi vakituinen, 2) muutama vakituinen, 3) joka kerta eri vai 4) vakituinen/vakituisia ja eri tapauksia? Ihan mielenkiinnosta siis kysyin.
tiedän, että seksiä voi harrastaa yksi, kaksin, kolmin jne :) Yllätys yllätys!
- Aurora-30
utelias kirjoitti:
Vain yksi vakituinen, ei kai sitä enempää tarvita?
- riina
Itse yhdyntätilanteessa ei koskaan, muulla tavalla helposti joka kerta
ensin näyttelin, enää ei tarvi
9
monta kertaa viikossa ja mieheltä vähän salaa
apuvälineitä...ei, omat sormet parhaita
olen tyytyväinen, 3-10 kertaa; vaihtelevaa- vastaus.
Täysin pettynyt miehiin.En kertaakaan saanut tyydytystä,eivät edes tajua miten voisivat saada aikaan,ja opettamaan en ala,eipä ole aikaisemmatkaan naiset näköjään opettaneet.
- Animus
Arviolta 500/100.
En oo näytelly kertaakaan koskaan.
On kai se tärkeää.
Juu, kaikenlaisia.
Nou seksi. Nou tyytyväinen.
41v Nainen. vähän överi,jaa ei,no olen kuitenkin.
Tää viimeinen juttu,etukäteen,onko siinä mahdollinen virhe ei kai sentään kyse ole yhdyssanasta,vaan ....
Siksi eppäilen virheeksi,kun on tän miesten osaston alla.
Kiitoksia,etu käteen.Ja oikein hymiön kera,taitaa olla jotain per.....- Janna
siellä jokunen muukin kirjoitus virhe... tarkoituksella, ettei tule käsitys että teksti olisi kopsattu jostain.
Mutta sinä kerroit oman kantasi asiaan, minä kun en ala pilkkuja nussimaan :) Janna kirjoitti:
siellä jokunen muukin kirjoitus virhe... tarkoituksella, ettei tule käsitys että teksti olisi kopsattu jostain.
Mutta sinä kerroit oman kantasi asiaan, minä kun en ala pilkkuja nussimaan :)Olin ilkeän "kaksimielinen".
Ei kuitenkaan ollut tarkoitus loukata.
- Joonas30
Kuinka tärkeää teille on se että nainen 100 %:sti saa orgasmin kanssanne ja miksi?
-Rakastelun ymmärrän molemminpuoliseksi nautinnoksi. Jos kumppanille orgasmi on tärkeä osa nautintoa koetan aivan erityisesti huolehtia että hän sen saa. Vain hyvin harvat kohtaamani naiset ovat vähätelleet orgasmin saamisen tärkeyttä. Nautin myös itse kun kumppanini saa orgasmin, se on osa omaakin tyydyttymistäni. Orgasmi liittyy myös usein rentoutumiseen ja vapautumiseen. Molemmat ovat nautinollisessa rakastelussa keskeisiä asioita ja niiden eteen on aina valmis tekemään 'töitä'.
Onko partnerilla mitään väliä kuka se on silloin kun oikeasti kauheesti panettaa?
-On jopa silloin kuin panetuksessaan voisi vaikka huutaa. Jotenkin automaattisesti ajattelen kumppaniani kuitenkin hurjan halunkin keskellä ihan ihmisenä enkä vain seksuaalisen nautinnon välineenä. Vastavuoroinen rakastelu olisi muutenkin mahdotonta jos kumppanilla ei olisi väliä. Silloin menettäisin ison osan omastakin nautinnosta. Tilanteesta riippuen hyvinkin erilaiset naiset ovat haluttavia ja kiihoittavia. Ulkonäön, iän ja tyylin suhteen oma seksuaalinen makuni vaihtelee mutta yhteistä kumppaneilleni on pieni pilke silmäkulmassa, viesti peruspositiivisesta tavasta elää elämäänsä.
kuinka usein harrastat seksisä kuussa ja oletko tyytyväinen seksielämääsi?
-Vaihtelee paljon työkiireiden ja muiden verukkeiden mukaan. Ehkä 8-15 kertaa kuussa on itsetyydytys mukaanlukien lähellä. Olen tyytyväinen seksielämääni, se on vaihtelevaa ja nautinnollista.
Lopuksi olisi vielä kiva tietää ikä ja siviilisääty sekä mies vai nainen vastaajana?
-Mies, 30v, single- Janna
hyvältä, milloin nähdään? :)
Se oli joke! - Joonas30
Janna kirjoitti:
hyvältä, milloin nähdään? :)
Se oli joke!En ole täältä syöksymässä mihinkään :)
- nainen 49
Naisille:
Sanotaanko n. 70
Nuorempana näyttelin, en enää.
Riippuu tilanteestä, joskus toisen orgasmi on tärkeämpi. Ehkä 8
Olen. Sauvoilla ja suihkulla monet kerrat.
Olen suht kot tyytyväinen, 8-12 krt/kk
Ikä: 49. avoliitossa - Janna
tämä ketju. Taisi olla monelle arkaluontoinen asia! Vastaan nyt itsekin tähän, jos muut eivät uskalla:)
99 kertaa sadasta olen saanut orgasmin, jos mies ei ole innokas tekemään kaikkeansa myös naisen orgasmin eteen, tulee se dumpatuksi ainakin minun taholtani.
Koskaan en ole näytellyt orgasmia, mutta olen se kyllä näkyvästi tuonut esille jos olen jäänyt ilman.
Orgasmin saanti on todella tuolla asteikolla kybällä tärkeää.
Olen onanoinut kera sauvan aina tarpeen mukaan.
En ole tyytyväinen seksielämääni, koska olen ollut ilman seksiä aika pitkään
Nelikymppinen sinkku nainen - tilastoko
tilastoko sulla on tekeillä, kun joka ikäryhmän palstalla tätä kyselet?
- Janna
ja uskomatonta. En tiedä onko se kopsattu muualle kun 50 keskusteluun. Niin kun siellä huomaat on nimimerkki Janna4 ja kirjoitettu 8.11 mutta laitettu esille 11.00. Ja ketjun kirjoituksetkin menee aivan asian vierestä. Joten minä en voi vetää muuta kun sen johtopäätöksen että se joka on kopioinut sen varmasti esiintyy ketjussa usein kirjoittajana. Minä tunnen niin että minulta olisi varastettu ja käytetty törkeesti tekstiä esiintyen minuna! Paha paikka!!!!!!
Samoin kun huomasin, että nämä vaki kirjoittajat eivät tähän ketjuun ole osallistuneet juurikaan, he osallistuvat vain omiin aloituksiinsa. Oliko niin vaikea heidän pitää näppinsä erossa tallaisesta keskustelusta, että piti kopioida se kuin omanaan, että pääsee loistamaan taas valkyillä jutuillansa, jotka todellisuudessa menee "teinitasolle"!
MITÄ OLETTE MIELTÄ TÄLLAISESTA KÄYTTÄYTYMISESTÄ? - muttei nikillä!
Janna kirjoitti:
ja uskomatonta. En tiedä onko se kopsattu muualle kun 50 keskusteluun. Niin kun siellä huomaat on nimimerkki Janna4 ja kirjoitettu 8.11 mutta laitettu esille 11.00. Ja ketjun kirjoituksetkin menee aivan asian vierestä. Joten minä en voi vetää muuta kun sen johtopäätöksen että se joka on kopioinut sen varmasti esiintyy ketjussa usein kirjoittajana. Minä tunnen niin että minulta olisi varastettu ja käytetty törkeesti tekstiä esiintyen minuna! Paha paikka!!!!!!
Samoin kun huomasin, että nämä vaki kirjoittajat eivät tähän ketjuun ole osallistuneet juurikaan, he osallistuvat vain omiin aloituksiinsa. Oliko niin vaikea heidän pitää näppinsä erossa tallaisesta keskustelusta, että piti kopioida se kuin omanaan, että pääsee loistamaan taas valkyillä jutuillansa, jotka todellisuudessa menee "teinitasolle"!
MITÄ OLETTE MIELTÄ TÄLLAISESTA KÄYTTÄYTYMISESTÄ?En oisi kehdannut ;)
- tietämätön olen
Janna kirjoitti:
MITÄ OLETTE MIELTÄ TÄLLAISESTA KÄYTTÄYTYMISESTÄ?voisit laittaa nikit esiin,jotka ovat vaki kirjoittajia.
- Janna
tietämätön olen kirjoitti:
voisit laittaa nikit esiin,jotka ovat vaki kirjoittajia.
mutta kuten muutamista ketjuista voi päätellä ne nikit!
- Janna
kopioitu viesti katosi kun tuhka tuuleen 50 :lta sen jälkeen kun laitoin kyselyn "kuka tunnustaa kopioineensa"!
Mikähän tämän selittäisi? Minä en ainakaan ymmärrä, olen kait sen verran vihreä näissä keskusteluissa:) - tietämätön olen
Janna kirjoitti:
mutta kuten muutamista ketjuista voi päätellä ne nikit!
laitaa nikkejä riviin, niin tiedetään ketä kaikkia tarkoitat
Janna kirjoitti:
MITÄ OLETTE MIELTÄ TÄLLAISESTA KÄYTTÄYTYMISESTÄ?päättelet,että vakikirjoittajat ovat kopioineet
juttusi?
toisekseen yksi asia, mikä juuri on ärsyttänyt on se,että jotkut laittaa saman tekstin joka palstalle..
moni meistä kirjoittajista pomppii palstalta toiselle ja ei ole mukava lukea samoja juttuja!- Janna
tietämätön olen kirjoitti:
laitaa nikkejä riviin, niin tiedetään ketä kaikkia tarkoitat
jokainen joka on kiinnostunut asiasta, niin nähköön itse sen vaivan että käy lueskelemassa tekstejä ja päätelköön itse mitä päättelee!
- Janna
mii-su kirjoitti:
päättelet,että vakikirjoittajat ovat kopioineet
juttusi?
toisekseen yksi asia, mikä juuri on ärsyttänyt on se,että jotkut laittaa saman tekstin joka palstalle..
moni meistä kirjoittajista pomppii palstalta toiselle ja ei ole mukava lukea samoja juttuja!ei siihen tarvita kun hiukan psykologian tuntemusta :) Mutta muista, että se oli vain päätelmä... ei sormella osoitus eikä faktaa!
40 :lla ei paljon vakikirjoittajien vastauksia tullut, mutta sama aloitus kopasattuna 50 :lle oli täynnä vakikirjoittajien tekstejä ja niitä oli ainakin 29 kappaletta :) ja nikit olivat samat, jotka vilahtelee täällä 40 :lla alvariinsa! Eli....? mitä siitä kukakin haluaa päätellä? - ollikolli-63
Janna kirjoitti:
MITÄ OLETTE MIELTÄ TÄLLAISESTA KÄYTTÄYTYMISESTÄ?Miksi esim. minä en osallistu ketjuun..
Siksi, että reilusti kuvani laittaneena en välttämättä haluaisi vaikkapa sattumalta puskasta lukevan sukulaiseni tietävän aivan kaikkia tekojani ja ajatuksiani.
Harkitsen siis aina mitä huutelen ja minä kun en satuile ja valehtelu on asia mitä en voi sietää..
- Tämäntapainen
aihe kuuluisikin seksipalstalle.
- Janna
juuri tämä kuuluisi seksipalstalle ja sitten nuo muutamat muut ei? Ja mitä mielestäsi täällä saisi kirjoittaa?
Tämä kysymys kohdistui 40-50 v ihmisille ja halusin heidän vastauksia...en kaiken ikäisten!
- tuffe
seksijutut on täällä ollut jymymenestys ;) hiukan hämmästelen ettei ole tullut enempää vastauksia. Ehkä se kuitenkin on vähän liian henkkohtainen.
Itsekin jätän vastaamatta kysymyksiin, tulisi varmaan pohjanoteeraus ;)))
Pitäiskö mun hankkia elämää... ? :) - M 29
1) Mies ei ole vastuussa naisen orgasmista yhtään sen enempää kuin nainenkaan miehen. Onhan se mukava tietää että nainenkin nauttii ja on niin vapautuneessa mielentilassa että saa / uskaltaa tulla, mutta prosenttiasteikolla se on ehkä noin 50% - 75%. Seksiin, ja varsinkin rakasteluun kuuluu paljon muutakin kuin orgasmi.
2) Kyllä sillä on väliä. Paljonkin. Mieluummin oma käsi kuin huono pano.
3) Näin sinkkuna harvemmin, ehkä kerran kuussa. Kyllä olen silti ihan tyytyväinen, en edes "metsästä" satunnaisia panoja. Ei vain kuulu omaan arvomaailmaani.
4) tekstin seassa. - (.)Y(.)
Liian henkilökohtaisia kysymyksiä:
Ei tipu vastauksia.. ;)))ovat samoja täälläkin.
en koe tarpeelliseksi kirjoittaa nimimerkilläni näin henkilökohtaisista asioista. asioista voidaan toki keskustella kahden kesken luottamuksen synnyttyä mutta en välittäisi paljastaa asioita teoreettisella tasolla jopa noin 6 miljardille ihmiselle.- (.)Y(.)
doctrine kirjoitti:
ovat samoja täälläkin.
en koe tarpeelliseksi kirjoittaa nimimerkilläni näin henkilökohtaisista asioista. asioista voidaan toki keskustella kahden kesken luottamuksen synnyttyä mutta en välittäisi paljastaa asioita teoreettisella tasolla jopa noin 6 miljardille ihmiselle.Privana tuollaiset jutut, eikä täällä
kaikelle kansalle.. ;)))
- Nani65
kyllä 100% rakastelukerroista, mutta naintikerroista voisin sanoa about 95%
En ole koskaan näytellyt, mutta seksi on kuitenkin yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa eli jos ei toimi ei suhdekaan toimi! Joten eiköhän se ole 100% tärkeää ainakin pyrkiä siihen 100%:sti. Harrastan yksin silloin kun fiiliksiä on ja apuvälineet kuuluu vakio kalustukseeni.
Sinkkuna just nyt en oikeastaan ole tyytyväinen, voishan tuota "vakihoitoa" käyttää, mutta olen päättänyt kääntää sivua elämässä ja jättää vakihoidon vähemmälle:)
Sinkkunainen parhaimmassa iässä! - millie
Naisille:
Melkein joka kerran, orgasmia täytyy opetella, opetella eroottinen lautaus, joka tulee itsensä sisältä.
Oletko koskaan joutunut näyttelemään että sait orgasmin vai toteatko vaan että jäin taas ilman? En
Kuinka tärkeää sinulle on orgasmin saanti rakastellessa asteikolla 1-10? Jos on tarpeeksi latautunut jo etukäteen, orgasmi tulee ihan varmasti ja mieluusti asteikolla 10.
Oletko koskaan elämämäsi aikana onanoinut ja jos niin onko millaisia apuvälineitä mukana? Olen, sauvoja ja muita välineitä
Oletko tyytyväinen nykyiseen seksielämääsi ja kuinka usein kuukaidessa harrastat seksiä? Itseseksiä melkein joka päivä, kumppanin kanssa kerran viikossa, mutta suhde päättymässä. Tyytyväinen ja jatkossa uusi kumppani. Keski-ikäinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683