Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. mainio loppukevennys.

Jos käyttäisin hymiöitä,niin kaksoispiteen ja takasulkumerkin laittaisin.
  2. tällä kirjoituksellasi oikein ajat takaa.

Onko sillä väliä,jos kaikki kirjoittelu täällä ei ole aivan yksyhteen tapahtumien tai kokemusten suhteen.

Ainakin minulle minkä tahansa asian esiinotto keskusteluun on aloittajan/osaaottavien keskustelijoiden sisäisen "pakon"tai"-minän" purkautumiskeino vaikka tapaus sinällään ei kaikin osin olisikaan yksyhteen todellisen kokemuksen kanssa.

Mitään en menetä itsestäni vaikka otan osaa kerrottuihin asioihin 'tosissäni' ja myötäelämällä kirjoittajan tuntemusten kanssa.

Eikä kai sinunkaan"tehtäväsi"täällä palstalla ole vain kapuloiden heittäminen ja keskustelun kaataminen pelkkään tämäntyyppiseen turhanpäiväiseen selittelyyn(tyyliin kana vai muna,kala vai lintu)asian vierestä.

Saattaahan olla,että on lisäksi useita sellaisia hiljaisia sivustaseuraajia tämän tyyppisien aioiden kyseenollessa,että jo heidänkin vuokseen toivoisi,että ei toimita saati tuomita kenenkään kirjoituksia "mustatuntuu" perustein asiattomiksi provoiksi.

Sinun suhtautumisesi on verrannollinen erään kirjoittajan oman äidin suhtautumiseen lapsensa hyväksikäytön kieltämisessä ja siten syylistäen ja lisäten tuskaa,joka jo inhimillisesti katsottuna on liian raskas kenen tahansa kantaa,saati sitten syyttömän lapsen/nuoren tai vaikka aikuisen,joka on tullut raiskatuksi tai johon muuten kohdistuu seksuaalista ahdistelua ja hyväksikäyttöä missä muodossa tahansa.

Sanot esim.tämän aiheen (aloituksen)olevan pervoilua.Vaikka olen ilman akateemista koulutusta,niin sen tiedän varmasti että tämä ketju ei ole pervoilua vähäisimmässäkään määrin,olet kyllä todella hukassa käsitteitesi kanssa.