Kukahan senkin keksi,kätevä kapistus.Vai mitä.
En tulisi toimeen ilman sitä.
WC-ankka
116
10402
Vastaukset
- tottuus
itkit hyvät naurut mäkkeen ilkeyttäs. Rontti.
- tässä
aloituksessa on?
- TR.maalariN
keksintöjä.... vaikka käsisuihku.
Minä taas en tulisi toimeen ilman sitä.- WC:ssä,jopa yleisissä
on käytössä ainoastaan Suomessa!Turkissa kyllä esimerkiksi on kylmävesihana WC-pöntön sisäåuolella johtuen siitä ettei muslimimaissa oikeastaan aikaisemmin käytetty WC-paperia vaan pestiin alapää joka käynnin jälkeen,myös niissä "kyykkyvessoissa" on hana seinässä ja vesikulho vieressä!
- norMix evk
ANKAN ARVOISTA ELÄMÄÄ
Kapitalistisessa kaupassa myytävillä WC-ankoilla on vain
noin kolme neliösenttiä liikkumatilaa! Julmaa!
Miltäpä SUSTA tuntuisi jos SUN pääsi työnnettäisiin SUN WCpönttöösi,
jossa tuoksahtaa SUN ulostamasi ulosteobjekti? Sitten
SUA puristettaisiin keskivartalosta niin, että mahalaukkumateriasi
roiskuaisi pitkin pöntön sisälmyksiä! Sitten SUT tungettaisiin
pimeään komeroon, jossa ei ole edes hämärää, vaan pimeää!
Sitten siellä olisit tunti-, viikko jopa vuosikausia! Ei tuntuisi sitten
varmasti kivalta se!
Miltäpä tuntuisi SUSTA, jos ennen tätä kaikkea kidutusta joutuisit
vaappumaan räpylöittesi varassa ahtaalla kaupan hyllyllä viikkoja,
jopa kuukausia? Ei se sekään nauruirvettä naamalle loisi!
Mutta tämä kaikki on arki- ja pyhäpäivää eräällekin eläimenlaiselle
objektille! WC-ankka ei koskaan saa lennähdellä vapaana. Ei se
saa uida varpusten, närhien ja muiden kolopesijöiden kaverina
Kolera-altaassa. Ei saa se! Se vain odottaa, odottaa ja odottaa
riistettynä ahtaalla kaupan hyllyllä, jotta joku sen sieltäkin riistäisi
ja oksennuttaisi vesiklosettinsa uumeniin ulosteen lemun sekaan!
Tuhansia WC-ankkoja orjuutetaan ja kidutetaan brutaalisti joka
päivä. E.V.V.K.R. aikoo tehdä tästä kaikesta lopun ja finiiton!
E.V.V.K.R. on iskuillaan taannut lähes paljon onnellisemman elämänjo useille kappaleille WC-ankkoja. Riemuissaan ne ovat nurmikolla
vapaudessa kirmailleet ja rapakoissa rypeneet. Tampereen
Hervantaan on raportoitu pesiytyneen ensimmäisen WCankkapariskuntalaisen
ja perustaneen heidän sinne perheen
kerrottaneen. Isä WC-ankka on töissä paikallisessa putkitehtaassa
ja äiti WC-ankka huolehtii Essojen vessojen puhtaudesta.
Aktivisti pelastaa kaksi eniten kärsivää WC-ankkaa, jotka
joutuvat kärsimään aivan hyllyn reunalla. Vapaus on koittava!
- Ne näyttää niiku onnelliselta vapaina ja silleen, niin niiku siks
mä niiku niitä avitan ja silleen, kiteyttää useassa WC-ankan
vapautuksessa mukana ollut aktivisti Mirkku Orava tarkoitustensa
periä ansiokkaasti. Kolme E.V.V.K.R. -huutoa Mirkulle!
Metsästäjien suunnaton vaino on alkanut nyt kuitenkin kohdistua
orastavaan WC-ankkapopulaatioon. Posiolla Perttu-Lassi Ylikojo-
Ojalamarkkula kertoo saaneensa metsästysreissullaan jo
useammankin luonnonvaraisen WC-ankan saaliikseen.
"...ONNELLISENA SE WC-ANKKA SIINÄ KUUSEN LATVASSA
ISTUI SYÖMÄSSÄ..."
Perin onnellisena se WC-ankka siinä kuusen latvassa istui syömässä
saaliksi saamaansa naapurin lehmää, joten minä päätin siltä lopettaa
loputkin kärsimykset kun kantakin on näin iso ja jänisruttoakin
levittävät. Sitten menin katsomaan formuloitten aika-ajoja ja tungin
WC-ankan komeroon, joka on sen luonnollinen olotilapaikka.
- Lapset eivät uskalla enää kouluun kun niitä WC-ankkoja on täällä
niin joka ojassa ja syövät kaiken viljankin pelloiltakin pois. Se on
EU:n syytä vaikka se, yrittää Ylikojo-Ojalamarkkula perustella
prutaalia toimintaansa.
Huonosti menee siis WC-ankalla, mutta E.V.V.K.R. ei aio antaa
periksi! Se aikoo antaa isän kädestä muruja ja pullaa vapaana
loikkiville WC-ankoille. Ja riistäjä-kapitalistit saavat tuta he! Päivänä
jonain…- Ankat
suojelukohteiksi!!
- ankkalogi
Ankat kirjoitti:
suojelukohteiksi!!
mitäpä jos wc-ankoista tulisikin lemmikeitä...
tamakotsien tapaan?
... mutta kuka meistä tietää sen, koska wc ankka on tyytyväinen?
On väärin, rinnastaa moinen otus tavalliseen ankkaan...
Eihän villakoiraakaan voi hoitaa tavallisen koiran tapaan?
- Jermu
Feikkipellenraato...Huahahahahhahahahahhaaa!
- Jermu
Kiitos hyvistä nauruista. Minua sun juttus ei satuta, joten voit heitellä tota läppää ihan rennolla kädellä, mutta kaikki ei kestä tällaista juttua pahoittamatta mieltään, joten otahan välillä rennommin. Hyvää yötä sullekkin sinne jonnekkin. Stay cool!
- Tuliko pisut housuun
kun noin kiire nukkumaan ;DD
Itsekin alan katsoa hyvää leffaa nyt! - Jermu
Tuliko pisut housuun kirjoitti:
kun noin kiire nukkumaan ;DD
Itsekin alan katsoa hyvää leffaa nyt!Siinä syy, kun ei viitsi silmät ristissä ajella.
- Marion.T
Jermu kirjoitti:
Siinä syy, kun ei viitsi silmät ristissä ajella.
puolestani - eiköhän anneta WC- ankkojen ja kummppaneiden jatkaa tätä yötä omine höpinöineen :))
täällä palstalla on alettu siivoamaan.
Minähän olen kyllä useinkin lausunut aiemmin,lähes kuolemattoman lauseen:voi.voi,kukahan täällä siivois.
Ilmeisesti olette alkaneet sieltä kaikkein pyhimmästä jotta minun puolesta hyvää ja puhdasta tulosta toivon.
Varmaan jälki on kelvollista kunhan muistatte asettaa parastanne peliin.- Judge
Kullakin meistä on omat harrasteemme. Omasi tuntuu varsin erikoiselta, mutta itse en siihen kuitenkaan ryhtyisi. Muista hygienia!
- Mihin et ryhtyisi,
et siis siivoa WC:täsi vai?
- Judge
Mihin et ryhtyisi, kirjoitti:
et siis siivoa WC:täsi vai?
asian voi käsittää monella eri tavalla. Sinä käsitit sen yksinkertaisimmalla mahdollisella. Miksiköhän? xD
- siltä
Judge kirjoitti:
asian voi käsittää monella eri tavalla. Sinä käsitit sen yksinkertaisimmalla mahdollisella. Miksiköhän? xD
ettet ole oikein kärryillä koko aiheesta?
- Judge
siltä kirjoitti:
ettet ole oikein kärryillä koko aiheesta?
jos se nyt miettimällä paranee. 50 aiheena aloitus tietenkin sopii mitä parhaiten palstan tasoon.
- edelleenkään ymmärrä
Judge kirjoitti:
jos se nyt miettimällä paranee. 50 aiheena aloitus tietenkin sopii mitä parhaiten palstan tasoon.
jutun juonta nutta tyypillistä sinulle;D
- Judge
edelleenkään ymmärrä kirjoitti:
jutun juonta nutta tyypillistä sinulle;D
johtopäätösvalikoimasi on este normaalille kommunikaatiolle. Mutta inttämistäsi voit toki jatkaa. Se tuntuu sujuvan ja se on hauskaa. xD
- vaan totean
Judge kirjoitti:
johtopäätösvalikoimasi on este normaalille kommunikaatiolle. Mutta inttämistäsi voit toki jatkaa. Se tuntuu sujuvan ja se on hauskaa. xD
tosiasian eli sinulla ei todellakaan ole aavistustakaan tämän aiheen taustasta ;DD
- Judge
vaan totean kirjoitti:
tosiasian eli sinulla ei todellakaan ole aavistustakaan tämän aiheen taustasta ;DD
Onko jaloarvoinen ja kaikkitietävä erehtymättömyyteni jäänyt paitsioon jostain oleellisesta informaatiosta? Tämäpä harmillista! Etten sanoisi jopa kiusallisen tukalaa. xD
- ikävä kyllä
Judge kirjoitti:
Onko jaloarvoinen ja kaikkitietävä erehtymättömyyteni jäänyt paitsioon jostain oleellisesta informaatiosta? Tämäpä harmillista! Etten sanoisi jopa kiusallisen tukalaa. xD
asia ;D
- Judge
ikävä kyllä kirjoitti:
asia ;D
ketä kannattaa höykyttää. Äläkä sano, että Jermu. Liian helppo pala. Eikä sitä nyyhkettä jaksa kukaan pitemmän päälle lueskella. Vai ei jaksa! xD
- jutut
Judge kirjoitti:
ketä kannattaa höykyttää. Äläkä sano, että Jermu. Liian helppo pala. Eikä sitä nyyhkettä jaksa kukaan pitemmän päälle lueskella. Vai ei jaksa! xD
on jo poistettu mutta sen takia piloillaan aloitin tän aiheen,nyt lähden sieneen,moikka!
- Pirre*
jo paskapytyssä piälaillaan..
- on touhuillut
jo kuukausia ja muitakin loka-asioita ;DD
- Pirre*
on touhuillut kirjoitti:
ihmettele ympäri maailmaa käytäviä sotia, kun yksilötasollakaan ei osata olla ihmisiksi.
Selkäänne kaipaisitte koko rähjäporukka.. - Jermu
on touhuillut kirjoitti:
Ja siihen oman tankkini on aivan omiaan...Sillä kun huristelee puskien ylitse, niin lokaläjät siellä puskissa lakoaa. Eilen jäit muutaman kerran mojovasti alle, mites olis viikonloppuna uusintatappelukset? Eikös ollut ihan hyvää läppää siinä loanheiton seassa?
- Pirre Pirteänkin
Pirre* kirjoitti:
ihmettele ympäri maailmaa käytäviä sotia, kun yksilötasollakaan ei osata olla ihmisiksi.
Selkäänne kaipaisitte koko rähjäporukka..silloin tällöin täällä äksyilleen ;DD
- olla
Jermu kirjoitti:
Ja siihen oman tankkini on aivan omiaan...Sillä kun huristelee puskien ylitse, niin lokaläjät siellä puskissa lakoaa. Eilen jäit muutaman kerran mojovasti alle, mites olis viikonloppuna uusintatappelukset? Eikös ollut ihan hyvää läppää siinä loanheiton seassa?
Lokapalvelu OY ;DD
En ole koskaan huomnnut jääneeni alakynteen vaikka eilenkin olin ristitulessa,toiveajatteluasi vain ja omia "kalajuttujasi",on niin huono itsetunto Jermuliini-Pissiksellä,lapsiraukka ;D - Jermu
olla kirjoitti:
Lokapalvelu OY ;DD
En ole koskaan huomnnut jääneeni alakynteen vaikka eilenkin olin ristitulessa,toiveajatteluasi vain ja omia "kalajuttujasi",on niin huono itsetunto Jermuliini-Pissiksellä,lapsiraukka ;Domani tiedän, mutta sinulla ei ole kaikki palikat sillä alueella kohdallaan..Vrt. eiliset vinkumisesi toisten ulkonäöstä tai sairauksista yms. Gotcha!
- kerjäsi sitä,
Jermu kirjoitti:
omani tiedän, mutta sinulla ei ole kaikki palikat sillä alueella kohdallaan..Vrt. eiliset vinkumisesi toisten ulkonäöstä tai sairauksista yms. Gotcha!
on itse haukkunut muita vajaamielisiksi ym,ei se koskenut siis mitenkään sinua,Herra Naisten Lipevä Puolustusasianajaja ja Tädeiltä Pisteidenkeräilijä ;DD
Nyt lähden sineen joten saat loppupäivän tapella omien puskanikkiesi kanssa ;DD - sorry vaan
kerjäsi sitä, kirjoitti:
on itse haukkunut muita vajaamielisiksi ym,ei se koskenut siis mitenkään sinua,Herra Naisten Lipevä Puolustusasianajaja ja Tädeiltä Pisteidenkeräilijä ;DD
Nyt lähden sineen joten saat loppupäivän tapella omien puskanikkiesi kanssa ;DDja moi!
- Marion.T
kerjäsi sitä, kirjoitti:
Nyt lähden sineen joten saat loppupäivän tapella omien puskanikkiesi kanssa ;DDettä ihan haukkunut muita - siunatkoon, onhan se hyvä että sinä et koskaan sorru moiseen alatyyliin :)))
Koitapa keräillä nyt kuitenkin sellaisia sieniä ettet ihan myrkytystä saa.
Ja varo sappitattia, vaikka se muistuttaakin hyvin paljon sinua, niin se luokitellaan kuitenkin sienien heimoon kuuluvaksi.
Maistuu ja haiseekin vielä perskuleen pahalle, joten yhdenmukaisuutta löytyy enemmänkin... ;DD
Hauskaa päivää ja varo kyitä - etteivät ne saa sinusta myrkytystä, jos sattuvat puraisemaan ;DD - keräämään
sorry vaan kirjoitti:
ja moi!
punaisia kärpässieniä jotta saisi taas raivon nousemaan :-))
- Jermu
kerjäsi sitä, kirjoitti:
Nyt lähden sineen joten saat loppupäivän tapella omien puskanikkiesi kanssa ;DDettä itsetuntosi ei ole kohdallaan.
Lähdet sineen taivaan...ja jatkat palstan vilkuilua..Niin sitä pitää. - aapeeseedee
Jermu kirjoitti:
että itsetuntosi ei ole kohdallaan.
Lähdet sineen taivaan...ja jatkat palstan vilkuilua..Niin sitä pitää.Kun lukee tämän aiheen viestejä niin ainoa joka todella tuntuu olevan tosissaan raivon vallassa jostain syystä on juuri tämä Marion,kaikilla muilla,jopa sinulla Jermu,tuntuu olevan pilke silmäkulmassa!
- Jermu
aapeeseedee kirjoitti:
Kun lukee tämän aiheen viestejä niin ainoa joka todella tuntuu olevan tosissaan raivon vallassa jostain syystä on juuri tämä Marion,kaikilla muilla,jopa sinulla Jermu,tuntuu olevan pilke silmäkulmassa!
Tätä loanheittoa ei varmasti kukaan suuttumatta kestä, jos ei ottais tätä huumorilla..Missä kelläkin se raja sitten menee, niin se on aina yksilöllistä. Tässä kohdassa ollaankin sitten, kun halusit yksilöidä erityisesti Marionin tuollaiseksi henkilöksi, joka täällä olisi raivon vallassa...En usko väitteeseesi tässä tilanteessa.
Minulta on kysytty, että "Etkös sinä Jermu koskaan hermoile tai suutu noista jutuista?"
Yhden kerran olen viime vuonna hermostunut oikeasti, mutta se oli sarja väärinkäsityksiä ja se asia saatiin korjattua nopeasti. tietyllä tavalla se ei muuttanut kirjoitustyyliäni paljoakaan, mutta sanoisinko, että se muutti hieman asennoitumistani kuitenkin.
Täällä minun kanssa tappeluksissa olevista hahmoista ei kukaan ole saanut minua hermostumaan millään tavoin. Tää on vain ajanvietettä ja siinä kai sen salaisuus piileekin. Tämä ei ole mitään sokkotreffihommaa tai sättimistä. Monta kertaa, kun tulen työmaalle, niin keittelen kahvit ja katson raportit. Toisella koneella on netti auki koko ajan, niin siitä vaan palstalle katseleen tilannetta. Hörppii siinä kahvia ja naureskelee näille jutuille. Ihan hyvä juttu mun mielestä. - aapeeseedee
Jermu kirjoitti:
Tätä loanheittoa ei varmasti kukaan suuttumatta kestä, jos ei ottais tätä huumorilla..Missä kelläkin se raja sitten menee, niin se on aina yksilöllistä. Tässä kohdassa ollaankin sitten, kun halusit yksilöidä erityisesti Marionin tuollaiseksi henkilöksi, joka täällä olisi raivon vallassa...En usko väitteeseesi tässä tilanteessa.
Minulta on kysytty, että "Etkös sinä Jermu koskaan hermoile tai suutu noista jutuista?"
Yhden kerran olen viime vuonna hermostunut oikeasti, mutta se oli sarja väärinkäsityksiä ja se asia saatiin korjattua nopeasti. tietyllä tavalla se ei muuttanut kirjoitustyyliäni paljoakaan, mutta sanoisinko, että se muutti hieman asennoitumistani kuitenkin.
Täällä minun kanssa tappeluksissa olevista hahmoista ei kukaan ole saanut minua hermostumaan millään tavoin. Tää on vain ajanvietettä ja siinä kai sen salaisuus piileekin. Tämä ei ole mitään sokkotreffihommaa tai sättimistä. Monta kertaa, kun tulen työmaalle, niin keittelen kahvit ja katson raportit. Toisella koneella on netti auki koko ajan, niin siitä vaan palstalle katseleen tilannetta. Hörppii siinä kahvia ja naureskelee näille jutuille. Ihan hyvä juttu mun mielestä.Miksi suuttua virtuaalihenkilölle joka ei tunne meitä oikeasti?
- Jermu
aapeeseedee kirjoitti:
Miksi suuttua virtuaalihenkilölle joka ei tunne meitä oikeasti?
Mutta kyllähän se oikea henkilö siellä toisella näytöllä kirjoittaa, joten vielä kerran, ne rajat ovat yksilöllisiä.
Minun kirjoitustyyli on usein sellainen härnäävän ärsyttävä ja ylimielinenkin. Jo se riittää näköjään hermostuttamaan oikeasti ihmisiä, vaikka se asian ydin olisi aivan totta ja täyttä realiteettia. Eli tyyli on tässäkin se kaiken A ja O. Meikäläinen on ihan ominta itseään sellaisessa vääntötilanteessa ja sen vuoksi täällä kirjoittelenkin.
Ei täällä olis mitään järkeä lueskella jotain palstaa, jolla tyyli oli kuin sättimessä tuntuu olevan:
"Jermu sanoo": Hei vaan kaikille ihanille ihmisille !
Muut vastaa: Heiiiii vaan Jermu, on niin ihanaa, kun täällä on tuttuja....
Siis camooon..Ei sellaista jaksa kukaan pitempään ja mä en jaksais pätkääkään. - aapeeseedee
Jermu kirjoitti:
Mutta kyllähän se oikea henkilö siellä toisella näytöllä kirjoittaa, joten vielä kerran, ne rajat ovat yksilöllisiä.
Minun kirjoitustyyli on usein sellainen härnäävän ärsyttävä ja ylimielinenkin. Jo se riittää näköjään hermostuttamaan oikeasti ihmisiä, vaikka se asian ydin olisi aivan totta ja täyttä realiteettia. Eli tyyli on tässäkin se kaiken A ja O. Meikäläinen on ihan ominta itseään sellaisessa vääntötilanteessa ja sen vuoksi täällä kirjoittelenkin.
Ei täällä olis mitään järkeä lueskella jotain palstaa, jolla tyyli oli kuin sättimessä tuntuu olevan:
Siis camooon..Ei sellaista jaksa kukaan pitempään ja mä en jaksais pätkääkään.Niaset voivat varsinkin olla välillä aika teeskentelevän yliystävällisiä netissä,pitäisi olla erikseen kundipalstat joilla ei aina tarvitsisi varoa mitä milloinkin sanoo?
- sinkku55
aapeeseedee kirjoitti:
Niaset voivat varsinkin olla välillä aika teeskentelevän yliystävällisiä netissä,pitäisi olla erikseen kundipalstat joilla ei aina tarvitsisi varoa mitä milloinkin sanoo?
naisille voi sanoa mitä vaan.
Kyllä jotkut miehetkin ottaa herneen nenään jos ei mene niiden mukaan täälläkin:)))) - Pirre*
Pirre Pirteänkin kirjoitti:
silloin tällöin täällä äksyilleen ;DD
tutkiskellut vai..;DDDDDDD
- Pirre*
Pirre Pirteänkin kirjoitti:
silloin tällöin täällä äksyilleen ;DD
tutkiskellut vai..;DDDDDDD
- aapeeseedee
sinkku55 kirjoitti:
Kyllä jotkut miehetkin ottaa herneen nenään jos ei mene niiden mukaan täälläkin:))))Naiset voi sanoa suoraan muille naisillekin mutta jos heitä arvostelee heti suututaan tai loukkaannutaan!
No älä ota henkilökohtaisesti mutta ikävä kyllä näin on useimmiten! Jermu kirjoitti:
Siis camooon..Ei sellaista jaksa kukaan pitempään ja mä en jaksais pätkääkään.kyllä pitää ytyä olla ja kunnon kiivasta keskusteluakin.ei niitä mitäänsanomattomia
löpinöitä tosiaankaan jaksa lukea.
kyllähän sen huomaa että siellä missä on kuuminta
juttelua,on lukijoitakin enemmän!!!
hyvä marion.t..:)niin ja tietysti jermu....- aapeeseedee
mii-su kirjoitti:
kyllä pitää ytyä olla ja kunnon kiivasta keskusteluakin.ei niitä mitäänsanomattomia
löpinöitä tosiaankaan jaksa lukea.
kyllähän sen huomaa että siellä missä on kuuminta
juttelua,on lukijoitakin enemmän!!!
hyvä marion.t..:)niin ja tietysti jermu....Myös mauttomuudella!
- Marion.T
aapeeseedee kirjoitti:
Kun lukee tämän aiheen viestejä niin ainoa joka todella tuntuu olevan tosissaan raivon vallassa jostain syystä on juuri tämä Marion,kaikilla muilla,jopa sinulla Jermu,tuntuu olevan pilke silmäkulmassa!
nauramatta lukea kirjoitustasi :DD
Vai olen raivon vallassa, kuvittelen itseni hyppimässä naama punaisena koneen vieressä - hienoa olen aina kuvitellut olevani hyvinkin tasainen luonne, enkä pienestä välitä.
Ihan kiva että joku löytää minusta myös tuollaisia "raivokohtauspuolia" :DDDDD
Toisekseen, jos palsta minut saisi raivon valtaan, niin tuskinpa täällä kirjoittelisin - minussa kun ei ole tippaakaan tuota masokistin vikaa :DDD
Tämä on hauskaa hupia, ja on ihan hieno lukea myös negatiivisia kirjoituksia.
Johan nyt järkikin sanoo, ettei näitä kirjoituksia kukaan voi vakavasti ottaa :))
Se mitä minun niskaani on täällä kaadettu, ajaisi kyllä heikkohermoisen pois palstalta :))))
Mutta minähän pysyn täällä, ja nautin hymyillen (joskus jopa nauraen) näistä "sanailuista" :)))
Hauskaa päivänjatkoa sinulle, missä oletkin, älä ota nettiä liian vakavasti :)) - sinkku55
aapeeseedee kirjoitti:
Naiset voi sanoa suoraan muille naisillekin mutta jos heitä arvostelee heti suututaan tai loukkaannutaan!
No älä ota henkilökohtaisesti mutta ikävä kyllä näin on useimmiten!mimmosella asialla arvostellaan:)))
Onneksi en ole herkkä suuttumaan,mut sitten kun suutun niin käyn mykkä koulua pahimmassa tapauksessa en sille ihmiselle puhu koskaan:))))
Voit olla oikeassa tosta suuttumisesta;)) - Marion.T
aapeeseedee kirjoitti:
Myös mauttomuudella!
ei voi kiistellä :)))
- aapeeseedee
sinkku55 kirjoitti:
mimmosella asialla arvostellaan:)))
Onneksi en ole herkkä suuttumaan,mut sitten kun suutun niin käyn mykkä koulua pahimmassa tapauksessa en sille ihmiselle puhu koskaan:))))
Voit olla oikeassa tosta suuttumisesta;))Mykkäköulu on pahinta,äitini oli vaikenija,paras kun kerralla sanoo mitä ajattelee ja asia selvitetään!
- aapeeseedee
Marion.T kirjoitti:
ei voi kiistellä :)))
Huono maku on kasvatusympäristökysmys!
- aapeeseedee
Marion.T kirjoitti:
nauramatta lukea kirjoitustasi :DD
Vai olen raivon vallassa, kuvittelen itseni hyppimässä naama punaisena koneen vieressä - hienoa olen aina kuvitellut olevani hyvinkin tasainen luonne, enkä pienestä välitä.
Ihan kiva että joku löytää minusta myös tuollaisia "raivokohtauspuolia" :DDDDD
Toisekseen, jos palsta minut saisi raivon valtaan, niin tuskinpa täällä kirjoittelisin - minussa kun ei ole tippaakaan tuota masokistin vikaa :DDD
Tämä on hauskaa hupia, ja on ihan hieno lukea myös negatiivisia kirjoituksia.
Johan nyt järkikin sanoo, ettei näitä kirjoituksia kukaan voi vakavasti ottaa :))
Se mitä minun niskaani on täällä kaadettu, ajaisi kyllä heikkohermoisen pois palstalta :))))
Mutta minähän pysyn täällä, ja nautin hymyillen (joskus jopa nauraen) näistä "sanailuista" :)))
Hauskaa päivänjatkoa sinulle, missä oletkin, älä ota nettiä liian vakavasti :))Ikävä kyllä jotkut täällä sen tekevät!
sinkku55 kirjoitti:
Kyllä jotkut miehetkin ottaa herneen nenään jos ei mene niiden mukaan täälläkin:))))ei me naiset nyt niin herkkiä olla!! :)
- Marion.T
aapeeseedee kirjoitti:
olet aivan oikeassa :)))
- Marion.T
aapeeseedee kirjoitti:
Ikävä kyllä jotkut täällä sen tekevät!
olen huomannut :)))
aapeeseedee kirjoitti:
kasvatuskysymys ole :)
hitto ku nuo tekstit menee aina väärään
paikkaa,ku mitä on tarkoittanut :(- sinkku55
aapeeseedee kirjoitti:
Mykkäköulu on pahinta,äitini oli vaikenija,paras kun kerralla sanoo mitä ajattelee ja asia selvitetään!
En ymmärrä,kun joku suuttuu ja sitten leppyy viidessä minuutissa:)))))Ei ole mun heiniä:))))
Mulla isä oli samanlainen kuin minä:))
Mut siinäpä on hyvä puoli se että suuttuu niin harvoin:)))))))) - aapeeseedee
sinkku55 kirjoitti:
En ymmärrä,kun joku suuttuu ja sitten leppyy viidessä minuutissa:)))))Ei ole mun heiniä:))))
Mulla isä oli samanlainen kuin minä:))
Mut siinäpä on hyvä puoli se että suuttuu niin harvoin:))))))))Suuttuu kaksi kertaa vuodessa ja on senjälkeen vihainen ja mykkä aina puoli vuotta kerrallaan?
- aapeeseedee
Marion.T kirjoitti:
Edistystä sekin!
- sinkku55
aapeeseedee kirjoitti:
Mykkäköulu on pahinta,äitini oli vaikenija,paras kun kerralla sanoo mitä ajattelee ja asia selvitetään!
No ajattele olen samassa työpaikassa ollut kohta 17 vuotta enkä ole kertaakaan siellä vielä kertaakaan suuttunut ja käynyt mykkäkoulua:((
En edes muista koska olen viimeeksi suuttunut,kait se on epänormaalia,sitähän pitäs välillä kunnolla räjähtää:))))))))))))))niin siitä ilma piiri puhdistuu,tai sitten minä olen aina tasaisen vihainen:)))))))))) - Jermu
aapeeseedee kirjoitti:
Niaset voivat varsinkin olla välillä aika teeskentelevän yliystävällisiä netissä,pitäisi olla erikseen kundipalstat joilla ei aina tarvitsisi varoa mitä milloinkin sanoo?
Naiset tasapainottaa tilanetta luontaisesti ja kaikki on ihan ok yleensä. Täällä palstalla ei taida tulla vaan sellaisia ihmeellisiä mustasukkaisuusdraamoja, niinkuin olen kuullut sätissä tapahtuneen..."Toi hahmo on mun, mä löysin sen ensin..Mee sinä h***a niiskuttamaan muille siitä" Ja loput sitten selän takana yms.
Ja parasta on, että nuo kaikki kolmiodraaman osapuolet saattaa olla naimisissa tahollaan...Että sellaista. - aapeeseedee
sinkku55 kirjoitti:
No ajattele olen samassa työpaikassa ollut kohta 17 vuotta enkä ole kertaakaan siellä vielä kertaakaan suuttunut ja käynyt mykkäkoulua:((
En edes muista koska olen viimeeksi suuttunut,kait se on epänormaalia,sitähän pitäs välillä kunnolla räjähtää:))))))))))))))niin siitä ilma piiri puhdistuu,tai sitten minä olen aina tasaisen vihainen:))))))))))Vaihda heti työpaikkaa!
- aapeeseedee
Jermu kirjoitti:
Naiset tasapainottaa tilanetta luontaisesti ja kaikki on ihan ok yleensä. Täällä palstalla ei taida tulla vaan sellaisia ihmeellisiä mustasukkaisuusdraamoja, niinkuin olen kuullut sätissä tapahtuneen..."Toi hahmo on mun, mä löysin sen ensin..Mee sinä h***a niiskuttamaan muille siitä" Ja loput sitten selän takana yms.
Ja parasta on, että nuo kaikki kolmiodraaman osapuolet saattaa olla naimisissa tahollaan...Että sellaista.Sitä vasta olikin entisellä Articilla kun keskenään voi myös lähetellä privaviestejä ja niitä sai välillä riidan molemmilta puoliskoilta!
- Jermu
aapeeseedee kirjoitti:
Sitä vasta olikin entisellä Articilla kun keskenään voi myös lähetellä privaviestejä ja niitä sai välillä riidan molemmilta puoliskoilta!
Articia. Suoraan sanottuna, en ole koskaan kuullutkaan. Joku toinen palsta vai?
Siinähän on välittäjällä ollut kuningaspaikka ohjailla tappelusta mielensä mukaan...siis jos kantti vaan on kestänyt. - sinkku55
aapeeseedee kirjoitti:
Naiset voi sanoa suoraan muille naisillekin mutta jos heitä arvostelee heti suututaan tai loukkaannutaan!
No älä ota henkilökohtaisesti mutta ikävä kyllä näin on useimmiten!Miksi vaihtaisin työpaikkaa,mulla on mitä ihanin työpaikka:)))))Varmaan olen siellä eläke ikään asti:))))
- aapeeseedee
sinkku55 kirjoitti:
Miksi vaihtaisin työpaikkaa,mulla on mitä ihanin työpaikka:)))))Varmaan olen siellä eläke ikään asti:))))
Täällä pitää näköjään olla hymiöitä jotta ymmärrettisi laskevani leikkiä? ::;;)))((/%"¤%&/(/;;;:::__:BBBOIP M;???I)((/&%##:::
- aapeeseedee
Jermu kirjoitti:
Articia. Suoraan sanottuna, en ole koskaan kuullutkaan. Joku toinen palsta vai?
Siinähän on välittäjällä ollut kuningaspaikka ohjailla tappelusta mielensä mukaan...siis jos kantti vaan on kestänyt.Yksityisviestit eivät näkyneet valvojalle!
- sinkku55
aapeeseedee kirjoitti:
Täällä pitää näköjään olla hymiöitä jotta ymmärrettisi laskevani leikkiä? ::;;)))((/%"¤%&/(/;;;:::__:BBBOIP M;???I)((/&%##:::
Ei noita tarvii laittaa;)))))
Voi kun en keksi mitään nasevaa vitsiä tähän:))))
Helle on aivot turvottanut ja loma myös,joka nyt loppuu:(( - aapeeseedee
sinkku55 kirjoitti:
Helle on aivot turvottanut ja loma myös,joka nyt loppuu:((Oma lomani juuri alkoi jyristen!
- sinkku55
sinkku55 kirjoitti:
Helle on aivot turvottanut ja loma myös,joka nyt loppuu:((Ilmojenkin puolesta.
No onneksi mulla on vielä syksyllä viikko lomaa:)) - Marion.T
aapeeseedee kirjoitti:
Edistystä sekin!
olevan aika ikävystyttävää seuraa - jään odottamaan että joku hieman mielenkintoisempi tulisi linjoille :))
Sorry - minua vain alkoi kyllästyttää samasta asiasta jauhaminen.
Jos tämä on sinun mielestäasi taas kiukunpuuska, niin pidä ihan rauhassa ajatuksesi.
Minä vain kyllästyn helposti jos saan pelkkää jankutusta vastaukseksi.....
Kirjoituksissa pitää olla jotakin "potkua", ei niitä muuten viitsi lukea.
Jos haluat tappeluksissa pärjätä, opettele kunnollinen tyyli, ikävystyttävä ei tehoa -
sanon tämän ihan kaikessa ystävyydessä, siis se ei todellakaan ollut pottuilu, eikä ilkeily vaan ihan selvä neuvo.
Jatka sinä jos haluat... hohhoijaaa, reaalielämä on tällä hetkellä huomattavasti mielenkiintoisempaa, enkäpä kerro miksi :)))) Marion.T kirjoitti:
olevan aika ikävystyttävää seuraa - jään odottamaan että joku hieman mielenkintoisempi tulisi linjoille :))
Jos tämä on sinun mielestäasi taas kiukunpuuska, niin pidä ihan rauhassa ajatuksesi.
Jos haluat tappeluksissa pärjätä, opettele kunnollinen tyyli, ikävystyttävä ei tehoa -
sanon tämän ihan kaikessa ystävyydessä, siis se ei todellakaan ollut pottuilu, eikä ilkeily vaan ihan selvä neuvo.
Jatka sinä jos haluat... hohhoijaaa, reaalielämä on tällä hetkellä huomattavasti mielenkiintoisempaa, enkäpä kerro miksi :))))Tahdikkuus ei maksaisi mitään.
Oli kyllä melko tyly keskustelusta irtautuminen.
Anteeksi,että näin ulkopuolisena käyn arvostelemaan,mutta minkäs minä itselleni voin.- on uudet
Marion.T kirjoitti:
Jatka sinä jos haluat... hohhoijaaa, reaalielämä on tällä hetkellä huomattavasti mielenkiintoisempaa, enkäpä kerro miksi :))))Mikki-Hiirikalsarit ;DD
- aapeeseedee
Marion.T kirjoitti:
Jatka sinä jos haluat... hohhoijaaa, reaalielämä on tällä hetkellä huomattavasti mielenkiintoisempaa, enkäpä kerro miksi :))))Kiitos omituisesta neuvostasi,en ole täällä tappelemassa enkä riitaa haastamassa vaan keskustelemassa,sinun ei ole pakko lukea juttujani jos niin tylsä olen!
- NYT olet
Marion.T kirjoitti:
huomannut? onko niinkuin jotakin uutta entiseen?
Ja paskat!!! sanon vain...
Kyllä tuo naam aja persoona jo tuttu on ! - Ajomies
aapeeseedee kirjoitti:
Kiitos omituisesta neuvostasi,en ole täällä tappelemassa enkä riitaa haastamassa vaan keskustelemassa,sinun ei ole pakko lukea juttujani jos niin tylsä olen!
Joillakin tuntuu olevan pakkomielle huhuilla "ystäviään" palstalle keskustelemaan kanssaan. Hämmästelen kovin kun itse pyrin pitämään ystäväni erossa näistä.
Aivan liiaksi tulee näillä törttöiltyä.
Vilaisin tuota Marion Teen profiilia, jossa hän sanoo sattuvasti:
- Elämä on kuin suklaarasia - koskaan et voi tietää mitä saat !!!!!!
Minä en koskaan osta suklaarasiaa tietämättä mitä saan.
Afrikkalainen sanoo viisaasti sananlaskuissaan:
- Älä rupea valmistamaan vuodetta naiselle,
jota et ole vielä nähnyt.
/Nzema - - ¨ -
Marion.T kirjoitti:
Jatka sinä jos haluat... hohhoijaaa, reaalielämä on tällä hetkellä huomattavasti mielenkiintoisempaa, enkäpä kerro miksi :))))että pittää olla potkua ja tappeluxia teitillä vaan... hohhoijaa ... öitä!
- Angiina
Ajattelin minäkin kantaa korteni kekoon ja kysyä sinulta Jermu, tiedätkö onko tämä Pekingin ankka mahdollisesti sukua tälle sinun WC-ankallesi?!
- Hupaisaa
ajatustenjuoksua ;DD Taitaa ollakin;D
- Jermu
Pekingin ankkaa valellaan paistovaiheessa jatkuvasti mausteliemellä (näin muistelen)
Ammattilainen leikkaa sitten ankan pöytään tarjoiltavaksi.
Tätä palstan WC-ankkaa valellaan pöntössä jollain liemellä ja sillä nyt ainoa mikä tässä ankassa leikkaa, niin sillä leikkaa kiinni noi jutut, kun käämit sillä aina kärähtää niin helposti.
- omw34
???Sinä palasit? Se edellinen juttu taisi kaatua johonkin tyhmien juttuloihin,,,
Joku neuvoi lähikauppaa, mut minä menen LIDLiin, on niin halpaa... - omw34
Hitto, kun poikkaistiin eilen tuo mun alkama ketju...MUTTA jermu pistää paremmaksi!!!
TAPUTUKSET - TAP - TAP - TAP -TAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111- alsima
mikä tämä juttu on???
- sulle
taputuksista ;DD
- on tuote
nimeltä Vanish!
- oudokas
Siis mikä on Vanish? Kerro!
- niin sillä
oudokas kirjoitti:
Siis mikä on Vanish? Kerro!
kaikki sonta katoaa;D
- oudokas
mii-su kirjoitti:
sinä siinä sitten vielä olet?? :D
miisu, olipa sinulta todella lapsellinen kommentti!
- Jermu
mii-su kirjoitti:
Kun tästä tulee taas tappelus..Näin mää eppäilen..
(Privana tälleen mustalla laitan, että laitoitpa hyvän vastauksen tuossa menemään.) - että se ei
mii-su kirjoitti:
tehoa minuun,täti ;DD
- Jermu
oudokas kirjoitti:
ja mä olen just täyttänyt 5v. Siksi tota yhtä WC-ankkaa ottaa tää tilanne pahasti paddiin, kun eskarilaiset höykyttää sitä. Ensi kerralla, jos se ei ole kunnolla, niin mun unilelu (nalle puh) vetää sitä turpiin..Niin mää eppäilen..
- skiainen
Jermu kirjoitti:
Kun tästä tulee taas tappelus..Näin mää eppäilen..
(Privana tälleen mustalla laitan, että laitoitpa hyvän vastauksen tuossa menemään.)Olikos mii-su vai oudokas se hyvän vastauksen laittaja vai se edellinen?
- ystävämme
mii-su kirjoitti:
n... anteeksi Miisu-täti on vaihtanut nikkiä mutta käyttää edelleen kyssäreitä ahkerasti ;DDD
- Jermu
skiainen kirjoitti:
Olikos mii-su vai oudokas se hyvän vastauksen laittaja vai se edellinen?
viivoja, niin siitä se löytyy..Tai sitten ei. Näin mää eppäilen.
- eppäilet,
Jermu kirjoitti:
viivoja, niin siitä se löytyy..Tai sitten ei. Näin mää eppäilen.
oisko se tottuus ;DDD
- Autokorjaamo
Vielä parempi on Gillit Bang!!
oudokas kirjoitti:
tulin vain samalle tasolle sinun kanssasi :D
ystävämme kirjoitti:
n... anteeksi Miisu-täti on vaihtanut nikkiä mutta käyttää edelleen kyssäreitä ahkerasti ;DDD
minähän en nikkejä vaihtele!!!!!
taidan olla niitä harvoja jotka uskaltaa huutaa
edessäpäin...:) minä ihana..- muka
mii-su kirjoitti:
tulin vain samalle tasolle sinun kanssasi :D
vitsikäs,vai ;DDDD
Tai pitäisikö sinulle tunnusomaisesti laittaa: vai ???? - tuttua
mii-su kirjoitti:
minähän en nikkejä vaihtele!!!!!
taidan olla niitä harvoja jotka uskaltaa huutaa
edessäpäin...:) minä ihana..tohinaa ilman järjen hiventäkään!
Jermu kirjoitti:
ja mä olen just täyttänyt 5v. Siksi tota yhtä WC-ankkaa ottaa tää tilanne pahasti paddiin, kun eskarilaiset höykyttää sitä. Ensi kerralla, jos se ei ole kunnolla, niin mun unilelu (nalle puh) vetää sitä turpiin..Niin mää eppäilen..
mennäänkö kertomaan hoitotätille,että toi kiusaa???
- taitaa olla
mii-su kirjoitti:
mennäänkö kertomaan hoitotätille,että toi kiusaa???
hoitaja lähelläkin ;DD
- päinvastoin
mii-su kirjoitti:
ei ole eristetty omaan koppin, niin ku sut :DDDDD
olet hiljattain päässyt avo-osastolle kun ei ole vähään aikaan näkynyt täällä ;DDD
päinvastoin kirjoitti:
olet hiljattain päässyt avo-osastolle kun ei ole vähään aikaan näkynyt täällä ;DDD
olen sinun uusi henkilökohtainen lääkärisi!!
miten olet voinut?tarviiko lääkitystä lisätä? :)
- kohta loppuu
Monenlaista kusiaista eli huumorintajutonta on tässäkin ketjussa eli kohta on pallukka paikalla!
- Ajomies
Tulenpahan minäkin pallukkaa punaamaan !
Onnea ja hyvää jatkoa
- kateelliset ovat tietysti täysin vihreitä ! ? - puuttuikin
Ajomies kirjoitti:
Onnea ja hyvää jatkoa
- kateelliset ovat tietysti täysin vihreitä ! ?kokoelmasta ;DDDDD
- oudokki
Ajomies kirjoitti:
Onnea ja hyvää jatkoa
- kateelliset ovat tietysti täysin vihreitä ! ?Tuo idi,,,,, misukka ottaa palloon niin että kohta punertaa ;-)
- taitaa olla
Ajomies kirjoitti:
Onnea ja hyvää jatkoa
- kateelliset ovat tietysti täysin vihreitä ! ?Jermu ;DDD
- Ajomies
Vai pieni ja punainen,
tumma ja hikinen,
vikkelä kuin itse
J E R M U !- oikein
toisia nälviikään? Jäit kiinni itseteosta!
Tallennnan tämän ja tuon julki joka kerta kun sanot että et muka nälvi/solvaa ketään!
Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2692262En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n53964- 107944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81911- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677