Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. rakastuu ja rakastaa yhtälailla kuin nainenkin.
    Mutta rakastuminen,rakastaminen/seksi ovat ainakin minun mielestä eri kategoriaa.

Pelkkä seksi sinällään on jonkinlainen viestintäkeino,eikä todellakaan ole mitään rakastamista,ehkä voisi sanoa sen olenvan jonkinlainen signaali ympäristöön ja halu tulla huomioiduksi.

Seksiin saattaa liittyä huonoimmillaan vain omien tarpeiden ensiapu,mutta parhaimillaan se on hyvä nautinnontuoja myös rakastuneille pareille.

Tietysti seksinkin suhteen on pätee,että se on parhaimillaan kahdensuuntaista ja pelisäännöt halutusta 'päämäärästä' ovat yhteneväiset ja molempia miellyttävät.

Se mitä kukin pitää seksinä/seksikkäänä on niitä makuasioita joista ei pitäisi kiistellä,mutta yleensä ovat niitä top-10.n asioita joista käydään hyvin ehdottomia ja eriäviä mielipidemanipulaatioita.

Jos kahdella löytyy yhteinen kieli seksin'julkeuden' tai käytännön tekojen tasolla,niin silloin se mielestäni on heidän osaltaan ok.Tietysti vielä niin,että se hoidetaan loukkaamatta kolmatta osapuolta.
  2. mitä palstan keskustelun ketjujen/polkujen etiketistä tiedän,niin minun kommentti aiheeseen,oli avaukseen liittymättömään polkuun,joka sinällään riitti minulle.

Tein perustelujen kanssa olevan kannanoton ja jos et sitä ymmärtänyt,niin sille en voi mitään ja sekin asia on niitä elämän pieniä rokkia joka ei sen emempää mieltäni vaivaa.

ps.Jos olisin kirjoitukseni osoittanut avauksen alle,niin toki olisin siinä ruuasta ja sen laadusta mielipiteeni kertonut.
    Olen kuitenkin silläkin saralla niin kokematon ja muiden maiden ruokiin tutustumaton ummikko,että ne keskustelkoon aiheesta,kuka katsoo rahkeensa riittävän,minun ei,valitettavasti.

jk.Sen voin sanoa,että kunnon lättyt,räiskäleet,ohukaiset,miksi niitä sitten kukin nimittääkin,on tuoreen mansikkasurvoksen kera 'syötävän hyvää'.