Katsoin eilen televisiosta ohjelman, jossa isä oli pitänyt tytärtään seksiorjanaan vuosikymmeniä.
Siitä mieleeni tuli vaikea ja salattava asia eli raiskaus...
Kuinka moni teistä naisista on raiskattu joskus?
Kukaan ei varmaan halua omalla nimimerkillään vastata tälläiseen kysymykseen , joten tässä ketjussa ei käytetä oikeita nikkejä.
Voin omalta kohdaltani sanoa että minut raiskattiin 17 vuotiaana.
Olin kavereiden kanssa ulkona, ja kiltin oloinen poika lupasi viedä minut kotiin autollaan.
Hän ajoi kuitenkin metsätielle ja raiskasi minut.
En voinut hänelle mitään ja hän uhkasi tappaa ellen suostu.
Raiskauksen jälkeen hän jätti minut pimeään metsään, ja ajoi pois.
Pääsin tielle ja eräs ohikulkija otti minut kyytiin ja olisi vienyt poliisiasemalle, mutta en halunnut missään tapauksessa kenenkään tietävän asiasta, joten asia jäi siihen.
Häpesin vuosikausia asiaa, ja vasta vuosien kuluessa olen päässyt raiskauksesta yli.
Kukaan ei koskaan saanut tietää siitä.
Mietin eilen, että kuinka paljon tälläisia sukulaisen tai sitten aivan oudon ihmisen tekemiä väkisinmakaamisia jää ilmoittamatta ja nainen kärsii joskus lopun ikäänsä seurauksista.
Aihe on vaikea, ja en edes tiedä poistaako sefu tämän aloituksen, mutta jäi vain mietityttämään...
Myös miehet olisivat tervetulleita sanomaan mielipiteensä asiasta.
RAISKAUS
17
1482
Vastaukset
- raiskatu
raiskattu jo 6vuotiaana lapsena isäpuoleni käytti minua hyväkseen 6v-12v. siis monta vuotta.
Ei saanut kertoa kenellekkään isäpuoleni aina sanoi tai sinun käy huonosti hänelle ei seuraamuksia tule. hui kuinka inhosin saunaan menoa vieläkin puistattaa nuo muistot ne ei ikinä mene ruumiistani pois, saunassa hänen muka piti pestä minut ja minun piti istua hänen sylissä ja kaluaan minuun sisään sielläkin yritti,
hyi kauheata että ei muka äitini mitään huomannut,jälkeenpäin ajateltuna uskomatonta.
noh niin jatkui vuosia eri tilanteita oli ukolla jolloin minua hyväkseen käytti,tulipa mummo meitä hoitamaan ja alkoi ihmetelemään miksi minun pitää niin usein vessassa juosta, useampana päivänä huomautti,minua nuoremmat siskopuolet ja velipuolet olivat alkaneet mummolle kertomaan miten ukko minua yläkertaan raahaa ja minä huudan ja he luulevat minun välillä tukehtuvanan kun ääntä ei kuulukaan suuni edessä oli ukon iso koura.
Mummo minut tutkimuksiin vei.
Poliisit hakivat koulusta kuin jonkun rikollisen
haastattelivat monta tuntia poliisiasemalla,
Ukko vankilaan joutui.
Äitini ei millään uskonut asiaa syytti minua vuosia mitä kauheuksia minä olen tehnyt, minä.
Ikinä se lika ei minusta mene pois, silloin ei mitään terapiaa annettu.
Muutama vuosi sitten aloin hakeutua hoitoon ei tunnu oikein auttavan.Minulla on kuitenkin rakastava mies ja lapset elämä menee eteenpäin.- ¤ripa¤
Isäpuolesi oli hirviö.
Mutta miten voi oma äiti olla tyttärelleen tuollainen.
Mutta tiedän kokemuksesta että sellaisia äitejä on.
Minä olisin vihannut sitä miestä joka tekee tyttärelleni noin viimeiseen hengenvetooni.
Onko äitisi tai isäpuolesi vielä elossa?
Toivottavati ovat molemmat saaneet ansionsa mukaan. - Otan osaa
Kun ajattelee, että sukupuoliyhteys normaalisti( rakastavassa suhteessa kahden aikuisen välillä )merkitsee 30 asteen lämpöä,
niin väkisinmakaaminen liian nuorena merkitsee -30 asteen kylmyyttä.
Tai absoluuttista nollapistettä. - raiskattu
¤ripa¤ kirjoitti:
Isäpuolesi oli hirviö.
Mutta miten voi oma äiti olla tyttärelleen tuollainen.
Mutta tiedän kokemuksesta että sellaisia äitejä on.
Minä olisin vihannut sitä miestä joka tekee tyttärelleni noin viimeiseen hengenvetooni.
Onko äitisi tai isäpuolesi vielä elossa?
Toivottavati ovat molemmat saaneet ansionsa mukaan.sai ansionsa mukaan velipuoleni hänet tappoi
äitini elää en ole pitänyt häneen moneen vuoteen yheyttä ja siihenkin tarvittiin vierasihminen sanomaan minulle että saan vihata äitiäni. raiskattu kirjoitti:
sai ansionsa mukaan velipuoleni hänet tappoi
äitini elää en ole pitänyt häneen moneen vuoteen yheyttä ja siihenkin tarvittiin vierasihminen sanomaan minulle että saan vihata äitiäni.olisi ehkä minullekin sellainen syy,että jopa koston kaikki muodot saattaisin hyväksyä.
Tällä ajatuksella ei ole ollut onneksi ollut koskaan kohdetta ja toivottavasti ei tarvitse siihen lähipiirissäni koskaan törmätä.- qwertyuiopåasdfghjklöä
suhtautumista.
Miten voi olla mahdollista että äiti ei puolusta omaa tytärtään. Ja kuitenkin näin on useissa tapauksissa, lapsesta tai naisesta yritetään tehdää se syyllinen osapuoli.
En ihmettele etteivät useat uskalla ilmoittaa koko asiasta.
Silloin kun minut raiskattiin en uskaltanut kertoa kenellekään, pidin itseäni jotenkin syyllisenä ja likaisena.
Olen nyt vähän päälle 30 vuotias ja olen kyllä päässyt asiasta yli.
Laitoin tämän aloituksen tänne 50 palstalle siksi että luulen useiden muidenkin naisten joutuneen raiskatuiksi. Ja halusin tietää ovatko he päässeet sopuun itsensä kanssa, koska ovat jo vanhempia.
Tuntuu siltä että asiasta ei haluta puhua edes salaa, onko tosiaan näin vähän naisia jotka ovat joutuneet uhreiksi.
Muista aina että olet uhri, etkä syyllinen.
Se sika joka sinua hyväksikäytti lapsena on ainoa syyllinen.
Uskomalla itseesi pääset helpommin yli asiasta.
Sinulla on kaikki oikeus olla vihainen tuolle miehelle, mutta älä anna hänen viedä sinun omaa elämääsi.
En tiedä onko äitisi vielä elossa, mutta hänkin on syyllinen, koska ei uskonut sinua. On varmmasti vaikeaa antaa anteeksi hänelle, ja itse en sinun tilanteessasi pystyisikään siihen.
Pääasia on, että me kaikki raiskatut ja hyväksikäytetyt annamme anteeksi itsellemme - me emme ole syyllisiä. - raiskattu
qwertyuiopåasdfghjklöä kirjoitti:
suhtautumista.
Miten voi olla mahdollista että äiti ei puolusta omaa tytärtään. Ja kuitenkin näin on useissa tapauksissa, lapsesta tai naisesta yritetään tehdää se syyllinen osapuoli.
En ihmettele etteivät useat uskalla ilmoittaa koko asiasta.
Silloin kun minut raiskattiin en uskaltanut kertoa kenellekään, pidin itseäni jotenkin syyllisenä ja likaisena.
Olen nyt vähän päälle 30 vuotias ja olen kyllä päässyt asiasta yli.
Laitoin tämän aloituksen tänne 50 palstalle siksi että luulen useiden muidenkin naisten joutuneen raiskatuiksi. Ja halusin tietää ovatko he päässeet sopuun itsensä kanssa, koska ovat jo vanhempia.
Tuntuu siltä että asiasta ei haluta puhua edes salaa, onko tosiaan näin vähän naisia jotka ovat joutuneet uhreiksi.
Muista aina että olet uhri, etkä syyllinen.
Se sika joka sinua hyväksikäytti lapsena on ainoa syyllinen.
Uskomalla itseesi pääset helpommin yli asiasta.
Sinulla on kaikki oikeus olla vihainen tuolle miehelle, mutta älä anna hänen viedä sinun omaa elämääsi.
En tiedä onko äitisi vielä elossa, mutta hänkin on syyllinen, koska ei uskonut sinua. On varmmasti vaikeaa antaa anteeksi hänelle, ja itse en sinun tilanteessasi pystyisikään siihen.
Pääasia on, että me kaikki raiskatut ja hyväksikäytetyt annamme anteeksi itsellemme - me emme ole syyllisiä.olen tietenkin minä kukas muu näin ajattelein melkein viisikymmentä vuotiaaksi ennekuin aloin hoitamaan itseäni,
ei siitä koskaan eroon päässe olen likainen ja saastainen. ylempänä laitoin äidistäni.
mutta kerran vielä minulla on todella rakastava ja ymmärtäväinen mies rinnallani vaikka en vastaisikaan naisen vaatimuksia hänelle sillä en todellakaan ole normaali nainen...joskus vain tuntuu että anteeksi että olen olemassa.. - Kärsimykset
On mahdotonta kuvitella mitä tällaisten miesten ajatuksissa liikkuu. Tuhota lapsen elämä, sairaalloisen viettinsä vuoksi. Toivottavasti te kaikki uhrit jollain tavoin selviätte, ja kenties löydätte tasapainoisen elämän.
- Pirre*
raiskattu kirjoitti:
sai ansionsa mukaan velipuoleni hänet tappoi
äitini elää en ole pitänyt häneen moneen vuoteen yheyttä ja siihenkin tarvittiin vierasihminen sanomaan minulle että saan vihata äitiäni.tullut tietooni, että mieheni olisi käyttänyt tyttäriäni seksuaalisesti hyväkseen, olisin tappanut hänet ja tylsällä puukolla, se on varma!
- Pirre*
kokemuksistasi ja minulta pääsi melkein itku; olen hyvin pahoillani puolestasi..halaan sinua lujasti...
- raiskattu
Pirre* kirjoitti:
kokemuksistasi ja minulta pääsi melkein itku; olen hyvin pahoillani puolestasi..halaan sinua lujasti...
halauksista, otan ne ilomielin vastaan..
kiitos.. - Marion.T
raiskattu kirjoitti:
olen tietenkin minä kukas muu näin ajattelein melkein viisikymmentä vuotiaaksi ennekuin aloin hoitamaan itseäni,
ei siitä koskaan eroon päässe olen likainen ja saastainen. ylempänä laitoin äidistäni.
mutta kerran vielä minulla on todella rakastava ja ymmärtäväinen mies rinnallani vaikka en vastaisikaan naisen vaatimuksia hänelle sillä en todellakaan ole normaali nainen...joskus vain tuntuu että anteeksi että olen olemassa..lapsena, en pysty ymmärtämään äitiäsi, itselläni on kolme lasta, yksi tyttö ja kaksi poikaa, ja jos joku heidän kimppuunsa kävisi niin kyllä taatusti tietäisi väärään paikkaan menneensä...
Mietin joskus pystyisinkö tappamaan ihmisen, jos jotakin tuollaista tapahtuisi, ja vaikka kunnioitan elämää sen kaikissa muodoissa, niin voipa olla että tuollisessa tilanteessa se mies olisi kyllä saanut kuulan kalloonsa, ja minä olisin lukkojen takana.
Mutta syyllinen sinä et missään tapauksessa ole, etkä likainen, MUISTA AINA SE !!!
Olet valtavan voimakas ihminen kun olet selvinnyt tuollaisista kokemuksista, ole ylpeä itsestäsi.
Kaikkea hyvää sinun elämääsi, toivon että pääset lopulliseen tasapainoon elämässäsi noinkin karmeiden kokemuksien jälkeen..... - tarpeen
emw34 kirjoitti:
olisi ehkä minullekin sellainen syy,että jopa koston kaikki muodot saattaisin hyväksyä.
Tällä ajatuksella ei ole ollut onneksi ollut koskaan kohdetta ja toivottavasti ei tarvitse siihen lähipiirissäni koskaan törmätä.myös äideille jotka ummistavat silmänsä lastensa kärsimyksiltä koska eivät halua menettää tätä mieshirviötä!
- Angiina
Olen joskus miettinyt, että ehkä insestissä on pahinta se, että lapsi tai nuori joutuu ikään kuin kaksinkertaisesti elämän pettämäksi. Ensin häneltä riistetään ruumiillinen koskemattomuus. Ja sen lisäksi häneltä riistetään vielä luottamus läheisiin ihmissuhteisiin: isään, isoisään, setään. Voi vain kuvitella, minkälaisia haavoja sellainen jättää ihmisen sisimpään.
- mies,
on niitä naispuolisiakin,juuri oli lehdessä naispuolisista opettajista USA:ssa jotka ovat hyväksikäyttäneet 11-14-vuotiaita poikaoppilaita!
- TOTTA puhut
mies, kirjoitti:
on niitä naispuolisiakin,juuri oli lehdessä naispuolisista opettajista USA:ssa jotka ovat hyväksikäyttäneet 11-14-vuotiaita poikaoppilaita!
Ryhmittely, lokerointi ja yleistys ovat vääriä. Ihmiset ovat yksilöitä. Kaikissa on kaikkia.
- kallle
Tätini käytti minu8a hyväkseen kun olin 9v.
Roikkui pilissäni ja hinkkasi marjareissulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062459
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401624Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411276Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2911063Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3131025Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22965- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19804Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773