Yli-ikäset

Mies.

Elikkä miks vanhukset joilla olisi jo oma muistojenhuone(60 70 80 )ette mene sinne vaan kuvittelette olevanne vielä toimivia.Minusta ja monesta muusta olette ruuan,lastenlasten,ja mitä nyt vanhempana niitä eteen tuleeki.Se ainainen nuorempien arvostelu saisi 50 huoneesta jo loppua ja antaa elämää haluavien ihmisten jatkaa sitä.Olette etupäässä pahansuopia(etupäässä)naisia joiden suu käy vaikka yhdelläsormella virheineen yllättävän paljonkin.Menkää teille sopiviin jooko.

105

4518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi sanoa

niille jotka ovat ALLE 50 ja paremmallakin syyllä koska 70-vuotiaathan OVAT 50 !!!

• Ajomies

Olen yli-ikäinen. Yhteystietoni olen tänäänkin antanut. Luulen, että keskustelupalstoilla on vallan muut ongelmat kuin ikäkysymys.

Päivittäiset live-keskustelukumppanini ovat ikähaaruklaltaa jokeltelvista vauvoista sadan vuoden tietämille. En voi käittää, että yleisellä julkisella palstalla voitaisiin asettaa jooitain ikärajoja keskusteluun osallistumiselle.
        Tuo ikäpalstajako on ymmärtääkseni ohjeellinen niin, että tiedämme millaisia asioita siellä keskusteluissa on esillä.
        Kun keskustelu menee intiimimmäksi niin menemme chattiin, perustamme yhteisön, soittelemme, tapailemme.

• kari
        Ajomies kirjoitti:

Olen yli-ikäinen. Yhteystietoni olen tänäänkin antanut. Luulen, että keskustelupalstoilla on vallan muut ongelmat kuin ikäkysymys.

Päivittäiset live-keskustelukumppanini ovat ikähaaruklaltaa jokeltelvista vauvoista sadan vuoden tietämille. En voi käittää, että yleisellä julkisella palstalla voitaisiin asettaa jooitain ikärajoja keskusteluun osallistumiselle.
        Tuo ikäpalstajako on ymmärtääkseni ohjeellinen niin, että tiedämme millaisia asioita siellä keskusteluissa on esillä.
        Kun keskustelu menee intiimimmäksi niin menemme chattiin, perustamme yhteisön, soittelemme, tapailemme.

mitä,jos opettelisit kirjoittamaan ja sitten vasta julkistaisit hölmöjä juttujasi.virheitä on enemmän kun ala-asteella.

• miehellä on munat,hän ei tuollaista tekstiä päästä missään olosuhteissa.

Taidat olla KERTOMIELITAUTINEN,koska luulet täällä edustavasi muitakin palstalaisia.
      Älä sentään unta näe,että saat taustatukea,kaada vain itselle,ole hyvä.

• Aikamies

lastenhuoneessa vielä.
      Kehittele itseäsi ja järkeäsi, tule sitten uudestaan aikuisten palstoille, jookos!!!

Ps. Kirjoitustakin voisit harjoitella, imaisepa netistä typing master ja ala harjoitella.

• maalaismiehissä

Palsta on vallattu ( 80)

"Nyt häiriköt ovat tulleet tänne vanhojen sekaan riehumaan. Vanhoja ihmisiä nykyään ahdistellaan. Täälläkin on vallattu heille osoitettu tila tyhjänpäiväisiin jankutuksiin."

Viimeksi hääti tappo- ja murhauhkauksin 60 palstalta. Ainoatakaan häirintätapausta ei ole kuitenkaan milloinkaan osoitettu asiallisesti yksilöiden se keskustelu ja puheenvuoroo, jossa näin olisi tapahtunut pyynnöistä huoolimatta.

Minusta tuntuu, että tällaiset maalaismiehet ja monet muut toimivat vain siksi ettette ole ymmärtäneet nostaa "Tarzania puuhun kun kuvaus alkaa."
        Pientä flirttiä - pyydän !

• se siellä
        maalaismiehissä kirjoitti:

Palsta on vallattu ( 80)

"Nyt häiriköt ovat tulleet tänne vanhojen sekaan riehumaan. Vanhoja ihmisiä nykyään ahdistellaan. Täälläkin on vallattu heille osoitettu tila tyhjänpäiväisiin jankutuksiin."

Viimeksi hääti tappo- ja murhauhkauksin 60 palstalta. Ainoatakaan häirintätapausta ei ole kuitenkaan milloinkaan osoitettu asiallisesti yksilöiden se keskustelu ja puheenvuoroo, jossa näin olisi tapahtunut pyynnöistä huoolimatta.

Minusta tuntuu, että tällaiset maalaismiehet ja monet muut toimivat vain siksi ettette ole ymmärtäneet nostaa "Tarzania puuhun kun kuvaus alkaa."

kyykkii pusikossa.

• Ajomies
        se siellä kirjoitti:

kyykkii pusikossa.

En ole koskaan kyykytellyt. Joskus vain olisi hyvä kun asia puhuisi eikä sen esittäjä.

• mutta sinulla
        Ajomies kirjoitti:

En ole koskaan kyykytellyt. Joskus vain olisi hyvä kun asia puhuisi eikä sen esittäjä.

on 4-5 eri vakinikkiä joka on aika harhauttavaa niille uusille jotka eivät ole tietoisia saman henkilön olevan kyseessä!

• Mies
        mutta sinulla kirjoitti:

on 4-5 eri vakinikkiä joka on aika harhauttavaa niille uusille jotka eivät ole tietoisia saman henkilön olevan kyseessä!

Siitä tulikin mielee että riittäiskö yksi nikki per kirjoittaja jäis turhat pulinat ja kehuskelut vähemmälle vaikka keskustelukin avartaa kuin matkustelukin.

• Ajooomies
        mutta sinulla kirjoitti:

Ooloet merkillinen höpisijä todellinen puskasta huutelija kun et kykene itse olemaan rekatun nikkisi takana. Ajomies-nikin yhteystiedot olen tänäänkin antanut palstalla ja rekatuissa nikeissäni ovat myös yhteystiedot.

Siitä vaan kertomaan omia yhteystietoooooooja. Vaikka itse olen avoin niin en vaadi sitä toisilta,
        jokainen toimii kuin parhaaksi näkee.
        Minusta aina kun tehdään henkilöön meneviä syytöksiä on yhteystiedot syytäö ilmaista.

• Mies
        Ajooomies kirjoitti:

Ooloet merkillinen höpisijä todellinen puskasta huutelija kun et kykene itse olemaan rekatun nikkisi takana. Ajomies-nikin yhteystiedot olen tänäänkin antanut palstalla ja rekatuissa nikeissäni ovat myös yhteystiedot.

Siitä vaan kertomaan omia yhteystietoooooooja. Vaikka itse olen avoin niin en vaadi sitä toisilta,
        Minusta aina kun tehdään henkilöön meneviä syytöksiä on yhteystiedot syytäö ilmaista.

Mies sanoo vain sen mikä pitääki.PISTE

• on täynä
        Mies kirjoitti:

Mies sanoo vain sen mikä pitääki.PISTE

Äitis käyttää halpisvaippoja ja kun se on täynä närästää. Saat kohta rintaa ja rauhoitut. Ei sinusta koskaan sitä miestä tule! Hyvä niin!

• henkilökohtaista on
        Ajooomies kirjoitti:

syyttää ketä tahansa,joka nikin takana on kirjoittaja!

• Ajomies
        maalaismiehissä kirjoitti:

Palsta on vallattu ( 80)

Ihminen näkee oitis omat virheensä toisessa, muttei ikäpäivänään
        - itsessään !

Tuossakin tapauksessa maalaismies käytti yksitoista puheenvuoroa jankuttaen hajun ilkeyttä, yhden pyrkien tekemään itseään tykö keskustelukumppanini kanssa
        - muuta asiaa hänellä ei ollut moneen viikkoon millään palstalla. Hän ei ole milloinkaan avannut ainoatakaan keskutelua ko. palstalla.
        - Se siitä janmkuttamisesta !

• Marion.T

myönnän olevani väärällä palstalla, ja aika usein tuolla nelikymppisissä olenkin, mutta kyllä täällä on sen verran hauskaa poukkaa, että ihan mielellään tänne poikkeaa näin alaikäisenäkin.

Uskoisin että palsta on avoin kaikille, ei tarvitse olla juuri viidenkymmenen kymmenluvuissa.

Ja sama koskee vanhempia, miksi he eivät saisi tulla tänne, jossa keskustellaan yleensä hyvinkin vireästi.

Kuinkahan paljon porukaa paikalle jäisi jos noin tarkat kriteerit tänne tulisi.

Taitaa olla provo koko juttu....

• pitkäksi

Pojalla parku, kun vaipanvaihto venynnyt pitkäksi. Äitee unohtunut terasille. No poju joskus tulet ehkä kuivaksi!

• Mies

Tuota just meinasin ette edes kirjoittaa malta kun lapset ostannu vanhuksille tietsikan.Mutta olkaa omalla reviirillä niin kaikki toimii.

• Marion.T
        Mies kirjoitti:

Tuota just meinasin ette edes kirjoittaa malta kun lapset ostannu vanhuksille tietsikan.Mutta olkaa omalla reviirillä niin kaikki toimii.

Kyllä täällä tilaa on kaikille, myös sinulle ;D

• rauhassa
        Mies kirjoitti:

Ehkä sieltä tuttipullontäyttäjä joskus tulee. Ne jotka on Lipposen leikkauksen jälkeen olemassa!

• jenkaten
        Mies kirjoitti:

Tuo oli huono veto.Jos minä edellisessä keskustelussa jotenkin loukkasin sinua,niin us-
        kallan ja ilkeän myös esittää sinulle julkisen
        anteeksi pyynnön.Mutta kerro myös sinä mikä asia
        sai sinut tuomaan esille ilkeällä tavalla minun
        ja poikieni välit.Oli todella tökerö temppu.
        En pidä siitä että edessä ollaan lipeviä,mutta kun selkänsä kääntää,niin sama kaveri työntää
        puukkoa selkään.

• ummi
        Mies kirjoitti:

tuntuu, että se olet sinä, MIES, joka olet väärällä palstalla. Oliskohan tuo 17 sinulle se oikea. Kirjoituksestasi päätellen on vielä peruskoulukin kesken.
        Joten sinne vaan, HUS, HUS:))))

• Mies kirjoitti:

lapsilla on ollut hyvät vanhemmat,koska muistavat myös heitä ´hankkimalla'jotain kiitoksena saamastaan mahdollisuudesta kasvaa "aikuisiksi".

Minun äiti sai viikonloppuna taloonsa uuden maalin.Lapsia/lastenlapsia niin paljon,että kahdessa päivässä tuli valmista.
        Vielä pitää todeta,että en itse ollut "kykenevä"talkoisiin,eikä siitä muut talkoolaiset varmasti mieltään vaivanneet,saati pahoittaneet.

jk. Ja taatusti työ tuli pyytämättä ja maalien kustannus tietysti kuului lapsille.

• milloinen
        emw34 kirjoitti:

lapsilla on ollut hyvät vanhemmat,koska muistavat myös heitä ´hankkimalla'jotain kiitoksena saamastaan mahdollisuudesta kasvaa "aikuisiksi".

Minun äiti sai viikonloppuna taloonsa uuden maalin.Lapsia/lastenlapsia niin paljon,että kahdessa päivässä tuli valmista.
        Vielä pitää todeta,että en itse ollut "kykenevä"talkoisiin,eikä siitä muut talkoolaiset varmasti mieltään vaivanneet,saati pahoittaneet.

jk. Ja taatusti työ tuli pyytämättä ja maalien kustannus tietysti kuului lapsille.

Minä en ymmärrä miksi tuolla asenteella tulet tänne asiahan on päivänselvä, toiset vanhukset terrorisoi muutoin mukavia huonekeskusteluja muistellessaan, tai kun aikaa on, jokaiseen asiaan ja asianviereen ottaessaan kantaa etteivät muista edes huilaamassa käydä.Minustakin vanhukset ylipäätään mukavia muttaa sättiä heille ei olis pitäny opettaa noin vanhalla iällä enää, nyt siitä kärsii viattomatkin!!

• taas on
        emw34 kirjoitti:

"ihanneperheilijä" päässyt vauhtiin ;DDDD

• taas on kirjoitti:

"ihanneperheilijä" päässyt vauhtiin ;DDDD

Rannilalan täyskate,jotta kyll sitt käypp katteeks,vai?

Mitä pahaa muuten on jos lapset,myös aikuisena va varsinkin silloin pitävät omista vanhemmistaan,vanhuksista huolta sekä taloudellisesti,että olemalla läsnä.
        Oma äiti 86-v.ja asuu ok-'rintamamiestaloa'ja sen rakentaja isäni eli sen vaiheen Suomen historiaa että kaveria jätetty,eikä myöskään hänen lapsensa jätä omaisiaan tai kavereitaan.

Onko syy katkeruuteesi mikä?Kerro?

• aina olla kateellinen?
        emw34 kirjoitti:

Rannilalan täyskate,jotta kyll sitt käypp katteeks,vai?

Mitä pahaa muuten on jos lapset,myös aikuisena va varsinkin silloin pitävät omista vanhemmistaan,vanhuksista huolta sekä taloudellisesti,että olemalla läsnä.
        Oma äiti 86-v.ja asuu ok-'rintamamiestaloa'ja sen rakentaja isäni eli sen vaiheen Suomen historiaa että kaveria jätetty,eikä myöskään hänen lapsensa jätä omaisiaan tai kavereitaan.

Onko syy katkeruuteesi mikä?Kerro?

En vain kehu perheeni menestyksestä nettipalstoilla,lapsellista touhua ;DDDDDDDD

• aina olla kateellinen? kirjoitti:

En vain kehu perheeni menestyksestä nettipalstoilla,lapsellista touhua ;DDDDDDDD

kysymystä;siis uudestaan mikä on syy kat-ke-ruu-tee-si,kerro?

• mutta itselläsi
        emw34 kirjoitti:

kysymystä;siis uudestaan mikä on syy kat-ke-ruu-tee-si,kerro?

ei vaikuta olevan minkäänlaista huumorintajua kun aina heti suutut ja alat nimittelemään/puskattamaan,sääliksi käy vaaria....

• mutta itselläsi kirjoitti:

ei vaikuta olevan minkäänlaista huumorintajua kun aina heti suutut ja alat nimittelemään/puskattamaan,sääliksi käy vaaria....

Mielelläni kyllä olisin.

Sääliäkin kyllä minua saat,empaattisuuttahan se sinussa osoittaa.

Ps.en kyllä ole suuttuvaa tyyppiä.Nytkin syön omenaa ja pulssi on niin alhaalla,kuin se minulla yleensäkin on.
        Sori ja anteeksi,jos sinua loukkasin,en kyllä tarkoituksellisesti,mutta meidän kemiat eivät yksinkertaisesti taida olla kovin kohdallaan.
        Se miten tilanne voidaan vältää on yrittää olla ottamatta kantaa sitä ensimmäistä kertaa.
        Sen suhteen vastuu kyllä valitettavasti jää sinun kontollesi,koska sinä näet kelle vastaat.
        Minä en näe meidän välisessä ja saatan vahingossa silloin tulla juttusille.

Toki voidaan jatkaa entiseen malliin,ehän tässä mitään sen kummempaa.

Ps.taas kyllä elvistelen,mutta vaimo pakottaa lähtemään mukaansa kauppaan hakemaan tarpeita mansikkakakun aikaansaamiseksi.
        Tämä on joka kesäinen perinne ja vanhin tyttö/avokumppani kutsutaan sitä tuhoamaan.
        Mitäs tähän sanot,nyt saat ollakin reilusti kateellinen.Minä lyön vielä vettä kiukaalle ja sanon,Nam.

• minä en
        emw34 kirjoitti:

Mielelläni kyllä olisin.

Sääliäkin kyllä minua saat,empaattisuuttahan se sinussa osoittaa.

Ps.en kyllä ole suuttuvaa tyyppiä.Nytkin syön omenaa ja pulssi on niin alhaalla,kuin se minulla yleensäkin on.
        Sori ja anteeksi,jos sinua loukkasin,en kyllä tarkoituksellisesti,mutta meidän kemiat eivät yksinkertaisesti taida olla kovin kohdallaan.
        Se miten tilanne voidaan vältää on yrittää olla ottamatta kantaa sitä ensimmäistä kertaa.
        Sen suhteen vastuu kyllä valitettavasti jää sinun kontollesi,koska sinä näet kelle vastaat.
        Minä en näe meidän välisessä ja saatan vahingossa silloin tulla juttusille.

Toki voidaan jatkaa entiseen malliin,ehän tässä mitään sen kummempaa.

Ps.taas kyllä elvistelen,mutta vaimo pakottaa lähtemään mukaansa kauppaan hakemaan tarpeita mansikkakakun aikaansaamiseksi.
        Tämä on joka kesäinen perinne ja vanhin tyttö/avokumppani kutsutaan sitä tuhoamaan.
        Mitäs tähän sanot,nyt saat ollakin reilusti kateellinen.Minä lyön vielä vettä kiukaalle ja sanon,Nam.

koska olen täällä virtuaalihenkilö,sitäpaitsi netissä leveilkeminen on useimmiten henkilön omaa utopiaa ;DDD

• minä en kirjoitti:

koska olen täällä virtuaalihenkilö,sitäpaitsi netissä leveilkeminen on useimmiten henkilön omaa utopiaa ;DDD

Laitappa sp-osote niin otan kuvan utopiasta ja laitan tulemaan.

Taas ei voi muuta kuin ihmetellä vaimon taitoa ja tarmoa tehdä arkipäivästäkin juhlaa.
        Hän sentään on jo tehnyt normaalin työpäivän pääosin kuumassa ilmastoimattomassa autossa.
        Silti energiaa riittää kaikkeen pieneen elämän eliksiiriin.

Kiitän ja huomioin häntä myös täällä live-elämässä,mutta ei kai ole paha,jos häntä myös näin virtuaaliystävien/-tuttujen joukossa kehun.

• Maalaismies*

Pimeitä on nähty ennekin. Ookko nää tosistas?

• Ajomies

Muistanet huutelusi runsas vuosi sitten 80 palstalla. 60 palstalla riehuit tappo- ja murhauhkauksin suurten joukkojen nimissä.
        Ne 11 puheenvuoroa aikanaan osoittivat mikä olet miehiäsi.
        Törkeintä oli rikossyytteet joista viimeisin Alvar K:n kuolema, josta sain melkoista nuhdetta.
        Kun yritin vakuuttaa asiaa et itse eikä kukaan uskonut kun sanoin
        - maalaismieshän se itse höpisi omasta kuolemastaan !

Sinuun en luottaisi viiden sentin edestä.

• Ajooomies
        Ajomies kirjoitti:

Muistanet huutelusi runsas vuosi sitten 80 palstalla. 60 palstalla riehuit tappo- ja murhauhkauksin suurten joukkojen nimissä.
        Törkeintä oli rikossyytteet joista viimeisin Alvar K:n kuolema, josta sain melkoista nuhdetta.

Eräs uhkauksaista palstalla, muitakin on.
        Maalaismies ei ole osoittanut edes "katumisen" merkkejä, uhooo sen kun jatkuu.
        Palstan ( 60-80) shefukin on jo rientänyt mukaan puskasta huutelemaan. Ei ole ensimmäinen kerta
        - tuskin viimeinenkään. Sheriffin nyt luulisi edes jotenkin noudattavan "liikennesääntöjä" kun on ihan korttikin.

• kopsari
        Ajomies kirjoitti:

"Kirjoittanut: Maalaismies* 25.6.2005 klo 11.20 On helppo sanoa, että älä välitä! Kun koulussa tai työpaikalla yksi on ottanut oikeudekseen hyppiä pöydillä sekoittaen kaikki kuviot, on turha kuvitella ettei se häiritsisi.

Älkää välittäkö, sanotaan, älkää olko huomaavinanne! Minä haluaisin tappaa ja murhata sellaisen häirikön. Yhteisö ei voi sallia yhden mollata kaikkia. Ei tämä eikä mikään muukaan yhteisö"

• TIKULLA
        Ajomies kirjoitti:

SILMÄÄN, JOKA VANHOJA MUISTELEE!

• muiden palstojen
        Ajomies kirjoitti:

riitoja?

• Ajomies
        muiden palstojen kirjoitti:

riitoja?

Saanhan toki vastata kun kysytään ?
        Olisi somaa kun asiat voitaisiin keskustella muualla
        - se on ollut tavoitteeni alun alkaen jo vusia sitten. Se kun ei vain näytä kaikille sopivan.

• teidän palstan
        Ajomies kirjoitti:

Saanhan toki vastata kun kysytään ?
        Olisi somaa kun asiat voitaisiin keskustella muualla
        - se on ollut tavoitteeni alun alkaen jo vusia sitten. Se kun ei vain näytä kaikille sopivan.

riidat!!!!

• Ajomies
        TIKULLA kirjoitti:

SILMÄÄN, JOKA VANHOJA MUISTELEE!

Roskat maton alle-tyyli ei toimi eikä ole toiminut vielä näillä millään palstoilla koskaan.

• kuin sama
        Ajomies kirjoitti:

Roskat maton alle-tyyli ei toimi eikä ole toiminut vielä näillä millään palstoilla koskaan.

jankutus ikivanhoista asioista,me täällä olemme 50 mutte emmme dementoituneita ;DD

• Ajomies
        teidän palstan kirjoitti:

riidat!!!!

Tällä palstalla ollaan ja keskustellaan tällä palstalla keskustelevien kanssa meidän asioistamme.
        Kirjoitin juuri "Skeptikolle" miten tällaiset asiat voitaisiin hoitaa. Se, ettei se jollekin käy niin sitten on jatkettava peliä
        tai käännettävä korttinsa.
        Kun palstoilla on säännöt niin niitä olisi hyvä myös valvojien noudattaa kuten kaikkien keskustelijain.

• mutta
        Ajomies kirjoitti:

jankutus toimii. Sulla on useamminkin jäänyt levy pyörimään yhteen kohtaan. Juttusi ovat muutenkin tyhjänpäiväistä höpinää. Mitäs jos ensi alkuun perkaisit vähä noita o-kirjaimia pois? On kohteliasta muita kirjoittajia kohtaan hieman tarkistaa tekstiään ennen lähetystä.

p.s. mites kun sä joskus oot (useammankin kerran) maininnut ettet kirjottele kuin omiin avausketjuihisi?

• mutta mitä
        Ajomies kirjoitti:

Tällä palstalla ollaan ja keskustellaan tällä palstalla keskustelevien kanssa meidän asioistamme.
        Kirjoitin juuri "Skeptikolle" miten tällaiset asiat voitaisiin hoitaa. Se, ettei se jollekin käy niin sitten on jatkettava peliä
        Kun palstoilla on säännöt niin niitä olisi hyvä myös valvojien noudattaa kuten kaikkien keskustelijain.

tällä oli sen kanssa tekemistä että jankutat täällä vanhoja muilla palstoilla sattuneita riitoja?

• Ajomies
        mutta mitä kirjoitti:

tällä oli sen kanssa tekemistä että jankutat täällä vanhoja muilla palstoilla sattuneita riitoja?

Kun lukisit niin luulisit vähemmäön. Eilenkin annoin useamman kerran yhteystietoni palstalla
        ja ne ovat julkipantuja. En voi mitään ellen saa avallisia vastauksia.
        Riitely onmuitten lempipuuhaa
        - olet sittä hyvä esimerkki.

• Kukas se täällä
        Ajomies kirjoitti:

Kun lukisit niin luulisit vähemmäön. Eilenkin annoin useamman kerran yhteystietoni palstalla

vanhoja riitoja kaivelee jollet juuri sinä!!
        Ja tänne 50 palstalle EIVÄT kuulu riitasi muilla palstoilla,tajua jo!!!

• sinä
        Ajomies kirjoitti:

skeptikon sekoitat omiin horinoihisi. Viestisi ovat todella sekavia ja sinkoilet niitä ihan ulkopuolisten silmille. Huiskit päämäärättömästi kuin mieltä vailla. Älä sotke koko palstan porukkaa tuohon yhden miehen loppumattomaan sotaasi.

• Ronssoni
        Ajooomies kirjoitti:

Eräs uhkauksaista palstalla, muitakin on.
        Maalaismies ei ole osoittanut edes "katumisen" merkkejä, uhooo sen kun jatkuu.
        Palstan ( 60-80) shefukin on jo rientänyt mukaan puskasta huutelemaan. Ei ole ensimmäinen kerta
        - tuskin viimeinenkään. Sheriffin nyt luulisi edes jotenkin noudattavan "liikennesääntöjä" kun on ihan korttikin.

se murhauhkaus!
        Se, että sinut haluttaissiin upottaa suohon, ei ole uhkaus.
        Kukapa sinua ei niin paljon inhoaisi, ettet herättäisi murhanhimoa, mutta ei se ole uhkaus.
        En uhkaa sinua, vaikka sanonkin, että halveksin ja inhoan sinua enemmän kuin ketään koskaan aikaisemmin.

• Ronssoni
        kopsari kirjoitti:

"Kirjoittanut: Maalaismies* 25.6.2005 klo 11.20 On helppo sanoa, että älä välitä! Kun koulussa tai työpaikalla yksi on ottanut oikeudekseen hyppiä pöydillä sekoittaen kaikki kuviot, on turha kuvitella ettei se häiritsisi.

Älkää välittäkö, sanotaan, älkää olko huomaavinanne! Minä haluaisin tappaa ja murhata sellaisen häirikön. Yhteisö ei voi sallia yhden mollata kaikkia. Ei tämä eikä mikään muukaan yhteisö"

uhkaakin sinua...entä sitten?
        Entä jos toteuttaakin uhkauksensa?
        Vielä ei kukaan ole uhannut...korkeintaan kertonut mitä haluaisi tehdä äärimmäisen pahalle ja ilkeälle tyypille.Minäkin haluaisin pieksää sinut sairaalakuntoon, mutta en ole uhannut.
        Olenko?
        Haluaisin myöskin naida naapurin komeaa rouvaa mutta olenko mennyt ja uhannut tekeväni sen.
        Sinä olet, paitsi harhainen,...vainoharhainen, myöskin tyhmä.

• hapannaama
        Ronssoni kirjoitti:

se murhauhkaus!
        Kukapa sinua ei niin paljon inhoaisi, ettet herättäisi murhanhimoa, mutta ei se ole uhkaus.
        En uhkaa sinua, vaikka sanonkin, että halveksin ja inhoan sinua enemmän kuin ketään koskaan aikaisemmin.

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoisata.
        Oletko huomannut, että niitä puita kivitetään, joissa on kypsiä hedelmiä.

• M.Hiiri
        Ronssoni kirjoitti:

se murhauhkaus!

Miksei maalaishiiri viihtynyt 70 palstalla eikä kuuskymppisten kanssa?

Noh!

Siellä oli vain kaupunkilaishiiriä!

• Ajomies
        Kukas se täällä kirjoitti:

vanhoja riitoja kaivelee jollet juuri sinä!!
        Ja tänne 50 palstalle EIVÄT kuulu riitasi muilla palstoilla,tajua jo!!!

Jo vuosia on yhteystietoni olleet rekattujen profiileissa. Ajomiehenä kirjoittaessani eka kertaa tälle palstalle niin ilmoitin myös täällä yhteystietoni, joten
        - väärää puuta haukut !

• Ajomies
        kuin sama kirjoitti:

jankutus ikivanhoista asioista,me täällä olemme 50 mutte emmme dementoituneita ;DD

Aikoinaan ensi kerralla kirjoittaessani tälle palstalle niin esitin toivomuksen tällaisten asioitten kirjoittelun palstakeskustelujen ulkopuolella aluksi
        - m e i l a t e n !

Ainoatakaan asiallista huomautusta ei ole milloinkaan tuyllut miltään taholta
        - ei ylläpidolta enempää kuin keskustelijoilta tai muilta valvojiltakaan.

• Ajomies
        sinä kirjoitti:

skeptikon sekoitat omiin horinoihisi. Viestisi ovat todella sekavia ja sinkoilet niitä ihan ulkopuolisten silmille. Huiskit päämäärättömästi kuin mieltä vailla. Älä sotke koko palstan porukkaa tuohon yhden miehen loppumattomaan sotaasi.

Minulla on sellainen käsitys, ettei meillä skeptikon kanssa ole ollut, ei ole nyt eikä ilmeisesti lähiaikoinakaan ole mitään erimielisyyksiä. Palstakeskustelujen perusteella olen saanut käsityksen, että on keskustelija parhaasta päästä.

• Ajomies
        mutta kirjoitti:

jankutus toimii. Sulla on useamminkin jäänyt levy pyörimään yhteen kohtaan. Juttusi ovat muutenkin tyhjänpäiväistä höpinää. Mitäs jos ensi alkuun perkaisit vähä noita o-kirjaimia pois? On kohteliasta muita kirjoittajia kohtaan hieman tarkistaa tekstiään ennen lähetystä.

p.s. mites kun sä joskus oot (useammankin kerran) maininnut ettet kirjottele kuin omiin avausketjuihisi?

Olisi mukavampaa keskustella meilaten ja omilla nikeillään. Itse olen antanut yhteystietoni
        - on tykkänään toisten asia miettiä miten käyttäytyvät. Fiksut palstalaiset tunnistaa nikistä ja siitä, että ottavat suoraan yhteyttä kirjoittajaan.
        Parhaillaan palstalaisilta saan toistasataa meiliä päivässä, että se siitä sitten !

• Häivy
        Ajomies kirjoitti:

###

• reiska

paas vaikka kaxi. Sillä saat suusi mageammaxi. xD
      No on jutut.

• *pohjanoteeraus

tämä ketju taitaisi tänään voittaa. Ei tule ikävä vaikka poistuisi kokonaan.

• Risuparta

Kyllä aikuiset ihmiset voivat olla lapsellisia,tässä palstassa ei yhtään järkevää asiaa.Moi!

• on mielestäsi
        Risuparta kirjoitti:

Kyllä aikuiset ihmiset voivat olla lapsellisia,tässä palstassa ei yhtään järkevää asiaa.Moi!

järkevä asia?

• Jermu

Onpas porukka herkällä tuulella. Lisää samanlaista.

• on herkistänyt

kuupat.

• Marion.T
        on herkistänyt kirjoitti:

kuupat.

räjähdysherkkää porukkaa :))

Taitaa tuo helle alkaa kuumentamaan tunteita oikein tosissaan :D

• Marion.T kirjoitti:

tulevan sota siitä,minkä ikäinen ihminen milläkin palstalla kirjoittaa....minäkin pompin ku pallo palstalta toiselle,
        sen mukaan missä on kiinnostavimmat jutut.
        mutta kukapa minua estäisi....:)

• Jermu
        on herkistänyt kirjoitti:

kuupat.

oluen sille, että toisetkin osaa arvostaa kunnon tappeluksia! Hah!

• Jermu
        Marion.T kirjoitti:

tätä tunnelmaa täällä palstalla ja naureskele muitten edesottamuksille! Kjäh!
        (Privana tälleen laitan, että eikös ollut räyhäkkä otsikko??)

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

tulevan sota siitä,minkä ikäinen ihminen milläkin palstalla kirjoittaa....minäkin pompin ku pallo palstalta toiselle,
        sen mukaan missä on kiinnostavimmat jutut.
        mutta kukapa minua estäisi....:)

rauhaa täällä palstalla. Parasta naureskeltavaa saat, kun kerrot olevasi onnellinen. Silloin tulee viimeistään vastauksessa kaksi sontaa niskaan ja kunnon tappelus on valmis...siis jos tykkäät tappeluksista. Älä koskaan ota näitä juttuja vakavasti, vaan asetu niiden yläpuolelle. Silloin voit räkäistä niitten luusereitten niskaan, jotka ei ymmärrä tämmösten palstojen tarkoitusta oikeesti...Joka siis oli....Ajanvietto.

• muka juo
        Jermu kirjoitti:

alkoholia sanoit kerran ;D

• Jermu kirjoitti:

sit minunki puolesta... :D

• Jermu
        muka juo kirjoitti:

alkoholia sanoit kerran ;D

ja myöskin kohtuudessa. En koskaan ole sanonut, ettenkö ottaisi alkoholia. En vain koskaan juo sitä paljon. Pitkän työpäivän ja suihkun jälkeen otin ison oluttölin esiin. Aikamoista ryyppäämistä siis, vai mitä?

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

sit minunki puolesta... :D

että hörppään tän tölkin tästä nyt pois poikkeen, kun toiset jo haukkuu ihan valehtelevaksi ryyppääjäksi. Kauheeta sellainen, eikö?
        Huomaatkos, miten helposti saa kateelliset liikkeelle?

• Jermu kirjoitti:

että hörppään tän tölkin tästä nyt pois poikkeen, kun toiset jo haukkuu ihan valehtelevaksi ryyppääjäksi. Kauheeta sellainen, eikö?

se ole yks suomalaisten perisynneistä,se
        kateus....

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

se ole yks suomalaisten perisynneistä,se
        kateus....

Yhden oluttölkin avasin, niin heti oli joku jo naukumassa..Ja vielä ylempänä heittelevät toisilleen kaikenlaisia murhettelujuttuja. Eihän tollaset ole kunnon tappeluksia ollenkaan, vaan pehmoluuserointia. Kateellisia ne on vaan toisilleen. Sellaista mää eppäilen...

• Jermu kirjoitti:

Yhden oluttölkin avasin, niin heti oli joku jo naukumassa..Ja vielä ylempänä heittelevät toisilleen kaikenlaisia murhettelujuttuja. Eihän tollaset ole kunnon tappeluksia ollenkaan, vaan pehmoluuserointia. Kateellisia ne on vaan toisilleen. Sellaista mää eppäilen...

naukua.... :)kippis

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

naukua.... :)kippis

Nyt tarttee ruveta katseleen elokuvaa. Olehan iisisti. Cool!

• tyypillistä
        Jermu kirjoitti:

lapsellista Jermua,hohhoijaa...
        Och JAG HAR TALAT!

• Jermu
        tyypillistä kirjoitti:

lapsellista Jermua,hohhoijaa...
        Och JAG HAR TALAT!

Potkis ja lennossa takaisin puskaasi..Hopi hopi!

• tulee
        Jermu kirjoitti:

tänne asti ;DDDDDDDDD

• tiedoksi:
        Jermu kirjoitti:

JAG HAR TALAT eli OLEN PUHUNUT=sanonut mitä mieltä olen ,ei siis jatkokommentteja,CAPICE????

• omasko
        tulee kirjoitti:

tänne asti ;DDDDDDDDD

Paskon tuoksu.olet vanha sammunu talikynttilä

• mielestäsi,
        omasko kirjoitti:

Paskon tuoksu.olet vanha sammunu talikynttilä

alaikäisten mielestähän paskan ja pierun mainitseminen ovat todella hupia ;DDDD

• kuvuu
        mielestäsi, kirjoitti:

alaikäisten mielestähän paskan ja pierun mainitseminen ovat todella hupia ;DDDD

Minusta tuntuu että näinkö sinä enää pystyt lämpysee paskoo siis vääntää sitä.

• se lämpyse pasko ;D
        kuvuu kirjoitti:

Minusta tuntuu että näinkö sinä enää pystyt lämpysee paskoo siis vääntää sitä.

Taidatkin olla eestiläinen ;DDDD

• koita
        se lämpyse pasko ;D kirjoitti:

Taidatkin olla eestiläinen ;DDDD

sinä ees se lämpyne pasko vetästä(jollet suomalaista osaa)mutta sulla mielikuvitus laukkaa jo liika vanhuuttaa lopetetaa jookos.Vaikutat senverta pöhköltä.moi

• suomea
        koita kirjoitti:

sinä ees se lämpyne pasko vetästä(jollet suomalaista osaa)mutta sulla mielikuvitus laukkaa jo liika vanhuuttaa lopetetaa jookos.Vaikutat senverta pöhköltä.moi

enkä ole kuullut verbiä kuvuu????Paskakin meilläpäin on paska,ei pasko ja lämpyä lämmin,,eikö ole ihanaa kun saat taas lukea sen sanan ;DDDD

• Jermu
        tiedoksi: kirjoitti:

JAG HAR TALAT eli OLEN PUHUNUT=sanonut mitä mieltä olen ,ei siis jatkokommentteja,CAPICE????

Niin juuri! Huahahahahahahahahaaaa! Kyykähdit jälleen pellenraakile!

• Pirre*

"antaa elämää haluavien jatkaa sitä..." ja sitten..."Se ainainen nuorempien arvostelu saisi loppua 50 huoneesta"..!!!

Olihan tässä nyt kahtaalle suunnattua opetusta; kyllä myö nyt viimesttään uskottaa..:))

ps.
      Sitten kun minä "joooooooooooskus" täytän 60, niin olenkohan minä muuttunut ihan siinä silmänräpäyksessä yli-ikäiseksi ja muka seniiliksi, voisitko hieman valottaa tätä asiaa minulle?

Ja voisitko sinäkin käydä hieman opettelemassa niiden kahden sormesi käyttöä, jooooooooooooooooookooooooooooooooosta?..:))
      ja ps. alaikäiset kakrut menkääpä välillä ulos aurinkoon leikkimään, se on terveellistä, saatte sitä D-vitamiinia talven varalle..

• Marion.T

ne yli-ikäiset on juuri naisia?

Miten suu käy vaikka yhdellä sormella?

Koska täällä on nuorempia arvosteltu?

Eikö 60, 70 ja 80 vuotiaskin ole toimiva ihminen?

Mitä tarkoittaa "Minusta ja monesta muusta olette olette ruuan, lastenlasten,, ja mitä nyt vanhempana niitä eteen tuleeki" Siis mitä tuo tarkoittaa lauseena, olen sen verran seniili 40 etten oikein ymmärtänyt tuota ihailtavaa lauserakennetta.

Ei muuten - mutta ajattelin että selittäisit minulle ja monelle muullekin tällä palstalla kirjoittavalle, että mitä tuo omituinen höpinä tarkoitti - siis suomennettuna:)))

Provona voisin ajatella kyllä kuka tämän on kirjoittanut, mutta eihän täällä parane mitään arvailla :))
      Ihan hyvä provo - onneksi olkoon siitä, jatka nyt hyvä ihminen ja vastaa myös :))))

• urkku urkki

Osaa toimia.Mutta juuri niinkuin sinä suunapäänä ottamassa joka asiaan kantaa.Siis 40 ja naiset vielä tekevät muutakin kun palstoilla vastailee typeryykksiä!!!

• jaksat
        urkku urkki kirjoitti:

Osaa toimia.Mutta juuri niinkuin sinä suunapäänä ottamassa joka asiaan kantaa.Siis 40 ja naiset vielä tekevät muutakin kun palstoilla vastailee typeryykksiä!!!

roikkua persuksissa hampainesi!

• Marion.T
        urkku urkki kirjoitti:

Se on erittäin hyvä, että meillä täällä on kaltaisesi viehättävästi ja selväsanaisesti kirjoittava 50-59 vuotias herrasmies.

Mitenkäs tuo flirttipuoli teiltä onnistuu?

Olet sen verran minua vanhempi henkilö, että päätin varmuuden vuoksi teititellä:))

• SAMOIN
        jaksat kirjoitti:

roikkua persuksissa hampainesi!

SAMOIN itsekin etkä vahingossakaan ilkeile omalla nikilläsi

• jenkaten

Kyllä kai se tarkoittaa meitä kaikkia yli ikäi-
        siä.Ehkä minä tässä jo vanhuuttani horisen,niin
        ettei kannata ottaa kovin vakavasti.Mutta eiköhän
        meillä ole oikeus elämiseen.Olemmehan Parhaan
        elämämme paiskineet töitä puutteellisemmissa
        oloissa kuin tämä sukupolvi,joka vähän kyseen alaisesti on nyt meitä osoittelemassa.Jossakin se
        meidänkin sormen jälki näkyy tässä armaassa koti-
        maassa.Eiköhän se tämä valittava porukka vielä
        siihen aikaan taputellut kusi lätäkköä kammarin
        nurkassa,kun meidän ikä luokka paiski töitä.
        Eikä varmasti ollut niitä etuja, mitä nyt on.
        Jos olen väärässä,perun joka sanan.

• n52

Onpa mukava aihe taas...HÖ!!

Saiskohan tätä liikkeelle yhtään.
      Yleisilmoitus:
      mulla upee olo ja tosi kivaa kesän kulkua...=)

• Asia

Vanhat mummit ja jokunen pappa terrorisoi kyllä ainakin 50 huonetta.Minua äklöttää niitten "makuut"huoneessa(taustalla seuraavat)mutta heti kun jotain mihinkä voisi puuttua ilmenee ovat suunapäänä väliin huutamassa.

• Asia kirjoitti:

Vanhat mummit ja jokunen pappa terrorisoi kyllä ainakin 50 huonetta.Minua äklöttää niitten "makuut"huoneessa(taustalla seuraavat)mutta heti kun jotain mihinkä voisi puuttua ilmenee ovat suunapäänä väliin huutamassa.

uudestaan.

En oikein päässyt jyvälle mitä tarkoitit.

Kannattais varmaan laittaa muihinkin alkon pulloihin etiketit suosilla ylösalaisin,niinkuin salmiakkikossussa.
        Sillä "selväähän"on,jos pullon suusta suoraan naukkailee,niin teksti on tämäntästä auttamattomasti väärinpäin ja se taas puolestaan saa aikaan sekavuutta ja kommunikointivaikeuksia muiden kanssa.

Lisäksi taisit kohdentaa lausumasi väärään kohtaan ketjua.
        Tai sitten olen vallan hakoteillä kirjoituksesi suhteen.

• kuten aina
        emw34 kirjoitti:

uudestaan.

En oikein päässyt jyvälle mitä tarkoitit.

Kannattais varmaan laittaa muihinkin alkon pulloihin etiketit suosilla ylösalaisin,niinkuin salmiakkikossussa.
        Sillä "selväähän"on,jos pullon suusta suoraan naukkailee,niin teksti on tämäntästä auttamattomasti väärinpäin ja se taas puolestaan saa aikaan sekavuutta ja kommunikointivaikeuksia muiden kanssa.

Lisäksi taisit kohdentaa lausumasi väärään kohtaan ketjua.
        Tai sitten olen vallan hakoteillä kirjoituksesi suhteen.

yleensäkin ;DDD

• Asian laitaa
        Asia kirjoitti:

meitä "poikasia" täällä kiusaavat vanhat kääkät!!!!!
        Kun ei meikällä enää seiso, niin ei seiso, mutta hittoako siitä virnuilemaan.

• n52
        Asia kirjoitti:

mä en oikein ymmärrä sun kommenttiasi,mut mun viesti taisi täyttää tehtävänsä.

• vexi

kiinostaa,puhu miehele älä vaateille,funtsi
      enenmin mite sais mäyräkoirat kuleksii itestää
      himaa ei tarttis tällasella helvvv ti helteelä
      niitä pulkalla raijaa...

• Olen 30 - vee!

Siis "kelpaanko" tänne 50 -palstalle??? Aivan uskomattoman tökero avaus!
      Ei voisi olla kuin joltain seksihaluiselta miehenkuvakkeelta...? Sitä vartenhan on seksilinjat!
      Hei haloo kaikki NUORENMIELISET NAISET JA MIEHET!! Mehän ei aleta mummoilemaan vaan riiputaan kiinni elämässä ja kaikessa kivassa! HUOLIMATTA tämän keskustelun avaajan kaltaisista pökkelöistä!

• Jermu

ekaa kertaa tulla tänne kirjoittamaan...tai sellaista.
        Tästä juuri on kysymys. Peukut pystyyn sulle!

• Remmari

Kirjoitat näin:

”Se ainainen nuorempien arvostelu saisi 50 huoneesta jo loppua ja antaa elämää haluavien ihmisten jatkaa sitä.”

Siis mitä? Miksi elämää haluavat ihmiset haluavat jatkaa nuorempien arvostelua ja estää sen ei-elämää-haluavilta? Mitä, mitä, mitä? Onko arvostelu jokin elämän korvike sinulle ”elämää haluava”?

• -oo-

- vai näenkö unta - kun on niin sopuisa tää seurakunta? Mikä lie sovun tuonut, ja rauhan riitojen tilalle suonut?

Tainnut olla karkkipäivä porukalla? Mikä on muuten lempikarkkinne? Fazerin parhainko?;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7293
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4906
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4599
    4. 69
      4370
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4158
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3188
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2908
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2458
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2397
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209