Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Vaimo nykyisin hankki pääosan tuloistamme.

Itseasiassa olen nykyisin hänen(pojan) valinnan aivan sinut.Neljä suorittajaa perheessä on kyllä riittävästi,sanoisin,että jopa liikaa.

Olen työllä tehnyt 46v,ikäisenä itseni eläkekuntoon ja sen valmiimmaksi en maailmaa saanut.Uskon että sillä liikevaihdolla ja rahamäärällä saatoin tuhota enemmän elämää kuin rakentaa sitä.

Kyllä tänne planeetalle muutama ympäristöä vähän kuluttava musiikin harrastaja mahtuu,siitä en niinkään ole huolissani.
    Lisäksi uskon,että hän oman kulutuksensa hankkii,ettei tarvitse verorahojen perään pelätä.

Lukio ja datanomin koulutus yhtä kes.er.kurssia vaille valmiit,jopa stipendillä muistettu,sm-tasolla urheilua harrastanut,10-sakissa ikäluokassaan,ettei koko nuoruutta ole tyhjänpanttina lojunut.Nyt siviilipalvelua suorittamassa.

Elämänsä saa aivan vapaasti elää niikuin hyväksi katsoo.Olen tukemassa jos tarvetta on ja pystyn sitä antamaan.
    Hän ei kännää,eikä polta,ei ole käsi ojossa rahaa pyytämäässä,uskon että paikkansa yhteiskunnassa ansaitsee.

Yhtä ylpeä olen hänestä,kuin muistakin lapsistani.
    Tämän selvityksen tein siksi,että ei jää epäselväksi kokonaistilanne jossa valinnat on tehty.Ja aina on hyvä tuoda esiin asioiden se puoli,joka ei voi sivulliselle muuten selvitä.
  2. täysin valitasi nikin käyttöön.

Mitään ongelmaahan ei ole,vaikka käydään kovempaakin väittelyä asioista,kunhan vain otetaan ja annetaan samoista asemista vastineet.

Se vaan on turhauttavaa huomata,kun ei sitten olekaan omaan kommenttin vastaanottajaa vaan sanoisinko;osoite tuntematon.
    Se on kyllä syvältä,se.