Miksikähän mut kutsutaan aina visiittiin silloin kun perheen mies on pois kotoa? Koskaan, ei koskaan kutsuta kun mies on kotona. Mielellään sitä juttelis ystävättärien siippojenkin kanssa mailman menosta, mukavia miehiä ne ovat kun joskus satuttaan nokikkain, niin kiire on viedä miestä pois.
Ihmettelyä pariskunnille
22
1496
Vastaukset
- Lindax
Piti sanoa heti kärkeen, siis vapaa oon. Siitäkö puristaa?
- rekattu
Pelkäisivätkö ne ystävättäret että vokottelet heidän miehiään,aika tavallista,meille kyllä kutsutaan yksinäisiäkin naisvieraita,vaimo kai tietää etten heille edes kelpaisi
- Lidax
Vastaan heti kun olin vielä kehässä. Ystävättärien miehet ovat tavallisia lökäpöksyjä, verrareissa ja tukka harvenneena. Silti miestä viedään alta pois.
Lidax kirjoitti:
Vastaan heti kun olin vielä kehässä. Ystävättärien miehet ovat tavallisia lökäpöksyjä, verrareissa ja tukka harvenneena. Silti miestä viedään alta pois.
pelättävissä ns,uuno turhapuro ilmiö,lökäpöksystä tuleekin aivan hurmaava ja hellyttävä uuno.
Tai sitten vaimot vain yksinkertaisesti haluavat vain naisseuraa.Tätä vaihtoehtoa pidän todennäköisempänä,koska vaimojen tarve saada itselleen laatuaikaa on varmaan perusteltua siksi,että se ukko on jo vallannut huonekalun aseman sohvansa kera.
ps,Ja mihis vieras istumaan,jos sohva on kokopituudelta käytössä.
ps2,Éi varmaankaan usein ole kyse siitä,että kukaan,nainen tai mies,käyttäisi ystäväänsä tai edes tuttavaansa hätävarana aviopuolison pois ollessa,ei näin maalla kasvatuksen saaneelle mene jakeluun.Kyllä varmasti halu jutella nainen naiselle on se yleisin syy tälläiseen kutsuun.
- Hätävarana
Olet van tarpeellinen silloin kun mies on poissa ja ei ole sattumoisin seuraa tai muuten vain tylsähetki ja vapaa-aikaa johonkin ,siksi sinut valitaan .
Kun mies on paikalla ei sua silloin tarvitse mihinkään, silloin on perhe tärkein ja varsinkin se mies ja muut ei merkitse mitään. - roosa
niinsanottuja "tyttöjen juttuja- joita mies ei ymmärrä.Keskustelu on vapaampaa,ainakin meillä,ei mies ymmärrä naisten kotkotuksia,on eri aiheet ja ystävien kanssa puhutaan joskus sellaista mikä ei ole miesten korville sopivaakaan!
- Pääsiäisämmi
Pääsiäisämmikin saattaa pyytää noitaystävänsä kylään silloin kun mies on pois. Silloin ämmi saa jutella noitaystävänsä kanssa ilman miehen läsnäoloa ja käkkättää rauhassa noitamaiseen tyyliin. Miksi ämmi velvottaisi ukkoaan seurustelemaan ystävän kanssa ja päinvastoin. Jotkut noitaystävättäreni eivät edes miestäni tunne ja ystävä on minun ystävä, ei mieheni.
Silloin kun on kyse yhteisestä sinkkuystävästä, totta kait sovitaan aika, jolloin kumpikin on kotona.
Pääsiäisämmi ei pelkää että sinkkuystävä ryhtyisi vokottelemaan miestäni tai päinvastoin. Tai jo niin kävisi, ämmi sähköistyisi niin, että pätkisi kumpaakin luudalla persuuksille ja taikoisi molemmat hornankattilaan kiehuvaan sammakkosoppaan lisukkeeksi.- rekattu
Osaa vaimon ystävistä en erikoisemmin edes halua tavata mutta seuraa pidän kyllä kohteliaana miehenä jos kylään on pyydetty
- taikanainen
saattaa olla tiedostamaton uhka, tai sitten......sitä halutaan jutella sellaisista asioista jotka ei välttämättä ole tarkoitettu miehen korville. Enkä nyt tarkoita mitään salasuhteista puhumista tai muuta sellaista.
Itselläni on ystävätär, jonka luona käyn myös silloinkun hänen miehensä ei ole paikalla ja meillä on todella hauskaa, tai murehdimme maailman murheet yhdessä. Sittenkun olen paikalla miehenkin ollessa, juttumme ovat ihan erilaisia, pinnallisempia. Tämä ystävättäreni selvästi kaipaa keskusteluja "naisten kesken". - muoriska
Ehkäpä ne miehet eivät ole kiinnostuneita tapaamaan sinua... Ainakaan minun mieheni ei halua olla paikalla, jos joskus harvoin meille joku minun naispuolinen ystäväni tuleekin. Päinvastoin on sitä mieltä, että ehdottomasti haluaa olla ihan muualla. Toisekseen, asia voi olla ninkin päin, että ei sinua kutsuta seuraksi muuta kuin silloin, kun mies jokatapauksessa on lähdössä johonkin.... Turha varmaan pelätä että naiset jotenkin luulisivat sinun vievän miehensä. Kannattaa ehkä pohtia asioita useammalta kantilta, ennenkuin vetää kovin varmoja johtopäätöksiä. Ja seuraavan kerran kun johonkin kutsutaan, niin toivottavasti sinulla on mukavaa sen kanssa, joka kutsui!
- muoriska
Hätäinen kun olen, en taas hoksannut lukea ketjua eteenpäin ennenkuin vastasin. Samoja mietteitä näkyy muillakin olleen.
Vaan jos asia edelleen jurppii, niin ainahan voi hankkia oman miehen! Sittenhän saa jonkunlaisen käsityksen, onko aa) muut naiset jotenkin suhteen uhkana tai bee) olisiko tuo niin negatiivista jos joku muukin välillä huolehtisi siitä herra miehestä? Tai halutessaan tosiaan cee) voi piilotella sitä ns sinkuilta eli vanhoiltapiioilta!
Monia muitakin kivoja käyttövinkkejä voin halutessasi antaa. Oma mies on tosi kiva, ihan niinkuin oma autokin. Ei tulisi mieleenikään käyttää julkisia kulkuneuvoja tai lainailla kaverilta! - Lindax
muoriska kirjoitti:
Hätäinen kun olen, en taas hoksannut lukea ketjua eteenpäin ennenkuin vastasin. Samoja mietteitä näkyy muillakin olleen.
Vaan jos asia edelleen jurppii, niin ainahan voi hankkia oman miehen! Sittenhän saa jonkunlaisen käsityksen, onko aa) muut naiset jotenkin suhteen uhkana tai bee) olisiko tuo niin negatiivista jos joku muukin välillä huolehtisi siitä herra miehestä? Tai halutessaan tosiaan cee) voi piilotella sitä ns sinkuilta eli vanhoiltapiioilta!
Monia muitakin kivoja käyttövinkkejä voin halutessasi antaa. Oma mies on tosi kiva, ihan niinkuin oma autokin. Ei tulisi mieleenikään käyttää julkisia kulkuneuvoja tai lainailla kaverilta!No omaa miestä täältäki olen hakemassa ja toiveet on korkealla. Koeajot on edessä ennen kesälomia :D Vaan ongelmana on tässäkin se, että varattua miestä tunkee kaappiini tyrät rytkyen. Mitä mä niillä teen? Pitääkö sittenki hypätä junaan?
- rekattu
muoriska kirjoitti:
Monia muitakin kivoja käyttövinkkejä voin halutessasi antaa. Oma mies on tosi kiva, ihan niinkuin oma autokin. Ei tulisi mieleenikään käyttää julkisia kulkuneuvoja tai lainailla kaverilta!Puhut meistä kuin koirista
- yopollo
rekattu kirjoitti:
Puhut meistä kuin koirista
esineellistävästä puhetavasta on perinteisesti moitittu miehiä, nykyisin se tuntuu levinneen kaikkien tavaksi.
- taikanainen
yopollo kirjoitti:
esineellistävästä puhetavasta on perinteisesti moitittu miehiä, nykyisin se tuntuu levinneen kaikkien tavaksi.
me naiset ottaneet myös esineellistämisen tavaksemme :(
Itse olen törmännyt kyllä enemmän miesten taholta esineellistämiseen, mutta jospa tasa-arvo on toteutumassa tälläkin alueella, mikä ei ole kylläkään suotava kehitys kaikkinensakaan. - rekattu
taikanainen kirjoitti:
me naiset ottaneet myös esineellistämisen tavaksemme :(
Itse olen törmännyt kyllä enemmän miesten taholta esineellistämiseen, mutta jospa tasa-arvo on toteutumassa tälläkin alueella, mikä ei ole kylläkään suotava kehitys kaikkinensakaan.Onneksi siis vaimo aikoinaan hankki juuri minut
- taikanainen
rekattu kirjoitti:
Onneksi siis vaimo aikoinaan hankki juuri minut
miten se hankkiminen tapahtuu :)
- rekattu
taikanainen kirjoitti:
miten se hankkiminen tapahtuu :)
Hain äitini naiskuoron harjoituksista kesällä -69 ja samalla vietiin eräs rouva tyttärineen kotiin,siitä se käynnistyi,kaksi vuotta sen ensitapaamisen jälkeen hän sitten minut hankki miehekseen
- taikanainen
rekattu kirjoitti:
Hain äitini naiskuoron harjoituksista kesällä -69 ja samalla vietiin eräs rouva tyttärineen kotiin,siitä se käynnistyi,kaksi vuotta sen ensitapaamisen jälkeen hän sitten minut hankki miehekseen
sangen mystiseltä tuollainen hankkiminen...siis rouvako hankki tyttärelleen vai tytär itselleen... eikait sentään rouva itselleen..Miten olet kokenut elämäsi hankittuna miehenä :))
- rekattu
taikanainen kirjoitti:
sangen mystiseltä tuollainen hankkiminen...siis rouvako hankki tyttärelleen vai tytär itselleen... eikait sentään rouva itselleen..Miten olet kokenut elämäsi hankittuna miehenä :))
Olisiko ollut äitiemme suunnitelmaa,ei valittamista ole ollut,vaimoni on tarmokas ja laulaa vieläkin kauniisti
- Pääsiäisämmi
Lindax kirjoitti:
No omaa miestä täältäki olen hakemassa ja toiveet on korkealla. Koeajot on edessä ennen kesälomia :D Vaan ongelmana on tässäkin se, että varattua miestä tunkee kaappiini tyrät rytkyen. Mitä mä niillä teen? Pitääkö sittenki hypätä junaan?
Njaa... Ettet sittenkin ole vieraillut ystävättäriesi luona, kun niiden äijät on kotona vai mistä sinä saat liimaantumaan niitä varattuja miehiä hameeshelmaan! Ämmin pääsiäisnenä vaistoaa, että sulla taitaa sittenkin olla ketunhäntä kainalossa kun halajat vierailuja ystäviesi luo...
- taikanainen
rekattu kirjoitti:
Olisiko ollut äitiemme suunnitelmaa,ei valittamista ole ollut,vaimoni on tarmokas ja laulaa vieläkin kauniisti
se ikkunanpesu... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182582Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081919Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591619Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491446Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1991296- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511115Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13897