Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Elämä on.Sille ei ole käsikirjoitusta vaan asioita tapahtuu,eikä kaikkeen voi itse vaikuttaa ,eikä nimen omaan aina pidäkkään.

Kyllä näiltä moraalin vartioiltakin elämässään on moni asia mennyt omaa rataansa.Ja jos tulevia ja varsinkin aikaa,tässä ja nyt,ei uskalla elää,niin tuntuu aika mitäänsanomattomalle sellainen elämä.

Teille toivotan hyvää jatkoa perheenne kera,voikaa hyvin.
  2. Hyvää ystävänpäivää myös minun puolestani.

Minun paras ystävä on tuolla makuuhuoneessa ("Emmentaalinsa") parissa.(koukussa).Vaimoni kanssa tuossa pari tuntia sitten vietettiin keskinäinen ystävänpäivän kahvihetki jälkinaposteluna jäätelö annokset SYDÄMMEN muotoisin suklaa kuvioin.No,tässä menee väh.santtomaksi,joten ei siitä enempää.

Itselläni on yksi miespuolinen ystävä aivan alle koulu ikäisestä asti.Välimme ovat aivan ainutlaatuiset,elikkä ikinä missään vaiheessa ei ole ollut mitään Skismoja välillämme ja luottamus missä tahansa asiassa on aivan täydellistä.Vieläpä jokin telepatia vallitsee kommunikoinnissamme.
    Tav. miespuoleisia läh.työn kautta tulleita ystäviä on kyllä useita,mutta aivan samaan kategoriaan heitä ei voi asettaa.Kaikki kyllä erittäin luotettavia ja valmiita myös auttamaan,jos tarvetta on.Kuten tietysti toisin päin.

Vaimolla on myös laaja ystäväpiiri lukuisten harrastuksiensa seurauksena,mutta aivan lapsuuden ystäviä ei ole,koska fyysinen etäisyys synnyin seutuun on melkoinen.

Sen verran vielä -orvokille pitää meidän avioliitosta kertoa,että meillä riittää aikaa ja aina kumpikin saanut elää myös aivan privaatti elämää omien mieltymysten mukaan.
    Ja sen uskon olevan pitkähkön avioliittomme eräs kantava voima.
    Meillä kumpikaan ei omista toisiaan vaan ydessäolo on aina ollut vapaaehtoista ja siteet välillämme on kummankin osapuolen kohdalla pelkästään sisäisiin tunteisiin perustuvia.
    Nyt kun lapset alkavat olla aikuisia,niin aikaa ja rakkautta toisillemme tuntuu löytyvän enemmän ja huoli toistemme "hyvinvoinnista"lisääntyy.

Näin,kun asioita pysähtyy tarkastelemaan niin huomaa kaikista koettelemuksista huolimatta,kuinka myötäkarvaan elämä on mukanaan vienyt.

jk.Juuri tällaisen ystävänpäivän paras anti ehkä onkin se,että tulee katseltua ympäristöään hiukan pintaa syvemmältä.
  3. että Suomessa missäänpäin olis vain pussailtu.Ainaskaan montaa minuuttia.(tunnustakaa
    pois vaan).
    Pakko olla ehottomasti sitä itteensä.

En minä,mutta kaverit!