Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. vanha sekä keholtani, että mieleltäni.

En feikkaa, enkä elä kulisseissa.
    Tasa-arvoa yritän toteuttaa.
    Se on kotikutoista, äidin ja isän verenperintöä.
    Äiti ei miloinkaan puhunut poliittisesta kannastaan, kävi kyllä äänestämässä.
    Isä aikoinaan "simonisti" joka vaihtoi demari jäsenkirjaan.

Itse en ole löytänyt puolueista yhtään hengenheimolaista, jonka jäsenkirjaa voisin kantaa.
    Äänestämässä käyn. Populismi ei vaikuta minun äänestyspäätöksiin, ei myöskään mediaseksikkyys tai sukupuoli.

Mitä mieltä ole vanhenemisen/ kuoleman kohtaamisesta? Molemmat tuntuvat päivä päivältä luonnollisemmilta.

Olen osani 'elämätehtävästä' viittä vaille valmiiksi suorittanut, 'reservissä',..... kunhan tässä sivusta seuraan maailman menoa, se riittäköön.
  2. hikikään!

Lumet on siirretty uusille sijoille.
    Oli sen verran joulumieltä matkassa, että kävin kahden naapurini pihat saman tein siivoamassa.

Teiden suolaus on sellainen aihe, että siitä en sano mitään.

Jos aloittaisin, niin muste loppuis tietsikasta, ennenkuin saisin 'kaiken' sanottua.

Jos ja kuitenkin, vähän vihjaan!
    Insinöörit ei tunnu ajattelevan sitä seikkaa, että tien jäätyminen/ liukas keli siirtyy jokusen aste enemmän pakkaselle, eikä siihen nolla/-3 asteen tuntumaan jota se olisi ilman suolausta.

Siis talviaikaan on hölmöläisten hommaa, koska säätila leudon pyrypäivän jälkeen laskee kuitenkin jossain vaiheessa niin alhaalle, että mikä tahansa suolaliuos jäätyy ja seurauksena on luikkaita teitä rutattuja peltejä.

Niin ja suolatulla tiellä on yksi huono ominaisuus myös, se ei kuivu niinkuin suolaamaton tienpinta silloin, kun kelien puolesta se olisi mahdollista.

Nyt menee jo ojan puolelle nämä suolajutut, joten autopalstoilla jatketaan!;))

Kuinkas kiikelin, vain yhteen tuuntaan venkulat liukuetteet!
    Voikot niillä muuta kuin litätä vauhtia?
    Entät jallutut, toimiiko olletkaan?