Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Prinsessasi
Prinsessasi
Prinsessasi
Vapaa kuvaus
Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8885
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihana, rauhoittava😊
20.07.2023 20:06
Jaa, minä en ymmärrä niistä yhtään mitään😁
20.07.2023 20:03
En ole kyseisen genren kuulijoita, mutta ei tämä mielestäni ollut kauhea, edes huono🤔
20.07.2023 20:01
On samaa ongelmaa vähän joo. Pitäisi tehdä sitä sun tätä ja tuotakin. Kunhan muista-isi, saatika jaksa-isi. Välillä ei kiinnosta vittuakaan, niin annan olla sitten.
20.07.2023 19:45
Välillä kyllä tuntuu siltä, että haluaisi muuttaa johonkin mahdollisimman kauas ihmisistä. Silloin kun on täysin done kaikkeen ihmiskunnan paskaan🫠
20.07.2023 19:05
Kyllä lähtisin😊 sadekaan ei haittaisi lainkaan, mutta ukkonen kyllä.
Kellukkeita en tarvitse, mutta kiitos huolenpidosta🐬
20.07.2023 15:08
Ei ole kohtuuttomat vaatimukset, aika yksinkertaisia perusasioita ne ovat mitä kumppaniin tulee. En ole ikinä halunnutkaan mitään kuuta taivaalta saada, näin vertauskuvallisesti jos ymmärrätte.
20.07.2023 15:02
Jotain 1000 ja 2000 € väliltä, en muista tarkalleen. En ole tehnyt kokoaikaisesti töitä opiskelujen ohella, epäsäännöllisesti aivan silloin tällöin…
ja veroprosentti on kokoajan ollut turhankin korkealla tuloihin nähden, mutta onhan noita veronpalautuksia aina kiva saada😜
20.07.2023 00:10
Minäkin olen jo vuoteen oma☺️ hyvää ja rauhallista yötä sinne myös🙏🏻
20.07.2023 00:02
On… näitä tällaisia on erittäin harvoin.
19.07.2023 23:47
Huomenna on onneksi mulla lyhyempi vuoro poikkeuksellisesti. Vain 6h, kun normaalisti se on 8h. 🙏🏻
19.07.2023 23:44
Hyvin ja aika letkeästi meni vuoro😊 nyt ei särje päätäkään eikä mitään muutakaan, ei väsytäkään vaikka se olisi kyllä ihan hyvä jos unettaisi. On aamuaikainen🫠
19.07.2023 22:44
Mennään vaan samalla ketjulla. Ei ole vielä ruostunut tai katkennut 😀⛓
19.07.2023 22:31
Olen…
19.07.2023 21:07
Ei ole 🙂
19.07.2023 16:45
Noniin mutta kastuuhan ne hiuksetkin vesisateessa, yhtälailla. En tykkää saatika sitten nauti märistä vaatteista.
19.07.2023 16:45
Yötä hyvää ja unta syvää sulle toivotan, kaikille muillekin tietysti☺️
19.07.2023 00:00
Ei sen kummemmin, kuin että muistutetaan vain että tuosta vedät sitten sokan irti ja alat suhuuttaa 😂
18.07.2023 23:46
Palomies-Susi🐺⛑ hienosti tehty😌
Minä en ole koskaan oikeasti, yläkoulussa oli joku harjoitus niin silloin😁
18.07.2023 23:39
Niinpä🧯
18.07.2023 23:34
400 / 445