Kelpaako sinulle nainen

Anonyymi-ap

kukaan vai onko sinulla kohtuuttomat vaatimukset?

83

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin kohtuuttomia kuitenkaan.
      Aina voi asioista keskustella.

    • Anonyymi

      Kuka nainen? Matalat standardit, kun kenen tahansa vastaus kelpaa.

    • Anonyymi

      Yks J kelpaisi, mutta en kelpaa hänelle.

      • Anonyymi

        Siellä taitaa sataa taas? Täällä on poutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä taitaa sataa taas? Täällä on poutaa.

        Niin täälläkin. Pihatöissä tulee kuuma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täälläkin. Pihatöissä tulee kuuma...

        Mitä teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet?

        Kitkin rikkaruohoja.


      • Anonyymi

        Jospa se j. ei löydä sinun yhteystietoja, eikä tutustuminen etene sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se j. ei löydä sinun yhteystietoja, eikä tutustuminen etene sen takia.

        Kyllä se löytäisi, helposti kysymällä. Mun pitäis vaan päästää irti niistä mun suurista kuvitelmista ja tunteista, jotka hän herätti itseään kohtaan.. Liian paljon esteitä.


      • Anonyymi

        Mullekin kelpaisi yksi J. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekin kelpaisi yksi J. 😄

        Semmosia ne J:t on. Ne vetää jalat niin nopeasti alta, että et tiedä mitä tapahtui ja häviävät samantien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmosia ne J:t on. Ne vetää jalat niin nopeasti alta, että et tiedä mitä tapahtui ja häviävät samantien.

        No mulle ei oo käynyt ihan noin! Ei menny jalat alta heti kuin näin, eikä hän oo kyllä vielä karannutkaan. Tosin se oliskin tässä mun tapauksessa vähän hankalampaa toistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulle ei oo käynyt ihan noin! Ei menny jalat alta heti kuin näin, eikä hän oo kyllä vielä karannutkaan. Tosin se oliskin tässä mun tapauksessa vähän hankalampaa toistaiseksi.

        Ai, onko hän varattu vai oletko itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, onko hän varattu vai oletko itse?

        En ole varattu eikä ole kai hänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varattu eikä ole kai hänkään.

        Minäkin pidän J ihana on, mutta ikävä kyllä hän taitaa olla varattu, joten annan olla.

        Toivon J & J paljon onnea ja toivottavasti heidän Rakkaus kestää.

        He ovat niin kaunis pari, ettei sitä voi rikkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pidän J ihana on, mutta ikävä kyllä hän taitaa olla varattu, joten annan olla.

        Toivon J & J paljon onnea ja toivottavasti heidän Rakkaus kestää.

        He ovat niin kaunis pari, ettei sitä voi rikkoa

        Juu, ei kannata lähteä suhteita rikkomaan kuitenkaan. 🙂


    • Anonyymi

      On, lähtökohtaisesti päihteetön on oltava, kaikkinainen väkivaltan käyttö: ehdoton ei! Valehtelu ei käy. Lupaukset on pidettävä. Talousasiat oltava kanssani samalla sivulla.. Sekä kiinnostus raamattuun, olisi kiva!

      • Anonyymi

        Täällä👋😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä👋😎

        Valo tuli huoneeseen ja ruoka alkaa maistua. 🍀❣️


      • Anonyymi

        Itse taas ehdottomasti ei Raamattua tai uskovaista. Olen saanut uskonnoista ihan tarpeeksi.

        Eikä liian usein alkoholia.

        Alkoholia voi juoda saunailtana yhden juoman


      • Anonyymi

        Raamattu ja naisen polvi sopivatkin yhteen. Kummassakin luvataan parempaa ylenpänä


    • Anonyymi

      Onko rakkaudessa standardeja? Kolahtaa kun kolahtaa, ei kai siinä mitään kriteerejä ole?

      Ei minulla ainakaan. Kokonaisuus, olemus: ulkoisista seikoista
      ja hymy ja silmien katse (ei väritys tai muoto). Äly ja asenne itseensä ha toisiin ihmisiin. Kyllä siitä on hyvä lähteä liikenteeseen tai olla lähtemättä. Näkeehän ihmisestä aika paljon jo aika kaukaakin.

      Minun kohdalla, muistan -isän katse omien poikien perään..... Muistan ihan tarkkaan

    • Anonyymi

      Jos kohtelet minua kuin Kuningatarta riittää se😘

      • Anonyymi

        Normaalia kohtelua kiitos. Kuningatar/Kuningas leikit ovat jääneet ala-asteen "Kukkulan Kuningas" aikoihin 😄😁🤭


      • Anonyymi

        Kohtelen sua kuin prinsessaa, kulta!
        Naiselle, mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelen sua kuin prinsessaa, kulta!
        Naiselle, mieheltä.

        Täällä ei ole se nuorempi nainen, tajuat kai.


    • Keltä lie kysyt, mutta itse vastaisin, että olen aika haastava otus mitä tulee parinmuodostukseen. En ole aina ollut, mutta kantapääni kautta olen sitten kasvanut vaikeuksien kautta aika tarkaksi tietyistä asioista.

    • Anonyymi

      Ihan jo se voi olla hyvä lähtökohta, ettei ole löytävinään ihmistä jostain trollaajan rivien välistä tai lässytä painostavaa hevonpuppua lähtökohtaisesti joka aloitukseen, että otappa nyt yhteyttä siihen mieheen

      • Anonyymi

        Niin tyhmyys ja toisen ihmisen aliarvioiminen ei ole kyllä tippaakaan kiinnostavaa, oli kyse sitten egosentrisisestä miehen itsekehukirjeiden omimisesta tai surkutteluprovosta tai vastaavaan epäuskottavaan tuotokseen kohdistuvista uskomuksista, ei jatkoon


    • Anonyymi

      Vain Sinä kelpaat♥️

    • Ei ole kohtuuttomat vaatimukset, aika yksinkertaisia perusasioita ne ovat mitä kumppaniin tulee. En ole ikinä halunnutkaan mitään kuuta taivaalta saada, näin vertauskuvallisesti jos ymmärrätte.

      • Anonyymi

        Itse haluan, että hänellä on elämä kunnossa ja tulee vanhempansa ja sisaruksiin kanssa jotenki toimeen.


    • Anonyymi

      En ketään etsi ja tarpeeksi kiinnostavaa ei ole aikoihin vastaan tullut.

    • Anonyymi

      Aika kohtuuttomaltahan nuo vaatimukset tuntuu. Minulle kelpaa vain hän mies eikä kukaan muu. Varmaan hänen T miehen mielestä aika kohtuutonta. t. H

    • Anonyymi

      Kovat vaatimukset on, harva mies niihin pystyy. Tällä hetkellä pystyy vain yksi.

      • Anonyymi

        Aika monille miehille tuntuukin riittävän, että saa jonkun naisen.
        Jos haluaa huonekasvin, voi ostaa huonekasvin. Jos haluaa elämänkumppanin, haluaa tyypin joka tekee muutakin kuin möllöttää olohuoneen nurkassa roskaamassa ja vaatimassa lisää juotavaa, tai makaa sängyssä kohmeloissaan.
        Miksi haluan parisuhteen, jos en halua ilmaista kiintymystä, rakkautta ja ihailua kumppania kohtaan? Jos normaali kommunikaatio ja rakkaudenosoitukset ahdistavat, on parempi olla yksin kuin väärän tyypin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monille miehille tuntuukin riittävän, että saa jonkun naisen.
        Jos haluaa huonekasvin, voi ostaa huonekasvin. Jos haluaa elämänkumppanin, haluaa tyypin joka tekee muutakin kuin möllöttää olohuoneen nurkassa roskaamassa ja vaatimassa lisää juotavaa, tai makaa sängyssä kohmeloissaan.
        Miksi haluan parisuhteen, jos en halua ilmaista kiintymystä, rakkautta ja ihailua kumppania kohtaan? Jos normaali kommunikaatio ja rakkaudenosoitukset ahdistavat, on parempi olla yksin kuin väärän tyypin kanssa.

        Niinpä. Kunhan on joku, joka laittaa ruokaa ja siivoaa ja on pantavana silloin kun mieli tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kunhan on joku, joka laittaa ruokaa ja siivoaa ja on pantavana silloin kun mieli tekee.

        Kyllä meissä naisissakin on tuommosia, kuten minä.Arvostus onkin sitten ihan erillaista.Minä olisin 7 taivaassa jos tuommosen ruokaa into pinkeenä tekevän miehen saisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monille miehille tuntuukin riittävän, että saa jonkun naisen.
        Jos haluaa huonekasvin, voi ostaa huonekasvin. Jos haluaa elämänkumppanin, haluaa tyypin joka tekee muutakin kuin möllöttää olohuoneen nurkassa roskaamassa ja vaatimassa lisää juotavaa, tai makaa sängyssä kohmeloissaan.
        Miksi haluan parisuhteen, jos en halua ilmaista kiintymystä, rakkautta ja ihailua kumppania kohtaan? Jos normaali kommunikaatio ja rakkaudenosoitukset ahdistavat, on parempi olla yksin kuin väärän tyypin kanssa.

        Siks koska halutaan saada seksiä mutta ei osata antaa mitään
        kaupassa vastineeksi siitä vastan
        Koska eletään uusavuttomassa valmispaktetti helposti netistä vaivattomasti todellisuudessa jossa ei tarvi kun ostaa tai hankkia uus lelu niin kivaa on…
        Ihmiset on unohtanut että vähintään sosiaalisessa kanssakäymisessä sun on itse tehtävä asioita ja pistettävä itseä likoon …. Niihin ei nykyajan helppous ja mukavuudenhalu yllä.
        Todellista sosiaalisuutta ei saa valmispaketissa helposti netistä…
        Vaikka aikuisviihde onkin tätä mielikuvaa vinouttanut …
        Niiku et oikeasti hyvää fyysistä kuntokaan ellet ihan oikeasti rakenna ja tee sitä.


    • Anonyymi

      Ei ole kohtuutonta jos vaalii omaa hyvinvointaan. Jos siinä on sinulla ongelma niin se tarkoittaa vain sitä että sinä olet se ongelma. Ei jatkoon, olet heikoin lenkki hyvästi.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa, mutta hän ei ole täällä palstalla. Etkä tule asiasta mitään tietämään. Eri piirit.

      • Anonyymi

        Lisään, että kovat on vaatimukset. Älykäs, lämmin, ei toimi egonsa varassa, syvällinen ajattelija, huumorintajuinen. Lojaali ja uskollinen. Välittää minusta ja vain minusta, mitä muihin naisiin tulee. Osaa sen osoittaa sanoin ja kosketuksin. En tiedä vielä, onko sellainen löytynyt. Mutta uskon, että aineksia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään, että kovat on vaatimukset. Älykäs, lämmin, ei toimi egonsa varassa, syvällinen ajattelija, huumorintajuinen. Lojaali ja uskollinen. Välittää minusta ja vain minusta, mitä muihin naisiin tulee. Osaa sen osoittaa sanoin ja kosketuksin. En tiedä vielä, onko sellainen löytynyt. Mutta uskon, että aineksia on.

        Hyvä kirjoitus. Noin sen olla pitää, koska itse toimin samoin.


      • Anonyymi

        mutta hän ei ole täällä palstalla. Etkä tule asiasta mitään tietämään. Eri piirit.

        😂😂😂😂😂😂😂🙅🏼‍♀️


    • Anonyymi

      Kelpaa moni mutta ei kaikki todellakaan.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Kiinnostavia on useampia, mutta vasta tutustuminen näyttää kuka kolahtaa eniten.


    • Anonyymi

      Minulle ei kelpaa kuka tahansa. Tiedän oman arvoni ja mihinkään alempaan en tyydy. Haluan juuri yhden tietyn, mutta aika on nyt väärä mihinkään.

      • Anonyymi

        Ihmiset eivät ole toista alempia. Ihmisarvo on yhtä arvokas oli ihminen kuka tahansa. Kukaan ei ole sinua alempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset eivät ole toista alempia. Ihmisarvo on yhtä arvokas oli ihminen kuka tahansa. Kukaan ei ole sinua alempi.

        Tässä ei nyt puhuta ihmisarvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei nyt puhuta ihmisarvoista.

        Olet kerran nussittava nätti likka, ehkä kesän. Vaimomateriaalia et ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kerran nussittava nätti likka, ehkä kesän. Vaimomateriaalia et ole!

        Voi voi... Joku joka ei täytä kriteereitä, itkee. Yksi kriteeri on muuten hyvät käytöstavat omaava mies. Tuollaiset juntit on riman alapuolella hyvin matalalla. Minua ei oikeastaan kukaan ikinä ole sanonut nätiksi. Ainoastaan kauniiksi. Ikääkin on jo enemmän, joten likoittelu ei sovi tähän naiseen.


      • Anonyymi

        K -nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K -nainen?

        Palstalla on tosi monta K-naista. Täällä yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on tosi monta K-naista. Täällä yksi.

        K-nainen ollut mielessä jo pitkään minulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-nainen ollut mielessä jo pitkään minulla...

        Laita jotain tunnistetta, jonka vain te kaksi tiedätte?

        - K


    • Anonyymi

      Ei kohtuuttomat. Taisin olla romantiikannälkäinen.

      Minut hurmaa/hurmasi lempeä katse ja ystävällisyys.
      Nyt tämä on jatkunut niin kauan että ehkä ei jaksa enää tuntea mitään.

    • Anonyymi

      Vähemmistönaisia, joten kelpaa vain nainen ja näinpä oon valinnut olla yksin tällä hetkellä. Olo on parempi kuin epäsopivassa seurassa, jossa joutuu vain pienentämään itseään jne.
      Odotan kumppanilta tunnetaitoja, keskustelutaitoa, seksuaalisita vetovoimaa välillämme, normaalia tai solakkaa ruumiinrakennetta, hellyyttä, jotakin yhteistä ajanvietettäkin sekä hyvää keskinäistä huumoria. En ole kiinnostunut lapsien hankinnasta enkä kasvattamaan kumppania aikuiseksi. Näillä mennään.
      Ehdoton ei listani (kumppania koskien) käsittää:
      -päihdeongelmaiset, persoonallisuushäiriöt, autismin kirjo, polyt/avoin liitto, ei-lesbot, komenteleva luonne

      • Anonyymi

        Ehdoton ei:
        -uskovaiset, kovin hörhöt, mm kristalleihin ja horoskooppeihin vakavissaan hurahtaneet


      • Anonyymi

        Palstan perusteellako olet nämä päätelmät tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan perusteellako olet nämä päätelmät tehnyt?

        En tietenkään vaan ihan livessä treffailemalla. Järki pelaa.


    • Anonyymi

      Olen tietyllä tavalla erilainen ja siksi minulla on tietynlaiset kriteerit. Jos ne eivät täyty en voi aloittaa suhdetta ja sen takia koen monet pelkästään kavereina.

      • Anonyymi

        Itse koen myös olevani erilainen "nuori". En pidä itseäni parempana, en todellakaan. Miehessä pitää kuitenkin olla luonnetta ja sisältöä, tietynlaista jämäkkyyttä.

        Mikäli mies katsoo niin, että housut vois tippua ja osaa puhua muustakin kuin säästä, niin se on oksat pois. Vielä kun on samoja kiinnostuksen kohteita.. Vain yksi mies täyttää tällä hetkellä nämä kriteerit.

        - K


    • Anonyymi

      On kohtuuttomat. Sen pitäisi pystyä rakastamaan minua. En rakastu kehen tahansa.

    • Anonyymi

      Naisena kannattaa pitää rima korkealla tai jäädä vapaaehtoisesti lapsettomaksi. Huonon miehen kanssa ei saa alkaa perhettä perustamaan. Se tietää jälkeläisille kärsimyksiä ja yhteiskunnalle menoeriä. Miesten kannattaa tasapuolisuuden nimessä ajatella samoin.

      • Anonyymi

        Mitä mieltä oot

        Kelpaakko mulle ?


      • Anonyymi

        Moni ei tähän pysty … eli oikeasti ajattelemaan lasten parasta
        ennenkun niitä edes hankitaan
        Kun mietitään vain sitä et pitää olla yhteiskunnan ihanteiden mukainen ja kaikki mikä muillakin
        on pitääsaada omaankin elämään ängettyä…
        Tai helvetti soikoon lisäänytään ja pannaan miettimättä yhtään mitään ..
        ja tehdään niit rikkinäisiä kortsuja ja unohtuneita ehkäisyä ja vahingon laukauksia …😂
        Lapsi raukka … tervetuloa maailmaan vaan todella toivottuna…🤦🏼‍♀️
        Perhe hankitaan hinnalla millä hyvänsä…
        vaikka se tarkoittaisi käytännössä perhe ,päihde ja velkahelvettiä .

        Itse ajattelin juurikin niin etten hanki lasta ihan kenen vaan kanssa ja pidin riman korkealla miesten suhteen ja tein oikein
        Sairastan jo näin keski-iän kynnyksellä ja olis kauheaa jos täs olis lapsia kärsimässä ympärillä mun köyhästä Ja kipeistä yh elämästä mitä se lapsen kanssa olis ollu .
        En todellakaan olisi sitä omalle lapselle halunnut.
        Enkä minä tämän kuntoisena haluasi olla uusioperheenkään arjen pyörittäjän osassa.
        Minulla ei voimat riitä . Sekin osa pitäisi hoitaa hyvin ja elämisen kuluihin jollain tavoin osallistua vaikka päävastuu olisikin biologisella vanhemmalla.
        Jos ei perheelle antaman parasta on parempi olla sitä ilman vaikka se tuo surua mukana.

        Mutta päätöksellä on myös hinta
        Yksin ei oo helppo olla juhlapyhien aikana kun ne joilla on perhe tai uusioperhe viettää ne perheensä kanssa ja somet on täynnä perhejuhlaa ja onnea… Siinä miettii väkisinki et niin mitä juhlansyytä mulla on ikinä kun elän yksin omasta tahdosta….
        Pitää kestää juurikin sitä osattomuutta mitä varsinkin moni nuori ihminen pelkää.
        Samoin tiedän ettei minun hautajaisissa ole sukua saattamassa kun sen aika tulee.
        Enkä saa kokea miltä tuntuu olla äiti .rakastaa lastaan ja saada rakkautta lapsesta.
        Sitä vanhemman lapsen sidettä parhainmillaan mitä se vois olla…
        Se tekee elämään jonkinlaisen tyhjyydentuntenteen ja vajeen joka koskaan millään täyty …
        Se osa-alue vain puutuu elämästä.
        Tilalla on vain suru tyhjyys ja yksinolo.
        Naiselta.


    • Anonyymi

      Rakas.. kysy muualla

    • Anonyymi

      Todistettavasti kelpaa ja vaatimukseni ovat hyvin kohtuulliset. Vaikka tietenkin ne poissulkevat ison osan tarjokkaista, kuten kuuluukin. Eihän elämästä mitään tulisi, jos kuka vaan kelpaisi, molemmin puolin.

      • Anonyymi

        Mä oon ainakin oppinu et se et pitääki riman korkealla autaa kohtamaan vain ne tyypit
        tavalla tai toisella jotka elämän osaksi tarkoitettu …
        Kelpaan itsekkin juurikin niille joille kuuluu…


    • Anonyymi

      Pidän itseäni hyvänä tyyppinä mutta se ei tarkoita että sopisin ihan kenen vaan elämään.

    • Anonyymi

      Keleppaisi keleppaisihan se nainen, hyvinnii.
      -Ekana riippuu, että mistä sinä olet kotoisin.,
      En täältä lähtisi juuri minnekkään.
      -Ja ikkäähän sitä pitäsi kylläkin kysästä?
      Minä oun 70 kyimppinen ja ilikikurinen

    • Anonyymi

      Tiedän yhden kolmen lapsen äidin jolla on kohtuuttomat vaatimukset ainakin mua kohtaan siihen nähden mitä pystyy itse vaatimuksistaan toteuttamaan

      • Anonyymi

        Miten niin..


      • Anonyymi

        Mistä tiedät mitä vaatimuksia hänellä on sinua kohtaan? Oletko jutellut hänen kanssaan irl vai kuvitteletko tämän palstan perusteella? Kyllä toinen pitää tuntea kunnolla, ennen kuin tuollaista alkaa väittämään.


      • Anonyymi

        Anna sen vaatija naisen mennä etsimää se tyyppi jonka se haluaa…
        Vittujako sä siitä piittaat … ellet sä oo todella kilpailunhaluinen.
        Eli se vain käy et sä voitat ja oot aina se paras… mulkuin jne😅
        Mutta luo samaan aikaan oma elämä niin hyväks kun sä voit …
        Voi jokupäivä olla se tilanne, et sitä naista vituttaakin lopulta sun menestys jokapaikassa
        Ja kun se huomaakin et voi vittu ne omat vaatimukset ei tuonutkaan oikeaa onnea….
        Ja sä oot varmasti niin mulkku ettet takaisin huoli vaikka saisitki…
        Toivottavasti vaatija naisen etsimä mies onkin lähinnä näpäyttäjä tyyppi ja että hän saakin nenilleen kunnolla tai se onni ei tulekaan täyttyneiden vaatimusten kautta.
        Vaatiajat luulelevat niin mutta saavat useimmiten nenilleen.
        Onnea matkaan .❤️
        Naiselta Sivusta.


    • Anonyymi

      J mies vastaa. Haluan ihanan naisen. Ei mitään erikoisvaatimuksia.
      Olet oma itsesi se riittää..... Mutta yksi saunajuoma ei riitä.

      • Anonyymi

        Tuo "yksi saunajuoma ei riitä" voisi osua siihen J-mieheen, jonka itse tiedän. 😄

        - K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "yksi saunajuoma ei riitä" voisi osua siihen J-mieheen, jonka itse tiedän. 😄

        - K

        Kuulosti joltain muultakin J mieheltä… onko nää ”jormat ” aina myös juoppoja 🙄
        Joku muu J mieheen haksahtanut nainen.😅


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin että pitää olla aitoa tunnetta ja ensin ihastua kunnolla ja sitten rakastua. Ei ole tullut tunnetta vastaan. Luotan omiin tunteisiin, jos niitä ei ole, ei suhteesta tule mitään. Ikinä kannata aloittaa suhdetta jos ei ole tunnetta.

      • Anonyymi

        Tästä olen samaa mieltä. Nuorena tekee kuitenkin asioita, joiden myöhemmin huomaa olleen virheitä. Myöhemnin elämään tulee muitakin sävyjä kuin musta ja valkoinen. Ajattelen kuitenkin niin, että niin kauan kuin elää on mahdollista korjata tekemiään virheitä. Mitä se sitten ikinä vaatiikaan, joskus kipeitäkin päätöksiä, koska sydän sanoo niin. Arvot voivat muuttua matkan varrella ja niiden mukaan eläminen tekee ihmisen onnelliseksi.


    • Anonyymi

      Haluaisin niitä kaksi. Onko kohtuutonta?

      • Anonyymi

        kuka se toinen on?


    • Anonyymi

      Niin pitää olla naisen vehkeet niin että niistä tunnistaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2238
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1703
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1580
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1483
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1265
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      56
      1239
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1227
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1111
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe