Vapaa kuvaus

Sääli on sairaus ja sen saa ilmasiks, mut kateus pitää ansaita! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

6

1. Ihana on tämä "toyota" kuski. Kärryksi tulisin, mut on omakin kuski kuletattevana. (Sekä noita kylkiäisiä maalipintaa raapimassa!) Nykypäivä kun vaan on semmonen et aikastalailla noita kylkiäisiä tuppaa tulemaan kaupassa kuin kaupassa mukana, se on tosiasia ja siun "Jussinkin" kantsii miettii et onko pienempi paha ottaa kylkiäiset hyvän tuotteen mukana, kuin olla ihan ilman tuotetta. Ja sit loppupeleissä kuitenniin jotkut kylkiäisistä osottautuu ihan fiksuiks keksinnöiks. Elä sinä "Jussi" jahkaile kauaa, männöö hyvä tavara sussakin hukkaan!! ;))
  2. Juu ... vuosimallia -74 olen, niin kuin nöösi_poika tuossa jo hokasikin! =) Siis jos minua tuona kassaneitinä tarkoitit, vaikka rouva siis olenkin. Ulkonäöltäni olen mielestäni ihan "mukiin menevä", mikään missi on ole. Kuinka niin? Kauneushan on katsojan silmissä! Eikös niin? En siis ehkä ole oikea ihminen sanomaan olenko kaunis. Ja onko tuolla ulkoisella kauneudella väliä, sisin se on tärkeä. Nyt kaikki tietty luulee että olen joku seinästä repäisty. Ihan olen siis ok näköinen! =) Jos esim kassaneitinä on todella kaunis, mutta kylmän tuntuinen tyyppi ja toisena vaihtoehtona rento huumorintajuinen tavallisen tallaajan näköinen rouva, niin kumman kassan sinä valitsisit jos siihen olisi mahdollisuus? Toisille asiakkaille ei ole väliä millainen ihminen on kassan toisella puolella, mutta olen huomannut että kyllä ne useimmat asiakkaat tykkää kun ne otetaan jollain lailla huomioon.
    Kyllä minäkin olen saanut kaikenlaisia ehdotuksia monenlaisilta miehiltä töissä ollessani, mutta kun ne kuittaa huumorilla ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos niin mitä sillä on väliä. Useinmiten ne samat tyypit ehdottelee uudestaan taas seuraavalla kerralla käydessään. Ne on aika sisukkaita ... täytyy myöntää! Saapahan hyvät naurut kahvihuoneessa, kun vertaillaan millaisia ehdotuksia kukakin myyjistä on saanut. Olen saanut kimppalottokuponkeja, kukkia, viikko sitten mansikoita, lomareissukutsuja ja vaikka mitä mukavaa. (Mies aina nauraa kun vien niitä kotiin!) Mutta jos joku ihan tosissaan ehdottaa esim kahville menoa niin ei hänelle naureta. Kyllä sen huomaa kun toinen on tosissaan. Ei sitä itsekään haluaisi, että joku nauraisi jos on uskaltanu jollekin vähemmän tutulle jotain henkilökohtaista ehdottamaan. Aina kannattaa asettaa itsensä tämän toisen osaan. Ei elämää kannata ottaa niin tiukkapipoisesti. Asiakkaatkin tykkää kun on pikku flirttiä ja huumoria ilmassa. Ja työpäivä menee kuin siivillä.
    Meidän kaupunki on suhteellisen pieni. Asiakkaat useat on niin sanottuja vakiasiakkaita. On mukava huomata että lenkillä ollessani tai joissain tapahtumissa, asiakkaat jäävät juttelemaan kanssani. Silloin tietää et omalla tavallani hoidan työni hyvin. Siitä jää pitkäksi aikaa hyvä mieli. Varmaan myös asiakkaallekin. Uskoisin ... ja toivoisin!
    Mutta asiaan ... minua kiinnostaa suuresti mitä tuolla "kahvikutsurintamalla" on tapahtunut!!! Onko ajatusta siis mennä kysymään kassaneitiä kahville, vai jäikö asia hautumaan!!