Vapaa kuvaus

Omillani toimeen tuleva, luontoa ja raittiutta arvostava. Hyvä tanssija, sellaista myös haetaan. Odotan mieheltä it- senäisyyttä, aikuisuutta, hyvää itsetuntoa, ÄLYÄ, lämpöä ja HUUMORINTAJUA. Keskustelu- ja kuuntelutaito välttämät- tömiä! Arvostan myös uteliaisuutta ja puuhakkuutta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. SYNERGYssä+on+kysymys+yhteisvaikutuksesta+eli+synergiasta,+joka+on+oleellista.+Vaikka+esim+ProArgi9++vaatiikin+ostohetkellä++monta+euroa+pulitettavaksi,+niin+pakkaus+on+halvempi+kuin+erikseen+ostettuina+kaikki+ne+monet+ainesosat,++mitä+siihen+on+optimaalisen+synergisen+vaikutuksen+aikaansaamiseksi+lisätty.+Yhtenä+esimerkkinä+mainittakoon+esim.+K2-vitamiini+(,+joka+putsaa+kalkkia+verisuonten+sisäseinämistä+ja+siirtää+sen+luustoon...mikä+mekanismi+on+oivallettu+vasta+lähimenneisyydessä.).+Olen+hämmästellyt+SYNERGYn+ProArgi9+:n+toimivuutta:+tunnin+sisällä+kohollaan+oleva+verenpaaineeni+alkaa+laskea+selvästi.+Korkealaatuiset+ja+tinkimättömät+tutkimukset+laitoksessa,+jossa+käytetään+viimeisintä+huipputeknologiaa,+ei+voi+olla+halpaa.++Pelkästään+PrpArgi9+:lle+tehdään+peräti+262+testiä.++Ja+olipa+kyse+mistä+tahansa+SYNERGYN+tuotteesta,+niin+joka+ikinen+raaka-aine+-erä+ja+tuote-erä+testataan+lukuisin+testein.+SYNERGYn+toiminta+on+avointa:+sinne+voi+tehdä+tutustumiskäynnin.+Vertailun+vuoksi+olen+kokeillut+monia+luontaistuotekauppojen+arginiinivalmistetta.+Yhdelläkään+niistä+ei+ole+ollut+pienintäkään+vaikutusta.+On+työlästä+availla+pilleripurkkeja+ja+turhauttavaa+tuntea+sitä+hämmennystä,+mikä+syntyy+siitä,+että+ei+ole+mitään+takeita+laadusta+ja+toimivuudesta+-+puhumattakaan+yhteisvaikutuksesta,+kun+ostetaan+purkki+sitä+ja+purkki+tätä+ja+tuota....ja+100+euroa+hupenee+kevyesti.+Turhauttavaa+on+myös+olla+tietoinen+siitä,+että+maksa+joutuu++muutenkin+kovan+työtaakkansa+alla+käsittelemään+tuon+kaiken.+Olen+terveydenhuollon+ammattilainen+ja+siksi+en+osaa+ajatella+ja+mitata+tätä+teemaa+vain+sillä+perusteella,+paljonko+joku+tuote+maksaa,+vaan+mitä+kaikkea+se+kattaa+ja+mikä+on+sen+laatutaso.+Onko+terveydellä+hintalappu?+Kaupan+kassalla+näen+päivittäin+käytettävän+huolettomasti+rahaa+moniin,+moniin+terveyttä+vaurioittaviin+tuotteisiin+enkä+voi+olla+kuulematta+kassan+ääneen+sanomia+yhteissummia.+Sitä+paitsi+elimistön+tasapainon+löydyttyä+epäterveet+mielihalut+alkavat+useimmiten+heikentyä.+Jos+haluat+panostaa+terveyteesi+ja+kokeilla+SYNERGYN+tuotteita,+niin+pääset+asiakkaaksi+tilaamaan+omalla+ID-numerollasi+suoraan+SYNERGYltä+ottamalla+yhteyttä+minuun+sähkö[email protected]++Suosittelen+sitä+erittäin+lämpimästi+myös+siksi,+että+tyytyväisyystakuu+on+sataprosenttinen,+koska+on+palautus.+ja+rahojen+takaisinsaantimahdollisuus.+(En+ainakaan+itse+ole+kuullut+yhdestäkään+palautuksesta.)